[e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by audriob » 26 Dec 2008 13:43

o kaip tu pats galvoji??BMW inzinieriai pamirso kad buvo sukure toki idealu m50 kolektoriu ir jo neuzdejo ant m52 ar m54??Ar kad po m50 be vanos idejo vanos, pagamino m52b28, po to m52b28tu ir niekaip neisejo pakelti AG, tik sukima po 10nm?? :hb :hb
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by EXvaldelis » 26 Dec 2008 15:55

Tavo ziniai M52b28 draudimo sumetimais vokietijoje buvo pagamintas prismaugtas.Nes ten ziuri i kitus kriterijus,ne taip kaip kitose salyse.Del to ir 523 atsirado o ne 525,juk ten kubatura ta pati 2.5 .tik taip pat prismaugtas.o inzinieriai niekad ie nebando isspausti max,ka tada jie darytu po dvieju metu,ka Mpoweris gamintu,ir su kokiais monstrais reiketu vazineti.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

Paulius
Posts: 23
Joined: 04 Aug 2007 13:39
BMW: E30 316
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Paulius » 26 Dec 2008 16:13

Paskutiniu metu tapo populiaru iskelti i aukstumas NM ir nevertinti AG, skaiciau straipsni,kad be AG, tas sukimo momentas suck, taigi nereik tuos AG taip nuvertinti
316i vysniukas

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by EXvaldelis » 26 Dec 2008 16:16

butent ,kreipiuosi i paskutini posta :yaya ,jei kompas nepaves,imesiu gera straipsniuka apie sia tema.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by audriob » 26 Dec 2008 16:26

EXvaldelis wrote:Tavo ziniai M52b28 draudimo sumetimais vokietijoje buvo pagamintas prismaugtas.Nes ten ziuri i kitus kriterijus,ne taip kaip kitose salyse.Del to ir 523 atsirado o ne 525,juk ten kubatura ta pati 2.5 .tik taip pat prismaugtas.o inzinieriai niekad ie nebando isspausti max,ka tada jie darytu po dvieju metu,ka Mpoweris gamintu,ir su kokiais monstrais reiketu vazineti.

nu anksciau bent logikos netruko tavo pasisakymuose: m52b28 vos ne visam pasaulyje pardavinejo,prie ko cia vokietijos draudimas. Dare tam kad vaziavimo komfortas butu didesnis, didesnis sukimas nuo mazesniu sukiu, tolygesne galios kreive nuo mazu sukiu.


P.S. N52 visi motorai 3.0l, pvz e90 325i 3.0 variklis (pagal tavo logika brangu drausti butu), 330i 3.0, 335i tas pats 3.0 2xturbo.
Vokietijoj draudima skaiciuoja ne tik pagal darbini turi ,daugiausia itakos kainai turi euro tarsos norma atitinkamo auto :poze :poze
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by EXvaldelis » 26 Dec 2008 21:42

Zmogus klause kaip jam pagyvinti jo Z3 97 m su 2.8 varikliu taigi cituoju atsakyma,tai is zurnalo Total BMW;

The 2.8 litre M52 engine (single Vanos on yours) was restricted to 193 bhp by BMW to keep it in certain insurance band in Germany.This was done by fitting the smaller bore inlet manifold from the 2.0 litre engine from 320i and 520i,which efectively strangles the engine,keeping the power output down to that the old 2.5 litre engine produced.
Ir ne prie ko cia, masinu gaminimas su 2.8 varikliais, kitoms salims.Nemanau,kad jie cia is pirsto islauze ta naujiena.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by SRitmas » 27 Dec 2008 01:03

Horsepower=torque*NM/5252

Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes :D " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by audriob » 27 Dec 2008 02:11

EXvaldelis wrote:Zmogus klause kaip jam pagyvinti jo Z3 97 m su 2.8 varikliu taigi cituoju atsakyma,tai is zurnalo Total BMW;

The 2.8 litre M52 engine (single Vanos on yours) was restricted to 193 bhp by BMW to keep it in certain insurance band in Germany.This was done by fitting the smaller bore inlet manifold from the 2.0 litre engine from 320i and 520i,which efectively strangles the engine,keeping the power output down to that the old 2.5 litre engine produced.
Ir ne prie ko cia, masinu gaminimas su 2.8 varikliais, kitoms salims.Nemanau,kad jie cia is pirsto islauze ta naujiena.

