Page 166 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 26 May 2015 21:43
by Patiokas.
egr pajungtas ? turbos geometrija ar voztuvelis ok ?
Beee - pakartosiu, jei planuoji mapint dedi stiprinta, jei stiprinta tai kainuos abiem panasiai ;)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 21:03
by LesTq
Ar daug turi potencialo 2.4 Turbo Diesel variklis iš E28 į E30? Jis tinka Bolt-ON? Be tiesioginių išmetimų, filtro didesnio, IC didesnio, siurblio reguliavimo, dar įmanoma užkelti jam galios? Aišku materialiai proto ribose.

Nes 2.5TDS ar 3.0D jau visai kiti pinigai manau dėti ir visai kiti darbai ten jau nebebus bolt-on reiks viską perdarinėt.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 21:39
by Sapnas
LesTq wrote:Ar daug turi potencialo 2.4 Turbo Diesel variklis iš E28 į E30? Jis tinka Bolt-ON? Be tiesioginių išmetimų, filtro didesnio, IC didesnio, siurblio reguliavimo, dar įmanoma užkelti jam galios? Aišku materialiai proto ribose.

Nes 2.5TDS ar 3.0D jau visai kiti pinigai manau dėti ir visai kiti darbai ten jau nebebus bolt-on reiks viską perdarinėt.
Kiek zinau tai y e30 is e28 netiks, nes skiriasi blokas. Tau tiktu is e34 y e30 2.4td.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 21:49
by BMW FANAS
Sapnas wrote:
LesTq wrote:Ar daug turi potencialo 2.4 Turbo Diesel variklis iš E28 į E30? Jis tinka Bolt-ON? Be tiesioginių išmetimų, filtro didesnio, IC didesnio, siurblio reguliavimo, dar įmanoma užkelti jam galios? Aišku materialiai proto ribose.

Nes 2.5TDS ar 3.0D jau visai kiti pinigai manau dėti ir visai kiti darbai ten jau nebebus bolt-on reiks viską perdarinėt.
Kiek zinau tai y e30 is e28 netiks, nes skiriasi blokas. Tau tiktu is e34 y e30 2.4td.

meluoji, viskas ten tas pat su blokais :D as dejausi is e28. Kad butu bolt-on reikia e30 variklio ausu ir karterio.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 22:08
by Sapnas
Bet pvz y e28 is e34 m50 variklis netinka, reikia perdarineti variklio ausis. Nors tinka y e30. Ir y e34 2.4td netinka is e28, isbandyta... Nera skyliu variklio ausims prisukti. Tai gaunasi, kad is e28 y e30 turetu netikti ydeti :)

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 22:20
by Patiokas.
imk geriau tds ir mechaniniu siurbliu, reikalingi bus 4 ar 5 laidai ir zvakiu kaitinimo iki reles.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 22:23
by LesTq
TDS bet tai reik visa masina geriau pirkt ir dalim pazert ar ieskot TDS variklio pilno pilno, su deze, sankaba, smagraciu, kardanu, reduktoriu ir viska pritaikyti reiks? Ka reikia perdarinet norint TDS ideti?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 22:47
by Patiokas.
tavo vietoj imciau visa masina, maciau skelbimuos uz 1500lt buna su lsd, tai puse pinigu vien uz ta atsiimi. o tai pas tave koks dabar variklis ?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 22:55
by LesTq
Patiokas. wrote:tavo vietoj imciau visa masina, maciau skelbimuos uz 1500lt buna su lsd, tai puse pinigu vien uz ta atsiimi. o tai pas tave koks dabar variklis ?
Pas mane dabar 2.4D paprastas 63kW.
Yra 2.4TD motoras, perrinktas visas, pravežė mane su ta mašina tik jis įdėtas į e28 automatą, parodė kaip dirba motoras viską, ir kaina iki 300eur už pilną motorą, tai ir galvoju dabar ką daryti, nes tą motorą jis išimtu apie vasaros vidurį neanksčiau. Bet galvoju kaip geriau pasidaryti.
Automobilis pramogai ir kasdienai važinėti, bet 63kW truksta, norisi ir paspausti gazo ir galą užmesti, būtų bent apie 100kW jau per akis E30 kebule.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 31 May 2015 23:41
by Mariuzzzz
Sankaba, deze palikti gali nuo 2,4d pradziai, kai pabirs susidesi nuo tds viska. Ausis variklio nuo e36, siurbli mechanini. Generatoriu, VS siurbli nuo tds, laidus nuo 2,4d, starteri nuo 2,4d slangas ausinimo pabursi, intercooleri isidesi, ismetima kita. Siaip labai lengvai ten viskas pasidaro ir gant tvarkingai.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Jun 2015 22:17
by LesTq
Įdomu pasidarė, tiesa, kad į E30 kebulą netelpa iš E39 3.0D motoras su deže? Reikia pjaustyti kebulą, pečiuką išimti. Gal kas esate susiduręs galite papasakoti?

