[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
sveiki ganinamas toks idimus projektas e36/5 1.6 turbo 77kv bus leidziamas DUJOMIS pardavimui kaina prasides nuo 12 k litu prognozuojama gale 220 230 ag sudomintu toks projektasas ar ne lauksiu pritarimu priestaravimu gale real. bus naudojama turbo tbo324 riebasnuiu misiniu ,naglesniu uzdegimu sistema turi pasiekt apie 260 ag .
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Viskas gerai, jei tai daroma butu sau is idejos, kaip eko daily car'a idomesni. Bet pardavimais labai abejoju, nes ekonomines naudos nera, kai uz tokia kaina, galima naujesni, galingesni, patikimesni, be lago motora isimest.... Ir siaip, kiek laikys sitas motoriukas su daugiau kaip 2x didesne galia? Dujos bus ispurskiamos skystos fazes? Jei ne, kam tas riebesnis misinys, cia juk ne benzas.
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
pasiliksiu sau su civikais mustis ta tb0324 260 turi atpust prie 1.6 baro .megaskvirtas labai puikiai tvarkosi su dujiniai purkstukais:)
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Galvojau viskas cia bsk rimciau, pasirodo ne.... Apie tikslu afr gali uzmirst, jei tiesiai su ms duju purkstukus valdysi, kas matuos duju slegi, temperatura ir pagal tai darys misinio korekcijas? Galvoji tas vargsas m43b16 atlaikys 1.6 bar?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Kodel tu manai, kad MS negali temperaturos matuoti?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
rimtuoli, viskas te gerai bus su tuo misiniu jau puse metu su atmosferiku ms dujos vazineju ir afr labai puikiai suimapina reduktorius turi tokia pat funkcija kaip i benzui fpras ,kyla slegis kolike kyla slegis ir i purkstukus o toliau ranku miklumas. o vat del laikymovariklio tai ce zinai nebandysi nezinosi.o pritruks duju suksiu da 4 purkstukusGedass wrote:Galvojau viskas cia bsk rimciau, pasirodo ne.... Apie tikslu afr gali uzmirst, jei tiesiai su ms duju purkstukus valdysi, kas matuos duju slegi, temperatura ir pagal tai darys misinio korekcijas? Galvoji tas vargsas m43b16 atlaikys 1.6 bar?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Nematau prasmes ginchytis, bet 300ag nera cia jau tokia didele beda su tokiu varikliu ir turbo (nesu as didelis specialistas). Tik neaisku kiek ilgai. Kiek pamenu neveltui jis kaip baze pasirinktas S14 motorui. Stumokliu diametras didelis, o tai leidzia tureti didelius voztuvus. Stumokliu greitis nedidelis del mazos eigos, o tai velgi leidzia daugiau sukti motora.
Labai noreciau, kad m42 arba m50 variklio stumokliai butu tokio diametro kaip M10
p.s. primeciau cia greit, kad m10 isiurbimo voztuvo plotas toks pat kaip ir plytos arba m42 dvieju isiurbimo. Su m20 nelyginu, nes jie mazesni uz m10...
Labai noreciau, kad m42 arba m50 variklio stumokliai butu tokio diametro kaip M10
p.s. primeciau cia greit, kad m10 isiurbimo voztuvo plotas toks pat kaip ir plytos arba m42 dvieju isiurbimo. Su m20 nelyginu, nes jie mazesni uz m10...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
sukt daug neleidzia virsus ( + m42 ir m50 del tobulesnio skirtymo mechanizmo)romkasponka wrote:Nematau prasmes ginchytis, bet 300ag nera cia jau tokia didele beda su tokiu varikliu ir turbo (nesu as didelis specialistas). Tik neaisku kiek ilgai. Kiek pamenu neveltui jis kaip baze pasirinktas S14 motorui. Stumokliu diametras didelis, o tai leidzia tureti didelius voztuvus. Stumokliu greitis nedidelis del mazos eigos, o tai velgi leidzia daugiau sukti motora.
Labai noreciau, kad m42 arba m50 variklio stumokliai butu tokio diametro kaip M10
p.s. primeciau cia greit, kad m10 isiurbimo voztuvo plotas toks pat kaip ir plytos arba m42 dvieju isiurbimo. Su m20 nelyginu, nes jie mazesni uz m10...
tu ir pats supranti kad plotas toli grazu ne viskas.
