[e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Simas323
Posts: 136
Joined: 21 Mar 2014 00:21
BMW: E36/5 323Ti S54
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Simas323 » 13 Feb 2015 15:11

_marshall_ wrote:Jauciu, kad bereikalo m54b30 isardei :)
Pirkau išardytą už juokingą kainą ;)

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by tadux » 21 Feb 2015 17:26

Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
danats
BMW Fan kandidatas
Posts: 460
Joined: 05 Sep 2006 19:28
BMW: e30 3xxi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by danats » 22 Feb 2015 13:48

tadux wrote:
Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.
Biski gal ne i tema o kodel dabar nebevaziuoja ralio. tiksliau nuo pernai rugpjucio niekur nebuvo isvaziaves?

User avatar
Glount
Posts: 302
Joined: 10 Jun 2010 15:44
BMW: E36 318is
Location: Vilnius-Utena

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Glount » 23 Feb 2015 18:53

Manau kaip ir daugeliui viska riboja finansai. Kaip sake pats, nori "tvirciau atsistoti ant koju" finansiskai.

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by tadux » 10 Mar 2015 14:19

na remėjų nesusiranda pastovių, o iš savo kišenės 2 sezonai atvažiuot tai tikrai nepigus malonumas. o į nuosavą verslą ir reikia jam investuot.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
LNS
Posts: 181
Joined: 10 Dec 2010 01:24
BMW: E36 328 (M52B28)

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by LNS » 03 Apr 2015 02:17

Sveiki, ant M52B28 dedu M50B25 isiurbimo kolektoriu ir turiu abi isiurbimo sklendes, aisku geriau deti M50 jei nesvarbu del asc, ar geriau dar pasiieskoti prie to paties v8 sklendes?

User avatar
Simas323
Posts: 136
Joined: 21 Mar 2014 00:21
BMW: E36/5 323Ti S54
Location: Kaunas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Simas323 » 03 Apr 2015 04:47

LNS wrote:Sveiki, ant M52B28 dedu M50B25 isiurbimo kolektoriu ir turiu abi isiurbimo sklendes, aisku geriau deti M50 jei nesvarbu del asc, ar geriau dar pasiieskoti prie to paties v8 sklendes?
Dėl jautresnio gazo geriau maksimaliai šlifuoti m50/m52 sklendę nei vargti su v8 pritaikymu ir aišku atsisakyti asc (būtu kamštis, nes asc vienodo diametro)

shapis
Posts: 3
Joined: 03 Dec 2013 13:01
BMW: e46 330d

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by shapis » 06 Apr 2015 23:38

laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją :)

Falk3n
Posts: 19
Joined: 15 Jan 2014 12:25
BMW: Black E46 328i

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by Falk3n » 07 Apr 2015 09:25

ir kaip tu uzdesi, kai galvos ir kolektoriaus kanalu formos neatitinka? Perejima kazkoki drosi?

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by jogis » 07 Apr 2015 09:28

shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją :)
Tau reikia inteiko nuo m54.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

shapis
Posts: 3
Joined: 03 Dec 2013 13:01
BMW: e46 330d

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by shapis » 07 Apr 2015 10:49

jogis wrote:
shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją :)
Tau reikia inteiko nuo m54.
tik įsiurbimo koliko ar ir sklendės reikia ? matot pasiskaičiau kad visi deda ant to m52 motoro m50 koliką ir nepagalvojau kad bus problemų su TU ;) parsiduos gi tas m50 kolektorius :) kokios kainos m54 koliko ?

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by jogis » 07 Apr 2015 12:10

tai sklende m54 jau elektrine. reiks perechoda daryt m52 sklendei ant m54 koliko, nors neesu dares tai negarantuoju. plius del koliku skirtumo tarp b22 b25 ir b30 reiktu zinancio paklaust, nes man regis jie irgi kazkuo skiriasi.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
robertass
Posts: 364
Joined: 20 Jan 2011 00:20

Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos

Post by robertass » 06 Jul 2016 15:53

sveiki, pakeitus veleneli ismetimo m50b25 ar reikes programuot kompa ar jis adaptuosis ?

Post Reply