[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
ard
Posts: 120
Joined: 15 Jun 2006 17:57
BMW: braaaap
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ard » 30 Dec 2009 14:23

vidinio WG neuzhsandarinsi normaliai, jeigu patys varteliai yra igrusti giliai pvz t25, t28. jeigu vienoj plokstumoj tuomet gali ir pasisekt.
aishku screamer wg garsas visai kitoks ir jeigu durnas esi nesunku padegt mashina.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 30 Dec 2009 17:36

ard wrote:vidinio WG neuzhsandarinsi normaliai, jeigu patys varteliai yra igrusti giliai pvz t25, t28. jeigu vienoj plokstumoj tuomet gali ir pasisekt.
aishku screamer wg garsas visai kitoks ir jeigu durnas esi nesunku padegt mashina.
:D nu, i koki cilinbloka nutaikius srauta
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 07 Jan 2010 03:57

turiu klausima del kaltinuku... skaiciau skaiciau ir aptikau sita psl google http://www.jepistons.com/TechCorner/PistonCoatings.aspx
man idomu kuo skiraiasi stumuokliu sandara patvarumas i t.t. priklausomai nuo stumuoklio formos? turiu omeni ar didele itaka realiai daro tos ispjovos a ne? nesneku apie tai kad jau reik velena greziot(susvert viska) ar pilnai pakanka ir paprastu kaltinuku su sumazintu suspaudimu?
Image Image
:fan

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 07 Jan 2010 04:18

Forma , ispjovos ir visa kita priklauso tiesiogiai nuo variklio ir yra pagal ji pritaikoma. Jei konkreciau, tai dazniausiai laikomasi stock stumoklio dizaino (labiau kalbu apie karuna). O daugiau nelabai ka ten yra daryt, galima sijonus teflonu dengt, galima karuna keramika, bet cia jau pribumbasai. Verta ar ne - nezinau, bet faktas kad efektas minimalus. Teflonas nusidevi, o keramika ant kiek ta karsti sulaiko neaisku irgi, jei nenueis i stuma, nueis i galva.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Artasz
Posts: 595
Joined: 22 Sep 2008 08:41
BMW: X5 3.0D
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Artasz » 07 Jan 2010 11:06

gal galit parekomenduoti kas uz normalia kaina ir kokybiskai padarytu turbo kolektoriu pagal brezinius?

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by DevisRR » 07 Jan 2010 11:14

bachurs wrote:tai tu gal pradziai pasiskaiciuok, o ne kalbek tusciai. pasiziurek koks tiklsiai suspaudimas, kiek reiktu "zeminti" stumoklius ar kiek "pakelti" galva. o ir tikrai geriau skaiciuok ne MS ecu, o koki KMS ecu- kaina skiriasi tikrai nedaug, bet gausi daug rimtesni ir tvarkingai veikianti kompa. nepamirs ir purkstuku.
tai kiek ms'o kainą skaičiuojat , jei kms'ų kainos nedaug skiriasi?

http://kms.vankronenburg.nl/pricelist.html
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by bachurs » 07 Jan 2010 11:31

KMS MP25
01-01-01-0001 - €780,-

KMS MP25M (with internal air pressure sensor)
01-01-01-0002 - €888,-

kiek isbandes tai labai optimalus variantas daug galimybiu ir jokiu prblemu nebuve. ir nusipirkus nereikia nieko paciam lituotis ar dasipirkineti :) aisku kaina ne MS mozaikos, bet ir netokia kokia cia raso- gaunu +-15% nuolaida tai tas brangesnis Ecu gaunasi grubiai 2500lt. kitas dalykas kad MS normaliai programuoja tipo tik Limitas is Vln- tai vel ir nepatogu, o ir daug kam isbrangsta del vazinejimu ir sukimu Vln ant stendo, as kai kaunietis tai man super patogu tai darytis Kaune- ir prasisukti ant stendo ir paprogramuoja Vimota ir kainos kitos.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 09 Jan 2010 00:32

turiu dar viena klausimeli.... (cia apie MS II v3) norint uzsisakyti, klausia degimo tipo... kuo skiriasis hall/optical ,VR sensor ir coil negavive..antras tai kiek suprantu skaiciuoja degima nuo holo daviklio o paskutinis valdo tik purkstukus(varikliams su paskirstytojais) ar as klystu? i ka tas pirmasa reiskia?
Image Image
:fan

