[all] pakalbam apie automobilines dujas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

[all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by zygasbmw » 26 Sep 2008 12:30

manau tema yra aktuali ne vienam,vazinejanciam dujomis ar galvojanciam jas detis.
plius visos diskusijos apie jas pageidaujamos,manau turetu susirinkti nemazas info kiekis,kuri kazkam galbut pravers. SEKMINGO BENDRAVIMO :poze :D

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by unguriux » 26 Sep 2008 12:42

Na busiu pirmas, dabar vyrauja toks dalykas geriausia yra detis taskines dujas ir atseit 4 kartos....
Was ist das? :D kuom jos ten skiriasi? 1-2-3-"4" ? As suprantu cia jau turi buti "poslednijo pokolenija" , bet ta praktine dalis kuom jos geresnes ar pan.? pradekim :D
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by zygasbmw » 26 Sep 2008 13:01

na pirmos kartos tai turbut yra tos kur tevai dar i zigulius dejo. :D
na o del ten 2,3 tai manau galetu valdelis apkomentuoti,ar dar kas su jomis yra dirbes.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 26 Sep 2008 13:21

taip ar taip vos gyvas sedziu namuos tai paspaudinesiu raideles.o kam pataisyti mane, visada atsiras :D Pirma karta,tai duju sistema,kuri skystas dujas versdavo jas i duju pavidala ,variklio ausinimo skyscio pagalba,jas sildant .Tam ir stovedavo taip vadinami duju reduktoriai,lygiagreciai itaisyti i ausinimo sistema.Visa sita sistema buvo reguliuojama varzto pagalba.Kadangi su tuo varztu sunku sureguliuoti ju reikiama kieki prie laisvu variklio sukiu ir aukstu,buvo mazinamas oro padavimas,to pasekoje krisdavo variklio galia,kartais net iki kokiu 35%.Oro srauto mazinimas vykdavo automatiskai imontuojant duju paskirstytoja (maisytuva),kitaip sakant jo pagalba,kartais to neuztekdavo ir reikegavo papildomai montuoti pertvareles,visokias skardeles.Zmones ieskodami ekonomijos patys dazniausiai bandydavo duju kieki sumazinti maksimaliai,ko pasekoje gaudavosi liesas misinys ir greiciau sesdavo,ar isdegdavo voztuvu lizdai.Ypac tai pajausdavo BMW markes auto,bei kiti mums neidomus :D .

Antros kartos-tai ta pati sistema,tik jau valdoma lamda zondo.Cia kuro kieki reguliuoja daviklis, valdomas mineto prietaiso.Su sia sistema,automobilis turi buti uzvestas ant bendzino,ir tik varikliui pasiekus tam tikra temperatura,tarkim 60 laipsniu persijungdavo i dujas,kai lemdazondas jau budavo darbiniame rezime.Nes jis varikliui esant saltam yra neveiksmingas,jis neveikia.Cia problemos su voztuvu lizdu sedimais aprimo.Dar kas tai yra lamdazondas.tai daviklis,esantis ismetimo sistemoje,tiksliau sakant imontuotas ismetimo vamzdyje.Ir jis duoda informacija variklio valdymo blokui.Jis reguliuoja misini,riebina kei per daug liesas ir atvirksciai.M20 varikliuose budavo vienas,M50 du,po viena 123 ir 456 cilindrams,na ir M52 bei M54 net keturi.Taip pat po viena trim cilindram,tik du budavo pries katalizatoriu,ir du uz katalizatoriaus.Taip dar sumazindami ismetamuju duju kieki.Be tvarkingo lamdazondo si bei kitos naujesnes sistemos neimanomos,turiu uomenyje ju funkcionavimas

