[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pas mane tas vakuumas uzglusintas kazkodel, ji imanoma rast gera, ar tik nauja pirkt?
Pedal To The Metal
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
gal kas galit pasidalint e30 324d saugikliu schema... kur koks saugiklis turi stovet...
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai ta slangute ir bus tikriausiai tavo problema nes reguluojia jinai kuro padavima kai turba uzpuce bandyk sujiunkt ta slagute nuo kolektoriaus apacios iki sito http://static.bmwfans.info/images/epc/MTgyMl9w.pngCheez'as wrote:Pas mane tas vakuumas uzglusintas kazkodel, ji imanoma rast gera, ar tik nauja pirkt?
ce tik jei tavo siurblys elktroniniu valdymu
jei stovi mehaninis siurblys turi jiunktis i pati siurblio virsu
as ta dacika turiu tikrai gera jei tau reik galiu atiduot
- VartotojoVardas
- Posts: 118
- Joined: 03 May 2011 18:28
- BMW: e30 2doors dyzel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o kuom blogas elektroninis siurblys?HeadDriller wrote:jei kyla noras cipuoti m21 tai nusiperki mehanini kuro siurbly isidedi jei rankos ne klisos tai darbas trunka pie 1,5h pirma kart darant nusiperki dar troseli gazo ir cipuoji (sitoi temoi tikrai rasi kaip pilna info) kiek tik nori aisq nepersitenk su turbo slegiu ir nepusk 2 bar nes nelaikys
uz siurbly 150lt max kiek gali kainuot
as kiek dares tai tik su mehaniniu siurbliu tai tikrai verta viska ismaksinus apie 190 arkliu bet visalaik pasibaigdavo sankabos mirtim
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
niekuom neblogas tiesiog cipavimas kainuojia kaip 4 mehaniniai siurbliai o jeigu noresi pvz nulekt kurnors toliau tai paimsi prisisuksi mehanini ir nieko nevalgo o jau elektronini neprisuksiVartotojoVardas wrote:o kuom blogas elektroninis siurblys?HeadDriller wrote:jei kyla noras cipuoti m21 tai nusiperki mehanini kuro siurbly isidedi jei rankos ne klisos tai darbas trunka pie 1,5h pirma kart darant nusiperki dar troseli gazo ir cipuoji (sitoi temoi tikrai rasi kaip pilna info) kiek tik nori aisq nepersitenk su turbo slegiu ir nepusk 2 bar nes nelaikys
uz siurbly 150lt max kiek gali kainuot
as kiek dares tai tik su mehaniniu siurbliu tai tikrai verta viska ismaksinus apie 190 arkliu bet visalaik pasibaigdavo sankabos mirtim
+ gali pilt betkoki sudina kura ir nebijiot as asmeniskai ant atrabotkes kuri laika vazinejau
dar praejau sendien tehnikine tai be katalyzo susireguliavau siurbi kad tik 73 is 300 galimu ipute tu kietujiu daleliu kieko
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ismetus egr tds'ui galimas variantas, kad sumazes dumingumas?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
galimas. orą švaresnį gaus, deguonies daugiau
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
egr ir ira skitas kad maziau tarsos butu jis paima daly ismetamu dujiu ir sudegina jias pernaujia varikliui tai is to naudos 0 bet mazesne tarsa
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pagal mane irgi turėtu maziau dumint ir kazkiek gyvesnis buti nes juk pareitu didesnis kiekis oro nei esant egr
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nu tai būtent. Atjungi ir į įsiurbimą ne išmetamųjų/oro mixas eina, o grynas oras.HeadDriller wrote:egr ir ira skitas kad maziau tarsos butu jis paima daly ismetamu dujiu ir sudegina jias pernaujia varikliui tai is to naudos 0 bet mazesne tarsa
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
leidziantis apsukom prie 1k aps ir zemiau purtosi variklis, toks negrazus garsas ir purtosi. taigi keiciau ir purkstukus kitais, bet vistiek nieko taigi pastumiau siurblio el. dali link masinos priekio taip pamazindamas kura ir visos problemos issisprende, bet tada trauka suprastejo. Anksciau trauke labai gerai, bet ir dumu mesdavo sociai, dabar galima sakyt kaip naujos masinos vos matyt. Cia pas mane gal el. dalis i pabaiga? nes riebesniu misiniu variklis nedirba o tik baisiai kalatojas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kas per matoras? metkes bus pabegusiosb m w wrote:leidziantis apsukom prie 1k aps ir zemiau purtosi variklis, toks negrazus garsas ir purtosi. taigi keiciau ir purkstukus kitais, bet vistiek nieko taigi pastumiau siurblio el. dali link masinos priekio taip pamazindamas kura ir visos problemos issisprende, bet tada trauka suprastejo. Anksciau trauke labai gerai, bet ir dumu mesdavo sociai, dabar galima sakyt kaip naujos masinos vos matyt. Cia pas mane gal el. dalis i pabaiga? nes riebesniu misiniu variklis nedirba o tik baisiai kalatojas.
- VartotojoVardas
- Posts: 118
- Joined: 03 May 2011 18:28
- BMW: e30 2doors dyzel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
variklis m21d24
sunkiai kuriasi. labai sunkiai. su starteriu net nemalonu meginti, uzsikuria koki 1/10 kartu(apie zvakiu pasildymo laika viska zinau). traukiant uzsikuria.
nera jokio skirtumo, ar kuriamas saltas ar karstas motoras.
zvakes naujos, ir srove i jas ateina.
visi minusai pajungti.
oro kuro sistemoje nera.
po ilgu meginimu uzkurti, t.y. paskutini kart meginant uzkurti motora, degimo pries sukant starteri metu is kuro siurblio sklido kazkokie garsai.. lyg kibirksciavimas ar reles klaksejimas. siurblys elektroninis.
uzkurtas variklis dirba nelabai graziai, bet nesipurto.. tik kartais girdis kazkoks netolygus garsas sekundes dali...
ismetimas kol kas yra tik iki dugno vidurio
ir galimas daiktas, kad turbina uzkepusi, prirudijus ar del kitos priezasties sunkiai sukas. sita dalis man ir kelia daugiausia itarimu. pries ikeliant motora, jis visa ziema nesisuko. pavasaro turbinos sparnuote buvo sukama tik per jega.. su kokiu atsuktuvu ar panasiai. ar toks turbinos strigimas gali ant tiek apsunkinti ismetima, kad motoras neuzsikurtu?
gal turite minciu, kodel taip sunku uzkurti motora?
p.s. atsiprasau, jei ne i ta tema parasiau, tiesiog nieko konkretaus neradau, o sia skaito labai daug apie dyzelius suprantanciu zmoniu, todel tikiuosi kokiu patarimu, pagalbos.
sunkiai kuriasi. labai sunkiai. su starteriu net nemalonu meginti, uzsikuria koki 1/10 kartu(apie zvakiu pasildymo laika viska zinau). traukiant uzsikuria.
nera jokio skirtumo, ar kuriamas saltas ar karstas motoras.
zvakes naujos, ir srove i jas ateina.
visi minusai pajungti.
oro kuro sistemoje nera.
po ilgu meginimu uzkurti, t.y. paskutini kart meginant uzkurti motora, degimo pries sukant starteri metu is kuro siurblio sklido kazkokie garsai.. lyg kibirksciavimas ar reles klaksejimas. siurblys elektroninis.
uzkurtas variklis dirba nelabai graziai, bet nesipurto.. tik kartais girdis kazkoks netolygus garsas sekundes dali...
ismetimas kol kas yra tik iki dugno vidurio
ir galimas daiktas, kad turbina uzkepusi, prirudijus ar del kitos priezasties sunkiai sukas. sita dalis man ir kelia daugiausia itarimu. pries ikeliant motora, jis visa ziema nesisuko. pavasaro turbinos sparnuote buvo sukama tik per jega.. su kokiu atsuktuvu ar panasiai. ar toks turbinos strigimas gali ant tiek apsunkinti ismetima, kad motoras neuzsikurtu?
gal turite minciu, kodel taip sunku uzkurti motora?
p.s. atsiprasau, jei ne i ta tema parasiau, tiesiog nieko konkretaus neradau, o sia skaito labai daug apie dyzelius suprantanciu zmoniu, todel tikiuosi kokiu patarimu, pagalbos.
