[e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- audriob
- BMW Fan narys
- Posts: 397
- Joined: 28 Oct 2007 16:22
- BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
- Location: Kaunas
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
o kaip tu pats galvoji??BMW inzinieriai pamirso kad buvo sukure toki idealu m50 kolektoriu ir jo neuzdejo ant m52 ar m54??Ar kad po m50 be vanos idejo vanos, pagamino m52b28, po to m52b28tu ir niekaip neisejo pakelti AG, tik sukima po 10nm??
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Tavo ziniai M52b28 draudimo sumetimais vokietijoje buvo pagamintas prismaugtas.Nes ten ziuri i kitus kriterijus,ne taip kaip kitose salyse.Del to ir 523 atsirado o ne 525,juk ten kubatura ta pati 2.5 .tik taip pat prismaugtas.o inzinieriai niekad ie nebando isspausti max,ka tada jie darytu po dvieju metu,ka Mpoweris gamintu,ir su kokiais monstrais reiketu vazineti.
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Paskutiniu metu tapo populiaru iskelti i aukstumas NM ir nevertinti AG, skaiciau straipsni,kad be AG, tas sukimo momentas suck, taigi nereik tuos AG taip nuvertinti
316i vysniukas
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
butent ,kreipiuosi i paskutini posta ,jei kompas nepaves,imesiu gera straipsniuka apie sia tema.
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
- audriob
- BMW Fan narys
- Posts: 397
- Joined: 28 Oct 2007 16:22
- BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
- Location: Kaunas
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
EXvaldelis wrote:Tavo ziniai M52b28 draudimo sumetimais vokietijoje buvo pagamintas prismaugtas.Nes ten ziuri i kitus kriterijus,ne taip kaip kitose salyse.Del to ir 523 atsirado o ne 525,juk ten kubatura ta pati 2.5 .tik taip pat prismaugtas.o inzinieriai niekad ie nebando isspausti max,ka tada jie darytu po dvieju metu,ka Mpoweris gamintu,ir su kokiais monstrais reiketu vazineti.
nu anksciau bent logikos netruko tavo pasisakymuose: m52b28 vos ne visam pasaulyje pardavinejo,prie ko cia vokietijos draudimas. Dare tam kad vaziavimo komfortas butu didesnis, didesnis sukimas nuo mazesniu sukiu, tolygesne galios kreive nuo mazu sukiu.
P.S. N52 visi motorai 3.0l, pvz e90 325i 3.0 variklis (pagal tavo logika brangu drausti butu), 330i 3.0, 335i tas pats 3.0 2xturbo.
Vokietijoj draudima skaiciuoja ne tik pagal darbini turi ,daugiausia itakos kainai turi euro tarsos norma atitinkamo auto
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Zmogus klause kaip jam pagyvinti jo Z3 97 m su 2.8 varikliu taigi cituoju atsakyma,tai is zurnalo Total BMW;
The 2.8 litre M52 engine (single Vanos on yours) was restricted to 193 bhp by BMW to keep it in certain insurance band in Germany.This was done by fitting the smaller bore inlet manifold from the 2.0 litre engine from 320i and 520i,which efectively strangles the engine,keeping the power output down to that the old 2.5 litre engine produced.
Ir ne prie ko cia, masinu gaminimas su 2.8 varikliais, kitoms salims.Nemanau,kad jie cia is pirsto islauze ta naujiena.
The 2.8 litre M52 engine (single Vanos on yours) was restricted to 193 bhp by BMW to keep it in certain insurance band in Germany.This was done by fitting the smaller bore inlet manifold from the 2.0 litre engine from 320i and 520i,which efectively strangles the engine,keeping the power output down to that the old 2.5 litre engine produced.
Ir ne prie ko cia, masinu gaminimas su 2.8 varikliais, kitoms salims.Nemanau,kad jie cia is pirsto islauze ta naujiena.
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Horsepower=torque*NM/5252
Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
- audriob
- BMW Fan narys
- Posts: 397
- Joined: 28 Oct 2007 16:22
- BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
- Location: Kaunas
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
EXvaldelis wrote:Zmogus klause kaip jam pagyvinti jo Z3 97 m su 2.8 varikliu taigi cituoju atsakyma,tai is zurnalo Total BMW;
The 2.8 litre M52 engine (single Vanos on yours) was restricted to 193 bhp by BMW to keep it in certain insurance band in Germany.This was done by fitting the smaller bore inlet manifold from the 2.0 litre engine from 320i and 520i,which efectively strangles the engine,keeping the power output down to that the old 2.5 litre engine produced.
