[all] pakalbam apie automobilines dujas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Salis
BMW Fan narys
Posts: 828
Joined: 30 Apr 2007 20:04
BMW: E30 88' M40
Location: Kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Salis » 22 Nov 2009 21:24

na jei man nerys duju, tai sakau visiskai dzin man :) paliksiu taip, o jei ris, tada jau mastysiu, jei ka paziuresiu kaip pas kitus pajungta, gal nera ten sunku. dekui uz patarimus
E30 88' M40 moredoor

User avatar
aiv8r8s
Posts: 339
Joined: 24 Feb 2009 19:18
BMW: E-36is
Location: kaisiadorys
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by aiv8r8s » 22 Nov 2009 21:38

Salis wrote:na jei man nerys duju, tai sakau visiskai dzin man :) paliksiu taip, o jei ris, tada jau mastysiu, jei ka paziuresiu kaip pas kitus pajungta, gal nera ten sunku. dekui uz patarimus
na nebent nusiziuresi nuo kito bet siulau susitvarkyti kaip priklauso ir vaziuosi kaip priklauso ir valgys normaliai juk nieko ten sudetingo labai nera viena karta susitvarkysi kaip gerai ir pamirsi

User avatar
Rokiss
Posts: 32
Joined: 30 Nov 2008 21:18
BMW: E30 318i
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Rokiss » 01 Dec 2009 13:19

Sveiki, kokios kartos dujas dėt i xuligana m40b18i ir kokios kainos būtu?

User avatar
avro V8 fan
Posts: 225
Joined: 26 May 2009 12:23
BMW: E36
Location: kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by avro V8 fan » 01 Dec 2009 14:14

Rokiss wrote:Sveiki, kokios kartos dujas dėt i xuligana m40b18i ir kokios kainos būtu?
rekumenduojama tesiogines bet gali deti ir paprastas
parduodu e30 kapota vairo kelma
M42B18 visa sankaba

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by ErX » 01 Dec 2009 22:48

Dek paprastas, istatyk apsaugini voztuva ir nesuk galvos :)
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Nerka » 02 Dec 2009 15:54

sali, pvz brc reduktorius turi du reguliavimo varztus. vienas varztas yra duju riebumui,kitas laisvu sukiu sureguliavimui. sureguliuoti is klausos sita reduktoriu galima taip : laisvu apsuku varsta isuki iki galo, tada uzsukineji riebumo varzta tol, kol motoras pradeda dirbti ties uzgesimo riba. tada vel atsuki laisvu sukiu varzta,kad variklis dirbtu stabiliai ir graziai. varzta ant slangos, reguliuoji taip : pakeli apsukas iki 3000aps/min, atsukineji varzta tol,kol kyla apsukos ir kai pasiekia riba kai apsukos jau nebekyla,varzta prisuki 1/3 aboroto. vualia, leki kepure pamurdydamas :D
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Nerka » 02 Dec 2009 15:56

beje dujos dazniausiai saudo del per lieso misinio ir del netvarkingu zvaklaidziu,skriejiko ir kryzkos.
Last edited by Nerka on 02 Dec 2009 16:53, edited 1 time in total.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
dainiokasss
Posts: 354
Joined: 10 Sep 2008 17:32
BMW: BMW
Location: Šakiai-Vln

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by dainiokasss » 02 Dec 2009 16:25

Sveiki.. Kas kiek tukst. km mazdaug rekomenduojame keisti zvakes automobili eksplotuojant dujomis? ( lll kartos d. )

User avatar
Salis
BMW Fan narys
Posts: 828
Joined: 30 Apr 2007 20:04
BMW: E30 88' M40
Location: Kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Salis » 02 Dec 2009 20:48

Nerka wrote:sali, pvz brc reduktorius turi du reguliavimo varztus. vienas varztas yra duju riebumui,kitas laisvu sukiu sureguliavimui. sureguliuoti is klausos sita reduktoriu galima taip : laisvu apsuku varsta isuki iki galo, tada uzsukineji riebumo varzta tol, kol motoras pradeda dirbti ties uzgesimo riba. tada vel atsuki laisvu sukiu varzta,kad variklis dirbtu stabiliai ir graziai. varzta ant slangos, reguliuoji taip : pakeli apsukas iki 3000aps/min, atsukineji varzta tol,kol kyla apsukos ir kai pasiekia riba kai apsukos jau nebekyla,varzta prisuki 1/3 aboroto. vualia, leki kepure pamurdydamas :D
dekui , meginsiu taip pasireguliuot :)
E30 88' M40 moredoor

Tomas007

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Tomas007 » 04 Dec 2009 18:23

dainiokasss wrote:Sveiki.. Kas kiek tukst. km mazdaug rekomenduojame keisti zvakes automobili eksplotuojant dujomis? ( lll kartos d. )
30000km

User avatar
dainiokasss
Posts: 354
Joined: 10 Sep 2008 17:32
BMW: BMW
Location: Šakiai-Vln

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by dainiokasss » 05 Dec 2009 10:56

Tomas007 wrote:
dainiokasss wrote:Sveiki.. Kas kiek tukst. km mazdaug rekomenduojame keisti zvakes automobili eksplotuojant dujomis? ( lll kartos d. )
30000km
Dekui uz info..

