[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Orsis
BMW Fan narys
Posts: 764
Joined: 15 Feb 2007 13:43
BMW: GAZ 51 LS2 6.0
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Orsis » 10 Aug 2010 07:56

manau, kad esme yra kubaturoje, o ne cilindru skaiciuje ;)

User avatar
ard
Posts: 120
Joined: 15 Jun 2006 17:57
BMW: braaaap
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ard » 10 Aug 2010 16:50

JOKIO skirtumo ant ko kabinsi turbaka - gali nors ant zoles pjovimo traktoriuko su 1cyl variklio pasikabint kriaukle, visiskai **.

turbaka rinkt reikia pagal jos parametrus.
perskaityk sita: http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html

turetu daug klausimu but atsakyti
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

pavlito
Posts: 11
Joined: 22 Jan 2009 17:54
BMW: E30 turbo
Location: Panevezys

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by pavlito » 02 Sep 2010 13:14


User avatar
Orsis
BMW Fan narys
Posts: 764
Joined: 15 Feb 2007 13:43
BMW: GAZ 51 LS2 6.0
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Orsis » 03 Sep 2010 20:41

0.5 bar puciant su k26 turbina ar panasaus i ja dydzio, nebutinos nei spilkos, nei storesne tarpine ;)

User avatar
Toz
Posts: 52
Joined: 30 Mar 2009 11:25
BMW: E39
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Toz » 03 Sep 2010 20:59

tikrai zinai?tik va paziurejau k26 turbinos map'a,pagal mano uzputimo nora nuo 3.5k apsuku iki max 6k tai praktiskai tik pradzia ieina i isnaudojima,speju nuo ~4.5-5k jau efektyvumas mazesnis nei 40% :vis ar klystu?
Drift or Die

Ernis
Posts: 68
Joined: 22 Jun 2009 17:17
BMW: E30 318
Location: vln
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Ernis » 11 Oct 2010 16:44

is kokio metalo gaminamas turbo kolektorius ? pas ka galima butu kreiptis butent del medziagu ?

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 11 Oct 2010 17:12

Ernis wrote:is kokio metalo gaminamas turbo kolektorius ? pas ka galima butu kreiptis butent del medziagu ?
Is plieno (senukai, lytagra), is nerzos (antera).
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

Ernis
Posts: 68
Joined: 22 Jun 2009 17:17
BMW: E30 318
Location: vln
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Ernis » 11 Oct 2010 17:27

dar klausymas kokio storio vamzdys turetu buti ?

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 11 Oct 2010 17:40

Kokio tik nori, siaip kuo storesnis tuo geriau, aisku ne per storas.
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 11 Oct 2010 22:26

Kolikas apie 2-3mm reikia kad būtų?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 11 Oct 2010 22:44

Vodka wrote:Kolikas apie 2-3mm reikia kad būtų?
Bent as is 3mm dariau
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 11 Oct 2010 23:44

http://www.burnsstainless.com/techarticles.aspx

Yra ir apie storius, ir apie medziagas bei ilgius.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Vodka » 12 Oct 2010 17:15

Gal durnas klausimas, bet į m50b25 galima sudėti m42b18 stumoklius?
Last edited by Vodka on 12 Oct 2010 19:24, edited 1 time in total.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 12 Oct 2010 17:49

E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

spope
Posts: 284
Joined: 25 Nov 2008 23:07
BMW: e 36 318 is

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by spope » 04 Nov 2010 19:33

dar girdejau,kad galima siurbly kuro pakeisti,vostuva idedi atgalinio grizimo,ir tau iskart geriau trauke.minimalus darbas,bet kas tai padarytu ?

