[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » 29 Apr 2015 16:01

Sveiki. Išpjautas katalikas 525d. Normalu, kad atleidus gazą, sušvilpia turbina? Seniau to garso nebuvo.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

kurz
Posts: 70
Joined: 05 Feb 2008 13:32
BMW: e36
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by kurz » 30 Apr 2015 09:39

normalu.

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by as_tu1 » 01 May 2015 22:30

laba. Man labai Ydomu kiek laiko galios 120d nelendant y vidų variklio? Kiek riba alkuniniui, svaistikliam? Kur dar problemos norit daug arklių?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 01 May 2015 23:40

Na vienas žmogus berod iš šito variklio atsukes 289ag ir 550 nm be problemų važiavo žiede. Kliūtis yra turba. Išmetimo kolikas ir purkštukai. Nepasieksi ribos kada metalas nelaikys. Sakoma kad m57n laiko 400ag. Tai šitas turetu teoriškai 266 tik laikyt. Bet kaip sakiau su daugiau važiavo :-D

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by as_tu1 » 02 May 2015 00:42

Patiokas. wrote:Na vienas žmogus berod iš šito variklio atsukes 289ag ir 550 nm be problemų važiavo žiede. Kliūtis yra turba. Išmetimo kolikas ir purkštukai. Nepasieksi ribos kada metalas nelaikys. Sakoma kad m57n laiko 400ag. Tai šitas turetu teoriškai 266 tik laikyt. Bet kaip sakiau su daugiau važiavo :-D
Na taip pas makarska laiko,teko video ziuret kai su integra kapojasi,šauniai važiuoja.
Na išmetimo kolika galima ir suvirinti, turbina galima hibridą padaryt. Dėl purkštukų kainų visai Ydomu. Tiesiog Ydomu pasidarė kaip vw 1.9tdi modifikuoti su 300ag važiuoja. Tai Ydomu ką bmw gali :)2l dyzelis iki 2006m,ir 3l e39 135kw, ir 150kw

Truputy sunku apsispręsti ar likti su e36 tik variklio swap daryt,ar imti iskart 120d,kuris realiai pigiau išeitų. Draugai keli gyrėsi kad su 3l dyzeliu modifikuotu lygiai su e39 m5 važiuoja

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 02 May 2015 11:53

treciai turbai suvarau saltosios sparniukus, nusikapoja isorines sparniuku dalys. Nu viskas tvarkoj, nuo filtro iki turbos sandaru, kas per nesamone? per alsuokli kazko pagauna? Filtras sukrenta i vidu?? Nervina!

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 03 May 2015 21:54

as_tu1 wrote:
Patiokas. wrote:Na vienas žmogus berod iš šito variklio atsukes 289ag ir 550 nm be problemų važiavo žiede. Kliūtis yra turba. Išmetimo kolikas ir purkštukai. Nepasieksi ribos kada metalas nelaikys. Sakoma kad m57n laiko 400ag. Tai šitas turetu teoriškai 266 tik laikyt. Bet kaip sakiau su daugiau važiavo :-D
Na taip pas makarska laiko,teko video ziuret kai su integra kapojasi,šauniai važiuoja.
Na išmetimo kolika galima ir suvirinti, turbina galima hibridą padaryt. Dėl purkštukų kainų visai Ydomu. Tiesiog Ydomu pasidarė kaip vw 1.9tdi modifikuoti su 300ag važiuoja. Tai Ydomu ką bmw gali :)2l dyzelis iki 2006m,ir 3l e39 135kw, ir 150kw

Truputy sunku apsispręsti ar likti su e36 tik variklio swap daryt,ar imti iskart 120d,kuris realiai pigiau išeitų. Draugai keli gyrėsi kad su 3l dyzeliu modifikuotu lygiai su e39 m5 važiuoja
purkstuku kainos ? tau reikes 200kw purktuku, jie apie 150-300lt vnt budavo. realiai jei nori daug tai imk 150, tik remap ir 200kw nesunkiai. 2.0d pradzioj nevaziuos, maza diapazona turesi, 135/142 neverta, pirmos kartos common rail sistema letas kompas. purkstukai ale neva tinka is 200kw bet variklis susprogsta greit. imi 150, uzdedi 170 hibrida tuba, purkstukus 200kw ir atsuki 800nm bei 350ag ;) nepradek su 2.0 nes galiausiai mesi jy ir imsi 3.0 o del kolektoriaus, nereik virint, portini esama

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 04 May 2015 11:03

nei tas kompas letas, nei tas variklis susprogsta. Cia 150 greiciau nusprogs ar skyvas nukris

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by as_tu1 » 04 May 2015 13:24

Trysdupenki wrote:nei tas kompas letas, nei tas variklis susprogsta. Cia 150 greiciau nusprogs ar skyvas nukris
Tai va kaip stikro yra? Nuomonių daug...

