[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by audriob » 15 Jul 2009 15:17

http://www.e30tech.com forced induction skiltyje rasit daug info apie bmw turbinima
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: 15 Apr 2006 13:43
BMW: E30
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by kurgine » 15 Jul 2009 15:59

Nesu pats dirbes su emuliatoriais, taciau kaip pats rasiai yra kruva uzsienio forumu kurie visa ta reikala praeja, ir tai tikrai nebera taip sudetinga kaip kad buvo 2-3 metus atgal, "Tuner Pro RT" suteikia galimybe realtime ziuret kurioje mapo dalyje dirba variklis, nebereikia spelioti/bandyti. Taigi gaunasi tas pats standalone ecu tik su jau startiniu configu.Noriu pasakyt kad nereiketu tokiu "PAMIRSKIT". Vazineja zmones ir su rrfpr+TDC chipais ir su mapintais OBD1 ir dar belenkiek sprendimu prisigalvoja su tais stock ecu. Vieniem geriau kitiem blogiau vaziuoja, kiekvienas renkasi pagal savo supratima/galimybes/poreiki.

Smagu kad tu lankaisi tuose uzsienio forumuose, taciau ne kiekvienas tai daro. Vieni kalbos nesupranta kiti gal nezino kur ieskot, treti siaip tingi. Juk zymiai lengviau susirast kas tai kazka panasaus padares ir is nugirstu "suprastu" nuotrupu susideliot savo "nuomone". Taip padaromi forume autoritetai, kuriu zinutes yra medziojamos ir megdziojamos. Tai irgi nera blogai, nes dydele tikimybe, kad gal viena diena, zmogui pritrukus tu nuotrupu atsiras dydesnis ziniu poreikis ir jis pats prades ieskoti. As pats pradejau nuo to, iki siol turiu savo autoritetus kuriu nuomone man yra svarbi. Blogai yra tada kai tie autoritetai ar nesuprasdami kad jie tokiais patapo ar del savo ziniu trukumo vienaip ar kitaip iskreipia zinias. Tada gaunasi kiemuose legendos tokios kaip pamirsk stock'a, ar be zvaigzdes masina nevziuos ir t.t. Perskaites tokia informacija, autoriteto pasekejas paprasciausiai nebeieskos toliau, susiaurins savo ziniu paieskos galimybes tam tikroje srityje.
Skleisti zinias reiketu atsakingai.
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

Tobuliausias

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Tobuliausias » 15 Jul 2009 16:17

:appl maladec kurgine, geras moraliukas

User avatar
VytkaBMW
Posts: 389
Joined: 11 Feb 2007 20:14
BMW: E36coupe 325i
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by VytkaBMW » 15 Jul 2009 17:38

Tobuliausias wrote::appl maladec kurgine, geras moraliukas
And this one for you http://sankim.com.tr/urunler/vazelin-na ... ew-big.jpg
bmwfan

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by audriob » 15 Jul 2009 17:49

kurgine wrote:Nesu pats dirbes su emuliatoriais, taciau kaip pats rasiai yra kruva uzsienio forumu kurie visa ta reikala praeja, ir tai tikrai nebera taip sudetinga kaip kad buvo 2-3 metus atgal, "Tuner Pro RT" suteikia galimybe realtime ziuret kurioje mapo dalyje dirba variklis, nebereikia spelioti/bandyti. Taigi gaunasi tas pats standalone ecu tik su jau startiniu configu.Noriu pasakyt kad nereiketu tokiu "PAMIRSKIT". Vazineja zmones ir su rrfpr+TDC chipais ir su mapintais OBD1 ir dar belenkiek sprendimu prisigalvoja su tais stock ecu. Vieniem geriau kitiem blogiau vaziuoja, kiekvienas renkasi pagal savo supratima/galimybes/poreiki.

