[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
viesulas
Posts: 121
Joined: 30 Mar 2006 21:01
BMW: kol kas ne BMW
Location: Margate,UK
Contact:

Post by viesulas » 05 Feb 2007 02:20

tai kiek galima butu pust kad m20 sankaba dar laikytu, omeny stokine, plius pust tai pust, jei pusi daugiau nei 0,3bar ar kompas besupras??kokio dydzio turbos reiketu kad iki kokiu 250ag isukt
gal kada...
Deadmau5 - Brazil

MariusE30

Post by MariusE30 » 05 Feb 2007 08:18

viesulas wrote:tai kiek galima butu pust kad m20 sankaba dar laikytu, omeny stokine, plius pust tai pust, jei pusi daugiau nei 0,3bar ar kompas besupras??kokio dydzio turbos reiketu kad iki kokiu 250ag isukt
gal kada...
Laiko iki 260~280ag. Na del kompo tai nežinau, kaip ten yra, bet pvz vienas estas ant savo M40B18 pučia 0.7bar su standartiniu kompu, aišku tai gan pavojinga... O turbos tai kad ir kokios K26 iš audi.

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 14:09

MariusE30 wrote:
viesulas wrote:tai kiek galima butu pust kad m20 sankaba dar laikytu, omeny stokine, plius pust tai pust, jei pusi daugiau nei 0,3bar ar kompas besupras??kokio dydzio turbos reiketu kad iki kokiu 250ag isukt
gal kada...
Laiko iki 260~280ag.
Pirmais dviem begiais gal ir laikys :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 05 Feb 2007 20:08

spade wrote:
MENDOZA wrote:turbas hibridas 19psi pucia. bent taip raso.
Dar kas nors apie ja zinoma ar tik tiek?

Nepykit zinoma... Laimiui pagarba, kad jis turi tiek kantrybes atsakineti, bet dauguma klausimu labai jau... naivus. Jei isties tai domina - tai reiktu perskaityt bent jau viena knyga - maximum boost...
turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju :D

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 20:30

MariusE30 wrote:
LaimisBMW wrote: Pirmais dviem begiais gal ir laikys :)
Pažiūrėk šitos temos 3psl, kai kas ten taip rašė :D
:ops
EDIT: Prisiminiau, as turejau omeny ispjaustyta stokini diska, toks gal ir laikytu tiek. Paprastas, o jei dar senas tai be sansu manau, arba bent jau neilgai :)
Last edited by LaimisBMW on 05 Feb 2007 20:47, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 20:44

MENDOZA wrote:
spade wrote:Dar kas nors apie ja zinoma ar tik tiek?

Nepykit zinoma... Laimiui pagarba, kad jis turi tiek kantrybes atsakineti, bet dauguma klausimu labai jau... naivus. Jei isties tai domina - tai reiktu perskaityt bent jau viena knyga - maximum boost...
turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju :D
T2 cia ziauri zagluske isvis :D T3 ant 2.5 per maza irgi (nors esu mates kiti deda jas vistiek), nebent "Super60" dar tiktu.
Kaip pavyzdi galiu duot, hondistai tas nesustras T3 deda ant civiku 1.5 , 1.6, tai va..
Matai, cia netinka tokia logika kad kiek noriu arkliu tokio dydzio ir turbina, jei 50ag, tai t2 uzteks .. Paprasciausiai pro ja nepraeis ismetimo dujos normaliai, viskas atgal i cilindrus eis, bloges uzpildymas, detonuot nores, sunku bus sureguliuot misini/degima ir t.t. Nu nzn, ka cia ir patart. Ziurek i kazka didesnio Garrett T4, GT32, gal dar kokia T28 tiktu; Holset H1C, HX35 ar pan. Maza slegi pusi ir bus ramu, variklis bent jau kvepuos normaliai, su normaliu setupu full boostas turetu buti ne veliau negu originalus torko pikas (~3500-4000rpm). Reikia nepamirst kad musu SOHC N/A velenelis yra su didoku overlapu ir agresyvoko profilio lyginant su gimtais turbininiais varikliais, del to zaglushkes daryt negalima.
Beje 2.5 cia m20 ar m50 ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
viesulas
Posts: 121
Joined: 30 Mar 2006 21:01
BMW: kol kas ne BMW
Location: Margate,UK
Contact:

Post by viesulas » 05 Feb 2007 21:09

nu mendoza domisi del M50, o as del M20
Deadmau5 - Brazil

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 22:58

viesulas wrote:nu mendoza domisi del M50, o as del M20
e30zone forume pabandyk sukontaktuot su "Ant". Kazkada esu su juo del MS kalbejes, ismano neblogai tuos reikalus ir ne viena e30 yra jau uzturbines. Gal ir jums padarytu.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 23:39

