[all] pakalbam apie automobilines dujas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 09 Jun 2015 10:51

Man neteko susidurt tai nieko padet negaliu:/ lauksim atsakymu i musu klausymus is labiau ismananciuju:)

anoobarak
Posts: 24
Joined: 03 Feb 2014 00:54
BMW: E39 528i

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by anoobarak » 13 Jun 2015 16:03

bmwe38 wrote:Anobarak,aciu uz pagalba,bet turiu dar viena klausimeli.Taip kaip ir sakei maciau kad lz turi 4 laidus,taigi jau buvo anksciau teke pasidometi,ir zinau kad sis zondas bus su pasildymu..taigi klausimas,ar sie lz kurie su pasildymu jie pradeda veikti zymiai anksciau nei iprasti be pasildymo(nes kaip zinau tik isilus varikliui pradeda veikti paprasti) taigi sie turbut anksciau jau funkcionuoja? Ir del kuro tai kaip ir sanaudos nepakitusios(gal del to nes viso 4 lz pas mane stovi,tai vieno gedimas neturi dar dideles itakos sanaudoms) ir beje ar traukai lz gedimas turi reiksmes,pvz iki tam tikru apsuku gali kartais detonuodamas begetis,lyg kazkiek cilindru neveiktu?:) isanksto dekui uz pagalba:)
Reik man cia dazniau lankytis :D
Detonacija vyksta del per lieso misinio. Reik jungt diagnostika ir ziuret ar variklio kompas yra aptikes engine missfire'u ir kuriuose cilindruose; tokiu budu lengviau rasti beda ir zinai kas kogero kaltas - ar tai butu kuro slegis nepakankamas ar degimas netvarkingas (zvakes, babinos, prastas izeminimas). 4 Laidu LZ tiesiog pradeda greiciau veikti nes turi papildoma sildyma - greiciau susyla greiciau ir pradeda veikti :) Ju veikimas irgi matosi per INPA diagnostikos programa. 2 LZ, kurie yra pries katalizatorius skirti kuro misiniui reguliuoti, o du po katalizatoriu yra skirti stebeti tu paciu katalizatoriu veikimui. Kadangi cia ne kalifornija ir benzinines/dujines masinos ir be katalyzu pereina T.A. tai i juos galima beveik net nekreipti demesio :)
Del tavo bedos, jei sakai kad detonuoja begedamasis (dar atkreipk demesi kokiom salygom - ar kai variklis siltas, ar kai saltas, ar su puse gazo ar su pilnai nuspaustu), tai reik ir ziuret ka pavardinau - kuro slegis, zvakes ir babinos. Lengviausia ir greiciausia butu diagnostika atlikti, stebeti gyvus parametrus vaziuojant.

bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 15 Jun 2015 08:44

Na aciu dar karta,begejasi detonuodamas ir kartais patrukciodamas saltas,kai isyla iki darbines,normaliai tada viskas,bet jei uzgesinu ir wel uzvedu,ijungiu D,tai pirmas startas irgi padetonuoja:/ sakai lz po katalizo itakos neturi tokiems dalykams?na kadangi nupirkes lz,tai vistiek teks pasikeisti..

bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 15 Jun 2015 14:57

Ir dar prie to paties del duju.man dujininkas sake,kad pas mane dar ta apwali jungtis nes98metu mas,tai todel pas mane neeina irasyti ir negalima irasyti programos kuri pastowiau automatiskai adaptuojasi prie benzo..kad pas mane reikia daryti rankiniu budu...viena kart buvome padare kalibracija,bet ji netrauke ir uzminus dugna net trukciodawo,po to karto jis visus mapus keite rankiniu budu,pariebindawo tam tikrose vietuose..bet kaip skaiciau ce forume,tai esme kodel po kalibraciju man trukciojo,tai kaip rase ce kazkas,kad tiesiog nepaspaude ir neprasileke kickdown rezimu tuo metu kai jas dare.tai kaip suprantu dabar kai pakeisiu LZ,ir benzu bus viskas gud,tai galiu varyti kad man padarytu kalibracijas,ir viskas issitaisys?:) nes tada kai netrauke pamenu,tai dirbi super tiek benzu tiek dujom,bet kai jau pradejo dujas reguliuoti rankiniu budu,tai karstas dirba irgi graziai,bet saltas kai benzu uzkuri,tai benzu dirba negraziai,purtosi ir t.t..jei pavazineji kelias dienas benzu,tai dirba saltas graziai:)

