[All] Tepalai ir jų priedai
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
produktas,kuri naudoti reikia tik paciu krastutiniausiu atveju.Reikia turet omenyje,kad po tokiu "remontu" veliau varikli istikruju reikes ismesti,kadangi po to, kapitalinis remontas tokiam varikliui faktiskai nesidarys.As tokio produkto nenaudociau isvis.Juozukas wrote:RVS MASTER - ka manot apie sita marmala ?
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
kodel nesidarys kapitalinis remontas? bloko pergilziuot neitu? reiskias produktas tikrai padengia sieneles kazkokia medziaga, butu idomu pamatyt pazerta motora po tokio apdirbimo rvs
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Tai ka manot del rvs ? pilt man ji i savo zveriuka ar nepilt ?
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
negalvok nesamoniuJuozukas wrote:Tai ka manot del rvs ? pilt man ji i savo zveriuka ar nepilt ?
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
davai chebra pragryskit placiau kodel neverta pilt to birzgalo.
As i motocikla yamaha r1 supyliau du buteliukus to rvs master, bet ramiai mazai pavazinejau-kur ten ramiai vazinesi su britwa. rezultate variklis lyg ir kiek lygiau dirbt pradejo.
idomu butu paskaityt kokio zmogaus posta,kuris yra mates isardyta motora-apdorota rvs arba xado
As i motocikla yamaha r1 supyliau du buteliukus to rvs master, bet ramiai mazai pavazinejau-kur ten ramiai vazinesi su britwa. rezultate variklis lyg ir kiek lygiau dirbt pradejo.
idomu butu paskaityt kokio zmogaus posta,kuris yra mates isardyta motora-apdorota rvs arba xado
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Ar supranti,kad tai yra variklio "daktaras"?Laikina priemone prikelti jau pavargusi varikli.Jei labai domina tokie "daktariukai",galiu dar va toki patart:
Pradek naudot dopinga ir kitokias tabletes,panasiai "atsigausi" kaip masinos variklis
Dar nepamirsk Wynn`s produkcijos,pilni Senukai
Pradek naudot dopinga ir kitokias tabletes,panasiai "atsigausi" kaip masinos variklis
Dar nepamirsk Wynn`s produkcijos,pilni Senukai
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Jus visi peikiat tuos visus priedus kaip susitare, bet jokiu konkreciu argumentu neisgirstu. Fenom ne dopingas, o variklis tai ne gyvas organizmas, taigi tokie filosofiniai palyginimai nieko nepasako. Gal tik graziai skamba.
As nesakau kad rvs ar xado yra geri isradimai, man tiesiog idomu padiskutuoti apie situs stebuklingus daktarus ir isgirsti nors viena argumentuota nuomone.
Pvz as pildavau xado i vairo stiprintuvo skyscio bakeli-vairo stiprintuvo siurbliukas laikinai atsigaudavo
Rvs pyliau i britva, bet iskart greziojau - rezultatas variklis gal kiek svelniau dirbti pradejo britva pardaviau
As nesakau kad rvs ar xado yra geri isradimai, man tiesiog idomu padiskutuoti apie situs stebuklingus daktarus ir isgirsti nors viena argumentuota nuomone.
Pvz as pildavau xado i vairo stiprintuvo skyscio bakeli-vairo stiprintuvo siurbliukas laikinai atsigaudavo
Rvs pyliau i britva, bet iskart greziojau - rezultatas variklis gal kiek svelniau dirbti pradejo britva pardaviau
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
tai kodel visi tepalu gamintojai, juodu ant balto raso,kad pakeitus tepalo chemine sudeti(ka ir daro siti priedai) negalios jokios garantijos????
