Page 172 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Feb 2016 22:03
by Patiokas.
su normalia turba baiksis dumai, kiek 190ag org plundzeris isbezda, o ta turba gerokai daugiau padaro, su dideliu cooleriu ir org turba buvau padares be dumu uzputus, su dabai daug neuzputus, is pradziu sankaba nelaiko po to nepabegau su e46 160kw :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Feb 2016 20:28
by b m w
na gerai tarkim dedu e39 3,0d turba, interkuleri didesni nei orginalus( tik ar eis normaliai sutalpint po orginaliu buferiu?), na jei jau plundzeris 10mm per mazas tarkim 12mm statau(vel gi kaip su dumais po tokio bajerio, nes ziauriai duminancio tikrai nenoriu), aisku sankaba su dvigubu diskatorium tds(laikys?), ir galu gale cipas manau pas diesel animals. ir aisku ismetima perdaryt, egr ismesti. kaip manot realu isspaust tarkim 200hp ir kokius 400nm?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Feb 2016 21:49
by Mariuzzzz
I e34 telpa e39 530d intercooleris, jis didesnis ir labai panasus i e34 tds.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 10 Feb 2016 21:51
by Mariuzzzz
200hp ir su 10mm manau yra kas atsuke.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 11 Feb 2016 20:27
by Patiokas.
siaip as ta 190 maciau uzsienio forumuose, kad org plundzeris 190-200ag padaro jei viskas kaip reikiant sustyguota

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 11 Feb 2016 23:18
by b m w
dekui uz info. viskas daug aiskiau :D

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Feb 2016 16:50
by Mariuzzzz
Kas papasakotu kaip pajumgti ankstinima ant mechaninio siurblio? Kalba eina apie siurblio sone apacioje esanti laida. kokiu principu ten viskas veikia? Cia reikia vw, bet esme manau tapati.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Feb 2016 18:49
by Patiokas.
lyg pliusas pasiduoda jei vienas laidas, vienu zinau padavus isankstina kitu lyg velina pajungus

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Feb 2016 21:58
by Mariuzzzz
Bet kaip suprantu tas + turetu buti nepastovus, ten nuo apsuku ar panasiai... Schema butu idomu pamatyt ,kaip ten tie laidai padaryti.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 19 Feb 2016 23:31
by Patiokas.
tai gi org buna kazkas tokio ir, jungi nuo to ir viskas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 20 Feb 2016 00:52
by Mariuzzzz
Ne, ten jau buvo su mechaniniu siurbliu ir be to reikalo. Dabar kitas variklis ir siurblys kitoks, tiksliau tdi su td siurbliu.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 28 Feb 2016 21:56
by b m w
e34 520i plytos diskatorius toks pats kaip Tds? sankabos diskas kaip ir toks pats. smagratis turbut dyzelio kitoks.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 06 Mar 2016 22:07
by aftronic
Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2016 11:12
by Mariuzzzz
Virsus tesiskiria ir tai ten minimaliai. Persidaryk, kad riebintu kura nuo slegio ir turi vaziuoti.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2016 22:53
by XR4ever
Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2016 23:08
by XR4ever
aftronic wrote:Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?
Taip ir neina suprast ar apie 2,4TD klausimas ar apie 2,5TDS...
Degimo kampas turi itakos, nes jis turi tik 1 teisinga padeti, kuria be indikatoriaus pastatyt yra aklos vistos laimes dalykas.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 07 Mar 2016 23:17
by Mariuzzzz
XR4ever wrote:Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.
10mm tiek D tiek ,td ir net tds tokspat.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Mar 2016 12:51
by aftronic
i TDS idėtas mechaninis siurblys nuo D, o kepure nuo td. ir po įdėjimo jis valina tik iki kokiu 3rpm, o paskui viskas, nebe. dūmo meta tik iki tu 3 abarotų, paskui dūmo nė su žiburiu nerasi. Variklis dirba gražiai, nekalena siurblys, turiu omeny. Vedasi puikiai, bet šaltas išmeta mėlyna dūmą kuriant. Degimą tai pastatėm iš klausos, nors nelabai ten ir kito variklio darbas sukinėjant siurblį. Tad greičiausiai tame bėda ir bus?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Mar 2016 15:41
by Mariuzzzz
Kazka ten busit negerai pribure, buvau uzsidejas nuo D siurbli tik slegi pajumgiau is virsaus ir vaziavo puikiai, net virsu palikau nuo D. Apacia kaip ir sakiau nesiskiria, nebent gali ta plokstele kur spaudzia plundzeri nuo Tds idet, ji daugiau nuspaudzia, bet kaip ir sakiau su org irgi gerai vaziuoja. Tai arba mires tas tavo siurblys arba ten pridirbes esi kazka neto ir dabar sunku kazka patart.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Mar 2016 18:12
by aftronic
Siurblys yra geras, nes jis išimtas iš mano senojo 2,4d matoro. Bet aš buvau nuėmęs tą gazo kojelę kur trosas prisikabina (planavau siurblį visą ardyti, bet nebedariau nieko) ir ar gali būti, kad gal aš tą kojelę ne taip uždėjau? ji ant šlicų yra,o aš nepasižymėjau prieš nuimant (nepagalvota) tai gal tas turi įtakos? Kai užkūrėm labai jau žemi sūkiai buvo, tai padidinom sūkius su kontraveržle kur pastumia tą kojelę.