cios kartos-tai visiskai nauja sistema.Cia dujos yra paduodamos i varikli skyscio pavidale.Cia papildomai stovi slegio siurbliukas, paciame duju balione.Cia nebera duju sildymo reduktoriaus.cia papildomai stovi filtrai ir nesvarumu nusodintuvai.I kiekviena cilindra yra itaisytas atskiras duju purkstukas,ir kiekviena is ju valdo pilnai programuojama ir visapusiskai valdoma kompiuterine sistema,tokia pati kaip ir bendzino.Cia taip pat yra kompas,reguliuojamas,ir kompas naudojasi visais jam reikalingais ,jau esamais variklyje davikliais.temperaturos,lamdazondais ir tt.Ir si sistema veikia tik varikliui uzsilus iki tam tikros temperaturos,pvz 60 laipsniu.Cia jau viskas valdoma kompiuteriu.Visas valdymas suprogramuojamas pacio duju sistemos instaliuotojo ,kompiuterio pagalba.Kada dujom isijungti,koks kiekis reikalingas varikliui dirbant laisvuose sukiuose,kiek didziausiam sukimo momente ir pan.Aisku stovi (nezinau kaip tiksliai pavadinti)kaip ir reduktorius,tik jis turi slegio dacikus,jis sumazina paduodama dideli slegi is baliono,ir paskirsto ji i purkstukus.cia taip pat reikalingi kolektoriaus slegio ir vakumo parodymai,viskas taip pat kaip su bendzinu,tik dujos.gal ka ir prameciau bet grubiai sakant turetu but aisku.

tai gal tiek,ketvirtos kartos dar neciupinejau :D :alc
Last edited by EXvaldelis on 26 Sep 2008 13:42, edited 1 time in total.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by romkasponka » 26 Sep 2008 13:38

Antros kartos-tai ta pati sistema,tik jau valdoma lamda zondo.Cia kuro kieki reguliuoja daviklis, valdomas mineto prietaiso.Su sia sistema,automobilis turi buti uzvestas ant bendzino,ir tik varikliui pasiekus tam tikra temperatura,tarkim 60 laipsniu persijungdavo i dujas,kai lemdazondas jau budavo darbiniame rezime.Nes jis varikliui esant saltam yra neveiksmingas,jis neveikia.Cia problemos su voztuvu lizdu sedimais aprimo.
Lamdazondas darbiniame rezime buna po 30-60s, kai jis yra pašildomas. Variklis šildomas tam, kad dujos nepašildytos sunkiau ir lėčiau virsta į dujinę būseną.

Trecios kartos-tai visiskai nauja sistema.Cia dujos yra paduodamos i varikli skyscio pavidale.Cia papildomai stovi slegio siurbliukas, paciame duju balione.Cia nebera duju sildymo reduktoriaus.cia papildomai stovi filtrai ir nesvarumu nusodintuvai.I kiekviena cilindra yra itaisytas atskiras duju purkstukas,ir kiekviena is ju valdo pilnai programuojama ir visapusiskai valdoma kompiuterine sistema,tokia pati kaip ir bendzino.Cia taip pat yra kompas,reguliuojamas,ir kompas naudojasi visais jam reikalingais ,jau esamais variklyje davikliais.temperaturos,lamdazondais ir tt.Ir si sistema vei8kia tik varikliui uzsilus iki tam tikros temperaturos,pvz 60 laipsniu.Cia jau viskas valdoma kompiuterio pagalba.Aisku stovi (nezinau kaip tiksliai pavadinti)kaip ir reduktorius,tik jis turi slegio dacikus,jis sumazina paduodama dideli slegi is baliono,ir paskirsto ji i purkstukus.
Čia biški sumalei dvi sistemas į vieną. Pas mane stovi vadinamas įpurškimas: jis turi reduktorių, kompą (matuoja kolektoriaus oro slegi) ir keturis vožtuvus kiekvienam cilidrui, kurie gali dirbti sekvenciniu rėžimu. Čia kaip suprantu yra 3 karta.

Ketvirta karta yra tiesioginis dujų įpurškimas ir ten jau purškiama aukšto slėgio dujos, o ne žemo kaip 3 kartoje (kazkas panašaus), bet ju Lietuvoje dar niekas nestato, nes ten regis reikia grežioti variklių galvas.

