[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nu pagelbėkite, ilgas laiškas, bet lauksiu patarimų.
Turiu problemą, E30 2.4d 63kW, kai kas pamena, kad turėjau problemų dėl starterio. Todėl vieną vakarą prisiruošėm nuimti dėžę ir pažiūrėti smagratį, nes tris starterių keitimai nepadėjo. Taigi nuimam dėžę ir pasirodo dežė įdeta iš 2.4TD, kuri tinka ir 2.5i,2.3 motoromas Getrag 260, o man prklauso 240, dėl to spėju, kad smagratis ir sankaba bus įdėta iš benzino, todėl man starterio ir nepriima. Taigi beveik susiradau dėžę, smagratį, sankabą nuo paprasto D 63kW koks man ir priklauso, už 55e. Planuoju važiuoti pirkti ryt, poryt.
Bet šiandien išlindo variantas, TD swapas, visą pilną TD swapą parduoda už 200e, ar verta dėti swapą? Daug reikalų? Prie to pačio pridėtų man smagratį ir sankabą nuo TD, bet ar verta kišti tokius pinigus ir dėti kitą motorą TD?
Ar geriau dabar susikrauti pilną originalų D 63kW, o vėliau kada bus pakankamai pinigų kelti iš 2.4D galią, dėti turbiną e28, IC didelį ir t.t. ar net galiausi dėti TDS ar 3.0D motorą.
Turiu problemą, E30 2.4d 63kW, kai kas pamena, kad turėjau problemų dėl starterio. Todėl vieną vakarą prisiruošėm nuimti dėžę ir pažiūrėti smagratį, nes tris starterių keitimai nepadėjo. Taigi nuimam dėžę ir pasirodo dežė įdeta iš 2.4TD, kuri tinka ir 2.5i,2.3 motoromas Getrag 260, o man prklauso 240, dėl to spėju, kad smagratis ir sankaba bus įdėta iš benzino, todėl man starterio ir nepriima. Taigi beveik susiradau dėžę, smagratį, sankabą nuo paprasto D 63kW koks man ir priklauso, už 55e. Planuoju važiuoti pirkti ryt, poryt.
Bet šiandien išlindo variantas, TD swapas, visą pilną TD swapą parduoda už 200e, ar verta dėti swapą? Daug reikalų? Prie to pačio pridėtų man smagratį ir sankabą nuo TD, bet ar verta kišti tokius pinigus ir dėti kitą motorą TD?
Ar geriau dabar susikrauti pilną originalų D 63kW, o vėliau kada bus pakankamai pinigų kelti iš 2.4D galią, dėti turbiną e28, IC didelį ir t.t. ar net galiausi dėti TDS ar 3.0D motorą.
BMW E30 2.4d 1985 Old School
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Cia tau spresti kas geriau. Siaip pats turejau auto su 2,4d tai net negalvodamas ji paskerdziau dalimis, nors variklis buvo lb puikios bukles, bet net sunku issivaizduoti kaip zmones su jais vaziuodavo Turbinti ji? net nzn, yra siokiu tokiu skirtumu, tarp d ir td, gal jie ir nera lb svarbu. Keisti i td nebus nieko sudetingo kaip ir i tds jei jis is e34, tds gal geriau, kad ju daug didesnis pasirinkimas ir varikliu ir ju daliu. 3,0d aisku butu geriausia, bet svapas ~1000eur ir ji ideti, su gelezim gal ir nieko sudetinga, bet elektra. Beja jei keisi varikli i betkoki su turbina gausi duslintuva pasikeist.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tai gal geriausia dabar susideti paprasta D originalu, ir prie išvaizdos dirbti ir techninės buklės, o poto jau kai viskas bus padaryta techninėje dalyje ir išvaizdoje ir tikrai įsimylėsiu tą E30 pasiliksiu sau, tada krauti 3.0d, bet nei youtubeje nerandu nei kokiam puslapyje apie E30 3.0d motoro projektą, arba kaip jis važiuoja. Jaučiu technikinį iškart pamiršti, nors norėtusi daily carą pasidaryti.Mariuzzzz wrote:Cia tau spresti kas geriau. Siaip pats turejau auto su 2,4d tai net negalvodamas ji paskerdziau dalimis, nors variklis buvo lb puikios bukles, bet net sunku issivaizduoti kaip zmones su jais vaziuodavo Turbinti ji? net nzn, yra siokiu tokiu skirtumu, tarp d ir td, gal jie ir nera lb svarbu. Keisti i td nebus nieko sudetingo kaip ir i tds jei jis is e34, tds gal geriau, kad ju daug didesnis pasirinkimas ir varikliu ir ju daliu. 3,0d aisku butu geriausia, bet svapas ~1000eur ir ji ideti, su gelezim gal ir nieko sudetinga, bet elektra. Beja jei keisi varikli i betkoki su turbina gausi duslintuva pasikeist.
