[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Pingvinas » 15 Jan 2010 01:55

gap,nepersistenk ;) del tu spyruokliu "tampresniu"tai tikrai grybauji.pinigus nori sukist visai ne ten kur reikia ir butina.
as cia turbut vienintelis dar turiu kantrybes atsakinet :D
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 15 Jan 2010 18:56

ok tada pabandysiu isaiskinti savo tiksla ;D pradziai planuoju darytis m50b28 su mazu suspaudimu, pasidaryt apkatke ir po to turbo, bet varikli persirinkt ne siaip kad tik atrestouruot bet i performance puse su geresniu resursu ir nenustatytu max arkliu kaimene...:)

Variklis:
m50b25 blokas (naudosiu dabar esanti bloka ir viska aplink ji(generatoriai isiurbimo kolikas(pokolkas stock b25, jei prireiks kada pasikesiu i aliumini)
karteris, tepalo siurnys stock
spilkos (ka sianak isiaiskinau ;D) pakeis galvos ir svaistikliu varztus (turbut ARP o gal ka kita rekomenduosite?)
M52b28 velekas, svaistikliai, stumuokliai??? del ju dar nzn a standartinai liks, bet abejoju nes vistiek suspaudima rek mazint iki kokiu 8.4-8.7:1 p.s. kiek rpm ir nm laikos tandartinai b28 svaistikliai?
Stumuoklunui be abejo kapitalinis+nauji ziedai indeklai ir t.t
Galva m52b28 arba m50b25 visa be abejo perrinkta, priveisti voztumai isportinti ismetimo ir isiurbimo kanalai
Pakeisti visas tarpines, riebokslius i t.t.(cia savaime suprantama)
Nauji hidr. kompensatoriai? ar reikai juos keisti jei jie da nesneka?
Naujas grandines itempejas(grandines sliauzimo loveliai pakesti pries pusantru metu kai perrinkinejau sita varikli)
Grandine? ar reikai ja rupintis jeigu netarska ir kiek atsimenu ji buvo geros bukles....
Metaline(varine) galvos tarpine del storio dar nzn kai skaiciuosiu suspaudima tada bus aisku
Galvojau del spyruokliu bet kaip supratau neverta cia investuoti jei nezadu belenkiek RPM sukt...
Nauji voztuvai, kreipiamosios... ar reikalinga?
Del veleneliu pokolkas negalvoju nes juos nesunku bet kada pasikeisti

Variklio aprengimas:
Kaip sakiau genikas abu kolikai pokolkas liks stock nes pirma reik paleist ji be turbo
Purkstykai? kiek lbs patartumet?
Scorpo kuro slegio reguliatorius
Nauja vandens pompa + isvalytos rudys is ausinimo kanalu galvoje ir bloke
Silikonines ausinimo slangos
Isplautas nuo rudziu ir perrinktas radijatorius(naujos sandrinimo tarpines)

Pav. deze, sankaba:
Smagratis m20 arbam50(zinau kad ir tokiems buvo) vienos mases, islengvistas, isbalansuotas
Keramikinis sankabos diskelis(kiek lapeliu patarsite? 4? 5?)
Diskatorius stock? manau neapsimoka deta pvz dvigubom plokstelem... ar klystu?
Pavaru deze paliksiu senaja standartine pokolkas... jei uzlinks keisiu i b28...

Elektronika:
MegaSquirt II v3 extra?(tik extra versija valdo 6 babinas ir 6 purkstukas ar nea?)
Standartines babinos su NGK high boost vieno kontakto zvakem
turbo boost,voltmetras, engine temp and oil pressure davikliai su gougem nuo audi 100 lyg

Turbo:
Loading.... ;D sitas dar tegul laukia eiles ;) pradziai variklis tada turbo...

Pokolkas parasiau kiek atsiminiau reiks pachekint sarasiuka savo gal ka praleidau... nu daba komentuokit mano mintis;D gal ka praleidau gal ka nors ne taip mastau?
Image Image
:fan

User avatar
strim
Posts: 1032
Joined: 03 Apr 2006 02:12
BMW: E91 2.0d
Location: Kacergine
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by strim » 15 Jan 2010 19:54

stiprintas diskatorius yra svarbiau nei keramikinis diskelis.dar reikes detonacijos gauges.ismetimo kolektoriaus,ic vamzdyno,bovo ir daug smulkmenu.