Smagu kad tu lankaisi tuose uzsienio forumuose, taciau ne kiekvienas tai daro. Vieni kalbos nesupranta kiti gal nezino kur ieskot, treti siaip tingi. Juk zymiai lengviau susirast kas tai kazka panasaus padares ir is nugirstu "suprastu" nuotrupu susideliot savo "nuomone". Taip padaromi forume autoritetai, kuriu zinutes yra medziojamos ir megdziojamos. Tai irgi nera blogai, nes dydele tikimybe, kad gal viena diena, zmogui pritrukus tu nuotrupu atsiras dydesnis ziniu poreikis ir jis pats prades ieskoti. As pats pradejau nuo to, iki siol turiu savo autoritetus kuriu nuomone man yra svarbi. Blogai yra tada kai tie autoritetai ar nesuprasdami kad jie tokiais patapo ar del savo ziniu trukumo vienaip ar kitaip iskreipia zinias. Tada gaunasi kiemuose legendos tokios kaip pamirsk stock'a, ar be zvaigzdes masina nevziuos ir t.t. Perskaites tokia informacija, autoriteto pasekejas paprasciausiai nebeieskos toliau, susiaurins savo ziniu paieskos galimybes tam tikroje srityje.
Skleisti zinias reiketu atsakingai.


nepyk bet pasakomis as netikiu :poze :poze pats parasai, kad nesi dirbes su emuliatoriais, tai tiems kurie net nezino kas tai yra , ka siulai daryt??? vistiek pasilikti stock kompa??????? ir poto menesi skaityti info, pirktis iranga, ir rezultate pas Minde vistiek vezti reguliuoti??? :alio Ir jis garantuoju net neapsiims, nes dirba su MS, gal dar kazkokiais gamintojais.....

Esant tokioms galimybems palikti stock kompa, juokiesi kad 0.5bar mazai?? :D :D :D Ne nu juokinga. Del to ir rasau, tiems kurie nesupranta, kad pamirstu. Nebent jus turit marias laiko ir marias noro padaryti brangiau
PEACE
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 15 Jul 2009 18:20

kurgine wrote:Nesu pats dirbes su emuliatoriais, taciau kaip pats rasiai yra kruva uzsienio forumu kurie visa ta reikala praeja, ir tai tikrai nebera taip sudetinga kaip kad buvo 2-3 metus atgal
Niekas, nepasikeite ir per 10 metu, tik gal iranga vos vos atpigo, o megejiska ir liko megejiska.
kurgine wrote: "Tuner Pro RT" suteikia galimybe realtime ziuret kurioje mapo dalyje dirba variklis, nebereikia spelioti/bandyti.
Nesuteikia, o jei nezinosi kur yra mapai ir ju specifikaciju, net ir data tracing'as nepadeda nieko.
kurgine wrote: Taigi gaunasi tas pats standalone ecu tik su jau startiniu configu.Noriu pasakyt kad nereiketu tokiu "PAMIRSKIT". Vazineja zmones ir su rrfpr+TDC chipais ir su mapintais OBD1 ir dar belenkiek sprendimu prisigalvoja su tais stock ecu. Vieniem geriau kitiem blogiau vaziuoja, kiekvienas renkasi pagal savo supratima/galimybes/poreiki.
Dauguma tu variantu su stock ecu , as pavadinciau yra "daromi is bedos", arba kad butu ale paprasciau. Kazkada pamenu irgi SC dejai ant M30 ir sakei su stock kompu suksis viskas ok.. Nenustebsiu jei kazka pradejes, po kazkiek laiko vaziuosi pas audriob MS detis, nes "nebuvo viskas taip kaip issivaizdavau" :)
Mano nuomone tokia - jei yra daromi nedideli modai, tarkim N/A tuningas, arba gamyklinio turbininio variklio bombinimas, stock ecu tinka ir jis pasidaro gerai iki tam tikros ribos. Bet jei daroma kazkas, kas nebuvo numatyta is gamyklos, pvz N/A + Turbo, su stock ecu sunkiau ir blogiau pasidaro (daznai net nepasidaro). As nekalbu apie variantus kur galios padidejimas +20-30% ar pan, del tiek neverta net pradet kazko daryt, bet +100% ar daugiau jau bus niuansu.
Aisku galima sakyti ai gi MAF didesni idedi, kompa suprogramini ir ok. Bet dabar pagalvojam kodel pvz audi turi ir MAF ir MAP.
Tarkim situacija su stock. Mini gaza dugna, kompas persimeta i open loop ir turi myzt pagal lentele tau 12 misini kurio tikiesi, bet kompas dirba pagal savo algoritmus ir jam neidomu ko tu tikiesi ar nori, gali padaryt uzvelavima pries persijungima koki 1000 ar 2000 rpm ir misinuka cruizini palaikyti 14.5 koki pvz, o turba tau jau pucia ta svajoniu 1 bara tuo metu. Oops. Labai didelius purkstukus idejus vel bus galvosukis, kodel cia uzlieseja nors turi but riebu ir pan.
Cia tik 1 is daugelio situaciju kuriu nenumatysi ir ko gero pakeisti negalesi (nebent bosch inzinierius esi).
Ka ten forumuose raso, jauciu gal tik keli zmones yra kurie pilnai zino viska iki galo ir yra kazka pasieke. Manau kalbi apie bimmerforums, ten maciau niekas net nesupranta kaip load'as motronike skaiciuojamas (o kas supranta, nesako, nes pardavineja turbo programas :D ). Ai zodziu.. As jau senai viska isbandziau ir isitikinau pats, paprastais metodais gaunasi bybis. Dabar m50 laukia prog kompo, nes irgi nesu bosch inzinierius :). Jei eitu su stock padaryt idealiai, niekas prog kompu nepirktu ir nedetu, nes jie visai kitaip veikia ir skirti yra tiuningui, o ne ekologijai ir ekonomijai (stock ecu).
Bet tiesos yra, naujesni negu M20/M30 ecu, turi daugiau galimybiu, bet kaip ir sakiau... Pvz e30 325i motronike yra virs 200 mapu, m50 gal net daugiau, vat visus juos zinant ir turint, gal ir eitu priverst motronika dirbti savo naudai, bet manau pasaulyje gal keli zmones tera kurie ta zino. Pvz Audi AAN kompa europoj pilnai zino tik trys zmones :)
Gal ir kai kur per stipriai as palenkiau ta lazda, bet tokia yra realybe ne per rozinius akinius :yaya
kurgine wrote: Skleisti zinias reiketu atsakingai.
:D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: 15 Apr 2006 13:43
BMW: E30
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by kurgine » 15 Jul 2009 19:58

