[all] pakalbam apie automobilines dujas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Karoliss » 28 Sep 2008 12:18

toks klausimas butu V12 e32 dujas isvis imanoma butu pastatyt? Ir kokia kaina orentacine butu? Kiek suprantu tik 3 kartos galima pastatyti?
V12 manual

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by SRitmas » 28 Sep 2008 13:07

http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=6&t=4836" onclick="window.open(this.href);return false;
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 28 Sep 2008 21:55

Karoliss wrote:toks klausimas butu V12 e32 dujas isvis imanoma butu pastatyt? Ir kokia kaina orentacine butu? Kiek suprantu tik 3 kartos galima pastatyti?
o kodel neimanoma,tai tie patys du M20 varikliai,tik reduktoriu reiketu kaip min 4.Taigi vien del to bereikalingo knysiaus reiktu deti kazka naujo,o ydeta tikrai yra,nu tik gal su dviem reduktoriais .
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 28 Sep 2008 21:57

audriob wrote:
EXvaldelis wrote:kas liecia GDI.tai jis vaziuoja ir su 2 kartos dujom,tik ten kitos bedos.ir ten dar yra vakumas,tik reikalas ne tame.

kad deda tas dujas tai zinau, bet neveikia viskas taip kaip priklauso t.y. taip kaip ant benzino. Juk susigadina benzino purkstukai, jie apdega, nes yra degimo kameroje ir nedirba , kai vaziuoji ant duju. Aisku is bedos galima, bet kur tos pasakos apie padidejusia galia????
Taip Tu visiskai teisus,beda tame ,kad purkstukai stovi kameroje ir jie apdega.Bet cia ne mes paskelbem,kad tai pakelia galia,tai citata is kazkokio kito forumo! :D :alc
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by audriob » 28 Sep 2008 22:30

Karoliss wrote:toks klausimas butu V12 e32 dujas isvis imanoma butu pastatyt? Ir kokia kaina orentacine butu? Kiek suprantu tik 3 kartos galima pastatyti?
galima, kada tai derinausi deti i e38 750, tai kaip kazkas minejo 2x m20 pilnos sistemos, kaina 2x 6 cilindrai
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Karoliss » 29 Sep 2008 11:37

EXvaldelis wrote:
Karoliss wrote:toks klausimas butu V12 e32 dujas isvis imanoma butu pastatyt? Ir kokia kaina orentacine butu? Kiek suprantu tik 3 kartos galima pastatyti?
o kodel neimanoma,tai tie patys du M20 varikliai,tik reduktoriu reiketu kaip min 4.Taigi vien del to bereikalingo knysiaus reiktu deti kazka naujo,o ydeta tikrai yra,nu tik gal su dviem reduktoriais .
cia kalba apie paprastas dujas 2 kartos?
V12 manual

GTS
Posts: 58
Joined: 05 Sep 2008 10:33

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by GTS » 29 Sep 2008 12:35

ir kiek jum duju valgo M50?
ex E36

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 29 Sep 2008 22:26

cia kalba apie paprastas dujas 2 kartos?[/quote]


tikrai taip 2 karta,nes i M20 dedavo arba viena arba du reduktorius.su dviem reduktoriais galime palikti didesni oro paemima,nes galime normaliai sureguliuoti dujas prie mazu ir dideliu sukiu,antras reduktorius papildo pirmasji kai reikia daug smardves.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
AndriusZz
Posts: 48
Joined: 18 Jan 2007 23:04
BMW: e36 320i (coupe)
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by AndriusZz » 30 Sep 2008 18:18

GTS wrote:ir kiek jum duju valgo M50?
Pas mane m52b20 su 2os kartos dujom, tai valgo ivariai, jei agresyviai vaziuot mieste tai apie 16, normaliai 12. Trasa 110kmh apie 7, 140kmh apie 8. 160-170kmh tai 10 - (12 jei daznai stabdyt ir vel greitet reikia).
BMW - the ultimate driving machine.