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by bachurs » 15 Jan 2010 21:05

kam kietesnes voztuvu spyruokles jei palikt zadi hidraulinius kompernsatorius? jei hidraulika, kam sport velenukai, jei desi velenukus- kaip tada padarysi lumkes stumokliasm nenuemes galvos? nu ir dar daug visokiu nesuejimo tavo planuose...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 16 Jan 2010 02:37

EXvaldelis wrote:Butent daug nesuejimu,ir kas antras pacio zingsnis klaustukas.jei jau taip apie simtus kumeliu galvoji,begi i prieki,o 70% variklio stokas.Gal paskaityk daugiau knygu ,o paskui garsiai kalbek.Nieko pries norus,bet viskam savas laikas.
dont worry laiko as turiu ;) todel i klausineju nes tai bus pirmas variklis kuris perrenkamas ne stock o su variklio viduriais ne pirma kart susitiksiu ;) :poze
bachurs wrote:kam kietesnes voztuvu spyruokles jei palikt zadi hidraulinius kompernsatorius? jei hidraulika, kam sport velenukai, jei desi velenukus- kaip tada padarysi lumkes stumokliasm nenuemes galvos? nu ir dar daug visokiu nesuejimo tavo planuose...
tai kaip suprantu jei nenori daug rpm(pvz 7000max) tai viskas ok tada ar ne?
strim wrote:stiprintas diskatorius yra svarbiau nei keramikinis diskelis.dar reikes detonacijos gauges.ismetimo kolektoriaus,ic vamzdyno,bovo ir daug smulkmenu.
ok viskas suprasta ir pataisyta sarasiukyje ;D kadangi apie turbo dar pokolkas nedaug galvojama (pirma variklis tada turbo) todel labai nesuku galvos del tu ic vamzdynu, intercooleriu, bovu i t.t. beja visa sita isiklausinesiu is draugo kuris vazineja jau su turbo (kur anksciau minejau) tai del del visos ic sistemos nesirupinu perdaug nes zn kur rasiu visus ats.. ;D o kolikas kaip minejau bus is statu greiciausiai(zn kad geriau gyvatynas bet man kazkaip graziau atrodo tas kur prieki turbo stovi vietoi langu apiplovimo bakelio ( http://www.xs-power.co.uk/images/245-1.jpg )apie toki sneku), vamzdynas visas custome made, silikoniniai kampai ir vamzdziu sujungimai, visi vakumai silikoniai... bovas, intercooleris unknow pokolkas ;D droselio sklende parinksiu pagal vamzdyno diamerta... o koki diametra rekomenduotumet vamzdynui?
Ai dar pamirsau pamineti kad reik tepalo surinktuvo su nubegimu i karteri...
Image Image
:fan

User avatar
^gap^
Posts: 240
Joined: 09 Jan 2008 16:48
BMW: zzr600
Location: Uk
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ^gap^ » 18 Jan 2010 03:26

Oil catch can arba tank kaip suptantu nusodina tepala i to surinktuvo apacia ir nuteka i karteri(arba lieka talpykloje) o oras grizta i kolektoriu.... o kodel ant kai kuriu tu "bling bling" oil catsh tank yra virsuje oro filtriukas? kam jis reikalingas? a del grozio a ir per ji istumia/traukia ora? tada kitas klausimas kam tada gryzta tas oras i varikli vel? ar negalima tiesiog ant paprasto oil catch uzdeti filtriuko vietoi tos slangos einancios atgal i kolika? ar cia turi kazkiek gryzti del tepimo ar dar ko?
Atnaujinu: dabas skaitinejau uzsienio frm ir radau tokia info kad tas filtriukas ant oil catch'u yra tam gad vedintu bakeli savriu oru... ir dar radau gad galima vietoi gryztamosios slangos deti filtriuka i kolike skyle uzglusinti..... tik "turi" buti pajunkta i kolika del zaliuju pasaulio draugu ;D taip kad manau galima pirkti oil catch'a su 2 inlet/outlet pipes viena is ju(inlet) jungti i galvos vedinima o ant antrosios(outlet) tiesiog deti filtriukair fsio. Ir jei nenori ispylineti tepalo kas kiek laiko dar trecia apacioje turetu buti nubegimui i karteri... viska supratau gerai?P.S. neistryniau pirmu klausimu, nes gal kada nors kam nors iskils tokiu klausimu tai nereikes dar karta atsakineti :alc :poze
Image Image
:fan

MMM
Posts: 14
Joined: 18 Mar 2008 14:28
BMW: e34
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by MMM » 23 Jan 2010 21:04

gal gali placiau papasakot apie siuos kompresorius? nes mazai info tera,
ar sunku instaliuot, koks galios padidejimas ir panasiai...