Del kartų numeracijų nesu tikras, bet kažkas tokio.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 26 Sep 2008 13:51

seni lamdazondai tikrai neveikdavo po 30-60 sekundziu,nes jie neturedavo pasildymo is kompo puses,ir tai,kad jis pradejo veikti,tai dar nereiskia,kad pilnai veikti.net ir silta varikli uzkurus,reikia laiko kol kompas pagauna pilna informacija ir ja "sukramto".

o trecia karta ,tai ir yra skystu duju sekvencinis ipurskimas,nes nera reduktoriaus su vandens slangom,ir stovi purkstukai i kiekviena cilindra.nebutina juos grezioti i galva.juos stato kuo arciau bendzininiu purkstuku,ar kitaip sakant kuo arciau galvos,paciame isiurbimo kolektoriuje.kas labai lengva naujuose auto su plastikiniais kolektoriais.ir isemus dujas,imontuoji kniede i ju skyle ir duju kaip nebuta.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by romkasponka » 26 Sep 2008 14:07

EXvaldelis wrote:o trecia karta ,tai ir yra skystu duju sekvencinis ipurskimas,nes nera reduktoriaus su vandens slangom,ir stovi purkstukai i kiekviena cilindra.nebutina juos grezioti i galva.juos stato kuo arciau bendzininiu purkstuku,ar kitaip sakant kuo arciau galvos,paciame isiurbimo kolektoriuje.kas labai lengva naujuose auto su plastikiniais kolektoriais.ir isemus dujas,imontuoji kniede i ju skyle ir duju kaip nebuta.
Yra ten reduktorius, ir vandens shalngos yra, galim kirsti lazybu. Pats su tokia sistema vazineju ;) http://romkasponka.blogspot.com/2007/08/lpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autodujos.lt/modules.php?name=IV" onclick="window.open(this.href);return false; gali pasiskaityti apie kartas..

Chia 5 karta http://www.themotorreport.com.au/6066/l ... d-economy/" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by zygasbmw » 26 Sep 2008 15:05

seni lamdazondai tikrai neveikdavo po 30-60 sekundziu,nes jie neturedavo pasildymo is kompo puses



valdeli ,bmw visi kurie ejo su lemdazondu turejo pasildyma. va paimkim e30 su lemdazondu,prie oro matuokles stovi dezute ir joje 3 reles,viena lemdazondo pasildymui ,kitos 2 kurui.cia prasidejo jeigu neklystu nuo 87metu.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 26 Sep 2008 15:50

zygasbmw wrote:seni lamdazondai tikrai neveikdavo po 30-60 sekundziu,nes jie neturedavo pasildymo is kompo puses



valdeli ,bmw visi kurie ejo su lemdazondu turejo pasildyma. va paimkim e30 su lemdazondu,prie oro matuokles stovi dezute ir joje 3 reles,viena lemdazondo pasildymui ,kitos 2 kurui.cia prasidejo jeigu neklystu nuo 87metu.
bet lyg ir nepaminejau,kad butent bmw turejo ar neturejo.paimkit ,pasijunkit kur diagnostini kompa ir pamatysit kada pradeda veikti.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by unguriux » 26 Sep 2008 16:38

Jo taip yra su liambda, ji kuri laika nerodo nieko. kiek teke susidurti su diagnostikom tai taip ir yra, kuri laika jokio info is liambdos, kol nepasyla jis.
Romkos info kaip visada buna labai pagalbingas :appl :D
aciu, ten jau daug dalyku paaiskinta, forumas ypac su BMW auto skiltim juokingas truputi, bet visur taip yra jau.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

User avatar
AndriusZz
Posts: 48
Joined: 18 Jan 2007 23:04
BMW: e36 320i (coupe)
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by AndriusZz » 26 Sep 2008 18:02

