Page 142 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 11 Jul 2014 19:31
by Balka
Laba. Pas mane e34 2.4 td. Yra problema, purtosi variklis, ant laisvos eigos, tiek saltas, tiek karstas, karstas gal net labiau. Duodant gazo issilygina. Toks jausmas, kad cilindras vienas nedirba. Kompresija gera, voztuvu tarpeliai 0.30mm. Įtariu purkštukus. Gal kas ka patars?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jul 2014 10:23
by Borato
Stumdyta/keista elektroninė dalis ir gerai nepataikyta, arba jai ragas. Aš taip manau

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jul 2014 22:06
by Shilas
pasidalinkit mintim, kaip sumazint CO varant technikine TDS'ui? Stumt el dali? girdejau, kad gelbeja trecdali bezdo imaisant i dyzeli, ar teko kam tai isbandyt?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 15 Jul 2014 00:12
by Jegeris
Shilas wrote:pasidalinkit mintim, kaip sumazint CO varant technikine TDS'ui? Stumt el dali? girdejau, kad gelbeja trecdali bezdo imaisant i dyzeli, ar teko kam tai isbandyt?
Pasilik bake minimumą dyzėlio ir prisipilk kokį 10 litrų žibalo. Tik po technikinės vėl dyzelio kuo skubiau prisipilk.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 15 Jul 2014 01:37
by Balka
Borato wrote:Stumdyta/keista elektroninė dalis ir gerai nepataikyta, arba jai ragas. Aš taip manau
Tiek elektrinių, tiek mechaniniu gazu siurbliais dyrba taipat. Ne dėl siurblio. Pakelius apsukas iki stukos purtymasis suintencyveja. Pakėlus apie dvi, dingsta. Perinksiu purkštukus, ir bus matyt, nes nelieka nk kito.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 15 Jul 2014 18:10
by zygasbmw
kai turejau e28 su 2,4td motoru,tai purtydavosi irgi,pas mane problema buvo,purkstuku,ziedeliai pasede,uzteko purkstukus paverzti ir nustojo purtymasis.ai tik ant salto taip darydavosi,ant karsto lyg ir norma budavo.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 20 Jul 2014 21:42
by b m w
sveiki, kiek turi pusti turbina pas tds cipuotam ? nes pasijungiau gauge tai pucia 1bar prie 2-2.2k apsuku. su orginaliu kompu dar nebandziau, bet pagal traukos skirtuma su orginaliu ir su cipuotu kompu ziauriai skiriasi.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 21 Jul 2014 14:37
by Shilas
Tiek ir turi pust. Pasidalinsiu paslaptim, kaip reik programintam TDS technikine praeit- reik numaut slangute nuo isiurbimo koliko, tada kompas neduoda kuro ir dumingumas ribose, siandien sita sposa isbandziau, veikia!

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 22 Jul 2014 22:26
by b m w
manau nesamone, nes standarte 0.9-1.1bar. bandziau su standartiniu kompu ta pati slegi pasiekia prie 2,5k apsuku. bet traukos visiskai nera. uzsisakiau turbo slegio reguliatoriu, bandysiu kelt iki 1.4 bar

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 Jul 2014 09:09
by bachurs
kelk! :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 Jul 2014 12:04
by b m w
Jei ten nieko nepades tai kokia turbina tiktu is kito automobilio kad butu kuo maziau zaidimo ja pastatant?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 Jul 2014 17:39
by Patiokas.
3.0d 135kw butu per akis, perdaryt tik valdyma

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 Jul 2014 19:40
by b m w
Tai va tas ir yra kad ten butu nemazai reikalu su tuo valdymu.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 29 Jul 2014 16:46
by deividaszz
Sveiki. Žadu daryti projektą savo E39 530d 135kw, noriu išlaužti iš variklio 200kw. Keisiu purkštukus didesnio našumo nuo E46 150 kw, turbo ir interkulerį nuo e60 modelio. Pasiskaitęs forumuose supratau, kad man nelaikys sankaba. Pagalvojau jog reikia dėti stipresne sankaba. Norėčiau sužinoti ar išeitu įmest sankaba nuo e60 160kw, ar tiesiog dėti sankaba nuo E46 150kw. Kaip manot kas geriau, gal turit patarimu?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 30 Jul 2014 20:41
by Patiokas.
b m w wrote:Tai va tas ir yra kad ten butu nemazai reikalu su tuo valdymu.
Arba zaidi pats ir pritaikes koky sleginy aktuatoriu (nes kiek pamenu tds turba valdo slegis) susireguliuoji ties reikiamu boostu, arba duodi tam kas tuo uzsiima ir perdarys

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 01 Aug 2014 08:41
by Vytautas.G
Kas bus jei i 320d 110kw (6 begiai) idesiu reduktoriu aukstesniu perdavimu? Ir koki patartumet deti jei dabar stovi 2.56?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 01 Aug 2014 12:05
by egidijusbmwe30
e46 100kw 2,0d kokia turbo nestandartine butu galima uzmesti kad pustu daugiau,jeigu kokia benzinine nuo 2,0l? :ops

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 05 Aug 2014 11:17
by asusas100
egidijusbmwe30 wrote:e46 100kw 2,0d kokia turbo nestandartine butu galima uzmesti kad pustu daugiau,jeigu kokia benzinine nuo 2,0l? :ops
dek nuo 3.0d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 05 Aug 2014 12:33
by bachurs
Vytautas.G wrote:Kas bus jei i 320d 110kw (6 begiai) idesiu reduktoriu aukstesniu perdavimu? Ir koki patartumet deti jei dabar stovi 2.56?

jei tikrai reikia aukstesnio perdavimo(nors labai abejoju) dek nuo 2l 5 begiu- ten 2,35 dar galima rast 2,47

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 05 Aug 2014 15:35
by Vytautas.G
Ne ne - galbut ne taip issireiskiau - reikia zemesnio perdavimo - 2.93 (328 mechanika) pvz arba 2.81 (nors cia nuo 330d auto - tai nlb jauciu tinka kardanas prie sito reduktoriaus).

Isvis is to kas nors gero bus? Ar atsiras tik koks turbo lagas ar dar kazkas negero?