User avatar
DevisRR
Posts: 563
Joined: 27 Oct 2007 00:29
BMW: 323i touring
Location: Vilnius-Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by DevisRR » 23 Jan 2010 22:05

MMM wrote:gal gali placiau papasakot apie siuos kompresorius? nes mazai info tera,
ar sunku instaliuot, koks galios padidejimas ir panasiai...


http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger

http://auto.howstuffworks.com/question122.htm
Fcuk the duck & try to fly

User avatar
Sandrius
Posts: 502
Joined: 13 Apr 2008 17:58
BMW: e60 525d
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Sandrius » 26 Jan 2010 01:29

gochikas dave gera minti vietoi kondiskes siurblio... bachuras noreciau paklausti kaip su islaidom dedant turbina ir kompresoriu? ka sudetingiau deti?
Bmw automobiliu diagnostika,klaidu skanavimas,trinimas, elektros gedimu nustatymas, spydometro koregavimas.Klaipeda
863936550

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 26 Jan 2010 03:02

Kompresorius maziau galios ir brangiau. Bet pastatymas kaip ir paprastesnis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 26 Jan 2010 14:08

LaimisBMW wrote:Kompresorius maziau galios ir brangiau. Bet pastatymas kaip ir paprastesnis.
Kompresorius neturi lago. Galios gali buti ir daugiau.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 26 Jan 2010 14:41

romkasponka wrote:
LaimisBMW wrote:Kompresorius maziau galios ir brangiau. Bet pastatymas kaip ir paprastesnis.
Kompresorius neturi lago. Galios gali buti ir daugiau.
AG/$ santykis blogas, as kalbu apie pacia detale, ne visa setupa. O del lago, tai priklausomai dar nuo jo tipo, kai kurie turi irgi.
Galingesnis superchargeris (600-1200hp) kainuotu apie 2200-4500usd, kai turbina iki 1000usd paimt nauja eitu, kalbu apie brendinius produktus.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

andrukaz
Posts: 451
Joined: 05 Jan 2007 01:17
BMW: e30
Location: vilnius-namsos(norway)
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by andrukaz » 27 Jan 2010 00:50

gonchikas wrote:Arba vietoj kondiskes siurblio, ir kronsteinai yra ir skyvas dirzeliui atskiras.
tai jo bet kiek teko matyt bet jau kai stato ant m42 ar m44 tai deda vietoj generatoriaus dazniausiai

User avatar
danats
BMW Fan kandidatas
Posts: 460
Joined: 05 Sep 2006 19:28
BMW: e30 3xxi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by danats » 27 Jan 2010 09:25

andrukaz wrote:
gonchikas wrote:Arba vietoj kondiskes siurblio, ir kronsteinai yra ir skyvas dirzeliui atskiras.
tai jo bet kiek teko matyt bet jau kai stato ant m42 ar m44 tai deda vietoj generatoriaus dazniausiai
nes nuo ten patogiausia nusukti i isiurbimo kolika, statant be intercoolerio.

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 02 Feb 2010 17:43

Jo pagrindas yra ARP ir Raceware. Gamintis nerekomenduoju, net ir is 12.9 markes kokiu kamaziniu spilku ar varztu, nes darant sriegius su sriegikliu, tai ne tas pats kas gamykloje islieti/presuoti sriegiai ir visas spilkos pavirsius. Ta prasme, spilkos vidus bus minkstesnis ir darant samadielnus sriegius, bus silpnesnes tos vietos.
Dar is pigesniu variantu yra det didesnio diametro varztus, pvz i M20 prasriegus bloka leda M30 varztai. Jei gerai pamenu jie 2mm didesni (M10 vs M12).
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by EXvaldelis » 04 Feb 2010 00:34

bachurs wrote:tai gal tik kablelio nepadejo, nes kiek atsimenu tikrai tie varztai tinka ir m50, m52 varikliams. kita kad jie dar eina ir tds varikliams- tai reiskia kad ir stokiniai Bmw varztai tikrai stiprus. esu pasimokes su super duper Hondos svaistikliais- pirkom is Spoon(nu tipo ziauriai rimti dalykai Gondom ir kitiem) tai nusipirkom 2 kart brangiau nei originalius Hondos svaistiklius, o ten buvo orogonalus Hondiniai svaistikliai tik nufrezuota ciut mesytes(nu bet taip minimaliai-kiek atsimenu 3-4g pagal svori) ir uzdetas Spoon zenkliukas. kiti pirko svaistikliu varztus is kazkurio saito- butent Bmw sumokejo irgi beveik 2 kart brangiau, o gavo naujus Bmw std varztus :) kaip tik vakar is Krastos atsiemiau tds naujus svaistikliu varztus- kaina +-18lt/vnt
Jo, del tds varztu ne is vieno mechaniko girdejau,kad tikrai stiprus.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