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 04 May 2015 21:46

Sakyt kad neverta pirkt masinos su d1 motoru , nu tai nzn. Nu ir ka kad is to dvilitrio atsuki daugiau nei is seno trilitrio? Atsizvelkit i motoru( 1 arklio ) kainas, i kreive nuo 1000 iki 2000 rpm, ir i patikimuma? Daug matet d1 varikliu su kiauru stumu? Su cp3 siurbliu, 1700bar, 15 metu senumu purkstukais, ILGU ipurskimu, vistiek nesudega! Kompas letesnis? Kaip tai jaucias vartotojui? Uztat susimapint realu taip kaip nori, o ne taip kaip iseina. Aisku kad d2 varikli lengviau bombint nes yra oem purkstukai kurie tinka ir veikia teisingai, bet del to d1 variklis kazkuo blogesnis netampa.

Balka
Posts: 19
Joined: 26 Mar 2014 19:39
BMW: E34. 524

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Balka » 04 May 2015 23:03

Koks turi but plunfzerio gylis matujant vidmaciu ant m21d24 ir ant m51b25 variklių? 1,03-1,09 Taip?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 05 May 2015 00:40

Trysdupenki wrote:Sakyt kad neverta pirkt masinos su d1 motoru , nu tai nzn. Nu ir ka kad is to dvilitrio atsuki daugiau nei is seno trilitrio? Atsizvelkit i motoru( 1 arklio ) kainas, i kreive nuo 1000 iki 2000 rpm, ir i patikimuma? Daug matet d1 varikliu su kiauru stumu? Su cp3 siurbliu, 1700bar, 15 metu senumu purkstukais, ILGU ipurskimu, vistiek nesudega! Kompas letesnis? Kaip tai jaucias vartotojui? Uztat susimapint realu taip kaip nori, o ne taip kaip iseina. Aisku kad d2 varikli lengviau bombint nes yra oem purkstukai kurie tinka ir veikia teisingai, bet del to d1 variklis kazkuo blogesnis netampa.
nu ir kiek tu atsuksi ta d1 varikly ? stock 170kw 520nm ? su kita turba 190kw 550nm. gerai o jei 170 hibrida ir purkstukus kazkokius daryt ? kiek skaiciais gausis ? kiek purkstukai ? gerai 330d 135 prasides nuo 2500e 330d 150 kw nuo 3000e. sankaba vis tiek dedi kita tai 150 tinka automatas, jy metant lauk. deze kardana ir pedalus pasikeist reik... skaiciuokim -
330d 135kw 2500e + sankaba800e + turba su koliku400e + hibrido darymas400e + (purkstukai) + tilto tvirtinimo tvarkymas - 4100e + purkstuku darymas 400e ir gaunam mazdaug - 4500e ***ag ***nm jau net nekalbu kad daugiau ka reikes perdaryt ir keist kas padidins kaina.
330d 150kw 3000e + sankaba800e + turba su koliku400e + hibrido darymas400e + purkstukai360e + deze150e
- 5100e 350ag 800nm is tos sumos atimi ka gauni pardaves auto deze ~600e
na ir reziume - 99 metai ar maziausiai 03 geriau ? kainos panasios gaunasi, tikrai tiek bombintas m57n laikys geriau negu m57. tik atsakyk kiek kas lietuvoj yra daugiausiai atsukes is m57 ? kad butu sukta stendu, pasaku nereikia, vienas gyresi kad turi virs 250kw su 170 org turba. visi zino kad ji to nepadaro.

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by as_tu1 » 05 May 2015 01:25

Tai pala nuo 2003m bedos su galiniu tiltu jau buvo ištaisytos? Nereik stiprint, laiko tuos 700-800nm?
Aš nežinojau kad estate būna 150kw, galvojau tik 330cd coupe yra 150Kw,tai dbr prapleciau auto paieška.ir jokių swap. Pradzioi ir stok užtektų. Pasidaryt išmetimą,ic,vamzdyna. Vaziuokle, tada galima jau purkštukų ir hibrido ziuret,sankabos, smagracio...