anoobarak
Posts: 24
Joined: 03 Feb 2014 00:54
BMW: E39 528i

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by anoobarak » 15 Jun 2015 22:00

bmwe38 wrote:Ir dar prie to paties del duju.man dujininkas sake,kad pas mane dar ta apwali jungtis nes98metu mas,tai todel pas mane neeina irasyti ir negalima irasyti programos kuri pastowiau automatiskai adaptuojasi prie benzo..kad pas mane reikia daryti rankiniu budu...viena kart buvome padare kalibracija,bet ji netrauke ir uzminus dugna net trukciodawo,po to karto jis visus mapus keite rankiniu budu,pariebindawo tam tikrose vietuose..bet kaip skaiciau ce forume,tai esme kodel po kalibraciju man trukciojo,tai kaip rase ce kazkas,kad tiesiog nepaspaude ir neprasileke kickdown rezimu tuo metu kai jas dare.tai kaip suprantu dabar kai pakeisiu LZ,ir benzu bus viskas gud,tai galiu varyti kad man padarytu kalibracijas,ir viskas issitaisys?:) nes tada kai netrauke pamenu,tai dirbi super tiek benzu tiek dujom,bet kai jau pradejo dujas reguliuoti rankiniu budu,tai karstas dirba irgi graziai,bet saltas kai benzu uzkuri,tai benzu dirba negraziai,purtosi ir t.t..jei pavazineji kelias dienas benzu,tai dirba saltas graziai:)
Viskas aisku - per liesas duju misinys. Tavo dujininkas nelabai kompetetingas zinok. Ieskok geresnio.
Tau nuliesino duju ipurskima iki tokio lygio, kad benzino kompas galvoja jog per liesa yra, ir per savo adaptacijas (kitaip nemoku pasakyti) bando riebinti misini, ko pasekoje nei traukos normalios nera, nei ekonomijos, taciau variklis turetu dirbti kaip pridera. Gal persijungimo temperatura per maza? Visgi 8 kausai, gal pasididink iki kokiu 35C. Priedo, turbut nepaliesta ir reduktoriaus temperaturos kreive. Kuo saltesnis reduktorius tuo labiau riebinamas misinys turetu buti, o ka tavo dujininkas padare, tai duju map'e pariebino vietomis, tam kartui kol vaziavai tam tikru rezimu ir paliko. Ka reiktu daryt, tai kad jau nupirkai LZ, tai pasikeisk, isitikink kad veikia. Tada 20km pravaziuok ant benzo ir sauk pas GERA dujininka, ir pravaziuok visais rezimais. Kaip iprastai mieste vaziuoji, gaza iki dugno, kruizini greiti 90-100 / 130-140, iki tu paciu 200 isibegeti sveika butu. Visaip kaip tik vaziuoji.

GASAS318
Posts: 287
Joined: 23 Dec 2009 17:02
BMW: ''e36 318ti compact''
Location: vievis

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by GASAS318 » 16 Jun 2015 21:06

kas kiek km yra keiciamas kasetinis duju filtras?

bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 18 Jun 2015 14:13

Anobarak.na tiesos yra,apie dujininka sawo as jau senai dristu suabejoti,bet vat kaip tu sakei,kad viskas aiaku,misinis liesas,tai noreciau pasakyti,kad kaip ir rasiau kazkuriame poste anksciau,kad kai pirma karta kalibravo dujas,tai tada buwo itin liesas misinys,bet begejantis nedetonuodawo,tik uzminus dugna trukciodawo,tai palyginus dabar po wisu reguliawimu ir kai buvo sukalibrawe pirma karta,tai dabar yra labai riebus.kai buvo itin liesas,tai ji apsukas rinkdawo swelniai visu varikliu,o dabar padetonuodama..ir dabar pvz vaziuoju 100,paspaudziu biski gazo,pagal kuro rijimo rodykle rodo apie12 sanaudas,ir auto begejas,o iki to reikedawo laikyti ties 14kad greitis nekristu,ir gaza wos ne iki 20 spaust kad begetusi..wat tada tai buvo tikrai labai liesas,o dbr nezinau kame problemos ieskoti

User avatar
bum3r
Posts: 14
Joined: 16 Oct 2014 15:16
BMW: Bmw e60 535d
Location: Ukmerge
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bum3r » 20 Jun 2015 17:17

Sveiki,norejau paklausti gal kas zinos kas gali buti su dujom ant duju skydelio niekados nepakyla duju kiekis na visada dega kad baigesi dujos nors ju buna,kad ir pilnas balionas gal zinote ka ziureti laida ar dar kas?

