[e30] keitimas is 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
Richardas

[e30] keitimas is 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by Richardas » 17 Feb 2007 21:05

gal kas galetumet papasakot ka nors,ar daug problemu perdarant is e30 2,5 i 2,8 nuo 96m.?
plyta esu dejas,tai nera daug problemu!
o del 2,8 tai nz?gal kas patarsit ka?

User avatar
VaidasBMW
BMW Fan draugas
Posts: 139
Joined: 18 Jan 2006 14:41
BMW: e60 530dA
Location: Kedainiai
Contact:

Post by VaidasBMW » 17 Feb 2007 21:08

tai kad abi plytos... tai koks skirtumas, niuansai tie patys :D
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]

MariusE30

Post by MariusE30 » 17 Feb 2007 21:19

VaidasBMW wrote:tai kad abi plytos... tai koks skirtumas, niuansai tie patys :D
Tai kad kaip suprantu, tai dabar m20b25 stovi, o keis i m52b28... Bet kokiu atveju pasiziurek forume, yra pakurta tokiu temu...

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 18 Feb 2007 01:02

VaidasBMW wrote:tai kad abi plytos... tai koks skirtumas, niuansai tie patys :D
Nevisai. Nebent zinai kaip "nuhackint" EWS (gamyklini imobilaizeri).
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
VaidasBMW
BMW Fan draugas
Posts: 139
Joined: 18 Jan 2006 14:41
BMW: e60 530dA
Location: Kedainiai
Contact:

Post by VaidasBMW » 18 Feb 2007 13:46

LaimisBMW wrote:
VaidasBMW wrote:tai kad abi plytos... tai koks skirtumas, niuansai tie patys :D
Nevisai. Nebent zinai kaip "nuhackint" EWS (gamyklini imobilaizeri).
Pirmam poste buvo parasyta, kad jau dejosi plyta 2,5, tai analogiska ir su 2,8
o del nuchakinimo imobilaizerio, tai nera ten jau tokiu problemu, susirandi gamyklines signos blokeli ir....
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 18 Feb 2007 16:17

VaidasBMW wrote:
LaimisBMW wrote: Nevisai. Nebent zinai kaip "nuhackint" EWS (gamyklini imobilaizeri).
Pirmam poste buvo parasyta, kad jau dejosi plyta 2,5, tai analogiska ir su 2,8
o del nuchakinimo imobilaizerio, tai nera ten jau tokiu problemu, susirandi gamyklines signos blokeli ir....
O jei tokio "blokelio" ten nera ? :)
Integruota i variklio pravodke ir kompa. USA maciau yra pirkt cipas kur atjungia EWS, bet kainuoja keli simtukai zalio.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 18 Feb 2007 17:45

o jai pravodke deti nuo 2.5 plytos
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

tuso
Posts: 115
Joined: 31 Jul 2006 17:32
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » 18 Feb 2007 17:49

AndriuxaBMW wrote:o jai pravodke deti nuo 2.5 plytos
tai kad nuo m52 pravodkes visos vienodos. O nuo m50 netix. Vanosas...
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 18 Feb 2007 17:50

tuso wrote:
AndriuxaBMW wrote:o jai pravodke deti nuo 2.5 plytos
tai kad nuo m52 pravodkes visos vienodos. O nuo m50 netix. Vanosas...
na as turejau uomeny vanusini
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

tuso
Posts: 115
Joined: 31 Jul 2006 17:32
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » 18 Feb 2007 18:15

AndriuxaBMW wrote:
tuso wrote: tai kad nuo m52 pravodkes visos vienodos. O nuo m50 netix. Vanosas...
na as turejau uomeny vanusini
Supratau, bet jai pas 2,8 tai ir pas 2,0 ir 2,5 apsauga manu tikrai nesiskirs.
Nors va daba atsiminiau kad y e36 vietoj 1,8 idejo m52b25 tai nieko nuhakint nereikejo.
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

Richardas

fg

Post by Richardas » 19 Feb 2007 19:51

bet jai isimsiu viska is vienos masinos bus taspt kompas tapati pravotke,tai gal neturetu kilt problemu?