edvinas76
Posts: 125
Joined: 08 Dec 2008 21:42
BMW: E38 730i
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by edvinas76 » 15 Dec 2009 23:18

dainiokasss wrote:Sveiki.. Kas kiek tukst. km mazdaug rekomenduojame keisti zvakes automobili eksplotuojant dujomis? ( lll kartos d. )
ir oro filtra butinai reikia keist su dujom vazinejant kas 10 000km :yaya
e30 m20b20
e34 m30b35
e34 m60b30

User avatar
Simookas
Posts: 346
Joined: 18 Jun 2008 21:33
BMW: E39 diesel
Location: Vilnius
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Simookas » 16 Dec 2009 00:30

Nerka wrote:sali, pvz brc reduktorius turi du reguliavimo varztus. vienas varztas yra duju riebumui,kitas laisvu sukiu sureguliavimui. sureguliuoti is klausos sita reduktoriu galima taip : laisvu apsuku varsta isuki iki galo, tada uzsukineji riebumo varzta tol, kol motoras pradeda dirbti ties uzgesimo riba. tada vel atsuki laisvu sukiu varzta,kad variklis dirbtu stabiliai ir graziai. varzta ant slangos, reguliuoji taip : pakeli apsukas iki 3000aps/min, atsukineji varzta tol,kol kyla apsukos ir kai pasiekia riba kai apsukos jau nebekyla,varzta prisuki 1/3 aboroto. vualia, leki kepure pamurdydamas :D
tu cia rimtai??? reiks bandyt rytoj

kacinas666
Posts: 229
Joined: 21 Aug 2008 11:14
BMW: e28 525i, vw golf mk3
Location: Kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by kacinas666 » 22 Dec 2009 18:02

Sveiki, klausimuką turiu. Sakykit kaip galima būtų išspręsti pečiuko šildymo bėdą. Esmė ta jog pavasary įstatė dujas, dabar šaltukui užėjus labai silpnai šildo saloną važiuojant; stovint dar šiek tiek šiltesnį orą pučia (sujungta pagal A schemą). Ar tikslinga būtų sujungti pagal B schemą šlangas? Jūsų nuomonės labai pageidaujamos.

1 - variklis;
2 - salono pečiukas;
3 - dujų maišytuvas (reduktorius).

User avatar
Simookas
Posts: 346
Joined: 18 Jun 2008 21:33
BMW: E39 diesel
Location: Vilnius
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Simookas » 22 Dec 2009 20:41

junk pagal 2 sxema tada bus normaliai, nes dabar didziaja daly silumos ''suvalgo'' duju reduktorius

edvinas76
Posts: 125
Joined: 08 Dec 2008 21:42
BMW: E38 730i
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by edvinas76 » 22 Dec 2009 21:17

tai tau greiciau dabar prades pusti karsta ora peciukas bet uztat ilgiau ant benzo dirbs masina nes reduktoriui susilti reiks daugiau laiko , vazinedamas mazais atstumais ziema net nespesi ant duju persijungti
e30 m20b20
e34 m30b35
e34 m60b30

kacinas666
Posts: 229
Joined: 21 Aug 2008 11:14
BMW: e28 525i, vw golf mk3
Location: Kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by kacinas666 » 22 Dec 2009 21:22

tai vat vat, kaip dabar pajungta tai šilto oro nepučia visai, o antraip pajungus pečiukas kaitins, bet kuro sąnaudos bus automatiškai didesnės, ir kol užšils reduktorius. Beje negali kokios šiukšlės išneštos iš pečiuko reduktoriaus užkimšt?

User avatar
Simookas
Posts: 346
Joined: 18 Jun 2008 21:33
BMW: E39 diesel
Location: Vilnius
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Simookas » 22 Dec 2009 21:23

tai reikia apsisprest ar kalent dantimis visa laika ar vaziuot siek tiek pigiau, as sau pasiskaiciavau kad man pigiau ziema benzu vaziuot trumpais atstumais nei su dujom bet nors silta masinoj

edvinas76
Posts: 125
Joined: 08 Dec 2008 21:42
BMW: E38 730i
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by edvinas76 » 22 Dec 2009 21:39

tai tas tiesa - jeigu pora km pavaziuoti tai praktiktiskai ziema ant benzo ir vaziuoji , net neziuriu i dacika ar persijunge dujos jau ar ne , o kad dantim kalent tai nera skirtumo kaip tau bus ratas pajungtas nes jeigu sedi - uzsivedi ir vaziuoji iskart tai ar pecius gerai sildys ar blogai vis tiek salta bus kol variklis neuzsils , nebent birbini masina ir sildai salona puse valandos kas ryta , o kad visai nepucia silto oro tai nemanau kad cia problema bus del duju reduktoriaus pajungimo , cia reik ziuret gal i peciu kokiu siuksliu prisikimso ar oro sistemoj yra ar kokio brudo gal buvo pilta i radiatoriu pvz sandarytojo , tau pavasari dujas kai state tai junginejo antifrizo slangas ir nenuorino tikriausiai gerai , mano ex audinej tas pats buvo , irgi galvojau kad reduktoriaus slangos neteisingai pajungtos , pasirodo buvo oro peciukyje ....
e30 m20b20
e34 m30b35
e34 m60b30

User avatar
aiv8r8s
Posts: 339
Joined: 24 Feb 2009 19:18
BMW: E-36is
Location: kaisiadorys
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by aiv8r8s » 22 Dec 2009 21:46

pas mane A planu pajungta bmw tai syla ne kaip kita auto pajungta B planu sijumos atzvilgiu labai gerai syla net ir zadu taip pat bmw pasijungti

Post Reply