BMW E30 2.4d 1985 Old School
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tai jau TA tik per piningus, Yra ne vienas e30 su m57, net cia forume ju yra. Kaip ir sakiau cia tau spresti ir nuo tavo galimybiu priklauso ka daryti. Jei turi piningu gali, kad ir viska iskart daryti keisti varikli, vaziuokle ir t.t.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Turputis info is sios temos apie D ir TD skirtumus:LesTq wrote:Nu pagelbėkite, ilgas laiškas, bet lauksiu patarimų.
Turiu problemą, E30 2.4d 63kW, kai kas pamena, kad turėjau problemų dėl starterio. Todėl vieną vakarą prisiruošėm nuimti dėžę ir pažiūrėti smagratį, nes tris starterių keitimai nepadėjo. Taigi nuimam dėžę ir pasirodo dežė įdeta iš 2.4TD, kuri tinka ir 2.5i,2.3 motoromas Getrag 260, o man prklauso 240, dėl to spėju, kad smagratis ir sankaba bus įdėta iš benzino, todėl man starterio ir nepriima. Taigi beveik susiradau dėžę, smagratį, sankabą nuo paprasto D 63kW koks man ir priklauso, už 55e. Planuoju važiuoti pirkti ryt, poryt.
Bet šiandien išlindo variantas, TD swapas, visą pilną TD swapą parduoda už 200e, ar verta dėti swapą? Daug reikalų? Prie to pačio pridėtų man smagratį ir sankabą nuo TD, bet ar verta kišti tokius pinigus ir dėti kitą motorą TD?
Ar geriau dabar susikrauti pilną originalų D 63kW, o vėliau kada bus pakankamai pinigų kelti iš 2.4D galią, dėti turbiną e28, IC didelį ir t.t. ar net galiausi dėti TDS ar 3.0D motorą.
Taip pat skiriasi purkstuku slegiai. D: 130-138 bar. ; TD: 150-158bar.Kosturica rašė:
tai kad d ir td motorai nesiskiria tik berots duju skirstymo velenelio fazes skiriasi siek tiek. kito motoro nelabai norisi ieskot nes sitas labai geros bukles neuzvaikytas ir priziuretas buvo. tai kaip su tais kompais? ieskot td kompo ar tas pats tiks?
berods... yra tik berods pradedant galva, tai paminejai kad velenelis, tada turbininiam yra apipilami stumokliai iš apačios tepalu, kad neiškeptų ir aušintų, nera tepalo kanalu turbinai, tad reik gręžt bloke o su elektronika siulyčiau nežaist, dėt mechaniką, nes pas paprastą D skiriasi ir pravodke ir pedalo pationtimetras, nebent turesi dalį pravodkes nuo TD
Vienareiksmiskai, nieko nedaryt is to D variklio, neapsimoka.
Su 2.4td variklio dejimu bus maziausiai problemu. Ziurek kad butu nuo e30 jis, tepalo filtras stovi i apacia po turbina. e34-to stovi virsuje ant stakano keleivio. Turbut ir patys variklio tvirtinimai skirias.
Pasiimk su visu variklio laidynu ir kompais, jei ten siurblys elektroninis. Ant 2.4td stovi 2 kompai. and D tik vienas. Nepamirsk, jei ten siurblys elektroninis, reikes ir pedalo potenciometro, veikiausiai su visu pedalu.
Apie tds dejima, gali cia pasiskaityt:
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=109797
Ieis daugiau gamybos negu dedant 2.4td
Variklio tvirtinimai nuo e36 325tds
Variklio pagalves nuo e34 520i
Toliau Kardana taikyt ir elektra.
