[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Tue Mar 08, 2016 7:23 pm

Manau, kad gali buti. Mazai gazo pasiduoda ir nevaziuoja todel. Nusiemes kolektoriu bandyk uzkurtam sugaudyti kurioj padeti ten turetu buti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » Fri Mar 11, 2016 7:03 pm

nuemes kolika ar je iprieisi nenuemes atstatai uzkurtam taik kad butu prie pat regavimas y gaza su kojele, visus kontrinius varztus atleidi kad kojele turetu kuo daugiau eigos, trosa taip pat, kuo daugiau eigos ir kuo nuo mazesnio pasukimo reguos tuo daugiau gazo pasiduos, taip pat virsu perdaryk, jei yra likus plastmasine yvoriuke ismesk ir pina dek taip kad kuo didesnis ispjovims butu tai vietai kur lenda is siurblio tas ribojimo pipsiukas

b m w
Posts: 94
Joined: Tue Sep 06, 2011 11:56 pm
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » Sat Mar 12, 2016 8:51 pm

gal kas smagrati nuo e39 tds buvote uzdeje ant e34 tds? na ta prasme visa komplekta. nes kaip ir barska smagratis e34 galvoju gal e39 eitu. starteris turbut netiks del smagracio kito ?

aftronic
Posts: 40
Joined: Thu Oct 27, 2011 8:52 pm
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » Sun Mar 13, 2016 2:24 pm

Sutvarkytas mano e30 TD(s). Kojelė pastatyta, ačiū. O pagrindinė problema dėl išsikvėpimo buvo slėgio šlangutė ant siurblio. Ji buvo užsilaužusi. Tvarkingai pastatytas degimas. Važiuoja! :) Beet turiu kita bėda. Apsukos gryba rodo. Užvedus rodo gerai kaip ir priklauso, bet tik pagazuoju, tai iki 2rpm pakyla rodyklė ir paskui krenta iki 0rpm, nors gazas dugnas. Gal kam panašiai buvo ir kaip išsprendėt problemą? Su šia bėda važinėju apie metus, jau pabodo.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Sun Mar 13, 2016 5:50 pm

Alkuninio padeties daviklis koks pas tave? Jei nuo 2.4 gali buti blogai pastatytas. Cia velgi reiktu uzkurus ji atsukus pastumdyt ir, kad kas paziuretu kas su apsukom darosi.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

aftronic
Posts: 40
Joined: Thu Oct 27, 2011 8:52 pm
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » Sun Mar 13, 2016 10:18 pm

nuo TDs'o daviklis. Buvom jį atsukę ir bandėm stumdyt, kai atitraukėm jį nuo alkūninio tada pradėjo drebėt apsukos, tai atrodo pagauna, tai ne, bet jau net nebekyla net iki 2rpm. Pritraukti pabandėm arti, tai tas pats, rodo gražiai, nešokinėja, bet tik iki 2rpm kyla ir viskas.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Sun Mar 13, 2016 10:28 pm

Tai gal skydeliui kazkas negerai.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: Sat Sep 01, 2007 10:52 pm
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » Thu Mar 24, 2016 11:29 am

Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
robertass
Posts: 364
Joined: Thu Jan 20, 2011 12:20 am

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by robertass » Thu Mar 24, 2016 5:04 pm

ErX wrote:Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
geometrija negali but uzsikisus smalkem ? golfui buvo tai visai nejudejo.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: Sat Sep 01, 2007 10:52 pm
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » Thu Mar 24, 2016 9:09 pm

Pirštu stumdant kojelę, vaikšto gražiai, niekas nekliūva.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » Sat Apr 02, 2016 6:40 pm

Esat kas dare "governor mod" mechaniniam siurbliui? Gal apsviestumet kaip ten tiksliai daroma ir kokia nauda is to?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

007
Posts: 257
Joined: Wed May 07, 2008 3:44 pm
Location: Vilnius

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by 007 » Mon Apr 11, 2016 9:09 pm

būčiau labai dėkingas jei kas parašytų kokios realio galimybės su kokias modais ką išspasti iš E39 3.0d

reikėtų perlipt 200kw tai programos nebeužteks.
Visų automobilių diagnostika.
plaukiuasfaltu.lt

IrmasK
Posts: 54
Joined: Sun Feb 15, 2015 1:32 am
BMW: e34
Location: Kaunas.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by IrmasK » Wed Apr 20, 2016 2:54 am

Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?

User avatar
Jegeris
Posts: 401
Joined: Mon Jan 16, 2006 3:05 pm
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Jegeris » Wed Apr 20, 2016 9:11 pm

IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.

IrmasK
Posts: 54
Joined: Sun Feb 15, 2015 1:32 am
BMW: e34
Location: Kaunas.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by IrmasK » Thu Apr 21, 2016 3:07 pm

Jegeris wrote:
IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.
Buvau, nepagelbejo. Judu i Lytagra.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: Sat Sep 01, 2007 10:52 pm
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » Thu Apr 21, 2016 6:01 pm

Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
maltinukas
Posts: 225
Joined: Mon Aug 18, 2014 7:07 pm
BMW: BMW e46 318
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by maltinukas » Thu Apr 21, 2016 6:09 pm

ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
http://i.imgur.com/H4920FB.png Kaip sito stovis? Jeigu keisdamas turbina, palikai senaji, gali buti jame problema. Reiketu pasiziureti ar iki galo darineja geometrija.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: Sat Sep 01, 2007 10:52 pm
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » Thu Apr 21, 2016 7:38 pm

Taigi sakau, turbina su visu aktuatorium imta iš draugo mašinos, kuri puikiausiai važiavo, geometrija lengvutėliai darinėjasi.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: Fri May 02, 2008 10:34 am
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Vytautas.G » Fri Apr 22, 2016 3:51 pm

ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Oro trukumas - ka ziurit? osm rodymus? ar turbo slegi? isvis atjungus oro srauta - pagyveja mashina?
www.autovaga.lt

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: Sat Sep 01, 2007 10:52 pm
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by ErX » Sat Apr 23, 2016 6:24 pm

Atjungus OSM gal nelieka duobes ties 2k rpm, bet nuo apacios vistiek netraukia. Parodymai nuo osm imami, oro kieki programa rodo mg/stroke formate. Matuokle kaip jau sakiau dejau kita, nuo gerai vaziuojancios, nepasikeite niekas.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

Post Reply