[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Tai beveik visi progr. kompai veikia be oro matuokles (nuo MAP'o)MENDOZA wrote:tai dar yra ipurskimo sistema be oro matukles, kur veikia nuo droselines atidarymo daciko. nelabai atsimenu kaip vadinasi, bachuriukas ant 335(e30) uzdejes. zurnale skaiciau
O RPM vs. TPS vadinasi Alpha-N, bet gatvej netinka, cia gonkese tik, kur gazas-dugnas beveik visada.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Paprasciausias variantas vis tiek butu kiaulyte. Koks nors PerfectPower SMT6 kainuotu ~700Lt (arba galiu pabandyt rast analoga dar pigiau (+) ) + MAP sensorius ~100Lt. Galima butu valdyt ir kura ir degima. Oro matuokle didesne, didesnius purkstukus, kuro siurbli, saltesnes zvakes... ir is esmes viskas (is elektronines puses) - lieka tik sureguliuot.
Cia zinoma buitinis variantas - t.y. nekalbam apie galios didinima 2+kartu (cia taip iki 2).
Cia zinoma buitinis variantas - t.y. nekalbam apie galios didinima 2+kartu (cia taip iki 2).
Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta, be to jau yra SMT7 su boost control. O vienas ir privalumu, kad galima naudot skirtingus map'us, t.y. galima turet gatves rezima ir "race" rezima ir kaina nebloga. Na jus turbut apie tai zinot geriau negu as.spade wrote:Paprasciausias variantas vis tiek butu kiaulyte. Koks nors PerfectPower SMT6 kainuotu ~700Lt (arba galiu pabandyt rast analoga dar pigiau (+) ) + MAP sensorius ~100Lt. Galima butu valdyt ir kura ir degima. Oro matuokle didesne, didesnius purkstukus, kuro siurbli, saltesnes zvakes... ir is esmes viskas (is elektronines puses) - lieka tik sureguliuot.
Cia zinoma buitinis variantas - t.y. nekalbam apie galios didinima 2+kartu (cia taip iki 2).
Su panasiais litais ~1k galima butu mastyt apie MS'a. Kuris dabar jau turi autotune funkcija. Bet neaisku kaip tas dalykas kasdienai?
BMW e36
Kokia komunikacija? Su kokio kompu?przt wrote: Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta,
Jis jau gerokai sudetingesnis ir gerokai brangesnis... Man jis nelabai.be to jau yra SMT7 su boost control.
Kaip suprograminsi - taip ir bus jukSu panasiais litais ~1k galima butu mastyt apie MS'a. Kuris dabar jau turi autotune funkcija. Bet neaisku kaip tas dalykas kasdienai?
Man tik visad idomu, kad kalbant apie kainas kazkaip pamirstama instaliavimas. Jei kiaulei reikia tikrai kokius 4-10 laidu nukirpt/pajungt paprastai, tai kalbant apie standa alone dazniausiai tenka keisti viska. Imho, jei nesiekiama kokiu nors nerealiu aukstumu su stand alone net neverta mastyt prasidet.
Su PC.spade wrote:Kokia komunikacija? Su kokio kompu?przt wrote: Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta,
Vnz apibendrinant, jei reikia pigiai ir greitai ir dar tureti galimybe paciam patiunint - kiaulyte. Geriau nera.
BMW e36
Hmmm, va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999przt wrote:Su PC.spade wrote:Kokia komunikacija? Su kokio kompu?
Vnz apibendrinant, jei reikia pigiai ir greitai ir dar tureti galimybe paciam patiunint - kiaulyte. Geriau nera.
Piggy back turi maziau galimybiu negu stand alone kompas, bet cia kalba eina apie piguma ir greituma, tai mazabiudzetiniam turbo projektui, su standartiniais variklio viduriais ir nedideliu slegiu optimaliausias variantas - kiaulyte.MariusE30 wrote:[va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999
BMW e36
Aš kaip tik galvojau, kad su stand alone kaip tik mažiau vargo būtų negu su piggy bet klydau turbūtprzt wrote:Piggy back turi maziau galimybiu negu stand alone kompas, bet cia kalba eina apie piguma ir greituma, tai mazabiudzetiniam turbo projektui, su standartiniais variklio viduriais ir nedideliu slegiu optimaliausias variantas - kiaulyte.MariusE30 wrote:[va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999
atrodo bmw3 csil gatvemis vazinejo...LaimisBMW wrote:Tai beveik visi progr. kompai veikia be oro matuokles (nuo MAP'o)MENDOZA wrote:tai dar yra ipurskimo sistema be oro matukles, kur veikia nuo droselines atidarymo daciko. nelabai atsimenu kaip vadinasi, bachuriukas ant 335(e30) uzdejes. zurnale skaiciau
O RPM vs. TPS vadinasi Alpha-N, bet gatvej netinka, cia gonkese tik, kur gazas-dugnas beveik visada.