User avatar
LDX
Posts: 96
Joined: 18 Dec 2007 17:52
BMW: e36 320 coupe; e46 330d ; e34 525i
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LDX » 27 Nov 2010 12:48

zygasbmw wrote:
somanas wrote:Tas tai taip.Bet ar man butina skaityt 121 psl, kad suzinociau skaicius.Jei mane toliau domins, tai as ir persiskaitysiu, kas ka kaip darė ir t.t.Bet jei galit vistiek parasykit man cia ;)

kaip tau pasakyti kainas,jeigu kievienas darosi pagal save ir kainu skirtumai yra labai nemazi.skirtingi svapai skirtingos kainos. EBAY pasizurinek kainas,gal taps aiskiau. turbinu ir viso kito kainos svyruoja labai zenkliai.
Na aš kalbėsiu iš savo patirties, vieną modelį jau teko modifikuot, stengiausi sudėti visa kas geriausia ir "ale" kas gražiausia. Faktas tas kad iš to grožio pointo yra tik aplinkinių akiai, pačiam tik minusas, nes už grožį tenka palikti krųvą pinigų. Tarkim keletas pavyzdžių, silikoninė žarna QSP firmos viena 76mm diametro ir 10cm ilgio kainuoja ~55-60lt, yra tam pakaitalas, ne toks gražus tačiau labai tvirtas rusiško sunkvežimio kamaz įsiurbimo filtro žarna 76mm 15cm ilgis ir jos kaina viso labo lytagroje 12lt, pirkti aukšto slėgio restriktoriaus žarną vėl gi kainuos apie 100-150lt jei iš ebay, kam to reikia, pas ponus auksarankius lytagroje kur užspaudžia žarnoms galus pagal poreikį 1m ilgio žarnelę aukšto slėgio armuotą padarytų už 70-80lt. Net gi yra alternatyva ir su turbina, aišku aš pats dar to neišmėginau ar tai atsilieps galios atžvilgiu, turbo lago atžvilgiu, tačiau kam pirkti turbonetic t3/t4 turbiną su A/R50 kuri idiaaaliai tiktų m50b25 varikliui už mažiausiai ~1200lt kai galima įsigyti visiškai naują nedėvėtą turbiną su garantija rusiškojo bielarus 1025. Jos parametrai visiškai atitinka turbonetic turbinos t3t4 flanšui skirtų daugumos turbinų parametrus. Ir ši nauja turbina kiek man pačiam teko savo akimis matyti tekainuoja 500lt + garantija metams.
Na žinoma tai tik mano samprotavimai, kiekvienas gali daryti pagal save, dabar man beliko išmėginti antrajį variantą, jei pasiteisins, beliks tik eksplotuoti ir mėgautis mažomis viso darbo kainomis. :D
Attachments
turbina2.JPG
Rusiška alternatyva.
turbina2.JPG (76.86 KiB) Viewed 16154 times
P1140012.JPG
atrodo gražiai tačiau rezultatą galima išgauti ir su kitokia kol kas pigesne turbina ta patį.
P1140012.JPG (74.06 KiB) Viewed 16156 times

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 27 Nov 2010 18:27

LDX wrote:Na aš kalbėsiu iš savo patirties, vieną modelį jau teko modifikuot, stengiausi sudėti visa kas geriausia ir "ale" kas gražiausia. Faktas tas kad iš to grožio pointo yra tik aplinkinių akiai, pačiam tik minusas, nes už grožį tenka palikti krųvą pinigų. Tarkim keletas pavyzdžių, silikoninė žarna QSP firmos viena 76mm diametro ir 10cm ilgio kainuoja ~55-60lt, yra tam pakaitalas, ne toks gražus tačiau labai tvirtas rusiško sunkvežimio kamaz įsiurbimo filtro žarna 76mm 15cm ilgis ir jos kaina viso labo lytagroje 12lt, pirkti aukšto slėgio restriktoriaus žarną vėl gi kainuos apie 100-150lt jei iš ebay, kam to reikia, pas ponus auksarankius lytagroje kur užspaudžia žarnoms galus pagal poreikį 1m ilgio žarnelę aukšto slėgio armuotą padarytų už 70-80lt. Net gi yra alternatyva ir su turbina, aišku aš pats dar to neišmėginau ar tai atsilieps galios atžvilgiu, turbo lago atžvilgiu, tačiau kam pirkti turbonetic t3/t4 turbiną su A/R50 kuri idiaaaliai tiktų m50b25 varikliui už mažiausiai ~1200lt kai galima įsigyti visiškai naują nedėvėtą turbiną su garantija rusiškojo bielarus 1025. Jos parametrai visiškai atitinka turbonetic turbinos t3t4 flanšui skirtų daugumos turbinų parametrus. Ir ši nauja turbina kiek man pačiam teko savo akimis matyti tekainuoja 500lt + garantija metams.
Na žinoma tai tik mano samprotavimai, kiekvienas gali daryti pagal save, dabar man beliko išmėginti antrajį variantą, jei pasiteisins, beliks tik eksplotuoti ir mėgautis mažomis viso darbo kainomis. :D
Rusiska technika gerai tiems kas netingi prie jos krapstytis pastoviai. Taisykle skupus moka du kartus dar nepasireiske? :D
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
LDX
Posts: 96
Joined: 18 Dec 2007 17:52
BMW: e36 320 coupe; e46 330d ; e34 525i
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LDX » 27 Nov 2010 19:06