:D :D taip taip ir buvo nesigincysim, nes straipsio autorius prie bmw gamyklos tada dirbo ir girdejo :D :D

Griztant prie temos: mano manymu parts "gyviausias" is atmosferiku m50/m52/m54 koki iseina issiburti butu toks: m50 non vanos motoras su alkuniniu , svaistikliais ir stumokliais nuo m54b30, isportinta galva , laisvesnis isiurbimas , laisvesnis ismetimas , paskirstymo veleneliai nuo s50 USA modelio, ir programuojamas kompas :poze , gal ir turetum koki 250ag

arba su tuo paciu biudzetu turbo 250-400ag :poze
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
KLP325
BMW Fan narys
Posts: 418
Joined: 15 Jan 2006 18:54
BMW: Alpine Weiss Jap Yo
Location: Klaipėda, Lietuva
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by KLP325 » 27 Dec 2008 03:40

SRitmas wrote: Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes :D " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Tas kazkas buvo ponas Shelby ;)
Every day is a Racing day. . .

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by SRitmas » 27 Dec 2008 13:43

KLP325 wrote:
SRitmas wrote: Mes ant niutonu vaziuojam, kaip kas kazkur pasakes :D " niutonai laimi varzybas, arkliai padeda parduot masina"
Tas kazkas buvo ponas Shelby ;)
;)
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

bimmer20
Posts: 31
Joined: 21 Aug 2008 19:09
BMW: e39 525tds
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by bimmer20 » 22 Apr 2009 13:39

Tai va, dabar perskaiciau ir supratau, kad ant betkurio m52 motoro dedant m50 isiurbimo kolektoriu trauka pagereja ir nesvarbu ar ant m52b20, m52b25, m52b28 vistiek rezultatas bus geresnis nei stock ar ne?
Galutinis terminas yra savaitė po nustatyto termino.

User avatar
Marcco
Posts: 109
Joined: 14 Oct 2008 12:19
BMW: E30 318is M42
Location: Vilnius

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Marcco » 29 Apr 2009 23:54

Senas geras ginčas AG ar NM :)
Iš principo, nėra tokio matavimo vieneto kaip AG, AG yra išvestinis NM ir RPM santykis, todėl nėra prasmės sakyti atėmė 10 NM ir pridėjo 15 AG, nepaminint prie kokių apsukų tie pakitimai atsirado. Esmė yra kiek niutonų variklis turi prie tam tikrų sūkių, pvz įdėtame pavyzdyje esant 2,5k rpm ratai veliami ~250 NM jėga, o esant 4,5k rpm jau 300 NM jėga. Liaudiškai tariant važiuodamas 4,5k rpm, tarkim 2 pavara, ir numynęs "tapkė dugnas" pajusi didesnį nugaros prispaudimą, nei kad analogiškai padaręs nuo 2,5k rpm. Vadinasi, pačiam reikia nuspręsti kur tu nori, kad didesnis sukimo momentas būtų, jei važinėji kasdien mieste, pravarčiau bus turėti daugiau jėgos (NM) prie 2,5k rpm, jei važiuoji drifte, gal būt norėsi turėti daugiau jėgos prie 4k rpm, o jei žiede galbūt prie 6k rpm, trumpai tariant, kokiam sūkių diapazone dažniausiai važinėji, būtent tame diapazone naudinga turėti daugiau jėgos :)

Elementarus pavyzdys:
Važinėju slalomuose ir dažniausiai variklio sūkia būna 3,5-6k rpm, vadinasi man naudinga turėti daugiau NM būtent tame diapazone, ir visiškai nesvarbu jei prarasiu 10 ar 20 NM prie 2,5k rpm, nes ten man jie nereikalingi.

Gryžtant prie temos:
M52B28 įsiurbimo kolike, mano manymu, yra tiesiog siauresni ir ilgesni kanalai, kas, grubiai tariant, duoda didesnį dujų greitį ir daugiau jėgos prie mažų sūkių, tačiau dėl savo siaurumo, nepraleidžia didelio kieko oro, todėl nukenčia jėga aukštuose sūkiuose. M50 koliko kanalai yra platesni ir trumpesni, todėl dujos nejuda taip greitai, tačiau praleidžia daugiau oro.

