[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Laiko iki 260~280ag. Na del kompo tai nežinau, kaip ten yra, bet pvz vienas estas ant savo M40B18 pučia 0.7bar su standartiniu kompu, aišku tai gan pavojinga... O turbos tai kad ir kokios K26 iš audi.viesulas wrote:tai kiek galima butu pust kad m20 sankaba dar laikytu, omeny stokine, plius pust tai pust, jei pusi daugiau nei 0,3bar ar kompas besupras??kokio dydzio turbos reiketu kad iki kokiu 250ag isukt
gal kada...
Pirmais dviem begiais gal ir laikysMariusE30 wrote:Laiko iki 260~280ag.viesulas wrote:tai kiek galima butu pust kad m20 sankaba dar laikytu, omeny stokine, plius pust tai pust, jei pusi daugiau nei 0,3bar ar kompas besupras??kokio dydzio turbos reiketu kad iki kokiu 250ag isukt
gal kada...
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?spade wrote:Dar kas nors apie ja zinoma ar tik tiek?MENDOZA wrote:turbas hibridas 19psi pucia. bent taip raso.
Nepykit zinoma... Laimiui pagarba, kad jis turi tiek kantrybes atsakineti, bet dauguma klausimu labai jau... naivus. Jei isties tai domina - tai reiktu perskaityt bent jau viena knyga - maximum boost...
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju
MariusE30 wrote:Pažiūrėk šitos temos 3psl, kai kas ten taip rašėLaimisBMW wrote: Pirmais dviem begiais gal ir laikys
EDIT: Prisiminiau, as turejau omeny ispjaustyta stokini diska, toks gal ir laikytu tiek. Paprastas, o jei dar senas tai be sansu manau, arba bent jau neilgai
Last edited by LaimisBMW on 05 Feb 2007 20:47, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
T2 cia ziauri zagluske isvis T3 ant 2.5 per maza irgi (nors esu mates kiti deda jas vistiek), nebent "Super60" dar tiktu.MENDOZA wrote:turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?spade wrote:Dar kas nors apie ja zinoma ar tik tiek?
Nepykit zinoma... Laimiui pagarba, kad jis turi tiek kantrybes atsakineti, bet dauguma klausimu labai jau... naivus. Jei isties tai domina - tai reiktu perskaityt bent jau viena knyga - maximum boost...
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju
Kaip pavyzdi galiu duot, hondistai tas nesustras T3 deda ant civiku 1.5 , 1.6, tai va..
Matai, cia netinka tokia logika kad kiek noriu arkliu tokio dydzio ir turbina, jei 50ag, tai t2 uzteks .. Paprasciausiai pro ja nepraeis ismetimo dujos normaliai, viskas atgal i cilindrus eis, bloges uzpildymas, detonuot nores, sunku bus sureguliuot misini/degima ir t.t. Nu nzn, ka cia ir patart. Ziurek i kazka didesnio Garrett T4, GT32, gal dar kokia T28 tiktu; Holset H1C, HX35 ar pan. Maza slegi pusi ir bus ramu, variklis bent jau kvepuos normaliai, su normaliu setupu full boostas turetu buti ne veliau negu originalus torko pikas (~3500-4000rpm). Reikia nepamirst kad musu SOHC N/A velenelis yra su didoku overlapu ir agresyvoko profilio lyginant su gimtais turbininiais varikliais, del to zaglushkes daryt negalima.
Beje 2.5 cia m20 ar m50 ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Kaip Laimis ir sako T2 cia visai netiktu. 50 ag yra zinoma 50 ag nesvarbu ant kokio variklio, ir oro kiekis zinoma vienodas. Bet tu turi ziureti visa galinguma, o ne tik prieaugi, nes turbina turi pajegti pumuoti oro tiek, kiek reikia visam galingumui pasiekti, nes visas oras eis per turbina, o ne tik jo dalis. Tai jei darom prielaida, kad tu nori kokiu 250Ag, tai reikia atitinkamos turbinos...
O T2, prie geriausiu noru virsutine riba yra ~140Ag. T25 bus ~210Ag. T3 kazkas ~300Ag (jei "didele"... o jei maza, tai ir kokie ~200Ag gali buti).
Laimis labai teisingai sako, del to, kokios turbos reiketu (na, tik imho T28, bent jau standartines imho per mazos tokiam varikliui). Juolab kad reik nepamirst, kad jei nemazinam suspaudimo laipsnio t.y. ruosiames pusti nedaug, tai reikia stengtis kiek imanoma pralaidesni daryt ismetima, kad (kaip laimis jau minejo ) butu kuo mezasnis ismetamuju duju grizimas i degimo kamera - nes tai labai skatina detonacija (jau nekalbant apie tai, kad tai dusina varikli, kol jis dirba atmosferiniais rezimais, o tai yra 99,9 proc, jei ne daugiau, viso laiko). As (bet tai zinoma neipareigojanti nuomone ) ant tokio palyginus didelio variklio, kuris turi nemazai torko zemose apsukose isvis buciau linkes rinktis kiek didoka karstos puses kriaukle, kad restrikcija butu kuo mazesne, net jei uzsipus kiek veliau.