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Geras straipsniukas apie alyvas http://auto.delfi.lt/advice/article.php?id=34350339
- Marius E30
- Posts: 243
- Joined: 14 May 2008 19:01
- BMW: E30 320i
- Location: Kretinga
- Contact:
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Visom keturiom uz xado nu apie RVS pats asmeniskai neisbandes bet komandos narys buvo ipyles i keleta masinu tai tikrai padejo , xado isbadziau likau patenkintas po 3 doziu atsigavo tepalo spaudimas vienoj masinoj , ant baro pakilo LAISVOM apsukom , kitoj masinoj uztilo kompensatoriai kaip itariu irgi buvo pompa nes buvo 35k km nekeisti tepalai Viskas priklauso nuo variklio bukles , jeigu jis ten kala , leidzia tepala per visus galus tai xado arba rvs nebepades , bet jei taip jau pradeda girdetis kompensatoriai ar tepalo spaudimas sumazejas siulyciau isipilt , esu pats pyles i katik perinkta motora xadoJuozukas wrote:davai chebra pragryskit placiau kodel neverta pilt to birzgalo.
As i motocikla yamaha r1 supyliau du buteliukus to rvs master, bet ramiai mazai pavazinejau-kur ten ramiai vazinesi su britwa. rezultate variklis lyg ir kiek lygiau dirbt pradejo.
idomu butu paskaityt kokio zmogaus posta,kuris yra mates isardyta motora-apdorota rvs arba xado
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Ar bandete kas nors Motorup Extreme? Stai ka perskaiciau viename is lietuvos saitu...
MotorUp Xtreme apsaugo variklį nuo labiausiai jį ardančių jėgų: trinties, didelio slėgio, karščio, šalčio, korozijos, purvo, anglies nuosėdų bei „sauso“ starto variklio nusidėvėjimo. MotorUp Xtreme Engine Treatment, geriau nei bet kuris kitas priedas tepalams apsaugo variklį. MotorUp Xtreme „unikalios dalelytės“ padeda atlaikyti dideles apkrovas bei sumažina variklio trintį. Remiantis Amerikos kuro instituto duomenimis (AKI), didelis slėgis susidaro keliose variklio dalyse: vožtuvo krumplinėse pavarose įskaitant kumštelius, vožtuvo kėliklius, švaistiklius, vožtuvo galvutės galiukuose bei pavaros svirties dalyse.
MotorUp Xtreme Engine Treatment - tai veiksmingiausia variklio apsauga.
* Įpylus MotorUp Xtreme, iš karto padidės variklio galingumas ir pailgės eksploatacijos trukmė.
* JAV, Vokietijoje bei Japonijojeatlikti dinamometro tyrimai parodė, kad reikšmingai padaugėjo arklio galių, padidėjo pagreitėjimas ir pagerėjo kuro ekonomija.
* Variklio mažesnė trintis sulėtina variklio nusidėvėjimą, sumažina temperatūrą, palengvina užsivedimą šaltame ore ir sumažina išmetamųjų dujų.
MotorUp Xtreme atitinka ILSAC GF4 bei CG4 nuostatus kataliziniams konverteriams varikliams.
Neturi PTFE, MOS2, Cl, parafino, Zn, P ar S. Kas yra pagrindinės "DAKTARŲ" sudedamosios dalys ! ! !
MotorUp Xtreme apsaugo variklį nuo labiausiai jį ardančių jėgų: trinties, didelio slėgio, karščio, šalčio, korozijos, purvo, anglies nuosėdų bei „sauso“ starto variklio nusidėvėjimo. MotorUp Xtreme Engine Treatment, geriau nei bet kuris kitas priedas tepalams apsaugo variklį. MotorUp Xtreme „unikalios dalelytės“ padeda atlaikyti dideles apkrovas bei sumažina variklio trintį. Remiantis Amerikos kuro instituto duomenimis (AKI), didelis slėgis susidaro keliose variklio dalyse: vožtuvo krumplinėse pavarose įskaitant kumštelius, vožtuvo kėliklius, švaistiklius, vožtuvo galvutės galiukuose bei pavaros svirties dalyse.
MotorUp Xtreme Engine Treatment - tai veiksmingiausia variklio apsauga.
* Įpylus MotorUp Xtreme, iš karto padidės variklio galingumas ir pailgės eksploatacijos trukmė.
* JAV, Vokietijoje bei Japonijojeatlikti dinamometro tyrimai parodė, kad reikšmingai padaugėjo arklio galių, padidėjo pagreitėjimas ir pagerėjo kuro ekonomija.