3.0d daug darbo, bet kaip ir Marius sake - geriausiai butu.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tds puikiai dirba ir su mechaniniu siurbliu, elektra puikiai tinka nuo 2,4d, persuki daviklius ir ok. Deze gali deti ir nuo d ir nuo td, tad kardana nebutinai perdaryti, bet butu teisingiausia ypac jei kazka is to tds isspausi.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
na ka atsukau ir as savo 330d. nustebino standarto kreives, programa tikrai standartine. sukta pries tai atlikus stage 2 darbus
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
gal kam yra buves toks bajeris. iminus sankaba iki galo pradeda barsket kazkas, toks jausmas, kad liecia smagrati, baladoja ir per pedala. taciau truputi issukus ribotuva po sankabos pedalu(sumazinus pedalo eiga keliais mm) viskas okey. ne pirma masina jau taip. m57 kiaule. cia arteja ragas kazkam, ar jau ragas?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- Alexassssss
- Posts: 118
- Joined: 17 Feb 2012 23:12
- BMW: E34 m30b35] LSD, e36 kasete 1.7tds
- Location: Kedainiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Lygei toke pat beda ir pas mane atsirado, tai jau koki menesi tiesiog sankabos pedalo nespaudziu iki galo ir jokio garselio td. Tai sia savaite lupsiu deze paziuret kas ten daros ir viskas bus aiskujogis wrote:gal kam yra buves toks bajeris. iminus sankaba iki galo pradeda barsket kazkas, toks jausmas, kad liecia smagrati, baladoja ir per pedala. taciau truputi issukus ribotuva po sankabos pedalu(sumazinus pedalo eiga keliais mm) viskas okey. ne pirma masina jau taip. m57 kiaule. cia arteja ragas kazkam, ar jau ragas?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Man taip yra buve- buvo nuluzes isminamojo lapkes plastmasiukas, kur i greiciu deze statosi kitoj pusej sankabos cilindriuko. Paprasta varzta uzapvalinta isukau, uzdejau konta verzle ir vaziavo toliaujogis wrote:gal kam yra buves toks bajeris. iminus sankaba iki galo pradeda barsket kazkas, toks jausmas, kad liecia smagrati, baladoja ir per pedala. taciau truputi issukus ribotuva po sankabos pedalu(sumazinus pedalo eiga keliais mm) viskas okey. ne pirma masina jau taip. m57 kiaule. cia arteja ragas kazkam, ar jau ragas?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
man taip buvo kai nuluzo grybas po sankabos pedalu. Kaip as supratau tada gaunas per didele pedalo eiga - isminamasis guolis perdaug nuspausdzia diskatoriu, o tas kabina sankabos diskeli
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
neimu i galva tada, danke
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Mesk lauk tą 2.4d, dėk senesnį 2.5tds motorą su mech. siurbliu ir lėk. Aš jau šešti metai kaip važinėju su tai 2.4 motorais. Patys motorai neužmušami net pribūrus, o galvos jau gal penkios pakeistos. Varikliai D ir TD tikrai skiriasi, stumokliai gerokai masyvesni - sunkesni, aušinami tepalu iš apačios. Šeip kiek galvų perrinkęs, tai nei velenėliai nei vožtuvai vizualiai nesiskiria, kaip iš tikrųjų yra - nematavau. Jei nori originalumo, turiu tvarkingą 2.4td bloką pilną. Dėl starterio tai pati dėžė tau nereikalinga, pakaks pakeist sankabos komplektą nuo dyzelinio uždėt.LesTq wrote:Nu pagelbėkite, ilgas laiškas, bet lauksiu patarimų.
Turiu problemą, E30 2.4d 63kW, kai kas pamena, kad turėjau problemų dėl starterio. Todėl vieną vakarą prisiruošėm nuimti dėžę ir pažiūrėti smagratį, nes tris starterių keitimai nepadėjo. Taigi nuimam dėžę ir pasirodo dežė įdeta iš 2.4TD, kuri tinka ir 2.5i,2.3 motoromas Getrag 260, o man prklauso 240, dėl to spėju, kad smagratis ir sankaba bus įdėta iš benzino, todėl man starterio ir nepriima. Taigi beveik susiradau dėžę, smagratį, sankabą nuo paprasto D 63kW koks man ir priklauso, už 55e. Planuoju važiuoti pirkti ryt, poryt.
Bet šiandien išlindo variantas, TD swapas, visą pilną TD swapą parduoda už 200e, ar verta dėti swapą? Daug reikalų? Prie to pačio pridėtų man smagratį ir sankabą nuo TD, bet ar verta kišti tokius pinigus ir dėti kitą motorą TD?