LaimisBMW wrote:
Dauguma tu variantu su stock ecu , as pavadinciau yra "daromi is bedos", arba kad butu ale paprasciau.
Sutinku 100%. As nesakau geriau-blogiau, sakau kad tai imanoma.
LaimisBMW wrote:
Kazkada pamenu irgi SC dejai ant M30 ir sakei su stock kompu suksis viskas ok.
Sakiau kad suksis, niekad nesakiau kad bus ok. Man visi choru reke pamirsk nieko neiseis, vienintelis Spade sake kad imanoma. Surinkta buvo is siurbliniu zarnu ir kampuocio. Ir sukosi, ne ok, bet sukosi, vazinejau issisiepes...

LaimisBMW wrote:

As nekalbu apie variantus kur galios padidejimas +20-30% ar pan, del tiek neverta net pradet kazko daryt, bet +100% ar daugiau jau bus niuansu.
Ir daug tokiu su 100% prieaugiu Lietuvoj lakstanciu?
LaimisBMW wrote:

Jei eitu su stock padaryt idealiai, niekas prog kompu nepirktu ir nedetu, nes jie visai kitaip veikia ir skirti yra tiuningui, o ne ekologijai ir ekonomijai (stock ecu).
Idealiai vazineja tik stock ecu, o su tuninginiais pis***si liaudis pastoviai, nes butent tam jie ir yra padaryti. :hb
audriob wrote:
pasilikti stock kompa??????? ir poto menesi skaityti info, pirktis iranga, ir rezultate pas Minde vistiek vezti reguliuoti??? Ir jis garantuoju net neapsiims, nes dirba su MS, gal dar kazkokiais gamintojais.....
O tu siulai iskart vaziuot pas Minde palikt pas ji 5k, gaut tai ka jis padarys ir pasakys kad tai yra gerai ir nesigilint.(gink dieve nesakau kad jis daro gerai-blogai) O kai nuspresi kad nori kazko kitaip vel pas Minde, ir jei kibirkstis prapuls vel pas Minde? Ar visdelto po kazkiek laiko atsisesi menesi skaitysi info ir bandysi suprast kas ten kaip ir suprasi uz ka tuos 5k palikai?
Zemai lenkiu galva pries tokius zmones kaip Minde, kad jie apsiima prasidet su tokiu vartotojisku paziuru klientais...

