Page 137 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 01 Mar 2014 18:11
by Trysdupenki
gal pamirso parasyt kad plikas padangas ir trumpas perdavimas. bet visa kita tai + :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 04 Mar 2014 19:57
by BMW FANAS
Borato wrote:Pas paprastus D skiriasi viršuj esantis vakuumo, slėgio reguliatorius. Spyruoklė aukštesnė, ta plastmasinė šaiba platesnė, ir aišku štuceriukai priešingose pusėse. Čia vieninteliai pastėbėti vizualūs skirtumai, o kas kaip sureguliuota pas D ir TD siurblius, tai be stendo pagalbos nepasakysi, o ir taip manau, kad siurblių su plombomis jau vienetai šiame pasauly :D
tai jei i td (e28) idejus paprasto D siurbli (pajungus slegi nuo turbos i i siurblio galva vietoj alsuoklio, alsuokli persukant kur pas D jungiasi vaakumas) vaziuos kaip suprantu be problemu? kw neburiami, norima stock varianto, kad kaip is gamyklos :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 05 Mar 2014 18:05
by Borato
BMW FANAS wrote:
Borato wrote:Pas paprastus D skiriasi viršuj esantis vakuumo, slėgio reguliatorius. Spyruoklė aukštesnė, ta plastmasinė šaiba platesnė, ir aišku štuceriukai priešingose pusėse. Čia vieninteliai pastėbėti vizualūs skirtumai, o kas kaip sureguliuota pas D ir TD siurblius, tai be stendo pagalbos nepasakysi, o ir taip manau, kad siurblių su plombomis jau vienetai šiame pasauly :D
tai jei i td (e28) idejus paprasto D siurbli (pajungus slegi nuo turbos i i siurblio galva vietoj alsuoklio, alsuokli persukant kur pas D jungiasi vaakumas) vaziuos kaip suprantu be problemu? kw neburiami, norima stock varianto, kad kaip is gamyklos :D
reiktų ir pareguliuoti spyruoklės įveržimą. O kas tavąjam siurbliui, kad jį nori pakeisti į D?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 06 Mar 2014 10:17
by BMW FANAS
[/quote]
reiktų ir pareguliuoti spyruoklės įveržimą. O kas tavąjam siurbliui, kad jį nori pakeisti į D?[/quote]
labai ilgai stovejo nenaudojamas pas dieduka e 28, siurblys stovejo sausas be kuro, tai te ko tik nori jame, viskas surudyjo :vis

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2014 20:21
by deiviuxz
Taigi e34 TDS pradejo vel pulsuoti.. kurtis siltas ilgiau. nuo 140 pradeda tampytis, 160 duugnas kaip ikalta. filtrai pakeisti viskas allright. motinine forsunke leidzia. nors eina gerai. 2 suka saules dar.. Nusprendziau sy kart deti nuo 2.4td mechanini siurbli. Reiktu jusu apsvietimo. verta? bus naudos? ar deti kita elektronnini? 2.4 siiurblis lys i kozika? nereikes tekint jo ar pan? Motinines forsunkes nebereiks idejus mechanini? noriu kurimosi kai laikrodis ir pamirsti tuos pulsavimus ar kitus susvaigimus. kas kad bus ant troso. Ir ar iseis ateiti kazka padoresnio is jo ispaust idejus mechanini? Aciu uz info!!

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2014 21:11
by Patiokas.
del to ar verta, kiek susiduriau tai su mechaniniu sanaudos sumazeja lyginant tds su neaiskios bukles siurbliu. skirtumas aisku kad pasijaus atitinkamai sureguliavus kuro kieky, galima lyst i paty siurbly ir dar isgaut sy bei ta. del uzdejimo, ziurint kuriu metu tds, i senesnius reikia tik su bulgarke siek tiek paslifuot ta vieta kur siurblys prie variklio sukasi ir kolektoriuje perdaryt stuceri kur slangute maunasi, naujesniem reiks yvore darytis, siam forume yra info apie tai kazkeli puslapiai atgal. purkstukas su laidu nereikalingas, srauto matuokle bei slegio daviklis taip pat. minusai butu tokie kad neveikia autopilotas ir ekonomoizeris, bei skydelyje reikia isimt purkstuko lempute :D PS turiu tds siurbli su geru plungeriu, kuresi karstas saltas is puses vertimo, ir el dalis dvi turiu, reostatine ir indukcine, abi veike be jokiu nesamoniu