Vat kaip cia tos kartos, ok ok... Bet yra problema, pas mane kiek suprantu 2os kartos sistema, nes isijungia dujos tik pasilus varikliui, ir reduktorius su slangom stovi, yra lambda sensor kontroleris(is duju puses, prie reduktoriaus) Tai va problema kartais buna persijungia dujos ir jos laaabai graziai uzgesina varikli, na tik isijungia ir apsukos graziai zemyn ir sedim :D arba pataikius dujas perjungt pavaroje tai toks jausmas lyg kuro nepaduoda minkau minkau tapke ir nieko, o paskui atsigauna vos vos ir viskas ok. vaziuoja , negesta ant laisvu, nebent greitis >150km/h Kame cia problema? Aciu.
BMW - the ultimate driving machine.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 26 Sep 2008 23:53

To romkasponka ; o tu gali man pasakyti kuo skiriasi ten taip vad 3 ir 4 kartos dujos?ir kur kitame linke parasyta,kad jos 5 kartos? tos trecios isvis nesupratau,o as ne profesorius ir paaiskinau tiesiai sviesiai paprastai.kad jau toks apsiskaites tai ko kortu iskart neatverti!? tik viena beda,kad niekur neparasyta kuom jos blogos ir pan.gal ir tai turi kur paskaites ir uzsislepes.as pasakoju ka pats mates o ne kazkur skaites.ir vienu dujininkai sako,kad deje tik tris kartas kiti va rasineja 4 ir dar iskasei 5.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by romkasponka » 27 Sep 2008 03:15

EXvaldelis wrote:To romkasponka ; o tu gali man pasakyti kuo skiriasi ten taip vad 3 ir 4 kartos dujos?ir kur kitame linke parasyta,kad jos 5 kartos? tos trecios isvis nesupratau,o as ne profesorius ir paaiskinau tiesiai sviesiai paprastai.kad jau toks apsiskaites tai ko kortu iskart neatverti!? tik viena beda,kad niekur neparasyta kuom jos blogos ir pan.gal ir tai turi kur paskaites ir uzsislepes.as pasakoju ka pats mates o ne kazkur skaites.ir vienu dujininkai sako,kad deje tik tris kartas kiti va rasineja 4 ir dar iskasei 5.
Ipurshkimas, bet nesekvencinis yra 3 karta mano nuomone, ten shiaip primalta, kad nelabai suprasi... Sekvencinis ipurshkimas butent ir duoda geresne ekologija ant zemesniu sukiu. Niekur neparashyta, kad 5 tai tiesiog dar modernesnes uz 4, tai turetu buti 5, ar ne? Nera gi cia kazkokia pripazinta skirstymo metodika...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
AndriusZz
Posts: 48
Joined: 18 Jan 2007 23:04
BMW: e36 320i (coupe)
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by AndriusZz » 27 Sep 2008 14:46

Na aisku, tu kartu dar bus daugiau turbut... Bet kaip del tokios situacijos kaip pas mane 2 postais auksciau, gal kas pakomentuot galetu, kame saknys? :yaya
BMW - the ultimate driving machine.

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by SRitmas » 27 Sep 2008 17:07

Ipurshkimas, bet nesekvencinis yra 3 karta mano nuomone, ten shiaip primalta, kad nelabai suprasi... Sekvencinis ipurshkimas butent ir duoda geresne ekologija ant zemesniu sukiu. Niekur neparashyta, kad 5 tai tiesiog dar modernesnes uz 4, tai turetu buti 5, ar ne? Nera gi cia kazkokia pripazinta skirstymo metodika...[/quote]

2-karta joks ten neypurskimas, 2-karta "eko" dar kitaip, tiesiok vietoje varzto ant slangos stovi el reguliatorius, kuris gauna "nurodymus" is kompo, kompas is lemdos ir t.t.t.
tai sumazina duju sanaudas,zinoma jei ekseleratorius dugne reguliatorius tai pat gauna signala kad reik duot varikliui adrenalino :D ir jokios ten "eko" nebelieka
Pats esu turejas 3 masinas su eko, dabartine su sekvenciniu duju ypurskimu si karta manau buvo pirmas zingsnis y ateity , bet benzino pilnai ji pakeisti negali ( nezinau kaip del reguliavimo galimybiu) benzinu zymiai smagiau vaziuoju :D ,
kas del 4-kart cia ateitis, auto galia padideja 5-10% cia NA, o su turbo turbut dar smagiau :D
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by SRitmas » 27 Sep 2008 17:12

