[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
tu galvoji tie uzh 200lt kazhkuo skiriasi nuo pigiu ebejiniu? sutinku, kad brand'ai kainuoja. butu faina turet koki nors greddy ar panashu, bet ar verta uzh metaline talpa sumoket 500lt vien tam kad turetum grazu varda?strim wrote:nu jei pirkt uz 200+litu tada jo,bet jei is ebay uz 10svaru tad nekoks jis
kuo butent tie "uzh 10 svaru" yra blogi? as ka pastebejau tai kad ju viduje nera tos "vielos", jie tusti. senukuose uzh tris litus nusiperki tos metalines kempines, prigrudi ir vaziuoji. ar uz ta kempines prigrudima reikia sumoket 100+ lt?
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
nu as nzn apie koki tu sneki,bet tie is ebay kiek maciau ir pats turejau talpos yra 200gr,ir tepalo pajungimas gal 8mmard wrote:tu galvoji tie uzh 200lt kazhkuo skiriasi nuo pigiu ebejiniu? sutinku, kad brand'ai kainuoja. butu faina turet koki nors greddy ar panashu, bet ar verta uzh metaline talpa sumoket 500lt vien tam kad turetum grazu varda?strim wrote:nu jei pirkt uz 200+litu tada jo,bet jei is ebay uz 10svaru tad nekoks jis
kuo butent tie "uzh 10 svaru" yra blogi? as ka pastebejau tai kad ju viduje nera tos "vielos", jie tusti. senukuose uzh tris litus nusiperki tos metalines kempines, prigrudi ir vaziuoji. ar uz ta kempines prigrudima reikia sumoket 100+ lt?
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
jungciu diametras 10-8mm, taciau senukuose yra didesnio diametro jungciu. visishkai nera problemu isidet "platesne gerkle".
turis priklauso nuo dydzio, bet tos greddines kopijos turi apie 0.5 litro. aisku lasf reikalavimai 2 litru jie netenkina, bet gatvei jo per akis.
turis priklauso nuo dydzio, bet tos greddines kopijos turi apie 0.5 litro. aisku lasf reikalavimai 2 litru jie netenkina, bet gatvei jo per akis.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
sveiki turiu toki klausima ar butinai reikia nutekinti stumoklius masinai jai noriu ideti turbo ar galima ir be to issisukti gal kas gali patarti imkim kiek baru pusti kad neplystu stumokliai ar panasiai
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
kai man reikia stumus pravalyti, as kokius 6 barus puciu, tai laiko, neplystapapkis wrote:sveiki turiu toki klausima ar butinai reikia nutekinti stumoklius masinai jai noriu ideti turbo ar galima ir be to issisukti gal kas gali patarti imkim kiek baru pusti kad neplystu stumokliai ar panasiai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
kosTmosasAndriuxaBMW wrote:kai man reikia stumus pravalyti, as kokius 6 barus puciu, tai laiko, neplysta
Koks kuras? Kokia turbo? Iš ko pagamintas kolikas, IC, vamzdynas? Koks suspaudimo laipsnis?
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Andriuxa su '80tuju F-1 vazinejas
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Einu miegot, o tai aš čia kažkoks atsilikęs, skaičiuoju kas ko ir kiek man leis bent 0,6 baro įpūsti...
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
ne tik dirbu su stacionariu kompresorium )))))))))))LaimisBMW wrote:Andriuxa su '80tuju F-1 vazinejas
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Smeliasrovei ir daugiau galima
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Kad ramiau miegotum - betkoki varikli gali uzpust 0.5bar, jei tik sugebesi padaryt bent jau kuro valdyma normalu, o jei didelis suspaudimo laipsnis, tai ir degima truputuka pavelint ant boosto.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
atvirksciai.
niekas nenaukina standartinio, dazhnai fpr reguliuojama deda tam kad pakeltu slegi. reguliuojama dedi ant abratkes, sukeli slegi, o standartinis visalaika buna prasiveres ir nieko neitakoja.
bet jeigu nori tvarkingai pasidaryt tai gali ir panaikint standartini.
niekas nenaukina standartinio, dazhnai fpr reguliuojama deda tam kad pakeltu slegi. reguliuojama dedi ant abratkes, sukeli slegi, o standartinis visalaika buna prasiveres ir nieko neitakoja.
bet jeigu nori tvarkingai pasidaryt tai gali ir panaikint standartini.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
gal kas placiau papasakot apie o-ringus galetu.is ko daromi kaip statosi i bloka,kaip i galva?aciu
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
as darau, bet kaip nepasakosiu. geriau? kam reiks galiu padaryti
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
bahurs, tikrai nieko asmenisko, bet nuvezt bloka pas meistrus padaryt ringus, supust vimotos programa su galleto/kwp2000 (ar pan.), atiduot libanieciui perdaryt sankabas ir t.t. nesivadina "as darau", mano akim tai skamba "as perparduodu".bachurs wrote:as darau, bet kaip nepasakosiu. geriau? kam reiks galiu padaryti
juo labiau, kad ringus padaryt gali realiai betkas, kas daro blokus ir staklyna turi, net ir pas mus prie klp kaime vietiniai velniai padaro o-ringus be problemu, paprasciausiai reik paaiskint meistrui kaip daryti, o kai kurie jau zinos ir taip. tiems kas tikrai galvoja kad to reikia, biski istraukiau info is savo archyvu, cia m20 varikliui, bet tas pats galiotu ir panasiems. Tik suprast reiketu, kad tarpines nebeprapus, bet jei prapus maza nepasirodys.