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 05 May 2015 11:02

nuo facelift galo problema sutvarkyta, 2001-07 kazkur. o ziuriu daugiau atsuke yra is 150kw. aukojo niutonus bet turi 402 ag :) https://www.dropbox.com/s/6t28fy5w2r6ld ... 015651.jpg

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Trysdupenki » 05 May 2015 11:24

Patiokas. wrote:
Trysdupenki wrote:Sakyt kad neverta pirkt masinos su d1 motoru , nu tai nzn. Nu ir ka kad is to dvilitrio atsuki daugiau nei is seno trilitrio? Atsizvelkit i motoru( 1 arklio ) kainas, i kreive nuo 1000 iki 2000 rpm, ir i patikimuma? Daug matet d1 varikliu su kiauru stumu? Su cp3 siurbliu, 1700bar, 15 metu senumu purkstukais, ILGU ipurskimu, vistiek nesudega! Kompas letesnis? Kaip tai jaucias vartotojui? Uztat susimapint realu taip kaip nori, o ne taip kaip iseina. Aisku kad d2 varikli lengviau bombint nes yra oem purkstukai kurie tinka ir veikia teisingai, bet del to d1 variklis kazkuo blogesnis netampa.
nu ir kiek tu atsuksi ta d1 varikly ? stock 170kw 520nm ? su kita turba 190kw 550nm. gerai o jei 170 hibrida ir purkstukus kazkokius daryt ? kiek skaiciais gausis ? kiek purkstukai ? gerai 330d 135 prasides nuo 2500e 330d 150 kw nuo 3000e. sankaba vis tiek dedi kita tai 150 tinka automatas, jy metant lauk. deze kardana ir pedalus pasikeist reik... skaiciuokim -
330d 135kw 2500e + sankaba800e + turba su koliku400e + hibrido darymas400e + (purkstukai) + tilto tvirtinimo tvarkymas - 4100e + purkstuku darymas 400e ir gaunam mazdaug - 4500e ***ag ***nm jau net nekalbu kad daugiau ka reikes perdaryt ir keist kas padidins kaina.
330d 150kw 3000e + sankaba800e + turba su koliku400e + hibrido darymas400e + purkstukai360e + deze150e
- 5100e 350ag 800nm is tos sumos atimi ka gauni pardaves auto deze ~600e
na ir reziume - 99 metai ar maziausiai 03 geriau ? kainos panasios gaunasi, tikrai tiek bombintas m57n laikys geriau negu m57. tik atsakyk kiek kas lietuvoj yra daugiausiai atsukes is m57 ? kad butu sukta stendu, pasaku nereikia, vienas gyresi kad turi virs 250kw su 170 org turba. visi zino kad ji to nepadaro.
1. Masinos kaina tikrai skiriasi daugiau nei 500e :D :D Visi bernai su Faceliftais 150kw vazinetu jei bent daug maz taip butu :D
2. Neskaiciuok modu. Realiausia kad zmogus duok Dieve pasikeis turba. Ir ka gaunam, d1 suks 190kw 200, d2 suks 200 220, arba biski daugiau su DAUG dumo. Su 150kw motoru gauni kiaura skardini kolektoriu, brangu nuplysusi skyva, ir pats motoras tvarkingas taip pat brangus. su d1 gauni spizini kolika, paprasta skyva, ir gera pigu matora. Kiek skiriasi kw ir kaina, gal man paskaiciuot??

Jei damestum suba, nosa, xenonus ir R20, tai tikrai normalu kad prisiskaiciuoja nulinis skirtumas piniginiu atzvilgiu :D

O koks stebuklas is d2 atsisuka? 350ag su dumu visur jei turba daryta arba duok Dieve 300 su 170kw turba ir irgi su kalnu dumo.