turbut daug kas jau mates,bet gal kas ir nemates e30 335i turbo netoli 400ag
http://www.youtube.com/watch?v=HeEf5xxn0TY
http://www.youtube.com/watch?v=HeEf5xxn0TY
paziurekit kaip stengiasi kitos salies bmw myletojai poze 91293 mad1 http://www.youtube.com/watch?v=86HWAni3wic
Viskas gerai, tik kam tau tie veleneliai ? Standartiniai puikiai tinka, gi reguliuojasi viskas, overlapa gali pasidaryt koki nori. Nemanau kad pusi daugiau 500-600ag kad reiketu platesniu faziu ir didesnio lifto ? Geriau kolika ismetimo teisinga pasidaryk uz tuos pinigus ir ECUMENDOZA wrote:tiesa pasakius tai nieko. pilnas sandeliukas detaliu. o jei ka domina, tai setupas turetu but pas mane toks. m50b25 blokas,m21 alkuninis, m50b25 svaistikliai, m52b28 stumuokliai. velenelius pirksiu dar tiksliai nezinau kokius.ziuresiu pagal pinigine. zodziu reikia ziedu,nuslifuot alkunini,indeklus nupirkti,visas tarpines. na jei viskas gerai, tai dar kokia 3 men. nors taip sakiau ir pries 3 men tiesa kompa reik dar pirkt, na ir ji dar sutuninguoti. gerai kad turiu kas tai padarys. kai bus uzbaigta, jus suzinosit antri
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
turbo m3 DIY daug foto su paaiskinimais anglu k. (porno) > http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=479618
BMW e36
is to projektelio kur auksciau pasirodo su 9,3:1 suspaudimo santykiu galima pusti 13psi (0,9bar) slegi (y)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 18&page=20
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 18&page=20
bet paskaitinejus (r) man rodo, kad jau paprastas 98 oktano benzinas nebetinka tnpe
cia kreives:
http://www.smail.lt/users/bmw/foto/psi%20vs%20cpr.bmp
cia kreives:
http://www.smail.lt/users/bmw/foto/psi%20vs%20cpr.bmp
Klausimai:
1. ar tepalo padavima i turbina daryti pries tepalo radiatoriu ar pirmai praeina tepalo radiatoriu, o poto i turbina?
2. gal kas turi ar zino kur gauti 2,4td arba 2,5td turbinu "map'us" (compressor map)?
3. ar kartelio/variklio galvutes alsuoklio zarnos kita gala palikti ten kur jis ir yra (t.y. pries droseline sklende), ar nukelti ji pries turbina (ten kur nera slegio) ?
Laukiam atsakymu tnpe
1. ar tepalo padavima i turbina daryti pries tepalo radiatoriu ar pirmai praeina tepalo radiatoriu, o poto i turbina?
2. gal kas turi ar zino kur gauti 2,4td arba 2,5td turbinu "map'us" (compressor map)?
3. ar kartelio/variklio galvutes alsuoklio zarnos kita gala palikti ten kur jis ir yra (t.y. pries droseline sklende), ar nukelti ji pries turbina (ten kur nera slegio) ?
Laukiam atsakymu tnpe
1. Paprastai daro is tepalo spaudimo daviklio paemima, ir grizimas i karteri.
2. Kiek zinau ten T3 tipo turbina butu, kazkokia is mazesniu tai bandyk ir ziuret per google ... Bet realiai ji tinka tik 1.6 varikliui turbint, nedaugiau.
3. Ta slanga galima arba pries turba pajungt, bet kad svaresne isiurbimo sistema butu geriau ja pakabint ore ir uzmaut filtriuka koki arba i kokia bonke ileist aka oil catch can
2. Kiek zinau ten T3 tipo turbina butu, kazkokia is mazesniu tai bandyk ir ziuret per google ... Bet realiai ji tinka tik 1.6 varikliui turbint, nedaugiau.
3. Ta slanga galima arba pries turba pajungt, bet kad svaresne isiurbimo sistema butu geriau ja pakabint ore ir uzmaut filtriuka koki arba i kokia bonke ileist aka oil catch can
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
dekui uz atsakymus (+) , bet situo punktu nelabai noreciau sutikti, juk dyzelio ir benzino oro kuro santykis beveik vienodas ir yra ~14:1. Rysium su tuom jei 2,5tds turbina pucia ~1bar. tai ir benzinui jinai pus irgi ~1bar panasiai prie tu paciu apsuku kaip ir tds'e (default rezime). Tai kodel sakai, kad tinka tik 1,6 varikliui?LaimisBMW wrote: 2. Kiek zinau ten T3 tipo turbina butu, kazkokia is mazesniu tai bandyk ir ziuret per google ... Bet realiai ji tinka tik 1.6 varikliui turbint, nedaugiau.