User avatar
NerkaBMW
Posts: 536
Joined: 25 Jan 2006 11:37
Location: kaunas

Post by NerkaBMW » 20 Feb 2007 01:13

LaimisBMW wrote:
VaidasBMW wrote: Pirmam poste buvo parasyta, kad jau dejosi plyta 2,5, tai analogiska ir su 2,8
o del nuchakinimo imobilaizerio, tai nera ten jau tokiu problemu, susirandi gamyklines signos blokeli ir....
O jei tokio "blokelio" ten nera ? :)
Integruota i variklio pravodke ir kompa. USA maciau yra pirkt cipas kur atjungia EWS, bet kainuoja keli simtukai zalio.
o jei dedi su ta pravodke ir to bemwo raktely su tuo ziedeliu kur prie spyneles eina?juk pagal mane pats imobilaizeris kompe stovi ar as klystu?
Automobilių stiklai ir jų keitimas

User avatar
dunis
Posts: 166
Joined: 04 Apr 2007 13:25
BMW: e30 340i
Location: Vilnius

Post by dunis » 05 Apr 2007 13:38

o kas nors is vilnieciu yra y e30 ysidejes 2.5 arba 2.8? ydomu butu pabendraut pacio laukia visas sitas reikalas

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 05 Apr 2007 15:05

o tai krasta atjungti negali?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

osc

Re: keitimas e30 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by osc » 30 Jul 2008 01:22

Čia šitas galioja jeigu yra ews2.
Aš nesenai įgrūdau m52. O pas mane ews3. Šitam reikia kurkas daugiau dalykų, kad veiktų. Netik pačio ews, bet ir kitų modulių: I-bus, ZKE, GM.
Praktiškai dar nebandžiau kažko daryt, nes kolkas nėra kada, bet teorija sako, kad užkurti be šansų (jeigu neturi visų modulių).

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: keitimas e30 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by LaimisBMW » 30 Jul 2008 03:08

osc wrote:Čia šitas galioja jeigu yra ews2.
Aš nesenai įgrūdau m52. O pas mane ews3. Šitam reikia kurkas daugiau dalykų, kad veiktų. Netik pačio ews, bet ir kitų modulių: I-bus, ZKE, GM.
Praktiškai dar nebandžiau kažko daryt, nes kolkas nėra kada, bet teorija sako, kad užkurti be šansų (jeigu neturi visų modulių).
EWS3 cia nuo kelintu metu eina ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: [e30] keitimas is 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by EdgaBMW » 30 Jul 2008 11:05

turiu klausimeli ar visos m52 pravodkes identiskos?? m52b28, m52b25 (2.3 modelis)

osc

Re: keitimas e30 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by osc » 30 Jul 2008 11:22

LaimisBMW wrote:EWS3 cia nuo kelintu metu eina ?
e38 nuo 97.
e39 nuo 97/3.

Yra ews 3.2 ir yra ews 3.3, bet čia jau skirtumų nedaug.

vytas123

Re: [e30] keitimas is 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by vytas123 » 31 Jul 2008 10:50

krasta nenulauzia ewso,reikia tureti visus reikiamus blokus ewsui,rakta,zieduka,,stiprintuva signalo,pati ews,kompa(bet gal gautusi priristi kita kompa prie ewso,as bandziau bet man nepririso,sako jog galima.)

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: [e30] keitimas is 2,5 i 2,8 nuo 96m.

Post by EdgaBMW » 31 Jul 2008 12:32

vytas123 wrote:krasta nenulauzia ewso,reikia tureti visus reikiamus blokus ewsui,rakta,zieduka,,stiprintuva signalo,pati ews,kompa(bet gal gautusi priristi kita kompa prie ewso,as bandziau bet man nepririso,sako jog galima.)
ir nenulausi, variantas tau dabar pasiimt kompa, ews kompa su rakteliu, stiprintuvu ir t.t. is kitos masinos

Post Reply