* Variklio mažesnė trintis sulėtina variklio nusidėvėjimą, sumažina temperatūrą, palengvina užsivedimą šaltame ore ir sumažina išmetamųjų dujų.
MotorUp Xtreme atitinka ILSAC GF4 bei CG4 nuostatus kataliziniams konverteriams varikliams.
Neturi PTFE, MOS2, Cl, parafino, Zn, P ar S. Kas yra pagrindinės "DAKTARŲ" sudedamosios dalys ! ! !
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
kaip gali padideti arkliu del ipilamo i tepala kazkokios fignios? arkliu priaugti negali tik nukristi del tam tikru priezasciu (didesnis klampumas tepalo ir pan, del to iseina didesnes sanaudos), bet tu arkliu tikrai nepriauginsi neipurskiant daugiau kuro ir nekeiciant programos.
neskaitykit tu reklamu. tinkamas tepalas turi viska, ko gali reikti varikli, tiek trinti mazinancias medziagas, tiek tepiasias, tiek plaunamasias ir kazko mandresnio neprigalvosi, bent su siandieninem technologijom. skystis ne metalas, neprisivirins prie daliu jis...
kol variklis nemires, pili tepalus kokie priklauso, keiti juos laiku, keiti filtra (jei nori daugiau apsaugos, per ta laika pakeiti 2 filtrus) ir viskas, nereiks nei galvoti apie priedus. o jei jau variklis i kapines vaziuoja, tai ji remontuoti reikia, o ne save apgaudineti tildant garsus, kad skystis sutaisys motora...
cia tas pats kaip anekdotas, kai prisiklauses istoriju naujas rusas eina i kalna pas seni nora kad ispildytu. "starij lisij a v skazki veris..."
neskaitykit tu reklamu. tinkamas tepalas turi viska, ko gali reikti varikli, tiek trinti mazinancias medziagas, tiek tepiasias, tiek plaunamasias ir kazko mandresnio neprigalvosi, bent su siandieninem technologijom. skystis ne metalas, neprisivirins prie daliu jis...
kol variklis nemires, pili tepalus kokie priklauso, keiti juos laiku, keiti filtra (jei nori daugiau apsaugos, per ta laika pakeiti 2 filtrus) ir viskas, nereiks nei galvoti apie priedus. o jei jau variklis i kapines vaziuoja, tai ji remontuoti reikia, o ne save apgaudineti tildant garsus, kad skystis sutaisys motora...
cia tas pats kaip anekdotas, kai prisiklauses istoriju naujas rusas eina i kalna pas seni nora kad ispildytu. "starij lisij a v skazki veris..."
Push the button
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Teoriskai gera alyva, atitinkanti auksciausius reikalavimus ir sudaranti varikliui kiek imanoma idealias salygas dirbti, turetu pakelti galia, bet vargu ar galia bus juntama ir realiai pamatuojama.
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
as tai siulyciau valvoline, arba mobil. su pirmais draugas vazineja jau kelis metus ir labai patenkintas, su antrais as prasukau ~40k km ir taip pat patenkintas.
na ir sintetika, jei vazinejama mazais atstumais ir su padraskymais karts nuo karto. ji brangesne, bet sakau, palauki kokios akcijos maximoj, ermitaze, ar pan su 45-60% nuolaida ir nusiperki vos ne kaip is turgaus no-name
aisku jei nori pigiau, gali ir pusiau sintetika pirkt. cia jau nuo poreikiu ir galimybiu priklauso. va gal kas kito gamintojo tepalais vazineja ir patenkinti yra, tai parekomenduos kokiu pigesniu.
vis tiek visada nauji tepalai, nors ir prastesni, bet bus tikrai geresni, nei nekeiciama atrabotke
na ir sintetika, jei vazinejama mazais atstumais ir su padraskymais karts nuo karto. ji brangesne, bet sakau, palauki kokios akcijos maximoj, ermitaze, ar pan su 45-60% nuolaida ir nusiperki vos ne kaip is turgaus no-name
aisku jei nori pigiau, gali ir pusiau sintetika pirkt. cia jau nuo poreikiu ir galimybiu priklauso. va gal kas kito gamintojo tepalais vazineja ir patenkinti yra, tai parekomenduos kokiu pigesniu.
