[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
xargentum
Posts: 645
Joined: 21 Feb 2009 22:50
BMW: Nissan 200sx
Location: Kaunas

Re:

Post by xargentum » 06 Nov 2009 18:34

AndriuxaBMW wrote: grynas pavyzdys paimk gyva s13 ir gyva 325 na ir pasizesim kas butu 400metru trasoi
Ir kas butu? :D jei tu dar sneki apie 325 e30(170hp) tai manau tada is vis aiskus nugaletojas :D

Pasiziurejau senus Andriuxos postus kai kelia y virsune atmosferikus :D o dabar pats ka valdo? :D BMW Su nissan'o varikliu turbininiu :D
Poziuris pasikeite? :D
Last edited by xargentum on 06 Nov 2009 18:51, edited 3 times in total.
Nissan 200sx rS13

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Pingvinas » 06 Nov 2009 18:46

prisimete akmenu pats sau i darza :D :D
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

euras
BMW Fan narys
Posts: 404
Joined: 24 Aug 2007 11:10
Location: marijampole

Re: Re:

Post by euras » 07 Nov 2009 19:40

xargentum wrote:
AndriuxaBMW wrote: grynas pavyzdys paimk gyva s13 ir gyva 325 na ir pasizesim kas butu 400metru trasoi
Ir kas butu? :D jei tu dar sneki apie 325 e30(170hp) tai manau tada is vis aiskus nugaletojas :D

Pasiziurejau senus Andriuxos postus kai kelia y virsune atmosferikus :D o dabar pats ka valdo? :D BMW Su nissan'o varikliu turbininiu :D
Poziuris pasikeite? :D
Pingvinas wrote:prisimete akmenu pats sau i darza :D :D
ane kazkoks mete koziri 4 metu senumo kas rasyta pradzioj temos ..ir kazkas apie akmenis parase...juokingas pasidariai... cia parasyta apie standarta... idomu is pingvino butu suzinot kodel pats atmosferika isidejai ir vel...?(nors atsakyma numanau bet del idomumo gal pasakysi pats...)...nu idomu butu paziuret tarkim atmosferke 500ps vs turbavas 500ps...ir kas butu 400metru trasoj....?!
tik pastebejimas kad atmosferkei reiktu n kartu daugiau investuot kad isgaut tuos 500ps
e39

User avatar
Vyskupas
Posts: 245
Joined: 20 May 2007 21:51
BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
Location: Kaunas
Contact:

Re: Re:

Post by Vyskupas » 07 Nov 2009 19:54

euras wrote: ane kazkoks mete koziri 4 metu senumo kas rasyta pradzioj temos ..ir kazkas apie akmenis parase...juokingas pasidariai... cia parasyta apie standarta... idomu is pingvino butu suzinot kodel pats atmosferika isidejai ir vel...?(nors atsakyma numanau bet del idomumo gal pasakysi pats...)...nu idomu butu paziuret tarkim atmosferke 500ps vs turbavas 500ps...ir kas butu 400metru trasoj....?!
tema vistiek ne apie tai pas ka ilgesnis...
pats andriuxa anskciau yra taiges jog uzp.. daryt kapitalkes nissano varikliui aks 10k km, del to drozt jam zymiai geriau atmosferika (tuo atveju buvo m20), o dabar dare padare turbava ir padrozes aprdavineja, why - nzn :) ir pas turbavus dazniasuaii niutonu buna zymiai daugiau, jei jau draguot ruosiates
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30

User avatar
Syncro
Posts: 1413
Joined: 12 May 2006 13:56
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Syncro » 09 Nov 2009 21:59

Deda ir turbinas ir dujas :D deda tevai :alc oktanas didesnis duju,tuo paciu detonacija toliau,ir dar turi kompa kuri gali reguliuoti kaip nori.
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801

User avatar
rallye
Posts: 214
Joined: 20 Aug 2008 10:38
BMW: e30 m52b28
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by rallye » 09 Nov 2009 22:27

kiek giredejas tai m42 neblogai varikliai atlaiko, uzpucia i juos ~0,7-1,0bar ir turi ~220ag pas ji man rodos is gamyklos iseina kaltiniai stumokliai...

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by audriob » 09 Nov 2009 22:43

rallye wrote:kiek giredejas tai m42 neblogai varikliai atlaiko, uzpucia i juos ~0,7-1,0bar ir turi ~220ag pas ji man rodos is gamyklos iseina kaltiniai stumokliai...
as girdejes 5.0 v12 kad laiko. 1.2bar 800ag ir 1200nm. Visi laiko tik sureguliuoti tinkamai reikia
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 09 Nov 2009 23:02

Čia daug kas stumia, kad nevieta taupyt, nesamonė, per pigu, per mažas efektas, o kad kažką konstruot norima, tai stumia. pagal viską, tai projektas be 500ag ir dar tiek pat niutonų nevertas darbo,nesamonė ir t.t.
P.s. Turbokompresoriu pigiai gausiu. Tik man vienas klausymas, nuo kur statyti dujas, kad viskas saugu būtu ir pan.?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by bachurs » 22 Nov 2009 13:48

velenus balansuoja su smagraciu kartu (super jei ir smagratis pries tai atskirai isbalansuotas) -viskas +-150lt
stumoklius issisverineja ir suvienodina mases, svaistiklius taip pat, sportui dar ir atskirai svaistikliu abu galus susveria.
negalvok kad gali imt drasiai ir nudrozti stumokliu virsu- viena kad turesi vel padaryti "lumkes" (isimas voztuvam, kita kad liks plonas stumoklio dugnelis! kas reiskia kad labai didele termine apkrova eis tiesiai ant ziedu, ir kita kad labai greitai gali pratirpdyti stumoklius.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 22 Nov 2009 16:21