Man laabai patinka m10, bet apart tikslo turet 1.6 turbo, nematau racionalios priezasties kodel pigiau ar paprasciau ar efektyviau imt daryt m10, o ne isa ar plyta.
m10 1.6 buvo e21 !, cia tipo neproblema surast
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
virsu irgi nera didele problema- kazkada(pries 10m.) mano "treneris" leke su formule kurioje buvo m10b20, suko 7500Rpm
man tai basiu daryt tokia seniena kaip m10, jau atrodo geriau koki m42b18 mazint turi ir tada daryt..
man tai basiu daryt tokia seniena kaip m10, jau atrodo geriau koki m42b18 mazint turi ir tada daryt..
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Galima ir m42 daryti 1,6 su M40 alkune, bet ten su sukimu beda, nes nuo 8,5 krpm su tepimu bedos...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
nu manau kad jei butu "m42b16" turbo uztektu ir 7500rpm ar 8000rpm
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
e21 buvo ir su m10 b15 pats da toki vazinejau. seip as tik uz m10 nes viduriai kaip m 30 o m 30 2 bar laiko su standartiniais viduriais ir koeficietas gaunas 1 litras =174 ag su 1,6 baro ir su nekosminem 6500 apsuku bet kadangi i e36 kebula nesideda m10 del siurblio tai zaidziu su m43
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
tai siaurastopis tai ne e36... del to ir raso kad nesideda, nes siurblys tepalo nepersikelia
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Zinau kas ka turi, bet reduktorius nera tobulas dalykas, ir jo slegio paklaidos milziniskos, palyginus su benzo slegio plaikymo tikslumu. Kol atmosferikas, slegis mazai krenta, nes nieko srauto ner, vat kai bus turbo, tada ir prasides, slegis prades krist, bet tas dar baika, esme kad tas kritimas prades kurkas labiau priklausyt nuo duju kiekio balione. Zinoma jei naudoji MS3, tai tada viskas ok, kadangi neparasei koki ms naudoji.....algirdas m wrote:rimtuoli, viskas te gerai bus su tuo misiniu jau puse metu su atmosferiku ms dujos vazineju ir afr labai puikiai suimapina reduktorius turi tokia pat funkcija kaip i benzui fpras ,kyla slegis kolike kyla slegis ir i purkstukus o toliau ranku miklumas. o vat del laikymovariklio tai ce zinai nebandysi nezinosi.o pritruks duju suksiu da 4 purkstukusGedass wrote:Galvojau viskas cia bsk rimciau, pasirodo ne.... Apie tikslu afr gali uzmirst, jei tiesiai su ms duju purkstukus valdysi, kas matuos duju slegi, temperatura ir pagal tai darys misinio korekcijas? Galvoji tas vargsas m43b16 atlaikys 1.6 bar?
Zinoma gali, kadangi neparase kuris MS, speju I, nes kai jau taupoma...romkasponka wrote:Kodel tu manai, kad MS negali temperaturos matuoti?
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
ms1 v3.0 taupau, o gal pries mapinant duju usipilt reik daugiau nei uz 3 litus tada gal nesokines slegis? ar vamzdeli is baliono ne 6mm atsitempt?
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Burimai cia prasideda su tais voztuvais, o buvo taip...
M43 intake 42/6.94, exhaust 36/6.94
M10 42/8 ir 35/8
M30 47/8 ir 38/8.
P.S. Jei bmwfans meluoja, tai meluoju ir as
M43 intake 42/6.94, exhaust 36/6.94
M10 42/8 ir 35/8
M30 47/8 ir 38/8.
P.S. Jei bmwfans meluoja, tai meluoju ir as
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
kolikai ismetimo isiubimo mano gamybos turbo nuo e28 td duju reduktorius 2kameru purkstukai reg fast melini
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
cia m43 darai ar koki? kada uzsipucia turbina?
mapinai atsizvelgdamas i standartine lamda ir vaziavima?
mapinai atsizvelgdamas i standartine lamda ir vaziavima?
-
- Posts: 58
- Joined: 31 Dec 2008 17:08
- BMW: e46 318 ci. e34 m50
- Location: Kaunas
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
taip ce m43 ,usipucia nuo 3500 rpm jokiu standart lemdu nenaudoju tik wideband .ateiti desiu pralaidesni voztuva i baliona ir plastikine magistrale iki reduktoriaus daba da su 6mm vaziuoju,nuo 6000 rpm krenta duju slegis truksta duju ir banddysiu dar damest baru.
Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
O kokios duju sanaudos? Nes kiek suprantu siekiama ekonomijos.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D