The O-rings should center on the metal profile of the stock gasket. Use 1 mm MIG welding wire which protrude about 0.2-0.3 mm from the block, no more than 0.3 mm.
----------------------
Where do I need to fit the ends of a wire? (is it important?) -And do I need to leave some gap like on piston-rings?
File down the ends so that they meet at an angle. It must be a very tight fit, no gap.
----------------------
1 mm stainless MIG welding wire. Cut a groove 0.7-0.8 mm deep so that the wire protrudes 0.2-0.3 mm above the block deck.
The ring should have a diameter that makes the ring crush in the middle of the metal reinforced edge that you find on stock head gasket, so just measure the diameter from the gasket you're going to use.
Do note that if you weld the water channels, the need for O-rings is not that great as the gasket will not slip as easily with the reinforcement.
If you tune the engine in a bad way and you get detonation, O-ringing the block can destroy something instead of blowing the gasket! Something to consider. A blown gasket is almost always a sign of bad tuning!
P.S. Kas turit rimtu klausimu ar ketinimu (papkis sorry ), geriau eikit i degantysratai.lt foruma, nes patys matot kiek cia info galima gaut drageriai patars gal kazka is realybes bent.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Jei gerai pamenu, tu bombini s38 N/A, tai tau ringu nereikia. Jei suspaudimas kosminis, gali det ARP spilkas del visa ko, bet geriau ieskoks info ka daryt kad blokas nesutruktu, nes silpna vieta jis, tuo labiau jei zadi rpm'u biski atsukt.m635csi wrote:biskeli o.t. neiko asmenisko,bet lietuvis ir dubline lietuvis ir nepradek cia stumt niekam neidomu
gal kas daresi oringus?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
viskas aisku su oringais,bet jei pvz tarp cilindru tik 5mm ka tada daryt?neuzteks tiek plocio.
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
uztenka tu 5mm tarp sieneliu. viskas labai graziai susideda, beveik kaip audeles zenklo ziedai gaunasi.m635csi wrote:viskas aisku su oringais,bet jei pvz tarp cilindru tik 5mm ka tada daryt?neuzteks tiek plocio.
-VELDET- BMW karalyste
BMW automobilių remontas +37067522961
BMW automobilių remontas +37067522961
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
pagrinde priklauso nuo misinio (afr), suspaudimo laipsnio (cr) ir puciamo slegio (boost).RemisBMW wrote:Sveiki.Yra klausimas.Na esu zalias sioj srity tad juoktis nereikia .Norejau paklausti kas ytakoja uzdegimo paskubos kampa?Isiaurbiamo oro mase, oro temperatura, variklio temperatura.Kas dar?zinant visus faktorius gal iseitu suzaist su misiniu..mat yra vaikiskas turbo projektas ir uzriebinam be prog kompo, matuokle yra.
oro mase galima laikyt slegiu, oro temperatura bus neitin didele jeigu desi intercooleri, variklio temperatura - tu kalbi apie ignition timinga kol variklis shyla? nelabai ka ji itakoja.
su velyvesniu degimu galesi pust daugiau slegio, bet kyla egt. labai nuvelinus prades krist galia, nes mishini uzhdegs jau stumui pernelyg daug nusileidus zhemyn.
didelio cr varikliai turi ankstesni degimo kampa, todel jeigu tavo atmosferinis + turbo, tai ko gero teks velint.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt
teambeat.lt
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Taip apie ignition timing.Cr 8:8..Koks optimaliausias?Galvoju, kad gal 8:1?Nu tai degima velint.Tai o kaip tas turbo cipas?Kas ten su degimu?Velesnis?manau s... naudos is jo..Be kazko programuojamo tikrai sunku ta misini suvaldydi.Uzriebinti nesunku.Yra ivairiu davikliu kuriu rodmenis apgaut galima kaip oro temperaturos, variklio temp ir pan..Aisku yra galimyne viska apjungt i kruva su liambda tada ir misinio riebumas bus matomas(voltmetra isidejus )..Aisku cia visa tai dviracio isradinejimas.Ir tikrai neapsimoka..Gaila kad oro srauto matuokle mazai mato..Galetu uzsiriebint nuo kazkokio tai slegio..Nes db per daug riebina..Bet esme tame, kad su 0,5bar galima vaziuot be prog ecu ir nedetonuojant..Tas vaziuot aisku salyginis..Pataisyk nesamoniu jei priveliau