Idomu kiek galios prideda, bet 3k eur kaina irgi kazkaip neviliojanti :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
viesulas
Posts: 121
Joined: 30 Mar 2006 21:01
BMW: kol kas ne BMW
Location: Margate,UK
Contact:

Post by viesulas » 05 Feb 2007 23:43

tai vat as ir mastau gal turbo?? bus matyt nedabar visviena, dabar kiti planai ant nosies :D sexe
Deadmau5 - Brazil

spade

Post by spade » 06 Feb 2007 10:22

Kaip Laimis ir sako T2 cia visai netiktu. 50 ag yra zinoma 50 ag nesvarbu ant kokio variklio, ir oro kiekis zinoma vienodas. Bet tu turi ziureti visa galinguma, o ne tik prieaugi, nes turbina turi pajegti pumuoti oro tiek, kiek reikia visam galingumui pasiekti, nes visas oras eis per turbina, o ne tik jo dalis. Tai jei darom prielaida, kad tu nori kokiu 250Ag, tai reikia atitinkamos turbinos...

O T2, prie geriausiu noru virsutine riba yra ~140Ag. T25 bus ~210Ag. T3 kazkas ~300Ag (jei "didele"... o jei maza, tai ir kokie ~200Ag gali buti).
Laimis labai teisingai sako, del to, kokios turbos reiketu (na, tik imho T28, bent jau standartines imho per mazos tokiam varikliui). Juolab kad reik nepamirst, kad jei nemazinam suspaudimo laipsnio t.y. ruosiames pusti nedaug, tai reikia stengtis kiek imanoma pralaidesni daryt ismetima, kad (kaip laimis jau minejo :D ) butu kuo mezasnis ismetamuju duju grizimas i degimo kamera - nes tai labai skatina detonacija (jau nekalbant apie tai, kad tai dusina varikli, kol jis dirba atmosferiniais rezimais, o tai yra 99,9 proc, jei ne daugiau, viso laiko). As (bet tai zinoma neipareigojanti nuomone ;) ) ant tokio palyginus didelio variklio, kuris turi nemazai torko zemose apsukose isvis buciau linkes rinktis kiek didoka karstos puses kriaukle, kad restrikcija butu kuo mazesne, net jei uzsipus kiek veliau.

A, ir beje, turiu "ant pardavimo" T4 ir Rotrex 30-74 :ops

Tai o vistik, apie ta hibrida kas nors daugiau zinoma? :)
[edit] Klausiu nes, jei ten tikrai hibridas kazkoks, tai gal ash buciau susidomejes ir galetume keist i T4...
LaimisBMW wrote:
MENDOZA wrote: turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju :D
T2 cia ziauri zagluske isvis :D T3 ant 2.5 per maza irgi (nors esu mates kiti deda jas vistiek), nebent "Super60" dar tiktu.
Kaip pavyzdi galiu duot, hondistai tas nesustras T3 deda ant civiku 1.5 , 1.6, tai va..
Matai, cia netinka tokia logika kad kiek noriu arkliu tokio dydzio ir turbina, jei 50ag, tai t2 uzteks .. Paprasciausiai pro ja nepraeis ismetimo dujos normaliai, viskas atgal i cilindrus eis, bloges uzpildymas, detonuot nores, sunku bus sureguliuot misini/degima ir t.t. Nu nzn, ka cia ir patart. Ziurek i kazka didesnio Garrett T4, GT32, gal dar kokia T28 tiktu; Holset H1C, HX35 ar pan. Maza slegi pusi ir bus ramu, variklis bent jau kvepuos normaliai, su normaliu setupu full boostas turetu buti ne veliau negu originalus torko pikas (~3500-4000rpm).
viesulas wrote:laimi in UK kaina bus kosmine, ir paciam idomu kas kaip kur, cia vien numapint kainuos jau, nu neesme, reiks paklaust, arba bent jau pasidomet ka jis yra padares, cia vat toks idomus projektas
http://static.schmiedmann.dk/Danish/acr ... lation.pdf

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 06 Feb 2007 22:51

MENDOZA wrote:na pirma eis sitas turbas. paskiau ziuresiu, nepatiks desiu didesni. viskas labai paprasta... :D
Arba pasikeisiu varikli :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » 07 Feb 2007 16:18

MENDOZA wrote:na pirma eis sitas turbas. paskiau ziuresiu, nepatiks desiu didesni. viskas labai paprasta... :D
Paklausyk geriau ką protingi žmonės tokie kaip spade ir Laimis tau sako, o ne daryk pagal save, viskas ką jie sako ne iš oro paimta...