Pavadinimas: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
romkasponka wrote:
LDX wrote:Na aš kalbėsiu iš savo patirties, vieną modelį jau teko modifikuot, stengiausi sudėti visa kas geriausia ir "ale" kas gražiausia. Faktas tas kad iš to grožio pointo yra tik aplinkinių akiai, pačiam tik minusas, nes už grožį tenka palikti krųvą pinigų. Tarkim keletas pavyzdžių, silikoninė žarna QSP firmos viena 76mm diametro ir 10cm ilgio kainuoja ~55-60lt, yra tam pakaitalas, ne toks gražus tačiau labai tvirtas rusiško sunkvežimio kamaz įsiurbimo filtro žarna 76mm 15cm ilgis ir jos kaina viso labo lytagroje 12lt, pirkti aukšto slėgio restriktoriaus žarną vėl gi kainuos apie 100-150lt jei iš ebay, kam to reikia, pas ponus auksarankius lytagroje kur užspaudžia žarnoms galus pagal poreikį 1m ilgio žarnelę aukšto slėgio armuotą padarytų už 70-80lt. Net gi yra alternatyva ir su turbina, aišku aš pats dar to neišmėginau ar tai atsilieps galios atžvilgiu, turbo lago atžvilgiu, tačiau kam pirkti turbonetic t3/t4 turbiną su A/R50 kuri idiaaaliai tiktų m50b25 varikliui už mažiausiai ~1200lt kai galima įsigyti visiškai naują nedėvėtą turbiną su garantija rusiškojo bielarus 1025. Jos parametrai visiškai atitinka turbonetic turbinos t3t4 flanšui skirtų daugumos turbinų parametrus. Ir ši nauja turbina kiek man pačiam teko savo akimis matyti tekainuoja 500lt + garantija metams.
Na žinoma tai tik mano samprotavimai, kiekvienas gali daryti pagal save, dabar man beliko išmėginti antrajį variantą, jei pasiteisins, beliks tik eksplotuoti ir mėgautis mažomis viso darbo kainomis. :D
Rusiska technika gerai tiems kas netingi prie jos krapstytis pastoviai. Taisykle skupus moka du kartus dar nepasireiske? :D
Na nepasireiškė, matomai gal dėl to kad arba naudoju labai primityvius daiktus arba sudėtingesnių dar neteko naudoti. Šeip esu ir pats išardęs užsienską turbiną ir rusišką, niekas ten nesiskiria. viskas ten tas pats. tai nelabai įsivaizduoju kas ten gali iš techninės pusės nelaikyt.

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by zygasbmw » 27 Nov 2010 19:09

manau jeigu bus skirtumas,tai metale bei jo apdirbime.

User avatar
LDX
Posts: 96
Joined: 18 Dec 2007 17:52
BMW: e36 320 coupe; e46 330d ; e34 525i
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LDX » 27 Nov 2010 19:14

zygasbmw wrote:manau jeigu bus skirtumas,tai metale bei jo apdirbime.
Nebent tik tiek, jo abdirbime. daugiau visame kame tai nelabai tikiu kad gali būt skirtumas. Kad ir tas t3/t4 turbinos kanalizokas, kur gražinimui tepalo į karteri, tas vapščia svarbu sandarus būtų ir viskas. Beje chebra, man vienas klausimas kilo, kaip jųs pas m50b25 varikli padarot tepalo padavimą turbinai ir kurioje vietoje į karterio dugnine darot skyle? Nes pvz pas m50 kaip ir pas praktiškai visus kitus bmw variklius visur yra keičiamas tepalo filtro elementas kuris statosi į vidų tos apvalios dėžutės, ten jau to vadinamo sandwich'o neįdėsi.

Post Reply