[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 211
- Joined: 27 Mar 2009 10:43
- BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
man taip pat aktualuaiwarazas wrote:Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt
-
- Posts: 211
- Joined: 27 Mar 2009 10:43
- BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Dekui uz infoPatiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tai ismatuoji potenciko varza ir pasistatai tokia varza per jungtuka... Sau darant dar gali kazka isradineti, bet jei darai kitam neismananciam ir pastatai potencika, tai pasidaro papildomu problemu. As tik uz varza ir jungtuka. Realiai visiems varza ta pati pas 2.5td tdsPatiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o ka ten prisidaryt gali ? per daug pasuksi ir uzges, atsuki atgal ir vel eina, siulai surast ta max varianta kada dar kuro ne per daug ir trauka geriausia, bet priklausomai nuo oro temt skiriasi sita riba
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
As sau potenciometra 1 K om ir jungtuka laikinai isidejes vazineju bet reik varyt cipuotis nes uzknisa karksejimas ijungus ir junginet atsibodo
Statybinių įrankių nuoma Klaipėdoje 861778645
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o neina varzos susireguliuot kad dirbtu normaliai ant laisvu? na kad nesikalatotu. nereik ten daug arkliu ti kad gyvesnis butu. ir pas mane turbina pucia 0,5bar vaziuojant 2-3k apsukom. jau kai gazas dugnas tada tik vos ne vos 0,8-0,9bar ipucia. turbinai amen?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai ir turi pust tiek org, potencika reguliuoji kaip nori
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Bet tai nesamone kad taip mazai pucia. Iki dugno kai grezi nuo 4k tik tada tie 0.9 ir tai maziau rodo.
Manau nuo 2k aps turetu uzsipust ir tolygiai laikyt tuos 0.9bar.
Manau nuo 2k aps turetu uzsipust ir tolygiai laikyt tuos 0.9bar.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kur cia statot tas varzas? Man tdi 66kw reiktu pagyvinti, bet cia manau ir tds taspats.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Na nekiaura. Dumu nerodo visai. Traukos ka zinau vaziuoja. Turiu cipuota kompa reiks isimest ir vel paziuret kaip pucia su daug dumuPatiokas. wrote:virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
stumpk el daly link galo pirmiau ar varza dek, jei ne turba galiu 160kw pasiulyt pus greiciau daugiau ir ilgiau pas tds varza ant 2-3 laido y siurbly, tdi negarantuoju kad tie patys laidai
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kiek pinigu uz turba?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, e46 2.0d 110kw. Kokie galimi variklio patobulinimai leistų remapinant išgauti daugiau galios?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tiesus ismetimas, turba kita, purkstukai nuo eu4, portintas ismetimo kolikas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisusModee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Klysti turejau ir FL ne viena vistiek stringa 5 pavara. tik 6 pavaru dezese jau nebera tos bedos. o purtosi del smagraiciu tikriausia bet jiem visiems nelaiko nes pas visus tas pats nu gal ir del pagalviu. o pas mane patiek masinos tvarkingumo kokioShilas wrote:Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisusModee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
e46 FL