User avatar
Kupcius
Posts: 285
Joined: 05 May 2012 14:35

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Kupcius » 20 Jun 2015 20:44

bum3r wrote:Sveiki,norejau paklausti gal kas zinos kas gali buti su dujom ant duju skydelio niekados nepakyla duju kiekis na visada dega kad baigesi dujos nors ju buna,kad ir pilnas balionas gal zinote ka ziureti laida ar dar kas?
pas mane taspats, kai dejo dunas iskart sae kad taip bus,ale balionas netinka prie STAG firmos duju.

bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 22 Jun 2015 09:52

Anobarak.na gal dbr pasakysi ka,isdesciau situacija:)

bmwe38
Posts: 77
Joined: 20 May 2015 12:53
BMW: e38

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by bmwe38 » 25 Jun 2015 11:17

Taigi dar iskilo klausymelis.zinau kad pvz kai atjungi davikli,poto prijungi ji,kompe lieka klaida,nors jis ir veikiantis.va nesenai teko privaziuot kad pajungtu man prie kompo mano automobili,be junges su autokomu,tai ten buvo klaida paskiratymo veleno daviklio(datcik raspredelitelnowo wala) ji as esu atjunginejes ir keites kitu pasibandymui,todel klaida ir liko,ir buvo dar klaida detonacijos daviklio(datcik detonacijy) tai ce alkuninio daviklis,kuris stovi ties smagraciu kaip suprantu?:) ir klausymelis,ar jo klaida mest gali del kazko kito kaltes,kaip pvz zondu klaida del siurbiamo oro:) jeigu negali ir ce tikrai alkuninio klaida,tai reiskia radau problema:)

User avatar
aiv8r8s
Posts: 339
Joined: 24 Feb 2009 19:18
BMW: E-36is
Location: kaisiadorys
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by aiv8r8s » 25 Jun 2015 21:38

sveiki pas mane tiesiogines-taskines dujos vazinejau keleta metu buvo viskas ok per TA buvau jas isemes ir po to vel susidejau tai pradejo man jas atjungineti toksai vaizdas kad pasibaige dujos ir dazniausiai kai vaziuoji laisvai mazom apsukom gali nuvaziuoti belent kur o kaitik paspaudi ant tempimo po keliasdesimt sekundziu atjungia :( buvau nuvaziaves pas dujinika ant kompo bet tas nieko nerado kai buvau isardes radau daug siuksliu ispyliau Neisivaizduoju kas dar gali buti? Ar gali buti kaip vel dejau galejau duju vamzdeli kur nors prilenkti ir kai per ji sunkiau eina ir nespejau padavineti ir del to atjungia dujas?

User avatar
danielis112
Posts: 669
Joined: 10 Oct 2011 00:14
BMW: E36 318is 95' "projektas"
Location: Vilnius
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by danielis112 » 27 Jun 2015 22:25

Reikia vilniuj ir m40 isimt slangines dujas idet i m43 ir padaryt kad abu vaziuotu. Kol kas abu vaziuoja. Variantas kad nei vienas nevaziuoja netinka :D Gal kas imtusi arba ką parekomenduotų?
Gaila, kad forumai mirė

Muk@s
Posts: 732
Joined: 28 Apr 2008 17:35
BMW: e36 325i
Location: kaunas
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by Muk@s » 28 Jun 2015 12:03

danielis112 wrote:Reikia vilniuj ir m40 isimt slangines dujas idet i m43 ir padaryt kad abu vaziuotu. Kol kas abu vaziuoja. Variantas kad nei vienas nevaziuoja netinka :D Gal kas imtusi arba ką parekomenduotų?
jei kaune tinka tai tik marshall
Geriau nevaziuojantis BMW, negu skraidanti Audi...