Jus labai asmeniskai priimat tai ka rasau, nieko asmeniskai pult nesitaikau, bei atsiprasau jei kazka vienaip ar kitaip izeidziau. Kartojuosi dar karta geriau-blogiau leiskite spresti tiem kas to nori, svarbiausia nesakykit kad yra neimanoma tai ka kiti daro.


Del geriau mano asmenine nuomone butu tokia,geriausia butu jamt toki ir nesukt sau smegenu, nes tai butu tikrai gerai :
http://www.youtube.com/watch?v=IhPI2VJBzOs

O kai neiseina tada kievienas bando ieskoti tai kas jam geriau pagal galimybes.
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Karoliss » 17 Jul 2009 03:13

gal kas domjosi del sumepinimo ne lietuvo tarkim estijoi lenkijoi? kaip ten kainos
V12 manual

User avatar
rce
Posts: 161
Joined: 17 Dec 2007 23:15
BMW: barzdacar
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by rce » 17 Jul 2009 22:21

O gal nuvaryti pas virukus kurie tai ismano, gali patarti kas tikrai yra gerai,kas ne, sutaupot laiko (kokius du metus ieskojimams klausinejimas-kaikurie tiek laiko sneka o nieko nepadaro), pinigu nereikalingiems pirkiniams. Ir visas vargas susidetu i 15-20 dienu laikotarpi bei iki 4 tukstanciu lituku suma.
Vat, cia tik mano nuomone...
-VELDET- BMW karalyste
BMW automobilių remontas +37067522961

User avatar
Artasz
Posts: 595
Joined: 22 Sep 2008 08:41
BMW: X5 3.0D
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Artasz » 18 Jul 2009 09:22

tai patark kokius zmones su tokiomis kainomis

User avatar
VytkaBMW
Posts: 389
Joined: 11 Feb 2007 20:14
BMW: E36coupe 325i
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by VytkaBMW » 19 Jul 2009 12:23

rce wrote:O gal nuvaryti pas virukus kurie tai ismano, gali patarti kas tikrai yra gerai,kas ne, sutaupot laiko (kokius du metus ieskojimams klausinejimas-kaikurie tiek laiko sneka o nieko nepadaro), pinigu nereikalingiems pirkiniams. Ir visas vargas susidetu i 15-20 dienu laikotarpi bei iki 4 tukstanciu lituku suma.
Vat, cia tik mano nuomone...
Matai ,tie projektai po 5000 lt 90% is ju nepravaziuoja 5000 km.Beda ne surinkime o daliu savikainoje,galima palyginti - tu dedi kolika uz 1000lt vaziuoji 5000km , dedi uz 2000lt vaziuoji 50000km , kartais dviguba kaina padaugina resusta 10 kart ;)
bmwfan

User avatar
ard
Posts: 120
Joined: 15 Jun 2006 17:57
BMW: braaaap
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ard » 20 Jul 2009 16:02

ish kur chia paskaichiavai shita "kolektoriaus kainos ir kilometru" santyki?

siais laikais gali rasti ITIN DAUG informacijos. labai daug write-up'u su labai detalia informacija - tik imk ir daryk.
manau kad tiuninama gali buti del keliu priezhaschiu: del rezultato arba del pacio tiuninimo.
jeigu darai del rezultato, tai tau pox kas kur kaip ir del ko. darai tai kas labiausiai apsimoka laiko ir pinigu atzhvilgiu. atsisakai visu speliojimu, visu galvojimu savo galva "nes viskas jau sugalvota, ir ash negaishiu laiko". aklai seki instrukcijomis ir gauni savo rezultata.
o jeigu darai, kad kazhko ishmoktum, kazhka pats sugalvotum ir rezultatas nera tavo tikslas, tuomet skaitai informacijos 100x daugiau, ir stengiesi galvoti pats, daryti tai kas TAU PACIAM atrodo teisinga ir reikalinga. zhinoma labai daug sprendimu eigoje pasirodo nepasiteisine ir reikia perdaryti, bet gi ** - kazhko ishmokai. realiai rezultatas materialiai buna labai abejotinas, taciau igautos zinios - priceless.

