[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 26 Jan 2015 15:43

ramasb wrote:Sveiki, reikia pagalbos e46 330d 135kw, smarkiau lekiant nukrenta tarpinio siurblio slegis iki 3 bar, vaziuojant ramiai 4,4 bar, siurblys keistas kuro filtras taip pat, kame beda?
greiciausiai problemos su kuro purkstukais- leidia perdaug i gryztamus
Image
No Smoke- No Power!

ramasb
Posts: 2
Joined: 26 Dec 2012 23:23

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ramasb » 26 Jan 2015 16:00

bachurs wrote:
ramasb wrote:Sveiki, reikia pagalbos e46 330d 135kw, smarkiau lekiant nukrenta tarpinio siurblio slegis iki 3 bar, vaziuojant ramiai 4,4 bar, siurblys keistas kuro filtras taip pat, kame beda?
greiciausiai problemos su kuro purkstukais- leidia perdaug i gryztamus
Pamirsau parasyt, purkstukai irgi tikrinti , visi geri.

sinsay
Posts: 61
Joined: 16 Dec 2013 21:44
BMW: e46 330d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by sinsay » 26 Jan 2015 22:35

Pagal mane tai cia norma, kai ant pilno gazo spaudimas pamazeja iki 3 bar nuo 4.4, juk auto daugiau suvartoja kuro, o siurbliuko sukeliamas spaudimas visa laika yra vienodas.

sriufke
Posts: 132
Joined: 06 Sep 2009 18:56
Location: Germany

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by sriufke » 29 Jan 2015 13:00

Sapnas wrote:Sveiki, pamenu kazkada seniai esu rades kaip suremontuoti e36 325td kuro siurblio elektrine daly, tik nerandu kur. Gal kas ymestumet nuoroda, nes jau siurblys visai grybauja. Pas mane tas senasis, kur kuro gryztamas ant dangtelio virsuje ir kiek zinau ten viduje potenciometras, kuris isdyla. Gal kas kokiu patarimu?
Prasom ;)

https://www.dropbox.com/s/iy1p7touwo1c2 ... s.doc?dl=0

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by jogis » 03 Feb 2015 15:27

sinsay wrote:Pagal mane tai cia norma, kai ant pilno gazo spaudimas pamazeja iki 3 bar nuo 4.4, juk auto daugiau suvartoja kuro, o siurbliuko sukeliamas spaudimas visa laika yra vienodas.
o ka veikia detale nr 1? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... ress_pump/
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

sinsay
Posts: 61
Joined: 16 Dec 2013 21:44
BMW: e46 330d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by sinsay » 03 Feb 2015 22:25

Kelia slegi nuo EKP ~4bar iki ~300bar. Seip tai ir pas mane ismeta slegio klaida kai nukrenta maziau nei 3.5bar, bet maniske burta kaip nezinia kas todel tas siurbliukas po vairuotojo sedyne nespeja sukelt slegio, ta klaida ivyksta apie 2700-3000rpm, kai imyni dugna. Reik modifikuot :vis

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by jogis » 04 Feb 2015 12:13

paaiskinkit jus man tada. jei auksto slegio siurblys kuria tik slegi raile, reiskia padavimo siurbliu 4.4 bar turi pilnai pakakt feedint auksto slegio siurbliui. tai kuro sistemoj juk ne visas kuras esantis raile supurskiamas i degimo kamera, ta prasme nemaza dalis juk pareina per gryztama. tai as pvz nesuprantu, kaip open loop rezimu gali pristigt slegio is pre supply. tai logiskai ne pre supply problemos cia, o slegio reguliatoriuj arba purkstukuose kurie per daug varo atgal.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
lėnas
Posts: 87
Joined: 24 May 2009 12:00
BMW: e39 535i LSD
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by lėnas » 04 Feb 2015 14:15