m635csi
Posts: 42
Joined: 07 Jan 2008 01:48
BMW: e24
Location: kaunas&e10

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by m635csi » 04 Feb 2010 01:42

http://www.vacmotorsports.com/ daug visokiausiu detaliu turi seip juos gan giria,bet nebuvau susidures.
http://www.racetep.com/JE.html is situ esu daug ka pirkes ir galiu pagirt juos uz tai kad vis palaike rysi ir lengva su jeis susisiekt visada atraso i emailus as bendravau su Steve.ir dar susitariau kad kainas mazesnes rasytu.tai sutaupiau ant muito.seip jiems reikia rasyt ko tau reikia.

User avatar
ard
Posts: 120
Joined: 15 Jun 2006 17:57
BMW: braaaap
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ard » 04 Feb 2010 14:36

strim wrote:
BioHazard wrote: Yra kinietisku pilna po 100lt.
geriau ju nedek.

strimai papasakok kuo jie yra blogi? as ju apciupinejau keliasdesimt ir nemaciau problemu su jais. gal tu kazhka zhinai daugiau apie juos negu as?

pigiau tikrai galima paciam pasigaminti, taciau kainos skirtumas bus max 30lt, o sugaishi laiko ir ishvaizda jo tikrai nebus tokia kaip ish po konvejerio.

neapsisprendusiam turbintojui siulau pirmiausia nusipirkt kinietishka kolektoriu M50, ji atkaitint, nushlifuot plokshtumas, uzhsidet kokia nors turbina (kad ir t3 arba t3/t4), isidet koki nors fpr, ic, pasidaryt vamzdyna ir ant stockinio M50B25 atsukt pirmuosius 220-250ag su minimaliu boostu. tu taip ishmoksi bent pagrindu, nes nuo nulio shaut i 600+ag tai yra VISISHKAS kosmosas.
nenoriu izeist bet su tokiais planai tu nieko neatsuksi, nes kai i tokius arklius lipi pagrindiniai faktoriai yra suspaudimo laipsnis, turba, purkshtukai ir kompas. ko tu realiai net nezhinai ka tu desi. kazhka rashei apie MS, bet tai ir liko tik svaiciojimai.

siulau googlint, skaityt, googlint ir dar tris metus skaityt kasdien - kitu atveju toliau rashinesi i shita tema apie tai kaip planuoji keist nebarshkanchia grandine.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

User avatar
strim
Posts: 1032
Joined: 03 Apr 2006 02:12
BMW: E91 2.0d
Location: Kacergine
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by strim » 07 Feb 2010 23:23

ard wrote: strimai papasakok kuo jie yra blogi? as ju apciupinejau keliasdesimt ir nemaciau problemu su jais. gal tu kazhka zhinai daugiau apie juos negu as?

pigiau tikrai galima paciam pasigaminti, taciau kainos skirtumas bus max 30lt, o sugaishi laiko ir ishvaizda jo tikrai nebus tokia kaip ish po konvejerio.

neapsisprendusiam turbintojui siulau pirmiausia nusipirkt kinietishka kolektoriu M50, ji atkaitint, nushlifuot plokshtumas, uzhsidet kokia nors turbina (kad ir t3 arba t3/t4), isidet koki nors fpr, ic, pasidaryt vamzdyna ir ant stockinio M50B25 atsukt pirmuosius 220-250ag su minimaliu boostu. tu taip ishmoksi bent pagrindu, nes nuo nulio shaut i 600+ag tai yra VISISHKAS kosmosas.
nenoriu izeist bet su tokiais planai tu nieko neatsuksi, nes kai i tokius arklius lipi pagrindiniai faktoriai yra suspaudimo laipsnis, turba, purkshtukai ir kompas. ko tu realiai net nezhinai ka tu desi. kazhka rashei apie MS, bet tai ir liko tik svaiciojimai.

siulau googlint, skaityt, googlint ir dar tris metus skaityt kasdien - kitu atveju toliau rashinesi i shita tema apie tai kaip planuoji keist nebarshkanchia grandine.
nu jei pirkt uz 200+litu tada jo,bet jei is ebay uz 10svaru tad nekoks jis :D

Post Reply