to kurgine: nestresuok del klaidingos skleidziamos informacijos. jos visados buvo ir visados bus. ji atfiltruoja robotus nuo mastanchiu zhmoniu. tu pats turi atsirinkti kas yra teisinga, ir kas ne.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 20 Jul 2009 16:19

VytkaBMW wrote:
rce wrote:O gal nuvaryti pas virukus kurie tai ismano, gali patarti kas tikrai yra gerai,kas ne, sutaupot laiko (kokius du metus ieskojimams klausinejimas-kaikurie tiek laiko sneka o nieko nepadaro), pinigu nereikalingiems pirkiniams. Ir visas vargas susidetu i 15-20 dienu laikotarpi bei iki 4 tukstanciu lituku suma.
Vat, cia tik mano nuomone...
Matai ,tie projektai po 5000 lt 90% is ju nepravaziuoja 5000 km.Beda ne surinkime o daliu savikainoje,galima palyginti - tu dedi kolika uz 1000lt vaziuoji 5000km , dedi uz 2000lt vaziuoji 50000km , kartais dviguba kaina padaugina resusta 10 kart ;)
Vytka, tai taip iseina kad tokie kaip tavo ir strimo kolektoriai po 100lt resursa turi 50km ? :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
VytkaBMW
Posts: 389
Joined: 11 Feb 2007 20:14
BMW: E36coupe 325i
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by VytkaBMW » 20 Jul 2009 17:09

LaimisBMW wrote: Vytka, tai taip iseina kad tokie kaip tavo ir strimo kolektoriai po 100lt resursa turi 50km ? :D
Laimi tai buvo pavyzdys.Pavyzdziams as galiu ir b*rkos resursa surasyt :D

Vel pavyzdys, bovas ebay stuper JDM black in chrome style 250lt - 500km uzsikemsa,leidze ir t.t , normali brandine kopija 550lt, jau prasukta 10.000km ir dar vaziuos.. :)
bmwfan

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 20 Jul 2009 17:28

Paklausiu ne apie turbo, bet apie intercoolerį. Kadangi jis aušina orą, tai jeigu jį statyti n/a turbo automobilyje? Vienam gale filtras, kitam jungti iškartuo prie mautoklės?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Syncro » 20 Jul 2009 17:45

oras ausinamas iki lauko temperaturos,tai jei is lauko isiurbia ora,ka ten ausinti ? :poze
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 20 Jul 2009 17:49

Tik galvoju galvoju. Bet pvz, honda prelude 2,2 dohc vtec varikliams buvau užmatęs intercooler kit. Tipo be turbos ir rašė, kad dadeda ~10ag.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Syncro » 20 Jul 2009 18:05

gal blogai supratai ir rase,kad ~10ag minuso,nes per toki smagu kelia kol oras praaitu,manau ne vienas pabegtu.Nelabai cia ka prigalvosi.Nebent IC butu vandeniu ausinamas,o vanduo butu zemesnes temperaturos negu lauko oras.Bet ir tai labai gincitinas atvejus.Padaryt kokia nors talpa,i ja pajungti is kondiskes takeli ir is tos talpos,kad siurbtu,nzn :D primastyt galima daug,bet ar butu veiksminga nemanau.

Dujas dek,spausk galva ir vaziuok :D
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 20 Jul 2009 21:45

Idomu ka ten atausinsi, jei abieju oro srautu temperaturos vienodos :D
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 20 Jul 2009 21:47

Vodka wrote:Tik galvoju galvoju. Bet pvz, honda prelude 2,2 dohc vtec varikliams buvau užmatęs intercooler kit. Tipo be turbos ir rašė, kad dadeda ~10ag.
Nesvaik, nieko ten ant N/A (naturaly aspirated - atmosferinis variklis, t.y. be turbo) ausinti nereikia...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

Post Reply