Page 8 of 13

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 19 Jun 2012 21:59
by mantas555
kainuoja stai tiek viewtopic.php?f=45&t=76144
Aivaras88 wrote:kiek dabar kainuoja s50b30 ir s50b32 varikiai?ir kuris is ju pranasesnis ir kury labiau werta deti i e30?

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 19 Jun 2012 21:59
by EXvaldelis
Aivaras88 wrote:kiek dabar kainuoja s50b30 ir s50b32 varikiai?ir kuris is ju pranasesnis ir kury labiau werta deti i e30?

abu varikliai is pagrintu identiski,patvarus ir tt.skiriasi kubatura ir vanusais.koks sirdziai mielesnis toki ir dedi. 3.2 dvigubas tepalo paemimas ,maziau tikimybes problemom su tepalo spaudimu ir tepimu.butina pasitikrinti indeklus ir pasikeisti svaistikliu varztus i ARP performance,norint lakstyti ir problemu netureti.kainauoja visaip,priklauso nuo komplekto sudeties,grubiai 2k euru ,plius minus pora simtuku.Turiu 3.0 siuo metu pardavimui,nu siaip yra ir 3.2

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 20 Jun 2012 09:40
by Aivaras88
tai seip kiek suprantu 3.2 geriau, o kaip su el pajungimu tas pats abieju varikliu? tai ir kainos abieju panasios? kazkaip labiau galvoja apie s50b32

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 27 Jun 2012 22:06
by Evaldas23
EXvaldelis wrote:
Evaldas23 wrote:O pačių solenoidų nebūtina keisti, tik tarpines, gumytes ir varžtus?
Labai dėkingas už info!!!

matai tavo diagnostika daryta labai paprasta kiek suprantu.reiktu GT1 koki pasijungti ir padaryti vanuso testa,ir butu daug aiskiau.nes dabar gali buti ir pats solenoidas parejes,kita dazna problema ,ten kur lituojasi solenoidu laidai prie paciu solenoidu ant perexadniko,tos ploksteles,litavimo vierta nutruksta ir nera kontakto i solenoida.gali padaryti bandyma,pakeisk solenoidus vietomis ir matysi ar ta pacia klaida meta.laidai buna sukieteje ir issilankste kaip jiem patogiau,bet galima pasistengus juos pakeisti vietomis pabandymui.o del tu kontaktu,paimk ir perlituok laidus ir bus tikrai aisku kad ten nera problemos.ir galu gale,jei jau mes klaida kad solenoidas,tai gausi keisti kitu
penktadieni vaziuoju i krasta ir noriu paklausti ar galiu su ja vaziuoti ar geriau ant tralo vesti? primenu problema:
E36 m3 S50B32 visiskai netraukia, ant laisvu variklis purtosi, dega chekas, diagnostika padare rodo:
67 VANOS Advance Valve- Intake
44 Oil Level Sensor
145 Oxygen sensor control limit, bank 2; cylinders 4-6
Oil Level Sensor - kaip ir aisku kad daviklis nusproges, bet 67 ir 145 nevisiskai aiskios...

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 27 Jun 2012 23:15
by EXvaldelis
tu nori pasakyti kad bandysi duoti krastai tvarkyti si modeli :D :ops

nejaugi lietuvoje nera indipendant specialistu su GT1 diagnostika?

aisku geriau nevaziuoti ,jei yra galimyes :D

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 10:10
by romkasponka
67 VANOS Advance Valve- Intake
Vanoso isiurbime problema, bet priezasciu gali buti daug.
145 Oxygen sensor control limit, bank 2; cylinders 4-6
Gali buti pasekmes blogai veikiancio vanoso. Gali buti, kad adaptacijos jau pasieke maksimaliai leidziama riebinima arba liesinima ir del to meta sia klaida.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=760975

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 13:28
by Evaldas23
EXvaldelis wrote:tu nori pasakyti kad bandysi duoti krastai tvarkyti si modeli :D :ops

nejaugi lietuvoje nera indipendant specialistu su GT1 diagnostika?

aisku geriau nevaziuoti ,jei yra galimyes :D
Kur aš gyvenu tokio stebuklo kaip GT1 pasirodo niekas neturi, bet į krastą tik diagnostiką padaryti varysiu, sužinojęs gedimo priežastį jai bus mano jėgoms tvarkysiu pats, jai sudėtingiau tai reiks ieškoti žmonių kurie yra tvarkę tokius variklius.