VytenisBMW
Posts: 79
Joined: 12 Mar 2008 22:29
BMW: e36 320i
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by VytenisBMW » 30 Sep 2008 20:31

Cia ziuriu maiso kiti 3, 4 ir 5 kartos duju iranga, pasiskaitom ir nebepjaunam :alio
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=I" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=II" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=III" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=IV" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodujos.lt/modules.php?nam ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 30 Sep 2008 20:53

VytenisBMW wrote:Cia ziuriu maiso kiti 3, 4 ir 5 kartos duju iranga, pasiskaitom ir nebepjaunam :alio
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=I" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=II" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=III" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodujos.lt/modules.php?name=IV" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodujos.lt/modules.php?nam ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
o tu paskaityk tema nuo pradziu,ir nekartok pjauto gdybo.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
AndriusZz
Posts: 48
Joined: 18 Jan 2007 23:04
BMW: e36 320i (coupe)
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by AndriusZz » 30 Sep 2008 22:41

Vat butent visada reikia skaityt tema nuo pradzios ir tada viskas buna aisku, nekyla (kartais) kvailu klausimu, ir seip visokiu pavirsutinisku nesupratimu, nes viskas jau buna isaiskinta. Sekmes beskaitant :D
BMW - the ultimate driving machine.

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Karoliss » 02 Oct 2008 00:40

Valdeli klausyk kaip jus sujunget du reduktorius tiksliau duju padavima i juos vamzdelis juk vienas kiek domejausi trisakiu lyg ir nera pardavime ar klystu? beto ar uztenka baliono uzmaitinti 2 reduktorius? Ar sunku juos sinchroniskai sureguliuoti? Pagal ka atskirti reduktoriaus maxsimalu duju padavima kokiai jis kubaturiai (kw) skirtas?
Dekui :alc
V12 manual

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 02 Oct 2008 03:14

Tu visiskai teisus,yra trisakiai :D .baliono tikrai uztenka,kos skirtumas kiek reduktoriu,tu juk su balionu nuvaziuoji simtais kilometru,cia ne NOSas :D siaip tai yra skirtumas tuose reduktoriuose,ir tie kas su patirtim gali pasakyti kokius geriau deti.sureguliuoti taip pat padeda patirtis.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

dolcas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by dolcas » 02 Oct 2008 13:19

o pas mane kokios kartos dujos skaitosi? Pas mane su mygtuku persijungineja arba benzas arba dujos? Cia pirmos kartos? Ir pas mane tik viena reduktorius, cia skaiciau ir nesupratau, gal man dvieju reiktu :D ? Nes baisiai saudo, niekas neranda kas yra, ir isvietos sunku paimti ant duju, reikia gazo daug duoti, nes kitaip uzdusta arba sauna. Zodziu bedos man su tom dujom, dabar tik benzinu ir vazineju. Variklis m30b35

edit: pamirsau pamineti, kazkur skaiciau, kad galbut reduktoriu reiketu perrinkit, ten membranos ar kas praranda savo savybes, sukieteja, del to nedirba normaliai? sorry jei nusisneku cia :D , bet sakau ka skaiciau ir ka girdejau, pats su dujom visiskai nesuprantu nieko ir nenoreciau suprasti jeigu benzinas butu pigesnis :D . dekui uz pagalba :alc

User avatar
namke
Posts: 632
Joined: 04 Nov 2007 18:38
BMW: e30 325 M-tech2
Location: Pasvalys
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by namke » 02 Oct 2008 13:59

dolcas wrote:Nes baisiai saudo, niekas neranda kas yra, ir isvietos sunku paimti ant duju, reikia gazo daug duoti, nes kitaip uzdusta arba sauna. Zodziu bedos man su tom dujom, dabar tik benzinu ir vazineju. Variklis m30b35
gal pas tave dujos iki galo prisuktos kad "maziau imtu"?bandyk atsukt ta varzteli su spyruokle beveik iki galo ir tada ziurek kaip reaguos variklis.
P.S.man atrodo tas prisukimas duju tai ne i nauda tikrai,nes dar daugiau saudo,masina nebevaziuoja galima sakyt,o valgo tikrai tiek pat.
http://bmwautodalys.autogidas.lt/

dolcas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by dolcas » 02 Oct 2008 14:24

reikes paziureti, bet traukt tai traukia normaliai, tik, kad gazo daugiau reikia is vietos imant. na ir duju valgo nemazai. dar prisiminiau viena momenta kada sauna dazniausiai: tarkim atvaziuoju i sankryza ir noriu prasokti staigiau, jungiu antra pavara ir atleisdinejant sankaba minu gaza ir tuo momentu sauna :vis . Dar uzmynus stirpiau su pirma ir jungiant staigiai antra vel sauna. Paskutini karta buvo taip, kad ispiesiau saule su pirma, jungiau antra, sove ir uzgeso visiskai. Uzkuriau ir beveik nedirbo variklis ant duju, duodant gazo is kart sove vel. Galvojau matuokle susaude. Bet perjungiau ant benzo ir dirba puikiai, tik ant duju po to karto nebedirba, apsukos plaukioja nuo visisko uzgesimo ribos ir uzsigazuoja pats iki kokiu ~800-1000 ir vel krenta, duodant gazo sauna is karto.