Ir ant kiek kaina skiriasi plius minus gal kas galit paskaičiuoti, numanyti, dedant į E30 2.5TDS motorą ir 3.0D iš E39?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Jun 2015 22:49
by Patiokas.
teke matyt kad 135 nuardo isore ir visa kita y metala... tai paskaiciuok, kiek kainuos aprenkt varikly. ir mazdaug zinosi kaina. o del tds tai pirk visa masina geriau uz kokius 300-400e

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Jun 2015 23:04
by LesTq
Nežinau ar klausiau, bet gal pasikartosiu o TDS potencialo turi išspausti daugiau negu 105kW, apart mechaninio siurblio reguliavimo, IC didelio kabinimo, oro filtro, tiesioginio išmetimo? Nes pagal kišenę ir optimalumą, arčiau TDS linkęs, nes 3.0d jau gali brangiai atsistoti, o TDS kasdienai manau būtų per akis.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 09 Jun 2015 08:48
by Shilas
130kw is tds standartinio su standartiniu ic be problemu

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 09 Jun 2015 23:20
by LesTq
Shilas wrote:130kw is tds standartinio su standartiniu ic be problemu
Į ką atsižvelgti ieškant TDS motoro? Jei ieškočiau su visa mašina? Geriau būtų iš E34 ar E39? Motorai skiriasi kažkuo? Man pritaikyti reiks tik savo variklio ausis kiek suprantu? Daugiau viskas kaip ir telpa daug maš, pravodke tinka ir nuo mano, dežė su smagračiu sankaba, starteriu kabint nuo TDS tiks viskas ar burt reikės? Ar palikti savo? Bet mano jaučiu ilgai nelaikys prie tokių kW

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Jun 2015 00:04
by Borato
LesTq wrote:
Shilas wrote:130kw is tds standartinio su standartiniu ic be problemu
Į ką atsižvelgti ieškant TDS motoro? Jei ieškočiau su visa mašina? Geriau būtų iš E34 ar E39? Motorai skiriasi kažkuo? Man pritaikyti reiks tik savo variklio ausis kiek suprantu? Daugiau viskas kaip ir telpa daug maš, pravodke tinka ir nuo mano, dežė su smagračiu sankaba, starteriu kabint nuo TDS tiks viskas ar burt reikės? Ar palikti savo? Bet mano jaučiu ilgai nelaikys prie tokių kW
Juk aš tau aiškinau :) dedant tds motoro swap'ą be dėžės reikia E34 karterio su tepalo paemėju, E36 ausų. Tik jei senesnis tds, tai ir 2.4 dėžė tinka, o kaip su e39, nežinau. Skiriasi siurblių įstatymo vietos, pas senesnį tds, tokia pati ertmė kaip pas 2.4, pas naujesnį 68mm skersmens. IC idealiausiai tinka nuo E46 2.0d. Kas dar domina?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Jun 2015 23:36
by Mariuzzzz
Pas mane ne is pirmuju tds, siurblio istatymo ertme didesne, bet 2,4 d deze tiko idealiai.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Jun 2015 21:47
by LesTq
Domina mane viskas, bandau krautis žinias į bagažą, kad prieš ieškodamas ir prieš dėdamas TDS jau žinočiau kas kaip ir kur klaidos nepadaryti. O TDS naujesnis senesnis, kuo geriau? E39 naujesni jau ėjo? Geriausia manau, pirkt su visa mašina kokį E34 ar E39, arba ieškot, kas dalimis beria toki ir tik motorą imti, bet į ką atsižvelgti, kad jis užmuštas nebus? jų visų ridos nuo 300k prasideda..

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jun 2015 12:41
by Shilas
imt naujesni. Turi kurtis siltas/saltas is abaroto, nesikratyt ir neklakset, nepust slangu ir mest grazu duma.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 14 Jun 2015 14:37
by LesTq
Shilas wrote:imt naujesni. Turi kurtis siltas/saltas is abaroto, nesikratyt ir neklakset, nepust slangu ir mest grazu duma.
O naujesni ėjo nuo E39 tik ar ir tuose E34 žiūrėt? Kuo skiriasi jie?