User avatar
Sandrius
Posts: 502
Joined: 13 Apr 2008 17:58
BMW: e60 525d
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Sandrius » 10 Jan 2010 19:05

norejau paklausti koki galima daryti maziausia suspaudimo laipsni kad variklis dar sugebetu uzsivesti?
Bmw automobiliu diagnostika,klaidu skanavimas,trinimas, elektros gedimu nustatymas, spydometro koregavimas.Klaipeda
863936550

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 11 Jan 2010 02:33

Sandrius wrote:norejau paklausti koki galima daryti maziausia suspaudimo laipsni kad variklis dar sugebetu uzsivesti?
koks tolkas ja mazint iki begalybes? iki 8:1 sumazink su atitinkama variklio komplektacija i pamirsi bedas tikrai uztex... 8.5:1 yra manau pats tas.....
Image Image
:fan

m635csi
Posts: 42
Joined: 07 Jan 2008 01:48
BMW: e24
Location: kaunas&e10

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by m635csi » 11 Jan 2010 03:21

kazkur skaites kad prie 6:1 jau nepakursi

User avatar
Giedrius
Posts: 142
Joined: 17 Jan 2006 22:34
BMW: etrimketuri
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Giedrius » 14 Jan 2010 08:57

Skambink 860304770 vakare ir del kainos susitarsim. Nerzavke, virinta TIGu.
Attachments
DSC05069.JPG
DSC05065.JPG
DSC05076.JPG
Image

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 14 Jan 2010 16:23

Giedrius wrote:Skambink 860304770 vakare ir del kainos susitarsim. Nerzavke, virinta TIGu.
nebandet i vidu leisti argono, kad vidus grazus butu ir be portinimo?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Giedrius
Posts: 142
Joined: 17 Jan 2006 22:34
BMW: etrimketuri
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Giedrius » 14 Jan 2010 20:14

ten labai nedaug reik padrozti. firminiuose kolikuose niekas to nedaro, palieka kaip yra
Image

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 15 Jan 2010 01:24

ka patarumete del voztuvu spyruokliu? ziurinejau ira ivairiu firmu ir skirtingomis kainomi... kurios yra uz norm kaina ir norm kokybe?ir del varztu galvos kokiu patarimu turite? as mastau apie ARP... beja geriau spilkas su verzlem i bloka suktis ar varztus naudoti(kaip standarto) nes kaina ne daug skirais but idomu kas geriau...?
Image Image
:fan

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Pingvinas » 15 Jan 2010 01:24

kam tau tu spyruokliu?desi "piktus" velenlius?ar motora suksi iki 9000rpm?tu galvoji darytis motora ziedui atmosferini ir sukt daug rpm ar galvoji turbo uzmaut ir atsukt max 300ag?zmogau,sunku suprast tave..
spilkos yra zymiai geriau uz varztus.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by SRitmas » 15 Jan 2010 01:31

cia gal ir ne y tema, kuos spilkos geriau uz varztus?
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by EXvaldelis » 15 Jan 2010 01:35

daug geriau uzsiverzia ir stipriau. :alc pagrindas ,kad jega daug didesne kuri priverzia galva,mazesne tikimybe ja prapusti.gaunasi mazesne jega bloko sriegiam.nu manau supratai.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Pingvinas » 15 Jan 2010 01:43

SRitmas wrote:cia gal ir ne y tema, kuos spilkos geriau uz varztus?
kur bus mazesne jega sriegyje,verziant galva su varztu ir ant spilkos verzle sukant?pagalvok kur sriegis skverbiasi i bloka ir dar per varzto ilgi spyruokliuoja ir kur tik verzle sukasi ir spaudzia galva.
visa kita exvaldelis teisingai atsake.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Pingvinas » 15 Jan 2010 01:48

^gap^ wrote:o dedant spilkas kokios jso turi buti(turiu omeni kiek ilgesnes uz varztus.. nes m50 galvos varztai m10x110lyg... tai spilos kokio ilgio turetu buti jei varztai 110mm?
jei standartinis varztas 110mm ilgis tai spilka ~130mm turetu but.realiai reikia matuotis viska kiek galvoj vietos yra islyst spilkai ir verzlei ir t.t.ir spilkos geriau butu storesnes nei stock varztai.cia kalba eina apie tai jei pats gamini spilkas...
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

Post Reply