vis tiek visada nauji tepalai, nors ir prastesni, bet bus tikrai geresni, nei nekeiciama atrabotke
Push the button
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
O nuo techniniu galimybiu priklauso? Pvz.: visiem liaudyje zinomas pasakymas - pilsi i sena varikli sintetika - isbegs. Tada ka, keisti ir dangtelio, karterio tarpines? Ar as kazka spangstu? Beje, nepamenu ar cia jau buvo klausta/kalbeta - kai pereinam is pusiau sintetikos i sintetika, reikia kazkaip kazkuom praplauti varikli ar tiesiog nupilus supilti?all in music wrote:as tai siulyciau valvoline, arba mobil. su pirmais draugas vazineja jau kelis metus ir labai patenkintas, su antrais as prasukau ~40k km ir taip pat patenkintas.
na ir sintetika, jei vazinejama mazais atstumais ir su padraskymais karts nuo karto. ji brangesne, bet sakau, palauki kokios akcijos maximoj, ermitaze, ar pan su 45-60% nuolaida ir nusiperki vos ne kaip is turgaus no-name
aisku jei nori pigiau, gali ir pusiau sintetika pirkt. cia jau nuo poreikiu ir galimybiu priklauso. va gal kas kito gamintojo tepalais vazineja ir patenkinti yra, tai parekomenduos kokiu pigesniu.
vis tiek visada nauji tepalai, nors ir prastesni, bet bus tikrai geresni, nei nekeiciama atrabotke
Annus superior semper melior
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Man dar neteko matyti tokio variklio, kuris leistu tepala ne kur kitur kaip pro voztuvu dangtelio tarpine. Pasikeiti ta tarpine (iki 50lt) ir vaziuoji sau laimingas.Sios tarpines leidzia vos ne kas antram senesniam autmobiliui.O jei variklis dar pro kazkur leidzia tepala, tai nezinau kokio nusidevejimo lygio (arba sudrozimo) turi buti variklis,ar milionines ridos, kad leistu alyva.Ta "poniatke" apie sintetines alyvos netinkamuma yra visiskas briedas ir senu dieduku bezdalai. Jeigu variklis geras, nesvarbu kelintu jis metu (ypac senoms masinoms varikline alyva gali buti pakeista i pusiau sintetine arba mineraline pagal anu laiku klampumo normatyvas, taciau ir supylus sintetine tragedijos nebus) ir kokia rida- tik sintetine alyva. Juolabiau,siais laikais sintetines alyvos kaina yra tikrai normali ir nera didelio kainos skirtumo tarp pusiau sintetines, o alyvos chemines tiek fizikines savybes akivaizdziai geresnes.
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
veju vejai tie pasakymai, kad nuo sintetikos kiaurai eina viskas. beje, mineralke lakesne yra uz sintetika, kodel ji begt kiaurai nepradeda?
leist pradeda tada, kada susensta tarpines / salnikai. tepalai su gerom plovimo savybem gali dziuvesius praplaut ir del to begt prades, bet cia ne tepalo problema, o senu daliu, kurias kas kazkiek tukstanciu km PRIVALOMA keisti. cia leidzia tiems, kas nori su 30m senumo masina vaziuoti nieko neremontuojant.
pas mane bego per dangteli - pasikeiciau tarpine, varztu gumeles ir vsio, sausa! o vien tik su sintetika vazineju ir iki red pasmaugiama kartais buna. jokiu patioku nebera, varikliui 15metu, prabeges ~230k.
isipylus pusiau sintetinius tepalus dyzeliniui varikliui skirtus taip pat gali pradet leist, nes jame daugiau plaunamuju daliu yra, tai ka tada patartu tie meistrai pilt, mineralke?
leist pradeda tada, kada susensta tarpines / salnikai. tepalai su gerom plovimo savybem gali dziuvesius praplaut ir del to begt prades, bet cia ne tepalo problema, o senu daliu, kurias kas kazkiek tukstanciu km PRIVALOMA keisti. cia leidzia tiems, kas nori su 30m senumo masina vaziuoti nieko neremontuojant.
pas mane bego per dangteli - pasikeiciau tarpine, varztu gumeles ir vsio, sausa! o vien tik su sintetika vazineju ir iki red pasmaugiama kartais buna. jokiu patioku nebera, varikliui 15metu, prabeges ~230k.
isipylus pusiau sintetinius tepalus dyzeliniui varikliui skirtus taip pat gali pradet leist, nes jame daugiau plaunamuju daliu yra, tai ka tada patartu tie meistrai pilt, mineralke?