To romkasponka: po tavo ir šito straipsnio dar labiau džiaugiuosi, kad pagaliau patikrins su normale diagnostika.

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 21:53
by EXvaldelis
romkasponka wrote:
67 VANOS Advance Valve- Intake
Vanoso isiurbime problema, bet priezasciu gali buti daug.

/quote]


Isiurimo velenelio,vanuse esancio , ankstinimo solenoidas-voztuvas ,kuris atsidaro ir ileidzia tepala kad paankstintu veleneli.tarp kitko gali buti ir fiske nusimovusi,bent jau pilnai neuzfiksuota ,po tuo juodu plasmasiniu dangteliu ant vanuso

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 22:44
by Evaldas23
Fiškes tikrinau du kartus, solenoidus buvau išėmęs tikrinau laidelius, neatšokę. tik vienoj fiškej tepalo buvo pabėgę bet kontaktai lyg ir sausi atrodė...

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 22:50
by EXvaldelis
gumeles reikia keisti ant tu solenoidu kad tepalas nerasotu ten,siaip nieko tokio,ne tame problema.jie ir nebuna pilnai atsoke,tik toje vietoje kur jie prilituoti una kad nera kontakto,arba labai blogas.su testeriu reikia tikrinti jeri nera diagnostikos.idomu tas tavo EVO ne estoril blue?

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 23:24
by Evaldas23
EXvaldelis wrote:gumeles reikia keisti ant tu solenoidu kad tepalas nerasotu ten,siaip nieko tokio,ne tame problema.jie ir nebuna pilnai atsoke,tik toje vietoje kur jie prilituoti una kad nera kontakto,arba labai blogas.su testeriu reikia tikrinti jeri nera diagnostikos.idomu tas tavo EVO ne estoril blue?
Tikrino su testeriu viskas ok sake! jo estorial blue. O jai pačius solenoidus reikės keisti tai ar jų būna pirkt ne bmw originalių dalių parduotuvėse, nes 3000lt už juos mokėti tai nesamonė :vis Šiaip jau išnaršiau visą internetą bet niekur jų pirkti išskyrus bmwautodalys nėradau.

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 28 Jun 2012 23:53
by EXvaldelis
parasyk emaila tam dr.vanos i status,jis turi tureti ju.kitas dalykas, tai labai retas kad sugestu tie solenoidai,bet aisku buna.pigiau padaveta kita vanusa nusipirkti

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 02 Jul 2012 22:08
by Evaldas23
Ačiū Exvaldeli už pagalba, tavo prognozės pasitvirtino buvo laidelis nutrukes. Trauka pagerejo akivazdziai, testas buvo sustojus su Impreza GC WRX 280ag. tai padejau kaip ir normaliai, nuo pirmu begiu pradejau tolti, bet poto sustojau su kita Impreza GC WRX 260 ag. ir jinai padejo ant kokiu 2vieju masinu. (ta wrx 260ag deda 280ag. wrx'a) Tai nebesuprantu ar cia jau susitvarke iki galo, ar toliau eiskoti kas negerai? O gal WRX ir turi deti M3? Kadangi M3 man pirmoji ir neesu vazeves su tokios pat galios M3 tik su WRX 280ag ir ta WRX 260ag. tai negaliu palyginti... Gal kas is jusu yra sustojes panasios galios turbinine subaru? kaip ten turi buti istikro?