AndriusZz wrote:Vat kaip cia tos kartos, ok ok... Bet yra problema, pas mane kiek suprantu 2os kartos sistema, nes isijungia dujos tik pasilus varikliui, ir reduktorius su slangom stovi, yra lambda sensor kontroleris(is duju puses, prie reduktoriaus) Tai va problema kartais buna persijungia dujos ir jos laaabai graziai uzgesina varikli, na tik isijungia ir apsukos graziai zemyn ir sedim :D arba pataikius dujas perjungt pavaroje tai toks jausmas lyg kuro nepaduoda minkau minkau tapke ir nieko, o paskui atsigauna vos vos ir viskas ok. vaziuoja , negesta ant laisvu, nebent greitis >150km/h Kame cia problema? Aciu.
reduktorius arba voztuvai kisasi(sistemoj slegio nera) tdl taip,
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by audriob » 27 Sep 2008 22:01

SRitmas wrote:Ipurshkimas, bet nesekvencinis yra 3 karta mano nuomone, ten shiaip primalta, kad nelabai suprasi... Sekvencinis ipurshkimas butent ir duoda geresne ekologija ant zemesniu sukiu. Niekur neparashyta, kad 5 tai tiesiog dar modernesnes uz 4, tai turetu buti 5, ar ne? Nera gi cia kazkokia pripazinta skirstymo metodika...
2-karta joks ten neypurskimas, 2-karta "eko" dar kitaip, tiesiok vietoje varzto ant slangos stovi el reguliatorius, kuris gauna "nurodymus" is kompo, kompas is lemdos ir t.t.t.
tai sumazina duju sanaudas,zinoma jei ekseleratorius dugne reguliatorius tai pat gauna signala kad reik duot varikliui adrenalino :D ir jokios ten "eko" nebelieka
Pats esu turejas 3 masinas su eko, dabartine su sekvenciniu duju ypurskimu si karta manau buvo pirmas zingsnis y ateity , bet benzino pilnai ji pakeisti negali ( nezinau kaip del reguliavimo galimybiu) benzinu zymiai smagiau vaziuoju :D ,
kas del 4-kart cia ateitis, auto galia padideja 5-10% cia NA, o su turbo turbut dar smagiau :D[/quote]

noreciau isgirsti tavo samprotavimus, kaip pvz bmw 330i 2006 pagamins ir ides 4 kartos dujas ir bus bent 1AG prieaugis, jei neina idet normaliai net 3 kartos?????Turbut zinai apie ka kalbu, jei ne, tai pas sita modeli ir visus kitus naujus bmw variklius nera isiurbimo kolike vakumo, kuras ipurskiamas tiesiai i degimo kamera (kaip tai pirmieji padare Mitsubishi su GDI varikliais). Kaip del faziu keitimo?? VVTi, Vanos, Variocam ir kt. Nera juk vieno universalaus laidelio kuri pajungus i duju kompa galetum info siusti.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 27 Sep 2008 22:30

Gaila , :D ,tik ne man !bet jau deda dujas i tuos BMW ,kur nera vakumo kolektoriuje! :kar Ir tie kas deda,yra tame rajone kur ir Jusu autodalys :D
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by EXvaldelis » 27 Sep 2008 22:33

kas liecia GDI.tai jis vaziuoja ir su 2 kartos dujom,tik ten kitos bedos.ir ten dar yra vakumas,tik reikalas ne tame.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by audriob » 28 Sep 2008 11:57

EXvaldelis wrote:kas liecia GDI.tai jis vaziuoja ir su 2 kartos dujom,tik ten kitos bedos.ir ten dar yra vakumas,tik reikalas ne tame.

kad deda tas dujas tai zinau, bet neveikia viskas taip kaip priklauso t.y. taip kaip ant benzino. Juk susigadina benzino purkstukai, jie apdega, nes yra degimo kameroje ir nedirba , kai vaziuoji ant duju. Aisku is bedos galima, bet kur tos pasakos apie padidejusia galia????
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

Post Reply