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 07 Feb 2007 22:39

man klausyt kad geriausia yra garrettas t04 i bm? kad t3 nieko gero. idomu kokie variantai yra pas juos? ar kad imprezos ej25 matoriukas ismeta daug maziau duju ne m50?jau ant standarto m20(8.8:1) uzmetus t3 jau gali tureti 250 hp prie 0.7 bar . 150lbf.ft torque'o prie 1800rmp kai standartas ta pati sukima duoda prie4300. stai ir t3 :D numeti suspaudima iki 8.1:1 pakeli putima iki baro ir beveik 3shimtai virs. ar ne taip?
na pas mane ne t2, o td05h-20g. aisq dar neideta, bet pakeliui. aciu uz t4 pasiulima, tikrai nekeisiu ;)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 08 Feb 2007 04:05

MENDOZA wrote:jau ant standarto m20(8.8:1) uzmetus t3 jau gali tureti 250 hp prie 0.7 bar . 150lbf.ft torque'o prie 1800rmp kai standartas ta pati sukima duoda prie4300.
Jei jau kopini info is forumu, tai uzbaik sakini iki galo, beveik visi (kas supranta situacija) su tom t3 skundziasi kad ant aukstu rpm dusta variklis.
MENDOZA wrote:numeti suspaudima iki 8.1:1 pakeli putima iki baro ir beveik 3shimtai virs. ar ne taip?
Kaip ir spade rase, T3 buna visokiu dydziu, su kuria nors is didziuju gal ir ismyzinsi tuos 300ag, o su mazesne niekaip. O kam ta suspaudima mazint tiek ? Su standartiniu suspaudimu (8.8:1) galima 350 ir daugiau ag isspaust, bet aisku ne su T3.

Beje toks vienas pastebejimas. Daznai forumuose buna dalyviai i 2 frontus susiskyrste, vieni kur kariauja uz mazas turbinas (ala geresnis spoolas, mazesnis lagas, instant boost, wahetever ..). O kiti uz dideles (big hp, safe tuning). Man asmeniskai nereikalingi 400nm ant 1800rpm ar pan., geriau tiek ag ant high rpm. Kam ko reikia..
Anyway, tingiu daba ieskot mapo, bet kiek atsimenu tai pagal dydi td05-20g jau kazkas i teisingesne puse turetu buti.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 08 Feb 2007 10:25

del suspaudimo tai jo, pasiziurekit kiek pas shioulaikines turbinines mashinas..
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 08 Feb 2007 11:49

tiesa o kaip back pressure pas tokias mazas turbas, kazkaip jis labai neigiamai veikia turba, nes pamenu per tukstanti lospatrankos turba gana greit uzlenke vien del back pressure..
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
mindozee
Posts: 16
Joined: 16 Aug 2006 00:51

Post by mindozee » 09 Feb 2007 13:26

va cia tai e30 kar1 jau ir taip v8 geris o cia twin turbo! http://www.bmwstyle.ru/index.php?mid=tu ... ght=tuning

MariusE30

Post by MariusE30 » 21 Feb 2007 21:58

Griausmas wrote:Hmm, supratau, reiskia "stand alone" valdo :) o siam privalumui turboot reiketu paaukot kokius 2k ane?
Na megasquirt apie 1k lt su viskuo, gal pigiau dar... V.E.M.S. apie 2k lt, bet jis pranašesnis už Ms, nes turi auto tune funkciją, apie ją Laimis rašė, susirask kažkuriam puslapyje šitoje temoje, nuo 12psl paieškok ir rasi, aišku jei įdomu :)
edit: radau apie auto tune http://www.autronic.com/page_files/autotune_feature.htm

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 21 Feb 2007 22:22

MariusE30 wrote:
Griausmas wrote:Hmm, supratau, reiskia "stand alone" valdo :) o siam privalumui turboot reiketu paaukot kokius 2k ane?
Na megasquirt apie 1k lt su viskuo, gal pigiau dar... V.E.M.S. apie 2k lt, bet jis pranašesnis už Ms, nes turi auto tune funkciją, apie ją Laimis rašė, susirask kažkuriam puslapyje šitoje temoje, nuo 12psl paieškok ir rasi, aišku jei įdomu :)
edit: radau apie auto tune http://www.autronic.com/page_files/autotune_feature.htm
Autronic tai biski stipriai naglesnis uz tuos visu kitus ECU ir kaina atatinkama (SM4 6-7k lt).
Kiek teko skaityt palyginima, tai Autronic tas automatinis sumapinimas pagal AFR yra zymiai pranasesnis.
MS1 v3.0 su sensoriais, shipingu ir muitu stotusi kazkur 1,1k lt, bet reiktu ji susilituot paciam (surinktas apie 100usd brangesnis).
V.E.M.S plikas apie 2k, su visais navarotais apie 3k. Pagr pliusas kad turi integruotus 2 WBO kontrolerius, nebereik pirkti kokio LM1 ar LC1 ..
Ir yra iskarto daug navarotu kuriuos reiktu papildomai i MS "ilituoti".. EGT, launch control, ir t.t. Siaip ir daugiau pliusu yra ko MS neturi dar.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply