[E36] S50 B30 M3 motorai

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Pingvinas » 09 Feb 2009 23:36

tikrai neturi tokios bedos juk paprasciausia plyta ten.aisq jei tepalo siurblys uzmustas,tai gali irgi turet bedu kaip ir kiekvienas motoras
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Pingvinas » 26 Apr 2009 23:46

Turiu beda su saviskiu s50.stipriai spjaudo tepalus per alsuokli..perdariau ji is virsaus nuvedziau atskirai slanga i bakeli 1ltr talpos (taip patare zmogus turintis patirties su s50 ziede).ir galima sakyt jokios naudos,o galvojau tikrai nebus problemu nes teisingiau alsuoklio isvest neimanoma turbut.tuo paciu ikisau i galva restrictoriu.zodziu is viso to 0 naudos per 15-20min pasivazinejimo drift rezimu pritasko beveik pilna bakeli tepalo.
klausimas butu nusimanantiem: gal zinot kame beda?del ko tiek to tepalo prikelia i alsuokli?pats motoras gyvas melynu dumu nemeta is ismetimo ir visa kita tvarkoj.
rytoj bandysiu pasimatuot kompresija.
beto tepalas pakolkas ne castrol 10w60 o agip 10w40 (laikinai) galvoju gal dar ir tame kazkiek bedos.
Last edited by Pingvinas on 23 Dec 2009 23:24, edited 1 time in total.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by EXvaldelis » 27 Apr 2009 01:18

Dabar taip pagalvojau,niekad nekreipiau daug tam demesio.o pas pvz M52 ,kai is galvos alsuoklis eina i diafragma,kur ir jungiasi ir laisva eiga,paskui viena slangute nueina i matuokle.Tai ji ten kam?kad ir is karterio galetu alsuoti variklis,ar ten tepalas gryzta?nu tipo nuseda jei jo ten patektu.
O kas liecia Pingvino atveji,tai ir idomu.o ten kokie uzdengimai ant veleneliu neina kaip pas M50 ar M52,kurie buna ant isiurbimo veleneliu,kai atidarai propke,ir buna uzdengtas jis,ir netasko tepalo,gal jo ten nera?ir gal alsuoklio sistema pardaug tiesiogiai gauna tepalo ?ir nepamenu ar S50 stock turi ta slangute nuo matuokles ar ne?bet man atrodo ,kad turi.ir gal ten dabar isideje paprasta matuokles laikikli be tos slangutes?ir visa apkrova tik per galvos alsuokli?
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Pingvinas » 27 Apr 2009 11:48

pas m52 ta slangute i matuokle tam kad nubegtu tepalas patekes per alsuokli.pas s50 irgi yra tik nebegimas padarytas tiesiai i karteri stuceris ir vamzddelis eina beveik iki dugno karterio kad nealsuotu per nubegima motoras o tik nebegtu tepalas.veleneleiu uzdengimo pas s50 nebuna kiek esu mates nes alsavimo kanalas eina beveik per visa dangteli ir skyle padaryta ties grandine ir manau kad nuo jos pritasko tepalo i kanala.nauja alsuokli isvedziau tam paciam kanale tik i virsu kad niekaip nedasiektu tepalas,bet...dar padariau nubegimus is to kanalo,bet...
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by bachurs » 27 Apr 2009 13:37

dar pridenk to alsuoklio dangtelyje kanalo pacia skyle- gali islenkti kokia aliumine skarda ir prikniedinti. siaip ziede labai gaug varikliu spjaudo jei gerai lekia ir sukasi, S50 irgi spjaudo ir ne vienam... bet stato atsoinikus, daro is ju nubegima atgal i karteri ir nesuka galvos.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Pingvinas » 27 Apr 2009 20:39

idomu naujas motoras irgi taip spjaudosi tepalu jei gerai duodi sukiu? :)idomu man ar cia tik alsuoklyje problema..gal ziedam kompresiniam amen ar dar kazkam.beje kokia kompresija turi but gyvo s50 motoro?speju kazkas panasaus i m50 m52?
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
otto
Posts: 498
Joined: 20 May 2006 21:35
BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
Location: Dundalk
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by otto » 29 Apr 2009 21:22

Idomi cia pas tave problema,o geriausiasi varijantas kad-kaip rasai prispjaude pilna ta talpa kuria idejai.O ant laisvu,tau kompresijos per tepalo uzpilimo dangtely neravo?Labai lengvas testas,uzkuri paimi baliona ir uzdedi ant tepalo uzpilimo dangtelio,jei balionas puciasi vadinasi kazkas ne taip.
Man vienam track dejui irgi tepala mete i carbonine deze,bet as sukau savo iki 8000rpm,ribotuvas buvo iki tiek nukeltas.Bet to tepalo buvo tikrai ne daug,kokie 20-30 g.
O tu kiek pamenu su standartiniu ribotuvu?
Manau kad padares leak down testa issiaiskinsi daugiau apie savo varikly.
Kompresija-BMW raso kad minimum turi but 10-11bar,bet as esu mates ir po 13 ir po 9- cia ant saltu motoru matuojant.

O ziadai tai kainuoja nemazai,cia Airijoj is BMW centro perkant kazkas iseina 400 euru uz visa seta.Bet siap pigiau galima parsisiust is USA.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by DevisRR » 11 Jun 2009 02:37

klausimas, kiek kainuoja S50b30 išmetimo kolektorius ( gyvatynas) ?
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by bachurs » 11 Jun 2009 09:27

DevisRR wrote:klausimas, kiek kainuoja S50b30 išmetimo kolektorius ( gyvatynas) ?
600-1000lt
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
otto
Posts: 498
Joined: 20 May 2006 21:35
BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
Location: Dundalk
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by otto » 13 Jun 2009 17:57

Turiu du(viena S50B30 ir viena S50B32) gyvatynus,jei kam reikai galiu parsiust in lt. kaina 230 euru arba litais pagal kursa.Taip pat turiu du ardomus M3 motorus dalimis(S50 B30/32) jei kam kokiu detaliu reikia kreipkites PM arba email otto325"eta"gmail.com
Siaip jis,m3 ismetimo kolikas idealiai tinka ant M50,M52,M54 motoru,tiesa dedant ant M52 bei M54 reikai kad jis butu nuo S50B32 mes ant jo yra laimdam vietos,zinoma galima uzdet ir nuo S50B30 bet tada reikes ivirint vietas liamdom.

O as uskuriau savo hibrida B30 su B32 galba bei ileidimo koliku.Pojuciai visai neblogi,kvepuoja varikliukas geriau,iki pilnos laimes truktu tik valiku bei gero remapo.Manu kad valiku i si varikly nedesiu,bet remapa gal pavyks padaryt pas Vimota.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Vytautas.G » 10 Dec 2009 14:50

Klausimas del jautresnio termostato ir termojungiklio (palnuose nuimti termomova). Kaip parinkti?, nuo ko pritaikyti? Imant nuo BMW nera temperaturu pasirinkimo - visi gamintojai siulo stock. Kokia iseitis?

Zemiausia termostato temperatura 88
Termojungiklio 85-90/95-99 (cia kaip suprantu pirmojo ir antrojo greiciu ijungimo diapozonai)
www.autovaga.lt

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by 53kW » 10 Dec 2009 15:53

Vytautas.G wrote:Klausimas del jautresnio termostato ir termojungiklio (palnuose nuimti termomova). Kaip parinkti?, nuo ko pritaikyti? Imant nuo BMW nera temperaturu pasirinkimo - visi gamintojai siulo stock. Kokia iseitis?

Zemiausia termostato temperatura 88
Termojungiklio 85-90/95-99 (cia kaip suprantu pirmojo ir antrojo greiciu ijungimo diapozonai)

nepatarciau jungti ventiliatoriaus nuo termo daciko. bandziau ir as su tuo daciku zaisti, bet buvau jy pastates radijatoriuje, yra ten skyle viena, varstas y ja ysuktas. bandziau kaitint, tai vintiliatorius net neysijunge, daugiau bijojau kaitint motora. tai tiesiog pasistaciau jungikli y salona.
beje vaziuojant kacergoje man yjungus ventiliatoriu variklis kaist pradeda, o isjungus ausinasi kuo puikiausiai net nekaista. todel jei desi tai dek tik is vidines puses ventiliatoriu kad trauktu ora y variklio skyriu. nes pas mane ventiliatorius stovi is isores todel trugdo ausinimui.
e30