Ir ne prie ko cia, masinu gaminimas su 2.8 varikliais, kitoms salims.Nemanau,kad jie cia is pirsto islauze ta naujiena.
taip taip ir buvo nesigincysim, nes straipsio autorius prie bmw gamyklos tada dirbo ir girdejo
Griztant prie temos: mano manymu parts "gyviausias" is atmosferiku m50/m52/m54 koki iseina issiburti butu toks: m50 non vanos motoras su alkuniniu , svaistikliais ir stumokliais nuo m54b30, isportinta galva , laisvesnis isiurbimas , laisvesnis ismetimas , paskirstymo veleneliai nuo s50 USA modelio, ir programuojamas kompas , gal ir turetum koki 250ag
arba su tuo paciu biudzetu turbo 250-400ag
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu
- KLP325
- BMW Fan narys
- Posts: 418
- Joined: 15 Jan 2006 18:54
- BMW: Alpine Weiss Jap Yo
- Location: Klaipėda, Lietuva
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Tas kazkas buvo ponas ShelbySRitmas wrote: Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Every day is a Racing day. . .
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
KLP325 wrote:Tas kazkas buvo ponas ShelbySRitmas wrote: Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Tai va, dabar perskaiciau ir supratau, kad ant betkurio m52 motoro dedant m50 isiurbimo kolektoriu trauka pagereja ir nesvarbu ar ant m52b20, m52b25, m52b28 vistiek rezultatas bus geresnis nei stock ar ne?
Galutinis terminas yra savaitė po nustatyto termino.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Senas geras ginčas AG ar NM
Iš principo, nėra tokio matavimo vieneto kaip AG, AG yra išvestinis NM ir RPM santykis, todėl nėra prasmės sakyti atėmė 10 NM ir pridėjo 15 AG, nepaminint prie kokių apsukų tie pakitimai atsirado. Esmė yra kiek niutonų variklis turi prie tam tikrų sūkių, pvz įdėtame pavyzdyje esant 2,5k rpm ratai veliami ~250 NM jėga, o esant 4,5k rpm jau 300 NM jėga. Liaudiškai tariant važiuodamas 4,5k rpm, tarkim 2 pavara, ir numynęs "tapkė dugnas" pajusi didesnį nugaros prispaudimą, nei kad analogiškai padaręs nuo 2,5k rpm. Vadinasi, pačiam reikia nuspręsti kur tu nori, kad didesnis sukimo momentas būtų, jei važinėji kasdien mieste, pravarčiau bus turėti daugiau jėgos (NM) prie 2,5k rpm, jei važiuoji drifte, gal būt norėsi turėti daugiau jėgos prie 4k rpm, o jei žiede galbūt prie 6k rpm, trumpai tariant, kokiam sūkių diapazone dažniausiai važinėji, būtent tame diapazone naudinga turėti daugiau jėgos
Elementarus pavyzdys:
Važinėju slalomuose ir dažniausiai variklio sūkia būna 3,5-6k rpm, vadinasi man naudinga turėti daugiau NM būtent tame diapazone, ir visiškai nesvarbu jei prarasiu 10 ar 20 NM prie 2,5k rpm, nes ten man jie nereikalingi.
Gryžtant prie temos:
M52B28 įsiurbimo kolike, mano manymu, yra tiesiog siauresni ir ilgesni kanalai, kas, grubiai tariant, duoda didesnį dujų greitį ir daugiau jėgos prie mažų sūkių, tačiau dėl savo siaurumo, nepraleidžia didelio kieko oro, todėl nukenčia jėga aukštuose sūkiuose. M50 koliko kanalai yra platesni ir trumpesni, todėl dujos nejuda taip greitai, tačiau praleidžia daugiau oro.
