Page 173 of 175

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 08 Mar 2016 19:23
by Mariuzzzz
Manau, kad gali buti. Mazai gazo pasiduoda ir nevaziuoja todel. Nusiemes kolektoriu bandyk uzkurtam sugaudyti kurioj padeti ten turetu buti.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 11 Mar 2016 19:03
by Patiokas.
nuemes kolika ar je iprieisi nenuemes atstatai uzkurtam taik kad butu prie pat regavimas y gaza su kojele, visus kontrinius varztus atleidi kad kojele turetu kuo daugiau eigos, trosa taip pat, kuo daugiau eigos ir kuo nuo mazesnio pasukimo reguos tuo daugiau gazo pasiduos, taip pat virsu perdaryk, jei yra likus plastmasine yvoriuke ismesk ir pina dek taip kad kuo didesnis ispjovims butu tai vietai kur lenda is siurblio tas ribojimo pipsiukas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 12 Mar 2016 20:51
by b m w
gal kas smagrati nuo e39 tds buvote uzdeje ant e34 tds? na ta prasme visa komplekta. nes kaip ir barska smagratis e34 galvoju gal e39 eitu. starteris turbut netiks del smagracio kito ?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Mar 2016 14:24
by aftronic
Sutvarkytas mano e30 TD(s). Kojelė pastatyta, ačiū. O pagrindinė problema dėl išsikvėpimo buvo slėgio šlangutė ant siurblio. Ji buvo užsilaužusi. Tvarkingai pastatytas degimas. Važiuoja! :) Beet turiu kita bėda. Apsukos gryba rodo. Užvedus rodo gerai kaip ir priklauso, bet tik pagazuoju, tai iki 2rpm pakyla rodyklė ir paskui krenta iki 0rpm, nors gazas dugnas. Gal kam panašiai buvo ir kaip išsprendėt problemą? Su šia bėda važinėju apie metus, jau pabodo.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Mar 2016 17:50
by Mariuzzzz
Alkuninio padeties daviklis koks pas tave? Jei nuo 2.4 gali buti blogai pastatytas. Cia velgi reiktu uzkurus ji atsukus pastumdyt ir, kad kas paziuretu kas su apsukom darosi.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Mar 2016 22:18
by aftronic
nuo TDs'o daviklis. Buvom jį atsukę ir bandėm stumdyt, kai atitraukėm jį nuo alkūninio tada pradėjo drebėt apsukos, tai atrodo pagauna, tai ne, bet jau net nebekyla net iki 2rpm. Pritraukti pabandėm arti, tai tas pats, rodo gražiai, nešokinėja, bet tik iki 2rpm kyla ir viskas.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 13 Mar 2016 22:28
by Mariuzzzz
Tai gal skydeliui kazkas negerai.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 24 Mar 2016 11:29
by ErX
Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 24 Mar 2016 17:04
by robertass
ErX wrote:Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
geometrija negali but uzsikisus smalkem ? golfui buvo tai visai nejudejo.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 24 Mar 2016 21:09
by ErX
Pirštu stumdant kojelę, vaikšto gražiai, niekas nekliūva.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 02 Apr 2016 18:40
by Mariuzzzz
Esat kas dare "governor mod" mechaniniam siurbliui? Gal apsviestumet kaip ten tiksliai daroma ir kokia nauda is to?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 11 Apr 2016 21:09
by 007
būčiau labai dėkingas jei kas parašytų kokios realio galimybės su kokias modais ką išspasti iš E39 3.0d

reikėtų perlipt 200kw tai programos nebeužteks.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 20 Apr 2016 02:54
by IrmasK
Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 20 Apr 2016 21:11
by Jegeris
IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 21 Apr 2016 15:07
by IrmasK
Jegeris wrote:
IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.
Buvau, nepagelbejo. Judu i Lytagra.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 21 Apr 2016 18:01
by ErX
Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 21 Apr 2016 18:09
by maltinukas
ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
http://i.imgur.com/H4920FB.png Kaip sito stovis? Jeigu keisdamas turbina, palikai senaji, gali buti jame problema. Reiketu pasiziureti ar iki galo darineja geometrija.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 21 Apr 2016 19:38
by ErX
Taigi sakau, turbina su visu aktuatorium imta iš draugo mašinos, kuri puikiausiai važiavo, geometrija lengvutėliai darinėjasi.

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 22 Apr 2016 15:51
by Vytautas.G
ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Oro trukumas - ka ziurit? osm rodymus? ar turbo slegi? isvis atjungus oro srauta - pagyveja mashina?

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Posted: 23 Apr 2016 18:24
by ErX
Atjungus OSM gal nelieka duobes ties 2k rpm, bet nuo apacios vistiek netraukia. Parodymai nuo osm imami, oro kieki programa rodo mg/stroke formate. Matuokle kaip jau sakiau dejau kita, nuo gerai vaziuojancios, nepasikeite niekas.