Pataisykit jei ką nusišnekėjau :)

Pvz:
Image
Last edited by Marcco on 11 Jun 2009 15:24, edited 1 time in total.

User avatar
vytas85
Posts: 398
Joined: 18 May 2009 19:47
BMW: e61 3.0d

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by vytas85 » 18 May 2009 19:59

o jaigu as pasakyciau kad m50 kolektoriaus isiurbimas ne tik platesnis bet ir ilgesnis,tai vadinas NM nekrenta o kyla :oley nes pats persidarineju ir turiu vienas sale kito pasidejas m50 ir m52 kolektoriu ir idomumo deliai as juos ismatavau ir jie netrumpesni :D :D ir is vis is kur toke teorija pasikeisi prarasi sukimo momenta,ar ce kad tik protingesnem pasirodyt :D :D :D :D

User avatar
Marcco
Posts: 109
Joined: 14 Oct 2008 12:19
BMW: E30 318is M42
Location: Vilnius

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Marcco » 19 May 2009 13:26

vytas85 wrote:o jaigu as pasakyciau kad m50 kolektoriaus isiurbimas ne tik platesnis bet ir ilgesnis,tai vadinas NM nekrenta o kyla :oley nes pats persidarineju ir turiu vienas sale kito pasidejas m50 ir m52 kolektoriu ir idomumo deliai as juos ismatavau ir jie netrumpesni :D :D ir is vis is kur toke teorija pasikeisi prarasi sukimo momenta,ar ce kad tik protingesnem pasirodyt :D :D :D :D
Na taip, nematavau, gal ir vienodo ilgio, bet kaip pats sakei m50 kanalai platesni, vadinasi esmė nesikeičia...

Pradžiai apsišviesti:
http://auto.howstuffworks.com/question517.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amsperformance.com/pdfs/intakemani.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
DTM
Posts: 806
Joined: 10 Jan 2008 05:13
BMW: E36 3xx
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by DTM » 20 May 2009 16:59

nenoriu kurt naujos temos tai klausiu cia. ko reik hibridinant warikli i M50B28 is M50B25? zinau kad reix pilnos wariklio apacios. o toliau wirsus su prawodke nuo b25. kaip su deze ir wisa kita?
kraujo grupe: A-98E

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by SRitmas » 20 May 2009 23:53

m50 galva su viskuom , stumuokliai ir svaistiliai tai pat m50

visa kita m52,

nesu tikras tad pataisykit. siaip varijantai yra yvairus, manau pointas visko , m52 blokas ir alkune
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
cornis
Posts: 148
Joined: 27 Aug 2007 16:55
BMW: E36 325i Coupe '94
Location: Vilnius

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by cornis » 21 May 2009 11:02

turiu automobili (ne BMW) su 1.8 varikliu 55kW 140NM, kitas toks pat 1.6 55kW 120NM, jaučiasi tie 20NM labai, prie žemų sūkių tempia daug geriau, o tai mieste didelis pliusas.

User avatar
DTM
Posts: 806
Joined: 10 Jan 2008 05:13
BMW: E36 3xx
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by DTM » 21 May 2009 16:06

SRitmas wrote:m50 galva su viskuom , stumuokliai ir svaistiliai tai pat m50

visa kita m52,

nesu tikras tad pataisykit. siaip varijantai yra yvairus, manau pointas visko , m52 blokas ir alkune
taip kaip suprantu i b28 bloka reik kist stumus nuo b25? tai lix tik bolas ir welenas? o kaip deze? tada jau reix m52b28 dezes ir wiso kito iki galiniu ratu :) ?
kraujo grupe: A-98E

User avatar
vyge
Posts: 41
Joined: 03 Jul 2007 11:59
BMW: E36 318iS?
Location: Panevėžys
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by vyge » 21 May 2009 16:51

o ne atvirksciai turi but? tai kad kaip tik pointas tas, kad viskas nuo b28 sudeta į m50 bloka.
Image

User avatar
DTM
Posts: 806
Joined: 10 Jan 2008 05:13
BMW: E36 3xx
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by DTM » 21 May 2009 16:53

na kiek as zinau tai blokas turi but B28, gal atsilieps kas dare tai ar ismano. nes mastau daryt projektuka
kraujo grupe: A-98E

Post Reply