Page 75 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 May 2012 19:41
by HeadDriller
radau buvo meh siurblio virsuj esanti membrana susipisus :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 May 2012 01:54
by nuplyshezz
m21 per tepalo alsuokli varo tepala, nezinau ar ant aukstu sukiu bet zodziu pavazinejus atidarau kapota o ten tepalai visur nutaskyti, any ideas?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 May 2012 09:11
by bachurs
nu nieko keisto- ziedu jau nera... bandyk vest alsuokli laisviau i koki atskira inda(gali padaryt ir nubegima atgal i karteri)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 28 May 2012 13:48
by b m w
patrumpinau biski turbinos kojele noredamas pakelt slegi, pasukau 5 kart po 180 laipsniu, kazin nieko nesuvarys tiek pasukus?
cia tds'ui trumpinau ta kojele.
turba pucia anksciau dabar nuo kokiu 1,5-1,7k rpm. zemuose sukiuose gyvesnis kazkiek dabar bet lyg aukstuose ne toks jau gyvas. nors dyzelis, ner ko noret.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2012 02:02
by HeadDriller
as tai nzn kaip tu ce sukineji slegio nemataves ir seip naudos tau is to sukelto slegio tai skaityk nera reikia kuro kieki didint (cipuot kompa) reik
seip turiu as cipuota kompa tds jei nori gali pabandyt isimest pralekt jei patiks sutarsim del kainos

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2012 12:06
by b m w
HeadDriller wrote:as tai nzn kaip tu ce sukineji slegio nemataves ir seip naudos tau is to sukelto slegio tai skaityk nera reikia kuro kieki didint (cipuot kompa) reik
seip turiu as cipuota kompa tds jei nori gali pabandyt isimest pralekt jei patiks sutarsim del kainos

emiau ir pasukau :D kuro norma jau palei maksimuma nes daugiau padavus jau variklis negraziai dirba :D tds'o kompo kaina i pm.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Jun 2012 22:23
by Trysdupenki
daug mastyt reik kad i tdsa idet mechanini siurbli, ar mechaninio siurblio virsu?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 12 Jun 2012 01:08
by HeadDriller
gali isvis nemastyt ir det :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 12 Jun 2012 13:53
by daniux
Isigyjau e36 su td varikliu turiu tds kompa ,buvau pajunges ,bet nera skirtumo ,savaitgali planuoju IC isikist idomu ar kas gausis .
Be to ,kadangi tema 75 puslapiu ir prie kompo gaunasi uzsokti 10 minuciu .
Tai klausimelis butu kaip el siurblio virsutine dali pastumti.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Jun 2012 23:48
by Mart.
Kaip patikrinti 530d aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriu? Geras jis ar blogas? Išėmus arba ne.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Jun 2012 23:53
by EXvaldelis
daniux wrote:Isigyjau e36 su td varikliu turiu tds kompa ,buvau pajunges ,bet nera skirtumo ,savaitgali planuoju IC isikist idomu ar kas gausis .
Be to ,kadangi tema 75 puslapiu ir prie kompo gaunasi uzsokti 10 minuciu .
Tai klausimelis butu kaip el siurblio virsutine dali pastumti.
pasiimi mantiruote ir gera plaktuka ir trinkteli gerai uzsimojes ,ir pasislinks ta galva

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Jun 2012 23:54
by EXvaldelis
Mart. wrote:Kaip patikrinti 530d aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriu? Geras jis ar blogas? Išėmus arba ne.
uzvedus masina su diagnostika,siaip jei jis butu sugedes neuzsivestu masiana

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jun 2012 07:59
by daniux
Jo :D Plaktukas visada gelbeja :D
O tiksliau kas nors skaiciau ,kad 2.55 volto turi buti stumiant nuo kur matuoti reikia.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jun 2012 09:20
by Shilas
daniux wrote:Jo :D Plaktukas visada gelbeja :D
O tiksliau kas nors skaiciau ,kad 2.55 volto turi buti stumiant nuo kur matuoti reikia.
Jis kalbejo rimtai, truputeli atpalaiduoji varztus ir su plaktuku ir manteruote svelniai stukseni

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 15 Jun 2012 15:38
by daniux
i variklio prieki ja stumt ,nes sustumta beveik visa i variklio gala?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 17 Jun 2012 21:26
by VartotojoVardas
HeadDriller wrote:uzsides bet velenas netas bet viskas turetu veik nes buna deda parasto d velenus ant td biski daugaiu nuspaudze vostuva geriau aina
dar girdejau kad purkstukai gali but 130bar vietoi 150bar
o kam jia isvis himicint negi jau taip trukus?
nelabai supratau kas cia parasyta. skirybos zenklai viska pataisytu...
ar galite kas nors paaiskinti, kuris velenelis labiau nuspaudzia voztuva, D ar TD? nes siuo metu i 2.4td idtas velenlis nuo 2.4d. motoras dar nebuvo paleistas. logiskai mastant 2.4d turetu daugiau atidaryti voztuvus, nes sunkiau gaudo ora.. o ar gali buti kokiu neigiamu pasekmiu? ar reikes kaip nors reguliuoti kuro siurbli?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 18 Jun 2012 13:01
by Mart.
530D aukšto slėgio kuro siurblio reguliatoriai 135kw ir 142kw vienodi?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Jun 2012 12:49
by mindaugs
Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Jun 2012 13:48
by Acer
mindaugs wrote:Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)
tai kai isidesi kokia metaline tarpine, tai po dienos manau su tokiu turbo slegiu kelsi vel galva, tik dabar todel kad tarpines prapust neiseis, prapus pacia galva, pas m21 jos ziauriai silpnos.
na bet geriau tegul pakomentuoja zinantys viska kas kaip buna.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 20 Jun 2012 02:13
by reikdaliu
mindaugs wrote:Klausimas apie M21 2.4TD motora. Zinau kad keliant turbo slegi prapucia tarpine (nu iki 1,5 dar gal saugu, bet jau virs tai ...), ir siaip silpna ta vieta pas bmw. Tai va reikia kokios info iskur gaut kaska geresnio nei stock galvos tarpine is eilines autodaliu pardes. Zinau kad yra toks dalykas kaip Cometic firmos tarpines tik ar yra M21'am gaminamos ar reiketu specialia uzsakinet, bet tada manau kaina butu oho, ogi lietuviai esam, norisi kuo pigiau ir geriau. Dar gi yra toks dalykas kaip varine ar metaline tarpines, ar tie o'ringai. bet kolkas mazai apie juos domejausi. Taigi butu malonu isgirst zinanciu mintis, ka geriau ir iskur susidet, kad nereiktu kas savaite galvos nukelinet :)
ką tu ten pūst į jį žadi, kad 1,5 bar nepakanka? turbiną didink, interkūlerį, plundžerį ir t.t, o ne vien slėgį.