Ar geriau dabar susikrauti pilną originalų D 63kW, o vėliau kada bus pakankamai pinigų kelti iš 2.4D galią, dėti turbiną e28, IC didelį ir t.t. ar net galiausi dėti TDS ar 3.0D motorą.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Turiu bėda su e39 530d. Pakeičiau kuro filtrą, ir pradėjo uzgesinet motoras. Padirba ant laisvu apie 60sekundziu gal, ir uzgesta pats savaime, kai tarkim laikai apsukas api 2-2,5k uzgesta per 15sek. panasiai. Po sėdyne kuro siurbliukas ijungus degima rodo 4,1bar, kai uzvedi ant laisvu 4,2-4,3bar. Klaidos butu:1195 "rail pressure control valve", 1190 "fuel rail pressure sensor circuit malfunction", 1250 "pre supply pump relay", 1260 "delivery pump control unit". Reles veikia, siurbliukai veikia, kur ieskoti galu, nejau nuejo tie dacikai ant degalu tiltelio, tik pakeitus filtra? Uzsiveda labai gerai, iskarto tik pasukus rakteli, kaip ir pries keiciant filtra, ant laisvu sukiu dirba graziai, nesikrato, duodant daugiau sukiu jauciasi kad pradeda drebet siektiek motoras.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
uzlauzei laida , nedakisai fyskes ar kazka pridirbai su slegio davikliu kuris ant filtro yra.mindaugs wrote:Turiu bėda su e39 530d. Pakeičiau kuro filtrą, ir pradėjo uzgesinet motoras. Padirba ant laisvu apie 60sekundziu gal, ir uzgesta pats savaime, kai tarkim laikai apsukas api 2-2,5k uzgesta per 15sek. panasiai. Po sėdyne kuro siurbliukas ijungus degima rodo 4,1bar, kai uzvedi ant laisvu 4,2-4,3bar. Klaidos butu:1195 "rail pressure control valve", 1190 "fuel rail pressure sensor circuit malfunction", 1250 "pre supply pump relay", 1260 "delivery pump control unit". Reles veikia, siurbliukai veikia, kur ieskoti galu, nejau nuejo tie dacikai ant degalu tiltelio, tik pakeitus filtra? Uzsiveda labai gerai, iskarto tik pasukus rakteli, kaip ir pries keiciant filtra, ant laisvu sukiu dirba graziai, nesikrato, duodant daugiau sukiu jauciasi kad pradeda drebet siektiek motoras.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Del tu iki galo ismintu sankabu barskejimu- 90% taip buna kai sudyla sankabos diskas- adaptuojasi diskatorius, nusivercia plunksnos ir kad ismynt sankaba pradeda sakute liesti diskatoriu...nudauzo kniedes ir... zodziu ilgai nesidziaugsit...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
fiskei angaliukai ant filtro visi vietoj nenulinke, isikisa graziai, vizualiai laidai sveiki iki pat kur sueina i didesni zguta. Beto ten skaitosi zemo zlegio daviklis, tai jis manau butu tada rodomas tarp klaidu. ar ne taip?jogis wrote:uzlauzei laida , nedakisai fyskes ar kazka pridirbai su slegio davikliu kuris ant filtro yra.mindaugs wrote:Turiu bėda su e39 530d. Pakeičiau kuro filtrą, ir pradėjo uzgesinet motoras. Padirba ant laisvu apie 60sekundziu gal, ir uzgesta pats savaime, kai tarkim laikai apsukas api 2-2,5k uzgesta per 15sek. panasiai. Po sėdyne kuro siurbliukas ijungus degima rodo 4,1bar, kai uzvedi ant laisvu 4,2-4,3bar. Klaidos butu:1195 "rail pressure control valve", 1190 "fuel rail pressure sensor circuit malfunction", 1250 "pre supply pump relay", 1260 "delivery pump control unit". Reles veikia, siurbliukai veikia, kur ieskoti galu, nejau nuejo tie dacikai ant degalu tiltelio, tik pakeitus filtra? Uzsiveda labai gerai, iskarto tik pasukus rakteli, kaip ir pries keiciant filtra, ant laisvu sukiu dirba graziai, nesikrato, duodant daugiau sukiu jauciasi kad pradeda drebet siektiek motoras.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai ziurek per interfeisa kas su juo darosi kai gesta. tai aktyvus daviklis, ne pasyvus. na mazdaug kaip ir tepalo spaudimo, jei supranti apie ka as
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tuo metu kai uzgesta, iskarto ir krenta pagalbinio siurbliuko slegis, (pre supply pump), uzgesta ir iskarto krenta tas slegis. Ir dar toks dalykas, kai dirba tuscia eiga, reikiamas slegis pagrindinio siurblio turi buti 327bar, toks ir buna, plius minus keliais barais, o kai jau duodi daugiau sukiu ( gazuojant, o nevaziuojant) reikiamas slegis tarkim turi but 440bar, o tuometu esama rodo 530bar. manau cia kaskas irgi negerai.jogis wrote:tai ziurek per interfeisa kas su juo darosi kai gesta. tai aktyvus daviklis, ne pasyvus. na mazdaug kaip ir tepalo spaudimo, jei supranti apie ka as
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
manau keist auksto slegio reguliatoriu... gal pasigavo kokia mazyte siukslyte ir stringa, mates kaip slegis kyla iki belekiek kol ymeta klaida ir uzgesta, tada iskart nesikuria, tenka palaukt, pakeitus reguliatoriu ant rail siurblio bedos dingo