[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
aiwarazas
Posts: 208
Joined: Fri Mar 27, 2009 10:43 am
BMW: 2x e30
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aiwarazas » Mon Dec 07, 2015 5:56 pm

Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 318 Zemagrindis - Ex
BMW e36 318tds [winterbeater] pavogtas
BMW e36 328i + big lock

hektor
Posts: 22
Joined: Wed Jun 12, 2013 8:03 pm
BMW: E30 325i

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by hektor » Tue Dec 08, 2015 10:14 am

aiwarazas wrote:Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
man taip pat aktualu :appl

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Tue Dec 08, 2015 11:49 pm

isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D

User avatar
aiwarazas
Posts: 208
Joined: Fri Mar 27, 2009 10:43 am
BMW: 2x e30
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aiwarazas » Wed Dec 09, 2015 11:04 am

Patiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D
Dekui uz info :)
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 318 Zemagrindis - Ex
BMW e36 318tds [winterbeater] pavogtas
BMW e36 328i + big lock

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: Sun Jan 06, 2008 4:53 pm
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Sapnas » Thu Dec 10, 2015 2:54 am

Patiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D
Tai ismatuoji potenciko varza ir pasistatai tokia varza per jungtuka... Sau darant dar gali kazka isradineti, bet jei darai kitam neismananciam ir pastatai potencika, tai pasidaro papildomu problemu. As tik uz varza ir jungtuka. Realiai visiems varza ta pati pas 2.5td tds

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Fri Dec 11, 2015 8:49 pm

o ka ten prisidaryt gali ? per daug pasuksi ir uzges, atsuki atgal ir vel eina, siulai surast ta max varianta kada dar kuro ne per daug ir trauka geriausia, bet priklausomai nuo oro temt skiriasi sita riba :)

User avatar
Vladimir
Posts: 50
Joined: Wed Jan 16, 2013 4:27 pm
BMW: E34 525i
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Vladimir » Tue Dec 22, 2015 11:55 am

As sau potenciometra 1 K om ir jungtuka laikinai isidejes vazineju bet reik varyt cipuotis nes uzknisa karksejimas ijungus ir junginet atsibodo
Statybinių įrankių nuoma Klaipėdoje 861778645

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Sun Dec 27, 2015 12:16 pm

o neina varzos susireguliuot kad dirbtu normaliai ant laisvu? na kad nesikalatotu. nereik ten daug arkliu ti kad gyvesnis butu. ir pas mane turbina pucia 0,5bar vaziuojant 2-3k apsukom. jau kai gazas dugnas tada tik vos ne vos 0,8-0,9bar ipucia. turbinai amen?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Mon Dec 28, 2015 6:28 pm

tai ir turi pust tiek org, potencika reguliuoji kaip nori

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Mon Dec 28, 2015 8:32 pm

Bet tai nesamone kad taip mazai pucia. Iki dugno kai grezi nuo 4k tik tada tie 0.9 ir tai maziau rodo.
Manau nuo 2k aps turetu uzsipust ir tolygiai laikyt tuos 0.9bar.

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Tue Dec 29, 2015 2:11 pm

virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Tue Dec 29, 2015 4:56 pm

Kur cia statot tas varzas? Man tdi 66kw reiktu pagyvinti, bet cia manau ir tds taspats.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Tue Dec 29, 2015 9:56 pm

Patiokas. wrote:virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk
Na nekiaura. Dumu nerodo visai. Traukos ka zinau vaziuoja. Turiu cipuota kompa reiks isimest ir vel paziuret kaip pucia su daug dumu :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Wed Dec 30, 2015 12:29 pm

stumpk el daly link galo pirmiau ar varza dek, jei ne turba galiu 160kw pasiulyt :D pus greiciau daugiau ir ilgiau :D pas tds varza ant 2-3 laido y siurbly, tdi negarantuoju kad tie patys laidai

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Sat Jan 09, 2016 7:06 pm

kiek pinigu uz turba?

D1P
Posts: 4
Joined: Thu Jul 19, 2012 10:33 pm

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by D1P » Tue Jan 12, 2016 9:46 pm

Sveiki, e46 2.0d 110kw. Kokie galimi variklio patobulinimai leistų remapinant išgauti daugiau galios?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Wed Jan 13, 2016 1:51 pm

tiesus ismetimas, turba kita, purkstukai nuo eu4, portintas ismetimo kolikas.

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: Sun May 01, 2011 10:32 pm
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Modee » Wed Jan 13, 2016 2:22 pm

Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
e46 FL

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » Wed Jan 13, 2016 2:44 pm

Modee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisus

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: Sun May 01, 2011 10:32 pm
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Modee » Wed Jan 13, 2016 3:22 pm

Shilas wrote:
Modee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisus
Klysti turejau ir FL ne viena vistiek stringa 5 pavara. tik 6 pavaru dezese jau nebera tos bedos. o purtosi del smagraiciu tikriausia bet jiem visiems nelaiko nes pas visus tas pats nu gal ir del pagalviu. o pas mane patiek masinos tvarkingumo kokio ;)
e46 FL

Post Reply