Push the button
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
As ir panasiai postringavau, bet pasidalines mintimis visad budavau kritikuojamas. Klausimas: o gali tie patys tepalai pradet eit per tarpine del senumo? Kai pirkau automobili, buvo visiskais nepriziuretas, tepalu lempute jau dege raudona (ir nezinau kiek laiko dege), krastai aiskiai apibege, tepaluoti. Pardavejas sake supilta pusiausintetika, nes sintetika "per skysta" (gal, o gal ir isvies nekeista, nes masina Lietuvoj atsirado 2008, pirkausi as ja 2009 gale ar tais 2010 pradzioj pacioj, o pagal lipdukus ir kilometraza uzsienyje buvo pilta sintetika). Kad ir kaip ten bebutu pasikeiciau vel i 10W40 Nestes Premium (seni tepalai juodi kaip smala ir visai skysti), pravaziuota 10k+ km, bet tepalo lygis praktiskai ne kiek nepasikeites. Postringauju, gal tiesiog pilti sintetika ir ziuret kas bus, jei leis - tada keistis tarpine?
Pasikartosiu dar vienu klausimu - plovimu jokiu nereik pereidinejant prie sintetikos? Ispylei senus 10W40, pili naujus sintetinius?
Pasikartosiu dar vienu klausimu - plovimu jokiu nereik pereidinejant prie sintetikos? Ispylei senus 10W40, pili naujus sintetinius?
Annus superior semper melior
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Nereik jokiu plovimu, cia durna mada i garaziniu meistreliu, remontuojanciu zigulius.Plovimas netgi nerekomenduojamas yra.Raze wrote:As ir panasiai postringavau, bet pasidalines mintimis visad budavau kritikuojamas. Klausimas: o gali tie patys tepalai pradet eit per tarpine del senumo? Kai pirkau automobili, buvo visiskais nepriziuretas, tepalu lempute jau dege raudona (ir nezinau kiek laiko dege), krastai aiskiai apibege, tepaluoti. Pardavejas sake supilta pusiausintetika, nes sintetika "per skysta" (gal, o gal ir isvies nekeista, nes masina Lietuvoj atsirado 2008, pirkausi as ja 2009 gale ar tais 2010 pradzioj pacioj, o pagal lipdukus ir kilometraza uzsienyje buvo pilta sintetika). Kad ir kaip ten bebutu pasikeiciau vel i 10W40 Nestes Premium (seni tepalai juodi kaip smala ir visai skysti), pravaziuota 10k+ km, bet tepalo lygis praktiskai ne kiek nepasikeites. Postringauju, gal tiesiog pilti sintetika ir ziuret kas bus, jei leis - tada keistis tarpine?
Pasikartosiu dar vienu klausimu - plovimu jokiu nereik pereidinejant prie sintetikos? Ispylei senus 10W40, pili naujus sintetinius?
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] Tepalai ir jų priedai
Raze - kai ateis laikas keist, keisk kokiais nori ir ant kokiu pinigine isnesa. pusiau sintetika tikrai nesugadins variklio.
jokiu plovimu nereikia, plovimai naudojami jei to reikia - pramusta tarpine ir pan.
sintetika, ar ne, jei jau leidzia, vadinasi tarpinei, arba varztu gumelems xana ir keiciant tepalus nieko nepasieksi. pasikeiti tarpine, gumeles ir vargo nematai.
jokiu plovimu nereikia, plovimai naudojami jei to reikia - pramusta tarpine ir pan.
sintetika, ar ne, jei jau leidzia, vadinasi tarpinei, arba varztu gumelems xana ir keiciant tepalus nieko nepasieksi. pasikeiti tarpine, gumeles ir vargo nematai.
Push the button