[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Mon Feb 08, 2016 10:03 pm

su normalia turba baiksis dumai, kiek 190ag org plundzeris isbezda, o ta turba gerokai daugiau padaro, su dideliu cooleriu ir org turba buvau padares be dumu uzputus, su dabai daug neuzputus, is pradziu sankaba nelaiko po to nepabegau su e46 160kw :D

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Wed Feb 10, 2016 8:28 pm

na gerai tarkim dedu e39 3,0d turba, interkuleri didesni nei orginalus( tik ar eis normaliai sutalpint po orginaliu buferiu?), na jei jau plundzeris 10mm per mazas tarkim 12mm statau(vel gi kaip su dumais po tokio bajerio, nes ziauriai duminancio tikrai nenoriu), aisku sankaba su dvigubu diskatorium tds(laikys?), ir galu gale cipas manau pas diesel animals. ir aisku ismetima perdaryt, egr ismesti. kaip manot realu isspaust tarkim 200hp ir kokius 400nm?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Wed Feb 10, 2016 9:49 pm

I e34 telpa e39 530d intercooleris, jis didesnis ir labai panasus i e34 tds.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Wed Feb 10, 2016 9:51 pm

200hp ir su 10mm manau yra kas atsuke.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Thu Feb 11, 2016 8:27 pm

siaip as ta 190 maciau uzsienio forumuose, kad org plundzeris 190-200ag padaro jei viskas kaip reikiant sustyguota

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Thu Feb 11, 2016 11:18 pm

dekui uz info. viskas daug aiskiau :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Fri Feb 19, 2016 4:50 pm

Kas papasakotu kaip pajumgti ankstinima ant mechaninio siurblio? Kalba eina apie siurblio sone apacioje esanti laida. kokiu principu ten viskas veikia? Cia reikia vw, bet esme manau tapati.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Fri Feb 19, 2016 6:49 pm

lyg pliusas pasiduoda jei vienas laidas, vienu zinau padavus isankstina kitu lyg velina pajungus

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Fri Feb 19, 2016 9:58 pm

Bet kaip suprantu tas + turetu buti nepastovus, ten nuo apsuku ar panasiai... Schema butu idomu pamatyt ,kaip ten tie laidai padaryti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Fri Feb 19, 2016 11:31 pm

tai gi org buna kazkas tokio ir, jungi nuo to ir viskas

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Sat Feb 20, 2016 12:52 am

Ne, ten jau buvo su mechaniniu siurbliu ir be to reikalo. Dabar kitas variklis ir siurblys kitoks, tiksliau tdi su td siurbliu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Sun Feb 28, 2016 9:56 pm

e34 520i plytos diskatorius toks pats kaip Tds? sankabos diskas kaip ir toks pats. smagratis turbut dyzelio kitoks.

aftronic
Posts: 40
Joined: Thu Oct 27, 2011 8:52 pm
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » Sun Mar 06, 2016 10:07 pm

Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Mon Mar 07, 2016 11:12 am

Virsus tesiskiria ir tai ten minimaliai. Persidaryk, kad riebintu kura nuo slegio ir turi vaziuoti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

XR4ever
Posts: 40
Joined: Sun Jan 17, 2010 8:58 pm
BMW: E30 318i 324TD
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by XR4ever » Mon Mar 07, 2016 10:53 pm

Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.

XR4ever
Posts: 40
Joined: Sun Jan 17, 2010 8:58 pm
BMW: E30 318i 324TD
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by XR4ever » Mon Mar 07, 2016 11:08 pm

aftronic wrote:Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?
Taip ir neina suprast ar apie 2,4TD klausimas ar apie 2,5TDS...
Degimo kampas turi itakos, nes jis turi tik 1 teisinga padeti, kuria be indikatoriaus pastatyt yra aklos vistos laimes dalykas.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Mon Mar 07, 2016 11:17 pm

XR4ever wrote:Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.
10mm tiek D tiek ,td ir net tds tokspat.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

aftronic
Posts: 40
Joined: Thu Oct 27, 2011 8:52 pm
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » Tue Mar 08, 2016 12:51 pm

i TDS idėtas mechaninis siurblys nuo D, o kepure nuo td. ir po įdėjimo jis valina tik iki kokiu 3rpm, o paskui viskas, nebe. dūmo meta tik iki tu 3 abarotų, paskui dūmo nė su žiburiu nerasi. Variklis dirba gražiai, nekalena siurblys, turiu omeny. Vedasi puikiai, bet šaltas išmeta mėlyna dūmą kuriant. Degimą tai pastatėm iš klausos, nors nelabai ten ir kito variklio darbas sukinėjant siurblį. Tad greičiausiai tame bėda ir bus?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Tue Mar 08, 2016 3:41 pm

Kazka ten busit negerai pribure, buvau uzsidejas nuo D siurbli tik slegi pajumgiau is virsaus ir vaziavo puikiai, net virsu palikau nuo D. Apacia kaip ir sakiau nesiskiria, nebent gali ta plokstele kur spaudzia plundzeri nuo Tds idet, ji daugiau nuspaudzia, bet kaip ir sakiau su org irgi gerai vaziuoja. Tai arba mires tas tavo siurblys arba ten pridirbes esi kazka neto ir dabar sunku kazka patart.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

aftronic
Posts: 40
Joined: Thu Oct 27, 2011 8:52 pm
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » Tue Mar 08, 2016 6:12 pm

Siurblys yra geras, nes jis išimtas iš mano senojo 2,4d matoro. Bet aš buvau nuėmęs tą gazo kojelę kur trosas prisikabina (planavau siurblį visą ardyti, bet nebedariau nieko) ir ar gali būti, kad gal aš tą kojelę ne taip uždėjau? ji ant šlicų yra,o aš nepasižymėjau prieš nuimant (nepagalvota) tai gal tas turi įtakos? Kai užkūrėm labai jau žemi sūkiai buvo, tai padidinom sūkius su kontraveržle kur pastumia tą kojelę.

Post Reply