Gal kas buvo susidures su 1190 klaida (Rail pressure control valve). Auto e39 530d 142kw.
Pradedant vaziuot kazkur nuo 3000rpm dingsta trauka ir skydelyje uzsidega fuel injection, o stovint vietoj gali gazuot kiek nori, klaidos neismeta.
Cia kaip suprantu kuro slegio reguliatoriu reikia keist?
Ir dar ant slegio reguliatoriaus pamaciau itrukima, cia jis gali itakot ta gedima?
Attachments
reguliatorius.jpg
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis

sinsay
Posts: 61
Joined: 16 Dec 2013 21:44
BMW: e46 330d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by sinsay » 04 Feb 2015 21:17

Seip tai cia visa kruva niekniekiu, nuo kuriu prilauso pre suppply, silpnokas siurbliukas po sedyne, silpnas siurblys bake( bet tai galima laisvai patikrint ipylus pilna baka), filtrai, uspausta slangele, slegio daviklis ant siurblio ar railo, abratkes leidzia, nozzlai levi ir pan. Mano atveju tai liko tik siurblis po kojom :(

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 04 Feb 2015 22:15

ne 300bar o mano buvusiu atveju su M47n 1700bar :D slegis krenta ant apkrovos, nes nepakanka nasumo pakankamai aprupinti auksto slegio siurbly kuru, todel ir meta klaida, nezainau ar visi siurbliukai nasumu vienodi, bet galima pabandyti tarkim nuo E46 ar E60 su m57n

T.E34
Posts: 224
Joined: 13 Jun 2011 14:09
BMW: E34

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by T.E34 » 04 Feb 2015 23:24

ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej :)

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 04 Feb 2015 23:45

T.E34 wrote:ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej :)
dare, veikia, bet ne taip gerai kaip su elektriniu ar vakuuminiu
Image
No Smoke- No Power!

T.E34
Posts: 224
Joined: 13 Jun 2011 14:09
BMW: E34

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by T.E34 » 05 Feb 2015 10:13

bachurs wrote:
T.E34 wrote:ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej :)
dare, veikia, bet ne taip gerai kaip su elektriniu ar vakuuminiu

tikiu kad netaip veikia,visgi primityvus sleginis valdymas,palyginus su el.
kaip teisingiau pradzia geometrijai pasigauti ?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 05 Feb 2015 11:18

Cia ant tds mausi? :D
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 05 Feb 2015 21:06

psakysiu is savo patirties, tds turbos valdymo pusles eiga per maza :D arba pradzia velai arba pucia bent jau 1.8 :D o pasistato lengvai pradzia :)

T.E34
Posts: 224
Joined: 13 Jun 2011 14:09
BMW: E34

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by T.E34 » 05 Feb 2015 21:54

Mariuzzzz wrote:Cia ant tds mausi? :D
mausiu :D

T.E34
Posts: 224
Joined: 13 Jun 2011 14:09
BMW: E34

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by T.E34 » 05 Feb 2015 21:55

Patiokas. wrote:psakysiu is savo patirties, tds turbos valdymo pusles eiga per maza :D arba pradzia velai arba pucia bent jau 1.8 :D o pasistato lengvai pradzia :)

o tai pats bandes statyt ? :) jei neklystu sakei,kad sunkiai nustatyt :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 05 Feb 2015 22:24

Manau teisingiausia butu naudot aktuatoriu nuo VNT turbinos su sleginiu valdimu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

T.E34
Posts: 224
Joined: 13 Jun 2011 14:09
BMW: E34

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by T.E34 » 05 Feb 2015 22:28

Mariuzzzz wrote:Manau teisingiausia butu naudot aktuatoriu nuo VNT turbinos su sleginiu valdimu.

VNT t.y. ?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 05 Feb 2015 22:31

Nuo kintamos geometrijos. Pvz kad ir nuo alfa romeo jtd 2.4 , ten orginaliai geometrija valdo slegiu. Yra tikrausiai ir kitu variantu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

Post Reply