Page 96 of 98

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 15 Jan 2016 21:04
by anykei
liamda duju darbui turi itakos tiek pat kiek benzo.
tiesiog duju zemelapi gali susireguliuoti taip, kad dirbtu graziai ir su atjungta liamda.

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 16 Jan 2016 00:57
by _marshall_
Ne taip supratai. Kalba eina ar yra skirtumas ar lambda pajungta į Benzo kompą ar į benzo ir dujų kompus. Aš manau, kad ne...

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 26 Jan 2016 09:36
by Prologic
Sveiki, atejo laikas profilaktiskai pasikeisti duju filtra. Gal galite parekomenduoti kokios firmos geresnes, kokiu vengti ar visi jie daugmaz vienodi? Taip pat, kur isigyti?

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Feb 2016 01:57
by turbo
Ar gali but kalti valtek raudoni purkstukai, kad tik persijungus dujom apsukos labai sokineja, net uzgesta, nors reduktorius buna virs 40c. Kai daugiau pavaziuoju ir susyla variklis pilnumoj vaziuoja gerai. Jeigu keisciau purkstukus i omvl reg fast ar reiktu man vaziuot pas dujininkus kad juos sukalibruotu ar tik uztektu per stago softa pakeist purkstuko tipa?

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Feb 2016 10:01
by _marshall_
Jei purkstukai isdile, tai gali but del ju. bet manau kad ir ant silto variklio jaustusi koks nors netolygumas, vibracija. Perkalibruot dujas reiktu. Pradiai pabandyciau su sitais purkstukais pareguliuot dar...

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Feb 2016 11:18
by turbo
Bandysiu reguliuot, karstas variklis vaziuoja gerai, tik nezinau kaip paliesint dujas saltam varikliui, nes per stago programa nera jokiu opciju, tik bendra kreive. Kompas stag 4 isa 2.

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Feb 2016 11:22
by _marshall_
Kad yra man rodos. Tam lange, kur rodo kartograma, po desine yra keli mygtukai - nuokrypis, temp korekcija, rpm korekcija ir pan...

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 10 Feb 2016 21:34
by turbo
Dar klausimas ar reikia vezt kad kas duju purkstuku tarpely sureguliuotu valtek 30 3ohm purkstukam. Dabar kazkas 2.2mm dydis, bet per programa meta per dideles skyles ir daugiklis po auto kalibracijos gaunasi 0.8, kiek zinau turi but po auto kalibracijos 1.1-1.6 daugiklio linija. Jei nusipirksiu kitus nipelius ir prasigresiu i 2mm ar reikia paciu purkstuku tarpely is naujo kalibruot su spec prietaisu, paciu purkstuku nieko neardau, tik antgalio diametra sumazint noriu.

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 10 Feb 2016 23:53
by Luravinis
turbo wrote:Dar klausimas ar reikia vezt kad kas duju purkstuku tarpely sureguliuotu valtek 30 3ohm purkstukam. Dabar kazkas 2.2mm dydis, bet per programa meta per dideles skyles ir daugiklis po auto kalibracijos gaunasi 0.8, kiek zinau turi but po auto kalibracijos 1.1-1.6 daugiklio linija. Jei nusipirksiu kitus nipelius ir prasigresiu i 2mm ar reikia paciu purkstuku tarpely is naujo kalibruot su spec prietaisu, paciu purkstuku nieko neardau, tik antgalio diametra sumazint noriu.
Nereikes, reiks tik su programa isnaujo susireguliuoti dujas

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 24 Feb 2016 19:35
by DevisRR
Sveiki,

kokios maksimaliai talpos balionas į e36 atsarginio rato vietą telpa? ( nupirkčiau balioną, jei kas turit, aišku su ilgai galiojančia patikra)

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Mar 2016 00:10
by Luravinis
sveiki, gal kas paprotins kaip taisyklingai korekcija pasidaryt? pvz ten kur langeli -0.8 tai truksta duju? tai korekcijoi man i + reikia kelt ar i - ? ir mazdau kiek? nes ir taip ir taip bandziau, tai is pradziu tas skaicius priarteja prie nulio, o poto vel pasidaro koks buvo .
ar is vis nelyst i ta koregavima ir ijunkti autoadaptacija?

Image

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Apr 2016 12:31
by GASAS318
auto dirbant dujomis ir esant laisvom apsukom (kai apsukos nukrenta pilnai iki 700 rpm) truputi staigiai prilietus gazo pedala apsukos akimirkai pakrenta , auto susipurto ir tik tada apsukos pakila. Taip buna tik pilnai nukritus apsukom 700rpm , nes kai tarkim sustoji , tai apsukos keles sekundes laikosi mazdaug 900rpm tai prie tokiu apsuku viskas ok. Benzinu irgy viskas ok. Zinau , kad reikia vaziuot pas dujininkus , bet , kad kai buvau pas tos kurie state , sako viskas ok :vis . Gal kas ka patars, gal koki dujininka vilniui? m44, kompas A.E.B purkstukai HANA

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 04 Apr 2016 16:10
by anykei
as tai pariebinau toj vietoj map ir susitvarke. pas mane m42.