User avatar
Artasz
Posts: 595
Joined: 22 Sep 2008 08:41
BMW: X5 3.0D
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by Artasz » 10 Dec 2009 16:52

gal yra panasiu temperaturos daciku kaip e36 kuris duotu signala ventiliatoriui anksciau ? nes as irgi manau kad e36 kuris yra radiatoriuje paduoda per velai , labai jau kaitint reikia kad isijungtu. gal yra nauju pirkti?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by bachurs » 10 Dec 2009 19:48

beda tame kad pas e36 daviklis radiatoriuje stovi jau kitoje puseje nei kad pasiduoda karstas ausinimo skystis... todel reikia kitokio daviklio, arba sita sukti i termostato korpusa ar slanga, ir tada viskas nepriekaistingai veikia. kita kad nera didelio skirtumo prie kiek sudirbs el. ventiliatorius prie 95 ar prie 99- jei variklis kais del kazkokiu priezasciu tai nepades ir tas kad radiatorius isijungs ir prie 85' :)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
vyge
Posts: 41
Joined: 03 Jul 2007 11:59
BMW: E36 318iS?
Location: Panevėžys
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by vyge » 10 Dec 2009 20:11

http://www.greitiems.lt/T-jungtys.php kazka panasaus butu galima det.
Image

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by tankas » 06 Feb 2010 22:28

Gal galetumete duoti kelis argumentus uz ir pries, S50B30 vs S50B32. Kalba apie kasdienini vazinejima. Jokiu brangiu modifikavimu. Galbut 4-5 trackday per metus.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by EXvaldelis » 07 Feb 2010 00:19

sakyciau visikai nulis ,viskas pagal kaina ir jos stovis.ka daugiau galima palygint.kuo maziau begusi,ir kuo maziau modifikuota.Nebent pirktum is tokio kaip otto.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by bachurs » 07 Feb 2010 00:28

:)

visiem s motoram esme yra rida- jie taip sukonstruoti...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by EXvaldelis » 07 Feb 2010 14:24

Evo silpnesnes 6 begiu dezes,o jei reiks kitos velgi dideli pinigai.Difas EVO didysis,cia gal pliusas :D
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Post by tankas » 07 Feb 2010 21:01

Aš galvoju apie visą automobilį.

Štai ką radau:

How is the Euro-spec M3's 3.2-liter engine (S50 B32) different from the previous version (S50 B30)?
When creating the 3.2-liter M3 engine, BMW M relied upon much of the experience it had gained when designing the V12 engine for the McLaren F1 supercar. In the end, the S50 B32 incorporated the following improvements over the S50 B30 engine used in the original Euro-spec E36 M3:
-Increased bore to 86.4mm (from 86.0mm) and lengthened stroke to 91.0mm (from 85.8mm) for a total capacity of 3,201cc (from 2,990cc)
-Increased compression ratio to 11.3:1 (from 10.8:1)
-Advanced BMW/Siemens MSS50 engine management system able to compute 20 million instructions per second
-Double VANOS continuously variable valve timing on both intake and exhaust strokes
-Lightweight pistons
-Improved dual-mass flywheel
-Graphite-coated conrods
-Larger inlet valves
-More efficient intake and exhaust systems
-Second oil pump

The result of these changes boosted horsepower from 286 hp (DIN) at 7,000 rpm to 321 hp (DIN) at 7,400 rpm. Maximum torque also increased from 236 lb/ft at 3,600 rpm to 258 lb/ft at 3,250 rpm. This was the first street-legal BMW engine to achieve over 100 hp per liter.


What chassis upgrades were made to the 3.2-liter E36 M3 compared to the 3.0-liter model?
All 3.2-liter E36 M3s incorporate the following chassis revisions compared to the 3.0-liter version:
-Revised suspension geometry with increased front castor
-Firmer springs and shocks
-Stronger wheel hubs
-Front anti-roll bar linked to struts for lighter weight
-Quicker steering ratio (mean reduced from 17.6:1 to 15.6:1)

Paimta iš: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15

P.S. Kaip visada auksinė taisyklė renkantis seną automobilį, rinkis tą kuris geresnio techninio/kosmetinio stovio.
P.P.S. Per ilgai buvau atitrūkęs nuo automobilių pasaulio, dėl to tokie kvaili klausimai ir kyla. Nepykite, pasitaisysiu. :)
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

Post Reply