[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 02 Feb 2007 20:58

MENDOZA wrote:turbas hibridas 19psi pucia. bent taip raso.
Kas is to kad 19 psi pucia, tai BETKOKIA turbina gali, reik ziuret ka pucia (debetas) - cfm.
MENDOZA wrote: del svaistikliu ziurejau, radau kad 140mm. na nesvarbu, yra ir 130.pasiziuresiu del tarpiniu. girdejau kad deda 2mm tarpines.
Nu cia tai tu tik pats sau apsisunkini viska.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

mantioras

Post by mantioras » 04 Feb 2007 18:48

Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 19:06

mantioras wrote:Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..
Sunku butu parasyt istikruju, jei paciam darytis iki 10k, jei ne paciam nuo 10k lt.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » 04 Feb 2007 19:09

mantioras wrote:Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..
Tai kad niekad ir nekalbėta apie M50B25 turbonizavimą, kiek atsimenu tai buvo samata padaryta M20B25 variklio. Bet kokiu atveju M50 bus brangiau, nes 24v ir suspaudimo laipsnį manau, kad reiktų mažint, nebent pūsi nedaugiau 0.5 bar.

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 20:24

MariusE30 wrote:
mantioras wrote:Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..
Tai kad niekad ir nekalbėta apie M50B25 turbonizavimą, kiek atsimenu tai buvo samata padaryta M20B25 variklio. Bet kokiu atveju M50 bus brangiau, nes 24v ir suspaudimo laipsnį manau, kad reiktų mažint, nebent pūsi nedaugiau 0.5 bar.
Aha, nors esu girdejes kad ir 0,7bar (gal net ir daugiau) ant standarto laiko, bet jei kas nors nors biski pirsteles bus pasekmes iskarto :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 04 Feb 2007 20:55

O tai kiek galetu i stock m20b25(arba m20b27) motora pust ?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

MariusE30

Post by MariusE30 » 04 Feb 2007 21:02

masta_killa wrote:O tai kiek galetu i stock m20b25(arba m20b27) motora pust ?
Manau, kad iki 1 bar, Laimis patikslins :D

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 21:07

MariusE30 wrote:
masta_killa wrote:O tai kiek galetu i stock m20b25(arba m20b27) motora pust ?
Manau, kad iki 1 bar, Laimis patikslins :D
:D
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » 04 Feb 2007 21:11

LaimisBMW wrote:
MariusE30 wrote: Manau, kad iki 1 bar, Laimis patikslins :D
:D
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi? :)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 21:55

MariusE30 wrote:
LaimisBMW wrote: :D
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi? :)
Pigiausiai, tai butu 12.9 varzteliai kogero. O-ringint jei nori, reik daryt kapitalke jau automatiskai. O siaip teisingas variklio tiuningas (kompas) pirmoj vietoj turi but, kitaip niekas nepades.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 04 Feb 2007 21:58

koks pontas ish tos turbos jei negali uzpusti 1,5 bar? :)
Gal galima kokius geresnius shvaistiklius sudeti, nuo dyzelio kokio?

Kur silpniausia vieta pas M20 matara?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

MariusE30

Post by MariusE30 » 04 Feb 2007 22:00

LaimisBMW wrote:
MariusE30 wrote: O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi? :)
Pigiausiai, tai butu 12.9 varzteliai kogero. O-ringint jei nori, reik daryt kapitalke jau automatiskai. O siaip teisingas variklio tiuningas (kompas) pirmoj vietoj turi but, kitaip niekas nepades.
Na jei kalba užsivedė apie varžtelius, tai tie 12.9 tipo Metric blue grade? Ar yra Lietuvoj pirkti kažkas panašaus?
romkasponka wrote:koks pontas ish tos turbos jei negali uzpusti 1,5 bar?
Šiek tiek kvailokai skamba, vieniem 0.5 bar užtenka kitiem ir 1.5 bar per mažai....

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 22:07

romkasponka wrote:koks pontas ish tos turbos jei negali uzpusti 1,5 bar? :)
Siaip kalba ejo apie stokini varikli, ar bent jau nelendant i vidu :)
Aisku galima ir 1.5 bar, bet ir periferijos atatinkamos reikes (brangiu purkstuku, sankabos rimtos, visko rimto :D ).
romkasponka wrote: Gal galima kokius geresnius shvaistiklius sudeti, nuo dyzelio kokio?
Siaip ir standartiniai laiko gerai, bet is pigesniu variantu geras upgreidas yra M50 svaistikliai, lengvesni ir konstrukcija tvirtesne ir aisku kaltiniai ..
romkasponka wrote: Kur silpniausia vieta pas M20 matara?
Galva kogero, jei konkreciau tai vandens kanalai. Bet galima sutvirtinti biski pervirinant. Bet cia jau ant dideliu galingumu tas labiau aktualu.
Nors irgi netaisykle, yra rizika kai prapuciant tarpine ji suslysta ir gaunasi metalo tempimas tose vietose ties tais kanalais ir kartais truksta galva.
M50, M30 ir kogero M42 tokios problemos nera :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 22:11

MariusE30 wrote: Na jei kalba užsivedė apie varžtelius, tai tie 12.9 tipo Metric blue grade? Ar yra Lietuvoj pirkti kažkas panašaus?
Metric Blue cia yra firmos pavadinimas tik, kaip ir ARP ar pan. Nezinau, reiketu ieskot, gal ir eitu rasti, gal nuo kazko pritaikyt, arba is USA kad ir tuos pacius M.Blue siustis .. Bet esu skaites kad ir su jais problemu buna. Geriausia tai yra ARP smeiges, tik kad kainuoja apie 250 USD.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 04 Feb 2007 22:23

O kaip su stumais, nereikes mazint suspaudima?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 22:29

masta_killa wrote:O kaip su stumais, nereikes mazint suspaudima?
M20 ? Tai kad ir taip jau pakankamai mazas :) Nebent galima biski nutekint virsu kad sumazinti detonacines zonas, CR kristu iki 8.3 kazkur. Sekantis etapas jau butu kaltiniai stumekliai, bet daugumai mirtinguju iki jo nereiketu daeiti..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

MariusE30

Post by MariusE30 » 04 Feb 2007 22:46

Standartiniai M20B25 stumai laiko iki 500ag, bent jau kažkur taip girdėjau, ar čia nesąmonė?

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 Feb 2007 23:21

MariusE30 wrote:Standartiniai M20B25 stumai laiko iki 500ag, bent jau kažkur taip girdėjau, ar čia nesąmonė?
Kai kam laiko, kai kam ne ..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Post by romkasponka » 05 Feb 2007 01:11

ash tai kaip suprantu esme yra Nm...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Feb 2007 01:33

romkasponka wrote:ash tai kaip suprantu esme yra Nm...
Na taip. Pvz. sankabos charakteristika nusako tik niutonai, bet variklis dar ir apsukas turi ir neaisku kur tie niutonai randasi, AG biski daugiau pasako apie situacija.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply