[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by zygasbmw » 27 Nov 2010 19:17

statosi daviklis tepalo spaudimo i jy.issuki davikly, pasidarai perechoda,kad isisuktu daviklis ir slangute turbui.

User avatar
911
Posts: 32
Joined: 21 Oct 2008 21:37
BMW: E36 xxx; e34 m50b20
Location: UK e6

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by 911 » 26 Dec 2010 20:39

na pats darausi ant 320i..tiksliau baigineju pirktis viska.. po nauju tureciau pradeti rinktis..tai vnz be 8-12tk lietuvisku ne pro kur.. nors mano samata apie 5tk lt.. vnz stage-1 nieko mandro kolkas.. 0.5 baro bus,su stock viduriais.kol tarpines,varztu ir ecu neturiu..dar plius 5-6tk lt dasideda..o uz 1,5 tk lt..skec..ksakant traktoriui tik duslerka galima pakeisti :D
E36 xxx
Planai-Planai-Planai

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Acer » 01 Feb 2011 23:01

Cia kazkas jau domejosi tuom, bet kazkaip niekas nieko neatsake. Taigi noreciau paklaust ka manot apie purkstukines dujas ir turbo? Ieskojau informacijos, bet pavyko rasti tik kad zmones vaziuoja ir gan neblogai, gal kas daugiau zinot? Nes auto noretusi ne tik aiksletese, bet ir kasdieniniame vaziavime naudot, o lyg ir programuojamo kompo kaip ir nebereiketu, nes uzsivestu ir su org kompu, o jau dujas sitas galima reguliot. (kai tokias dujas uz 1k yra galimybe isidet, tai ir niezti rankos). Noreciau isgirst nuomone zmoniu, kurie zino ka nors apie tai, ar yra susidure, o ne tu kurie yra isikale i galva kad tai nesamone :D

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ErX » 01 Feb 2011 23:05

Man taip pat idomu butu suzinot apie toki derini is kieno nors patirties :)
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Acer » 01 Feb 2011 23:11

As seip ir su paciu dujininku kalbejau apie tai, sako galima ir su paprasta yranga padaryt, tik jei jau saus, didele tikimybe, kad turbinos asele lus, o jau su purkstukine yranga sako jokiu problemu. Bet va tikrai norisi suzinot is tu kas su situom susidure.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by ErX » 01 Feb 2011 23:26

Siaip gamyklines turbinines masinos tai vaziuoja su dujom ir normaliai, audi 1.8T, 2.2 T, 2.7T ir pan, subaru irgi vaziuoja, bet cia geriau kas ismano papasakotu :)
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 01 Feb 2011 23:38

E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
magnat
Posts: 54
Joined: 21 Nov 2009 23:00
BMW: E34
Location: Mazeikiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by magnat » 22 Feb 2011 13:44

Sveiki, gal kas galetu padeti susiskaiciuoti kura ? Setupas : motoras m20b25 , dvigubi purkstukai vieni stoc kiti papildomi, isurbimo kolektorius bus virinamas kitas, suspaudimo laipsnis 8:1, norima pusti 0,8bar, min rpm 2000 t.y. =12,4608lbs/min, max rpm 6000t.y.=37,3824lbs/min . Kokiu reiketu papildomu purkstuku, kokio pralaidumo? Kokia yra kuro/oro santykio formulike, kad galetu pasiskaiciuot ? kiek panasiai arkliu butu ?

Aisku jei gerai esu ora suskaiciaves ,skaiciavau taip: darbinis turis dalinamas per puse (nes per 1 rpm apsisuka tik puse cilindru per kita apsisuka kita grupe) dauginama is norimu rpm skaiciaus (min ir max)prie kuriu musu turbina turetu pasiekti darbini slegi, dauginame is degimo kameros uzpildymo koeficiento 0,8 su 2voztuvu sistema 0,9 su 4 dauginame is planuojamo pusti slegio ,,presure" .Musu atveju presure 2,36=0.786bar viska suskaiciave gauname kg/min juos konvertuojame i lbs/min daugindami is 0,00264 koeficiento ir gauname lbs/min.

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 22 Feb 2011 15:20

magnat wrote:Sveiki, gal kas galetu padeti susiskaiciuoti kura ? Setupas : motoras m20b25 , dvigubi purkstukai vieni stoc kiti papildomi, isurbimo kolektorius bus virinamas kitas, suspaudimo laipsnis 8:1, norima pusti 0,8bar, min rpm 2000 t.y. =12,4608lbs/min, max rpm 6000t.y.=37,3824lbs/min . Kokiu reiketu papildomu purkstuku, kokio pralaidumo? Kokia yra kuro/oro santykio formulike, kad galetu pasiskaiciuot ? kiek panasiai arkliu butu ?

Aisku jei gerai esu ora suskaiciaves ,skaiciavau taip: darbinis turis dalinamas per puse (nes per 1 rpm apsisuka tik puse cilindru per kita apsisuka kita grupe) dauginama is norimu rpm skaiciaus (min ir max)prie kuriu musu turbina turetu pasiekti darbini slegi, dauginame is degimo kameros uzpildymo koeficiento 0,8 su 2voztuvu sistema 0,9 su 4 dauginame is planuojamo pusti slegio ,,presure" .Musu atveju presure 2,36=0.786bar viska suskaiciave gauname kg/min juos konvertuojame i lbs/min daugindami is 0,00264 koeficiento ir gauname lbs/min.
Ko nenori metriniais vienetais skaiciuoti?

pirmas google rezultatas http://www.rceng.com/technical.aspx skaiciuokle apacioje.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

algirdas m
Posts: 58
Joined: 31 Dec 2008 17:08
BMW: e46 318 ci. e34 m50
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by algirdas m » 23 Feb 2011 15:19

magnat wrote:Sveiki, gal kas galetu padeti susiskaiciuoti kura ? Setupas : motoras m20b25 , dvigubi purkstukai vieni stoc kiti papildomi, isurbimo kolektorius bus virinamas kitas, suspaudimo laipsnis 8:1, norima pusti 0,8bar, min rpm 2000 t.y. =12,4608lbs/min, max rpm 6000t.y.=37,3824lbs/min . Kokiu reiketu papildomu purkstuku, kokio pralaidumo? Kokia yra kuro/oro santykio formulike, kad galetu pasiskaiciuot ? kiek panasiai arkliu butu ?

Aisku jei gerai esu ora suskaiciaves ,skaiciavau taip: darbinis turis dalinamas per puse (nes per 1 rpm apsisuka tik puse cilindru per kita apsisuka kita grupe) dauginama is norimu rpm skaiciaus (min ir max)prie kuriu musu turbina turetu pasiekti darbini slegi, dauginame is degimo kameros uzpildymo koeficiento 0,8 su 2voztuvu sistema 0,9 su 4 dauginame is planuojamo pusti slegio ,,presure" .Musu atveju presure 2,36=0.786bar viska suskaiciave gauname kg/min juos konvertuojame i lbs/min daugindami is 0,00264 koeficiento ir gauname lbs/min.
as tai dar tokius pat stokinius 6 deciau ten jie turbut ape 200cc? .12 vnt 350 ag uzteks , tik siurbli antra idek antram fuel railui. bet su 0,8bar tiek nesigaus .

User avatar
magnat
Posts: 54
Joined: 21 Nov 2009 23:00
BMW: E34
Location: Mazeikiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by magnat » 23 Feb 2011 20:29

siaip su siurbliu ne problema dadet ,bet manau, kad neturetu krist slegis ant tiek, kad butu maziau 3kg. Purkstuku darbinis slegis nuo 3iki3,5 tai nemanukad toki kieki siurbliui kad ir dviguba magistrale jam butu sunkiai uzmaitinti . nu jei kas ,kai pakursiu ziuresiu kaip bus su maitinimu .Pasivertes ziuriu kad turiu purkstukus nuo3,5l kpdas 0280150714 tai gal situos ikonstruosiu. Bet kaip naturoj isskaiciuot kuro santyki nesuprantu, esu susipykes su anglu :ops gal butu kaip nors paprasciau tarrkim ant litro oro koki 10 ml kuro . Ziurejau tas formules nepritaikiau nevienos, aisku jei kalbos nibumbum taj ka pritaikysi

algirdas m
Posts: 58
Joined: 31 Dec 2008 17:08
BMW: e46 318 ci. e34 m50
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by algirdas m » 23 Feb 2011 22:50

magnat wrote:siaip su siurbliu ne problema dadet ,bet manau, kad neturetu krist slegis ant tiek, kad butu maziau 3kg. Purkstuku darbinis slegis nuo 3iki3,5 tai nemanukad toki kieki siurbliui kad ir dviguba magistrale jam butu sunkiai uzmaitinti . nu jei kas ,kai pakursiu ziuresiu kaip bus su maitinimu .Pasivertes ziuriu kad turiu purkstukus nuo3,5l kpdas 0280150714 tai gal situos ikonstruosiu. Bet kaip naturoj isskaiciuot kuro santyki nesuprantu, esu susipykes su anglu :ops gal butu kaip nors paprasciau tarrkim ant litro oro koki 10 ml kuro . Ziurejau tas formules nepritaikiau nevienos, aisku jei kalbos nibumbum taj ka pritaikysi
na del siurblio kaip nori paziurek kas is tu 3kg liks kai purkstuku duty cycle bus apie 95%.
del purkstuku , yra paprasta formule 6 cilindram kiek cc/min purkstukas tiek arklio jis paseria.ir ta taisykle veikia, bent man.del kuro oro santikio ,saugus santykis on boost yra apie12 daliu oro 1 dalis kuro(benzo)ty 1 gram kuro 12gram oro.susirask enciklopedijoj kokioj kiek sveria litras oro air density ar air mas :)

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 27 Mar 2011 22:58

Zodziu susiduriau su tokia beda. Kol variklis saltas ir vakume viskas ok, pilnai susilus varikliui ir gazuojant, duodant slegio siektiek varo tepalus per vamzdi su spyruokle einanti is isiurbimo koliko i bloka. Apacioj idejau nauja oringa, saiba, bet nepadeda, siandien isvare nemazai tepalo per ten. Ant alsuoklio einancio is voztuvu dangtelio uzdetas filtriukas, per ten eina tik garai, tepalo nespjaudo. Droselis, visas vamzdynas svarus, sausas, nei laso tepalo. Ar gali buti beda zieduose? Beje po tepalo isvarymo variklis pradejo pulsuoti ir uzgeso.
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by zygasbmw » 28 Mar 2011 00:34

ziedai,stumuokliai,blokas,uzsikimses dangtelio alsuoklynas.

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 28 Mar 2011 15:12

supratau, viskas kaip ir aisku
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
magnat
Posts: 54
Joined: 21 Nov 2009 23:00
BMW: E34
Location: Mazeikiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by magnat » 20 May 2011 11:23

Sveiki, ar esat kas savo vandeninius kanalus uzvirine aklinai ? Jei taip ,tai kaip galvos temperatura ar smarkiau kaista ? Ir jei uzglusinus alsuoklio vamzdi m20 kur jungiasi tarp galvos ir karterio ar labai kas negerai butu ? labai jis man maisos isiurbimo kolika gaminant, tai sakau gal uzvirinti ta skyle galvoj ir ok , bet jei ji labai reikalinga .Na siaip motore nereikalingu daliu nera ir kiekviena atlieka savo funkcija, bet ...
Attachments
f_toppen_klar.JPG
f_toppen_klar.JPG (51.65 KiB) Viewed 10220 times

EJP325
Posts: 27
Joined: 22 Aug 2010 22:54
BMW: e30 325,e36 325
Location: ALYTUS

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by EJP325 » 20 May 2011 22:12

aklinai kanalu neuzvirina
Attachments
hpim0289.jpg
hpim0289.jpg (177.37 KiB) Viewed 10172 times

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Beglys » 21 May 2011 14:34

O tokie pricindalai, kiek patrumpina galvos tarnavimo laika?

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by as_tu1 » 21 May 2011 19:17

turiu minciu daryt turbo projekta.
auto 318is cupe (dar nenupirktas)
jau turiu gt28r turbina su laisvo pralaidumo downpipe,didely ic,sr20det purkstukus ir dar dauka nuo sr20det

kadangi programuojamas kompas brangus ir programavimas brangus tai renkuos naujos kartos dujine yranga,pasildomas butu variklis benzinu mazais sukeis,o darbinis rezimas butu dujom.

taigi laukiu patarimu:

1.kokias galimybes turi lenku stag-300 premium duju yranga. (dar neissirinkes tinkamiausio varijanto turbinimui)

2.laukiu patarimu del turinos tvirtinimo gt28r

3.koky slegy laikys m42b18 nelendant prie variklio (y varikly butu lendama veliau,kai bus kelemas slegis)

4.kokio ag nm prieauglio galiu tiketis nelendant prie variklio.

is kurio variklio daugiau perspektyvu ir patvaresnis m42b18 ar m50b20?kitaip sakant 318is cupe ar 320 cupe

as_tu1
Posts: 73
Joined: 06 May 2011 01:25

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by as_tu1 » 21 May 2011 21:56

romkasponka wrote:Dek megasquirta ir E85 ;)
as jo nemokesiu pats pajunkt ir programavimas 800lt
todel su naujos kartos dujom butu geriause ir taupu
gt28r turbina(nes ja turiu)
,ir koky varikly rinktis m42b18 ar m50b20 ?kokie ju suspaudimo laipsnei,kuris pranasesnis tam reikalus su gt28r +LPG naujos kartos

galbut kas turit nuorodu butent su panasiu varijantu pasiskaitinet?
Last edited by as_tu1 on 26 May 2011 17:28, edited 1 time in total.

Post Reply