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2014 23:18
by Borato
deiviuxz wrote:Taigi e34 TDS pradejo vel pulsuoti.. kurtis siltas ilgiau. nuo 140 pradeda tampytis, 160 duugnas kaip ikalta. filtrai pakeisti viskas allright. motinine forsunke leidzia. nors eina gerai. 2 suka saules dar.. Nusprendziau sy kart deti nuo 2.4td mechanini siurbli. Reiktu jusu apsvietimo. verta? bus naudos? ar deti kita elektronnini? 2.4 siiurblis lys i kozika? nereikes tekint jo ar pan? Motinines forsunkes nebereiks idejus mechanini? noriu kurimosi kai laikrodis ir pamirsti tuos pulsavimus ar kitus susvaigimus. kas kad bus ant troso. Ir ar iseis ateiti kazka padoresnio is jo ispaust idejus mechanini? Aciu uz info!!
Didžiausias pliusas mechaninio siurblio - bele kada, bele kur, gali susireguliuoti kurą, reikia TA praeit, sumažini kiek įmanoma, varai kur palakstyt, atsisuki, kur toli važiuoji, vėl prisuki, nu žodžiu, tas ekonomaizeris visiškai nereikalingas, purkštuką elektroninį gali iškart lupti laukan, tik va abydniausia dėl autopiloto.. Pili bet kokią saliarką ir leki :D tik siūlyčiau uždėjus mechaninį siurblį, iškart nukreipt į žemę išmetimo vamzdžio galą :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 16 Mar 2014 00:43
by Shilas
Gal turit minciu kaip pastandint m57d30 voztuvu spiruokles? Dvigubom ikist vietos nebera, didesnio diametro ir, gal zinot kur pirkt tiuninnginiu, ar gal imanoma nuo ko pritaikyt?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 16 Mar 2014 01:51
by _marshall_
Shilas wrote:Gal turit minciu kaip pastandint m57d30 voztuvu spiruokles? Dvigubom ikist vietos nebera, didesnio diametro ir, gal zinot kur pirkt tiuninnginiu, ar gal imanoma nuo ko pritaikyt?
tai kad spyruokle standesne buna mazesnio diametro man rodos, o ne didesnio :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 16 Mar 2014 23:31
by Modee
Gal kas cipavot m47d20 100kw? Verta neverta?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 17 Mar 2014 00:24
by Sapnas
Sako ju alkuninis buna luzta

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 17 Mar 2014 02:27
by Shilas
Zinoma verta! Vieniem stoko alkune nelaiko, kitas su pripustu bilekiek vaziuoja, esme kaip eksplotuosi

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 22 Mar 2014 13:06
by dzonisk
Jai tds statant geometrine turbina valdimas daromas vistiek sleginis kaip orginalas tds ??

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 24 Mar 2014 17:45
by Patiokas.
taip nuo slegio

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Mar 2014 21:52
by Shilas
Tds kronikos. Po siurblio tarpiniu keitimo pradejo sunkiai kurtis tiek siltas tiek saltas, diagnostika nieko nerodo. Degima sureguliavo, trauka vel gera. Kartais buna, kad iskart uzsikuria, kartais reik 4-6 sek pasukt starteriu, blogiausiai kurias, kai karstas uzgesintas pabuna apie pusvalandi

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 25 Mar 2014 22:29
by Trysdupenki
Ankstink!!!! Pradekit jus cia dar degimus tdsam reguliuot... :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Mar 2014 11:05
by Shilas
[quote="Trysdupenki"]Ankstink!!!! Pradekit jus cia dar degimus tdsam reguliuot...
Na meistras sake kad degimas pastatytas gerai, bet nezymiai sokineja ir tiek itakoti tikrai negali

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Mar 2014 11:24
by Trysdupenki
Tada keisk plunzeri :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Mar 2014 14:59
by Shilas
Neipatingai patinka man sita tavo mintis :) Gal galit patart nuo kokio MAN sunkvezimiuko modelio (ir kelintu metu) ieskot plunzerio? Itariu ji sudejus irkart reikes programavimo?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 Mar 2014 15:38
by Afigienasz
gal galima suzinoti kodel renkamasi MAN sunkvezimiu ? nasesnis kad ar gal del ilgaamziskumo ? reikes man saviskiam keisti, tai idomu ka rinktis geriau