User avatar
turbo
Posts: 113
Joined: 06 Aug 2008 01:35
BMW: E36 323i Coupe
Location: Kaunas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by turbo » 01 Jul 2015 22:03

Kaip reikia teisingai surinkinet benzino kreive kad pilnai ji susirinktu, nes buvau nunulines per inpa adaptacijas variklio tada po 200km vazinejau ant benzo kad kompas adaptuotusi ir jau per stago programa padariau autokalibracija ir nunulino visa benzo mapa, pravazinejau kokia 60 km ivairiais rezimais ir ramiai variau ir myniau 3,4 begiu iki ribotuvo beveik, pasijungus kompa kreive nusipiesia, bet busenoj pilka veliava vistiek lieka.

User avatar
rokashius
Posts: 381
Joined: 28 May 2007 19:51
BMW: 318ti
Location: siauliai

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by rokashius » 06 Jul 2015 23:48

Jei pilka, reiskia nesurinktas mapas dar. (imesk foto mapo ne kreives, bet kur autokalibracijoj paspaudus RODYTI)
Greiciausiai kazkuriais rezimais truksta mapo. O siaip stagas rekomenduoja mapa surinkinet viena pavara ir ivairiais rezimais, netgi apkrova sudarant ikalenemis, bet cia jau sudetinga rast tokia trasa :vis Na o duju mapa surinkineti reiketu tomis paciomis salygomis kap ir benzo - geriausia tuo paciu keliu ir panasiom apkrovom. Siaip manuala gali paskaityt, ten gan aiskiai viskas. As kai pirma karta surinkinejau gainiodamas, tai kuro gerokai daugiau eme normaliais rezimais, o surinkus panasiais tempais vaziuojant gan stipriai pakrito sanaudos, bet minant pradejo silpniau tempt, tai siek tiek pakeliau kompensacija akseleruojant ir viskas susitvarke. :)
Pigus siuntu ir kroviniu pervezimas Lietuvoje http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=22&t=93697

zinys
Posts: 45
Joined: 25 Feb 2012 13:19
BMW: e36 328

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by zinys » 07 Jul 2015 16:06

sveiki. atejo laikas restauruot duju purkstukus. meistras uzprase 50 eur,6 purkstukam. kaina normali?

User avatar
danielis112
Posts: 669
Joined: 10 Oct 2011 00:14
BMW: E36 318is 95' "projektas"
Location: Vilnius
Contact:

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by danielis112 » 09 Jul 2015 09:15

Šlanginės dujos ant laisvų nedirba. Ką daryt? :D Ant benzo ok, įsijungia dujos kol gazą laikai dar daug maž dirba, kai atleidi greit - užgęsta, atleidinėji lėtai nukrenta iki 200-300 aps/min ir užgęsta po kelių sekundžių
Gaila, kad forumai mirė

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by ErX » 10 Jul 2015 21:37

Nu tai ką čia dar galvot su tom šlanginėm? Reduktorius arba vožtuvas, viskas, daugiau ten nieko nėra, kad galėtų dėl kažko taip būt. Ardai reduktorių, žiūri ar viduj detalės maždaug taip, kaip turėtų būt, ar gal kažkas kažkuo apaugę, praplyšę, užpuvę ar pan.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
arnas1588
Posts: 12
Joined: 06 Jul 2015 15:29
BMW: E36 318IS,E36 325TDS,E36 325I

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Post by arnas1588 » 10 Jul 2015 22:29

aiv8r8s wrote:sveiki pas mane tiesiogines-taskines dujos vazinejau keleta metu buvo viskas ok per TA buvau jas isemes ir po to vel susidejau tai pradejo man jas atjungineti toksai vaizdas kad pasibaige dujos ir dazniausiai kai vaziuoji laisvai mazom apsukom gali nuvaziuoti belent kur o kaitik paspaudi ant tempimo po keliasdesimt sekundziu atjungia :( buvau nuvaziaves pas dujinika ant kompo bet tas nieko nerado kai buvau isardes radau daug siuksliu ispyliau Neisivaizduoju kas dar gali buti? Ar gali buti kaip vel dejau galejau duju vamzdeli kur nors prilenkti ir kai per ji sunkiau eina ir nespejau padavineti ir del to atjungia dujas?
Bėda bus per mažas dujų slėgis.Gali būt kaltas duju redugtoriu,slegio reguliatorius duju arba vamzduka kazkur prilenkes.Paprastu ramiu gazu važiuojant turetu but gerai, bet paspaudus ir apsukas sukelus 3-4k ir daugia turetu tau išsijunkt dujos ir persijungt i benzą.

Post Reply