Pataisykit jei ką nusišnekėjau
Pvz:
Iš principo, nėra tokio matavimo vieneto kaip AG, AG yra išvestinis NM ir RPM santykis, todėl nėra prasmės sakyti atėmė 10 NM ir pridėjo 15 AG, nepaminint prie kokių apsukų tie pakitimai atsirado. Esmė yra kiek niutonų variklis turi prie tam tikrų sūkių, pvz įdėtame pavyzdyje esant 2,5k rpm ratai veliami ~250 NM jėga, o esant 4,5k rpm jau 300 NM jėga. Liaudiškai tariant važiuodamas 4,5k rpm, tarkim 2 pavara, ir numynęs "tapkė dugnas" pajusi didesnį nugaros prispaudimą, nei kad analogiškai padaręs nuo 2,5k rpm. Vadinasi, pačiam reikia nuspręsti kur tu nori, kad didesnis sukimo momentas būtų, jei važinėji kasdien mieste, pravarčiau bus turėti daugiau jėgos (NM) prie 2,5k rpm, jei važiuoji drifte, gal būt norėsi turėti daugiau jėgos prie 4k rpm, o jei žiede galbūt prie 6k rpm, trumpai tariant, kokiam sūkių diapazone dažniausiai važinėji, būtent tame diapazone naudinga turėti daugiau jėgos
Elementarus pavyzdys:
Važinėju slalomuose ir dažniausiai variklio sūkia būna 3,5-6k rpm, vadinasi man naudinga turėti daugiau NM būtent tame diapazone, ir visiškai nesvarbu jei prarasiu 10 ar 20 NM prie 2,5k rpm, nes ten man jie nereikalingi.
Gryžtant prie temos:
M52B28 įsiurbimo kolike, mano manymu, yra tiesiog siauresni ir ilgesni kanalai, kas, grubiai tariant, duoda didesnį dujų greitį ir daugiau jėgos prie mažų sūkių, tačiau dėl savo siaurumo, nepraleidžia didelio kieko oro, todėl nukenčia jėga aukštuose sūkiuose. M50 koliko kanalai yra platesni ir trumpesni, todėl dujos nejuda taip greitai, tačiau praleidžia daugiau oro.
Pataisykit jei ką nusišnekėjau
Pvz:
Last edited by Marcco on 11 Jun 2009 15:24, edited 1 time in total.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
o jaigu as pasakyciau kad m50 kolektoriaus isiurbimas ne tik platesnis bet ir ilgesnis,tai vadinas NM nekrenta o kyla nes pats persidarineju ir turiu vienas sale kito pasidejas m50 ir m52 kolektoriu ir idomumo deliai as juos ismatavau ir jie netrumpesni ir is vis is kur toke teorija pasikeisi prarasi sukimo momenta,ar ce kad tik protingesnem pasirodyt
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Na taip, nematavau, gal ir vienodo ilgio, bet kaip pats sakei m50 kanalai platesni, vadinasi esmė nesikeičia...vytas85 wrote:o jaigu as pasakyciau kad m50 kolektoriaus isiurbimas ne tik platesnis bet ir ilgesnis,tai vadinas NM nekrenta o kyla nes pats persidarineju ir turiu vienas sale kito pasidejas m50 ir m52 kolektoriu ir idomumo deliai as juos ismatavau ir jie netrumpesni ir is vis is kur toke teorija pasikeisi prarasi sukimo momenta,ar ce kad tik protingesnem pasirodyt
Pradžiai apsišviesti:
http://auto.howstuffworks.com/question517.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amsperformance.com/pdfs/intakemani.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
nenoriu kurt naujos temos tai klausiu cia. ko reik hibridinant warikli i M50B28 is M50B25? zinau kad reix pilnos wariklio apacios. o toliau wirsus su prawodke nuo b25. kaip su deze ir wisa kita?
kraujo grupe: A-98E
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
m50 galva su viskuom , stumuokliai ir svaistiliai tai pat m50
visa kita m52,
nesu tikras tad pataisykit. siaip varijantai yra yvairus, manau pointas visko , m52 blokas ir alkune
visa kita m52,
nesu tikras tad pataisykit. siaip varijantai yra yvairus, manau pointas visko , m52 blokas ir alkune
Neviskas kas pakyla ryte yra saule
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
turiu automobili (ne BMW) su 1.8 varikliu 55kW 140NM, kitas toks pat 1.6 55kW 120NM, jaučiasi tie 20NM labai, prie žemų sūkių tempia daug geriau, o tai mieste didelis pliusas.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
taip kaip suprantu i b28 bloka reik kist stumus nuo b25? tai lix tik bolas ir welenas? o kaip deze? tada jau reix m52b28 dezes ir wiso kito iki galiniu ratu ?SRitmas wrote:m50 galva su viskuom , stumuokliai ir svaistiliai tai pat m50
visa kita m52,
nesu tikras tad pataisykit. siaip varijantai yra yvairus, manau pointas visko , m52 blokas ir alkune
kraujo grupe: A-98E
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
o ne atvirksciai turi but? tai kad kaip tik pointas tas, kad viskas nuo b28 sudeta į m50 bloka.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
na kiek as zinau tai blokas turi but B28, gal atsilieps kas dare tai ar ismano. nes mastau daryt projektuka
kraujo grupe: A-98E