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 14 Apr 2016 11:51
by ErX
Gali nepersijungt į dujas, nes nepajungtas laidas nuo dujų kiekio rodyklės balione? Nes viskas sujungta, išskyrus tą rodyklę, ir paspaudus perjungimo mygtuką, žalias mirksi, tipo kaip būtų pasibaigusios dujos.

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 14 Apr 2016 12:51
by _marshall_
ErX wrote:Gali nepersijungt į dujas, nes nepajungtas laidas nuo dujų kiekio rodyklės balione? Nes viskas sujungta, išskyrus tą rodyklę, ir paspaudus perjungimo mygtuką, žalias mirksi, tipo kaip būtų pasibaigusios dujos.
nop

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 26 Apr 2016 20:46
by Karolis316
GASAS318 wrote:auto dirbant dujomis ir esant laisvom apsukom (kai apsukos nukrenta pilnai iki 700 rpm) truputi staigiai prilietus gazo pedala apsukos akimirkai pakrenta , auto susipurto ir tik tada apsukos pakila. Taip buna tik pilnai nukritus apsukom 700rpm , nes kai tarkim sustoji , tai apsukos keles sekundes laikosi mazdaug 900rpm tai prie tokiu apsuku viskas ok. Benzinu irgy viskas ok. Zinau , kad reikia vaziuot pas dujininkus , bet , kad kai buvau pas tos kurie state , sako viskas ok :vis . Gal kas ka patars, gal koki dujininka vilniui? m44, kompas A.E.B purkstukai HANA
Turiu sia beda ant dvieju masinu, praejusios ir esamos, kodel taip daro ir nepavyko niekad issiaiskint. Ant pirmosios, tuo metu kai apsukos krisdavo, trukdavo kuro, bet uzriebint kad tik tuo metu butu ok niekaip nepavyko, perdaug gaudavos ir po to atvirksciai blogai buvo. Cia ant Fiat Punto 1.2 8v, seno seno, buvo is pradziu senovines dujos, po to isidejau ipurskima, ir prasidejo ta beda. Slykstu nes jei variklis gaudavo nors kiek apkrovos tuo momentu, isgart uzgesdavo, butinai reikdavo is pradziu sukelt apsukas ir tada tik atleidinet gaza, mint kad ir dugna ir staigiai atleist nepadedavo. Pradet vaziuot masinai riedant atgal reikalavo pripratimo.

Dabar turiu Astra G, irgi ta pati beda, ne taip baisiai bet prisipratinau, tai perdaug ir nenagrinejau, bet patiktu suprasti kodel taip yra ir kodel neina normaliai suregiuliuot, cia gal kokio momentinio parebinimo staigaus truksta ar ko, nezinau...

O vat pvz Bmw tai kaip laikrodis, tobulai, ir ant benzo ir ant duju, tuo atzvilgiu, ir tikiuos neprikursiu bedos ir treciai masinai, kadangi iranga teks keist bent dalinai (nesiprogramuoja).

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 27 Apr 2016 18:47
by Luravinis
kokie purkstukai? gal duju slangutes labai ilgos?

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 27 Apr 2016 22:19
by Karolis316
Ant Fiat'o buvo Landi Omegas iranga su savo letais purkstukais, ir kaip tycia ipurskimas ten multipoint, bet full group, tai tikrai galimas dalykas kad nespedavo, nes visi sake, kad leti jie, bors pvz saltam varikliui ant "patsoso" tos bedos nebuvo. Bet is esmes nesamone ten kuria kazin ar buvo imanoma priverst gerai veikt, meistrai baidydavos net ir kantriausi.

Ant Zopelio dabar omvl reg fast, tipo vieni greiciausiu rinkoje, bet vistiek "bludyja"... Iranga STAG 300 ISA2, protinga siaip, ir pati susireguliuoja kazkaip.

Abiejuose masinose jei svelniai pirmas gazo paspaudimas daromas, tai viskas ok, o tam tikru budu staigiau spustelejus (tipinis mazas bet staigus paspaudimas judant is vietos i kalna) apsukos is pradziu krenta ir tada kyla tik. Abiejuose vamzdeliai trumpi.

O vat Bmw maigyk kaip nori, palyginus reaguoja kaip britva, iranga Zavoli, purkstukai nezinau, idesiu foto:

Image

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 29 Apr 2016 05:24
by GASAS318
pas mane ta nesamone viksta tik kai persijungia an duju ir kol nepasiekia na gal mazdaug 60-70 laipsniu temperatura

Re: [all] pakalbam apie automobilines dujas

Posted: 06 Jul 2016 12:34
by turbo
Gal kas zinot, reikia pirkt purkstukus ir yra valtek type 30 ir valtek type 30 bfc, bfc zinau yra didesnio pralaidumo, bet ar jauciasi tas didesnis pralaidumas ar pilnai sueis ir standartiniai. reikia i m52b25 varikly.