bachurs wrote:velenus balansuoja su smagraciu kartu (super jei ir smagratis pries tai atskirai isbalansuotas) -viskas +-150lt
stumoklius issisverineja ir suvienodina mases, svaistiklius taip pat, sportui dar ir atskirai svaistikliu abu galus susveria.
negalvok kad gali imt drasiai ir nudrozti stumokliu virsu- viena kad turesi vel padaryti "lumkes" (isimas voztuvam, kita kad liks plonas stumoklio dugnelis! kas reiskia kad labai didele termine apkrova eis tiesiai ant ziedu, ir kita kad labai greitai gali pratirpdyti stumoklius.
o tai kokio storio yra b28 stumuoklio virsus? niekas taip i neatsake kiek te ji reik +-nutekint...ir kiek lieka jo.. beja kokie is jusu atsiliepimai apie "autotechnikos"(malyg) ten kur kaune link siaures vaziuojant jonavos pl. ir paskui i kalna... daro velenus gilziuoja koninguoja ir t.t. tai ka apie custome made stumuoklius manote... kaina jei gerai atsienu150-200lt vnt. tai nera labai super daug...kaip jie laiko? esu girdejas kad kazkam uzsivilko stumuoklis ant ziedu :vis :vis nesinoretu 1200lt i bala ismest....
Image Image
:fan

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by bachurs » 22 Nov 2009 16:25

nu as sportavau gal 5 metus su Autotechnikos stukokliais- esme yra kaip pagamina, pagal kokia forma, brezinius ir t.t. man beda buvo kad nelaike stumokliai daugiau kaip 10 500rpm :) daugiau jokiu problemu, aiske nera taip kad pagamina ir gali ji deti i masina- reikia paciam suvedineti mases ir t.t.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 22 Nov 2009 16:35

bachurs wrote:nu as sportavau gal 5 metus su Autotechnikos stukokliais- esme yra kaip pagamina, pagal kokia forma, brezinius ir t.t. man beda buvo kad nelaike stumokliai daugiau kaip 10 500rpm :) daugiau jokiu problemu, aiske nera taip kad pagamina ir gali ji deti i masina- reikia paciam suvedineti mases ir t.t.
na as tiek apsuku nezadu sukti.. max kokias 9000.. o kaip kainos nepasiekite? beja kiek reik pravaziuot darant "apkatke" visi skirtingai visi sneka :D?
Image Image
:fan

doncez
Posts: 180
Joined: 12 Sep 2007 20:34
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by doncez » 03 Dec 2009 15:18

edgaras NF wrote:nori pasakyti jokio skirtumo su kokio dydzio turbu bara pusi?
jei klausi skirtumo tarp t25 ir hx40 - tada skirtumas yra.
o jei skirtumo tarp hx40, kokios pvz kkk29 ir gt40 - tai skirtumas minimalus,ir neesminis.
(esant 1 bar)
[e34] 535
[e34] 535 bum

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by audriob » 14 Dec 2009 22:49

Pingvinas wrote:Audriob,laimis norejo pasakyt,kad miestui ir kasdieniam vazinejimui yra darbiniai 2000-3000rpm ir tam diapozone smagu,kai yra daug NM.O sporte tokie sukiai visiskai nenaudojami.nebent is vietos pajudet.
Net nesiginciju tuo klausimu. Tik nepazystu nei vieno kuris su turbo autosporte dalyvautu. Na drifte Strimas nebent, visi kiti kasdien vazineja :poze
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 18 Dec 2009 13:36

Mačiau viename projekte kai darė varikli su turbina kurioje yra vidinis wg ir jo išmetima padarė atskirai nuo downpipo. Na nesueina į vieną sistema. Kaip dvi duskės gavosi. Kuo tai geriau negu suvedus į viena?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by audriob » 18 Dec 2009 14:09

Vodka wrote:Mačiau viename projekte kai darė varikli su turbina kurioje yra vidinis wg ir jo išmetima padarė atskirai nuo downpipo. Na nesueina į vieną sistema. Kaip dvi duskės gavosi. Kuo tai geriau negu suvedus į viena?
Kuo laisvesnis ismetimas po turbinos tuo mazesnis atbulinis slegis (backpressure), WG ismetimo srautas stabdo ismetimo srauta po turbinos is sukuria didesni backpressure, ko pasekoje motoras isuka maziau AG
Plius WG ismetimo garsas savotiskai ispudingas, ir prietemoje matomi ugnies "fejerverkai"
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 18 Dec 2009 14:11

Tai geriau yra daryti du atskirus vamzdžius?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 18 Dec 2009 18:37

Vodka wrote:Tai geriau yra daryti du atskirus vamzdžius?
jo, wg per kapota, o downpipe per priekini sparna :D
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 18 Dec 2009 19:09

romkasponka wrote:
Vodka wrote:Tai geriau yra daryti du atskirus vamzdžius?
jo, wg per kapota, o downpipe per priekini sparna :D
Taip ir bus :D O jei rimtai, tai per atskirus geriau?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
strim
Posts: 1032
Joined: 03 Apr 2006 02:12
BMW: E91 2.0d
Location: Kacergine
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by strim » 18 Dec 2009 20:57

Vodka wrote: Taip ir bus :D O jei rimtai, tai per atskirus geriau?
taip

Post Reply