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tu ten pries tampydamas ta motora pasiziurek ar tepimas ira nes ce kazkaip idomiai skamba
turbina tai to ismetimo nestabdo uzkurimui tai tikrai bet kad nesisuka tai ce nzn gal ten ne tepalas jau pastave supiltas isvis???
o kai uzkuri tai dumina ar apsukas gerai renka gal filtras kuro uzsikises vapse
turbina tai to ismetimo nestabdo uzkurimui tai tikrai bet kad nesisuka tai ce nzn gal ten ne tepalas jau pastave supiltas isvis???
o kai uzkuri tai dumina ar apsukas gerai renka gal filtras kuro uzsikises vapse
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tds'as biski pamazinau nei pradzioj buvo kuro norma ir dabar gerai dirba bei traukia.Shilas wrote:kas per matoras? metkes bus pabegusiosb m w wrote:leidziantis apsukom prie 1k aps ir zemiau purtosi variklis, toks negrazus garsas ir purtosi. taigi keiciau ir purkstukus kitais, bet vistiek nieko taigi pastumiau siurblio el. dali link masinos priekio taip pamazindamas kura ir visos problemos issisprende, bet tada trauka suprastejo. Anksciau trauke labai gerai, bet ir dumu mesdavo sociai, dabar galima sakyt kaip naujos masinos vos matyt. Cia pas mane gal el. dalis i pabaiga? nes riebesniu misiniu variklis nedirba o tik baisiai kalatojas.
- VartotojoVardas
- Posts: 118
- Joined: 03 May 2011 18:28
- BMW: e30 2doors dyzel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tepalas supiltas naujas pries maziau nei savaite.HeadDriller wrote:tu ten pries tampydamas ta motora pasiziurek ar tepimas ira nes ce kazkaip idomiai skamba
turbina tai to ismetimo nestabdo uzkurimui tai tikrai bet kad nesisuka tai ce nzn gal ten ne tepalas jau pastave supiltas isvis???
o kai uzkuri tai dumina ar apsukas gerai renka gal filtras kuro uzsikises vapse
o uzkurus tai viskas kaip ir normaliai atrodo... aisq nevalina, bet tas nevalinimas gali buti pateisintas bloga turbina arba 4.27 reduktorium, kuris kol kas dar nepakeistas i turima nuo 2.4td.
dumo per daug nemaciau, nes duslikas baigias tiesiai uz greiciu dezes. apsukas renka kaip ir pries ziema.. lyg ir viskas normaliai
siandien saltas kuresi puikiai. buvo atliktas testukas:
kai temperaturos rodykle buvo zemiausiame taske, uzsikure iskart. rodyklei baigus kopti is melynos zonos uzsikure puikiai. rodyklei perlipus melyna zona per kokius 5 mm nebeuzsikure.
vienas zmogus sake, kad gali buti kaltas kazkoks temperaturos jutiklis. kaip tik vienas toks, ne originaliai, o savadarbiu privafliuotas yra ant virsutines radiatoriaus zarnos. 2 kontaktu. gal zinot i kur gali jungtis?
turbina jau prasimankstinus ir su ja bedu nera.
o gal blogas kur siurblys? nors pas tds su i pabaiga einanciu siurbliu buvo kazkokios kurimosi uzuomazgos ir galiausiai uzsikurdavo esant siltam motorui. pas sita jokio kabinimo, kol siltas motoras.
padetu bet kokia apie situos motorus suprantancio zmogaus pagalba vilniuje
-
- Posts: 83
- Joined: 11 Oct 2011 22:58
- BMW: e38 725 e34 535i e39 530d e28 524td
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pabandyk atjiunkt silumos dacikus visus ir paziurek ar pades bet ce tirkriaiusiai del degimo tau taip
- VartotojoVardas
- Posts: 118
- Joined: 03 May 2011 18:28
- BMW: e30 2doors dyzel
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kokio degimo? tipo kur siurblio elektronine galva stumdyti reik?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
vat isigijau toki dakteli
iskilo biski klausimu:
- kiek turetu rodyti indikatorius kai degimo kampas teisingas?
iskilo biski klausimu:
- kiek turetu rodyti indikatorius kai degimo kampas teisingas?
- Attachments
-
- ind400-0001.jpg (33.96 KiB) Viewed 9068 times
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Geriausia butu turetis autodata. Ten buna parasyta. Arba BMW manuale.