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 02 Jul 2012 22:26
by EXvaldelis
Evaldas23 wrote:Ačiū Exvaldeli už pagalba, tavo prognozės pasitvirtino buvo laidelis nutrukes. Trauka pagerejo akivazdziai, testas buvo sustojus su Impreza GC WRX 280ag. tai padejau kaip ir normaliai, nuo pirmu begiu pradejau tolti, bet poto sustojau su kita Impreza GC WRX 260 ag. ir jinai padejo ant kokiu 2vieju masinu. (ta wrx 260ag deda 280ag. wrx'a) Tai nebesuprantu ar cia jau susitvarke iki galo, ar toliau eiskoti kas negerai? O gal WRX ir turi deti M3? Kadangi M3 man pirmoji ir neesu vazeves su tokios pat galios M3 tik su WRX 280ag ir ta WRX 260ag. tai negaliu palyginti... Gal kas is jusu yra sustojes panasios galios turbinine subaru? kaip ten turi buti istikro?

Nu malonu girdeti kad susitvarke! vistiek tau reikia pasidaryti vanuso testa su GT1,dabar kai viskas veikia nu ir prasisukti ant stendo butu ne pro sali.tada zinotum ar dar kazko ieskoti ar mokytis ja vairuoti.Sitiem varikliukam labai svarbus tepalas,zvakes,net jei jos ir atrodo dar geros,neisdegusios labai akivaizdziai,bet daug reiksmes turi.kuro filtras ir tt,kaip ir bet kokiam auto,bet jom ypac.kas liecia draga tai cia visiskai ne testas pasakysiu.pirmiausia M3 reikalingos super duper padangeles kad isnaudoti pilnai turima galia pirmu ir antru begiais,semi slikai minimum,ka kalbet kai subaru kabina visais keturiais.taip kad cia nelygus testas mano manymu.nemanau kad esi uzsimoves bent kokius michelin Pilot sportus .ir tie subarikai neaisku kas ten juose pridaryta,primapyta.nemazai reikia laiko praleisti kad gerai isvairuoti is drago linijos M3 ,ko nepasakysi apie 4x4.mano nuomone,nereikia sito posto iskreipti pagal kitu galimybes :D

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 03 Jul 2012 10:57
by Evaldas23
Ta Impreza WRX su 280ag. irgi mano, tai as beveik garantuotas, kad jos galia nesukelta ji beveik 100% stock'as manau, na bet ja M3 ir padejo. O tas mano draugo WRX truputi bandesi su Strumskio naujasniu WRX'u tai Strumskis nesugebejo aplenkti jo vaziuodamas is galo. Na bet cia siaip tarp kitko..... Del padangu tai taip, neipatingos.

Dabar kaip apsitvarke trauka taip reiks ir daryt: pasidaryti vanuso testa, pasikeisti tepalus, zvakes, filtrus,vanusu tarpiniu rinkinius su varztais ir prasukti ant stendo.

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 03 Jul 2012 22:18
by EXvaldelis
Evaldas23 wrote: Dabar kaip apsitvarke trauka taip reiks ir daryt: pasidaryti vanuso testa, pasikeisti tepalus, zvakes, filtrus,vanusu tarpiniu rinkinius su varztais ir prasukti ant stendo.

teisingas zingsnis!

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 21 Aug 2012 18:42
by marufas325
norejau pasidomet.. koks aptimaliausias perdavimas s50b30 motoriuko, e30to kebule. kad tiek gatveje eitu zmoniskai vaziuot, ir aisku for fun praslyst ir seip kokioj kacergoj pasilakstyt. nes siuo metu turiu 3.73 LSD bet manau cia jau bus labai jau per staigus. mastau apie 3.25 perdavima, gal yra kokiu pasiulymu, ar patarimu?

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 23 Aug 2012 00:52
by EXvaldelis
3.25 bus kaip tik tokiam kebule

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 23 Aug 2012 10:10
by SauliusT
sveiki, kurioje vietoje ant s50b30 motoro yra variklio numeris?

Re: [E36] S50 B30 M3 motorai

Posted: 23 Aug 2012 10:47
by EXvaldelis
kaip ir visu M50,52,54 varikliu,apacioje bloko,prie karterio,mazdaug ties 4 cilindru nuo priekio skaiciuojant