Tu suprask mane ir pasiskaiciuok pats, as nesakau kad d1 geresnis uz d2, Taip, D2 geresnis visu situ klausimu atzvilgiu, bet kaina visada d1 pusej, patikimumas irgi!!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 05 May 2015 11:55

darant tai abu varikliai tikrai pasidaro. o ir 135kW tikrai nera blogesnis, tik gal daugiau investuot reikia kad atsukt galinguma, didziausias trukumas tai kad kuro sistema nemaitina tiek kiek 150kW kuro sistema...bet ir ta eina perdaryt. yra kas atsisuke 360-390Ag ir 750Nm is 135kW variklio(standartinio)- kainave tikrai nedaugiau nei ta pati padaryt is 150kW.

tas pats su 150kW - jei nori atsukt 200-220kW tai nera brangu, bet jei lipt i virsu vistiek brangiai gaunasi- standartiniai purkstukai neveza, turba kai cia rasot apie 170kW ar 170kW hibrida irgi neveza daugiau 330(saugiu)Ag nu arba labai patinka dumas kaip is ikaruso ir EGT po 1000 laipsniu...

as manau kad reikia zinot ko reikia is masinos ar kam ji bus skirta ir tada nusprest kokio variklio ir ka su juo daryt reikia. nes gali but kad pasidarysi koki 3l D su ale daug galios, o atleks kazkas su lengvu 2l D ir durs pro sona, nu bet vel sakysit kaip cia taip gali but ir pan...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 05 May 2015 11:57

Patiokas. wrote:nuo facelift galo problema sutvarkyta, 2001-07 kazkur. o ziuriu daugiau atsuke yra is 150kw. aukojo niutonus bet turi 402 ag :) https://www.dropbox.com/s/6t28fy5w2r6ld ... 015651.jpg
o esi mates sita kreive? :) jei labai reikia galiu parodyt is 2l D daugiau Ag, bet nereiskia kad tikrai tiek buve ;)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 05 May 2015 12:02

zek labai akcentuoji skyva, o nezinai kad 135 skyvas labai paprastai uzsideda ant 150 ? del kainu yejau y skelbimus ir pirmi tokiom kainom. del koliko, jei desi 170 turba kolikas atkrenta. del to kas atsisuka, 170kw 520nm vs 210kw 620nm cia is standarto su vienodai dumo. toliau turba pakeitus, keisi abiem ? 190kw 550nm vs 230-240kw virs 700nm. apie hibrida. tai ir klausiu kokius skaicius atsuksi su D1 varikliu ? Apie D2 daviau pavyzdziu, Kepezinskas, kad greiciau uzsipustu duoda kuro pradzioj daug, ko pasekoje turi 800nm 350ag ir daug dumo kol turba uzpucia. su tuo pat hibridu ir tik 700nm 402 ag https://www.youtube.com/watch?v=Tzu1u9Ptzgo o jau daro ir geresnius hibridus negu is senos 170kw turbos. as akivaizdu skirtuma jauciu ir vaziavime ir skaiciuose. D1 niutonu mazai daro. o del pacios masinos kainos - sunku perdaryt is AT i MT jei turi rankas ? AT deze pardavus viskas atsiperka. o 150kw karavanu ir at tikrai pigiai yra

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 05 May 2015 12:17

Audriau, kreive yra video. nu pats privazink, kad mieste 2.0d ir 300ag nesamone, ar normalu mieste ta varikly kaip ziede sukt visada ties redline ? manau supranti kad po pradzia netinkama miestui. cia masina reikalinga kasdienai, kaip ir man. tad 2.0d nelabai tinkama. o kas del skirtingu varikliu apie ka ir diskutuojam, tai visi pripazysmatm kad d2 geriau, ir pigiau atsisuka iki tu paciu 200 ar 230kw. pagrindas apie ka diskutuojam kad 150kw brangesni, taip sutinku, bet sakau kad ieskant gali rast uz 3000e kad ir ta automata kury nesunkiai padarysi y MT. o 135kw jei e46 tai uz 2k eu maciau tik dauzta, nori nenori reik 2500e
ir dar, sakai atsuko 360-390ag ir kainavo tas pats kas is 150 ta padaryt ? na ok turbos tokios pat reikalingos, pirmu atveju su purkstukais nera is ko rinktis ir reik daryt, na bet tarkim purkstukai ta pati kaina. bet 135 reikia kuro padavimo sistema perdarinet ir det nuo E60 160kw taip ? nes 135 uztenka iki kiek, 220kw ?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by bachurs » 05 May 2015 12:28

tai ir sakau reikia zinot kam bus skirta masina ;) tada ir nusprenki ko reikia 2l D ar 3l D, o jei 3l tai tada kurio variklio reikia- ar brangaus bet pigiai atsisukancio 200kW? ar pigaus ir atsukt :)
skyvas 135kW puikiai tinka ant 150kW, bet reikia siek tiek pamastyt apie dirzus.
Image
No Smoke- No Power!

Post Reply