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by SRitmas » 02 Oct 2008 17:43

dolcas wrote:reikes paziureti, bet traukt tai traukia normaliai, tik, kad gazo daugiau reikia is vietos imant. na ir duju valgo nemazai. dar prisiminiau viena momenta kada sauna dazniausiai: tarkim atvaziuoju i sankryza ir noriu prasokti staigiau, jungiu antra pavara ir atleisdinejant sankaba minu gaza ir tuo momentu sauna :vis . Dar uzmynus stirpiau su pirma ir jungiant staigiai antra vel sauna. Paskutini karta buvo taip, kad ispiesiau saule su pirma, jungiau antra, sove ir uzgeso visiskai. Uzkuriau ir beveik nedirbo variklis ant duju, duodant gazo is kart sove vel. Galvojau matuokle susaude. Bet perjungiau ant benzo ir dirba puikiai, tik ant duju po to karto nebedirba, apsukos plaukioja nuo visisko uzgesimo ribos ir uzsigazuoja pats iki kokiu ~800-1000 ir vel krenta, duodant gazo sauna is karto.
I kartos įranga skirta automobiliams ,kurių varikliai yra su karbiuratoriais ,mono įpurškimais arba daugiataške įpurškimo sistema, kai variklis dirba “open loop” režimu,t.y. mišinio korekcijai nenaudojamas deguonies sensorius.(“lambda zondas”).Šita sistema komplektuojama su vakuuminiu reduktoriumi arba reduktoriumi su elektrovožtuvu. Tokios sistemos dujų mišinio paruošimui ir padavimui naudoja specialius maišytuvus su Venturi efektu. Dujos patenka į variklį per oro įsiurbimo kolektorių susimaišydamos su oru prieš droselinę sklendę Šitokia sistema reguliuojama mechaniniu reguliatoriumi, kuris gali reguliuoti paduodamą dujų kiekį iš reduktoriaus link maišytuvo.Mišinį būtina reguliuoti specialiu išmetamųjų dujų analizatoriumi pagal CO,CH ir lambda koeficientą. Eksploatuojant tokią sistemą kuro sąnaudos palyginus su benzinu gali padidėti iki 20%. Tokią sistemą būtina reguliuoti kas 10000 km arba kiekvieną sezoną(žiema - vasara). Naudojant tokią sistemą oro įsiurbimui kolektorius būna pripildytas oro-dujų misiniu,dėl ko atsiranda atbuliniai smūgiai variklyje,kai uždegimo sistema pažeista ar netvarkinga.Tokių atbulinių smūgių pasekmės kartais būna labai nuostolingos:sugadintas oro matuoklis,sugadintas oro filtro korpusas,įtrūkęs kolektorius,sugadintas “MAP” sensorius-visa tai daug kainuoja.
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by SRitmas » 02 Oct 2008 17:44

to:dolcas
pasiskaityk ir daugiau neklausinek to kas yra ABC
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

dolcas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by dolcas » 02 Oct 2008 18:55

siaip as neklausiau kaip veikia tokia sistema, su kokiais varikliais montuojama ir kas gali nutikti po suviu. Pas mane uzdegimo sistema tvarkinga, voztuvai sureguliuoti, viskas sutvarkyta, bet vistiek saudo. Buna kuri laika, nesaudo, atrodo viskas ok, bet niekada nezinau, kada vel gali sauti. Kaip jau sakiau po paskutinio suvio duju sistema visai nebeveikia. Todel as ir parasiau cia, pamates tema apie dujas, gal kazkas dar kazka patars, nes viskas keista, tvarkyta, reguliuota ir niekas nepadeda. Na bet dekui uz teorija, pamoka isissavinau :D

Post Reply