A, ir beje, turiu "ant pardavimo" T4 ir Rotrex 30-74
Tai o vistik, apie ta hibrida kas nors daugiau zinoma?
[edit] Klausiu nes, jei ten tikrai hibridas kazkoks, tai gal ash buciau susidomejes ir galetume keist i T4...
O T2, prie geriausiu noru virsutine riba yra ~140Ag. T25 bus ~210Ag. T3 kazkas ~300Ag (jei "didele"... o jei maza, tai ir kokie ~200Ag gali buti).
Laimis labai teisingai sako, del to, kokios turbos reiketu (na, tik imho T28, bent jau standartines imho per mazos tokiam varikliui). Juolab kad reik nepamirst, kad jei nemazinam suspaudimo laipsnio t.y. ruosiames pusti nedaug, tai reikia stengtis kiek imanoma pralaidesni daryt ismetima, kad (kaip laimis jau minejo ) butu kuo mezasnis ismetamuju duju grizimas i degimo kamera - nes tai labai skatina detonacija (jau nekalbant apie tai, kad tai dusina varikli, kol jis dirba atmosferiniais rezimais, o tai yra 99,9 proc, jei ne daugiau, viso laiko). As (bet tai zinoma neipareigojanti nuomone ) ant tokio palyginus didelio variklio, kuris turi nemazai torko zemose apsukose isvis buciau linkes rinktis kiek didoka karstos puses kriaukle, kad restrikcija butu kuo mazesne, net jei uzsipus kiek veliau.
A, ir beje, turiu "ant pardavimo" T4 ir Rotrex 30-74
Tai o vistik, apie ta hibrida kas nors daugiau zinoma?
[edit] Klausiu nes, jei ten tikrai hibridas kazkoks, tai gal ash buciau susidomejes ir galetume keist i T4...
LaimisBMW wrote:T2 cia ziauri zagluske isvis T3 ant 2.5 per maza irgi (nors esu mates kiti deda jas vistiek), nebent "Super60" dar tiktu.MENDOZA wrote: turbo dydis kaip t2. 50 kumeliu ir uztenka gal bus ir daugiau. del oro kiekio nezinau kiek pucia. gal kas zinot kiek t2 pucia ar t3?
jei variklis 2.5 keturiu ar sesiu cilindru manau abudu reikalauja tiekpat oro... raketos nekonstruoju
Kaip pavyzdi galiu duot, hondistai tas nesustras T3 deda ant civiku 1.5 , 1.6, tai va..
Matai, cia netinka tokia logika kad kiek noriu arkliu tokio dydzio ir turbina, jei 50ag, tai t2 uzteks .. Paprasciausiai pro ja nepraeis ismetimo dujos normaliai, viskas atgal i cilindrus eis, bloges uzpildymas, detonuot nores, sunku bus sureguliuot misini/degima ir t.t. Nu nzn, ka cia ir patart. Ziurek i kazka didesnio Garrett T4, GT32, gal dar kokia T28 tiktu; Holset H1C, HX35 ar pan. Maza slegi pusi ir bus ramu, variklis bent jau kvepuos normaliai, su normaliu setupu full boostas turetu buti ne veliau negu originalus torko pikas (~3500-4000rpm).
viesulas wrote:laimi in UK kaina bus kosmine, ir paciam idomu kas kaip kur, cia vien numapint kainuos jau, nu neesme, reiks paklaust, arba bent jau pasidomet ka jis yra padares, cia vat toks idomus projektas
http://static.schmiedmann.dk/Danish/acr ... lation.pdf
man klausyt kad geriausia yra garrettas t04 i bm? kad t3 nieko gero. idomu kokie variantai yra pas juos? ar kad imprezos ej25 matoriukas ismeta daug maziau duju ne m50?jau ant standarto m20(8.8:1) uzmetus t3 jau gali tureti 250 hp prie 0.7 bar . 150lbf.ft torque'o prie 1800rmp kai standartas ta pati sukima duoda prie4300. stai ir t3 numeti suspaudima iki 8.1:1 pakeli putima iki baro ir beveik 3shimtai virs. ar ne taip?
na pas mane ne t2, o td05h-20g. aisq dar neideta, bet pakeliui. aciu uz t4 pasiulima, tikrai nekeisiu
na pas mane ne t2, o td05h-20g. aisq dar neideta, bet pakeliui. aciu uz t4 pasiulima, tikrai nekeisiu
Jei jau kopini info is forumu, tai uzbaik sakini iki galo, beveik visi (kas supranta situacija) su tom t3 skundziasi kad ant aukstu rpm dusta variklis.MENDOZA wrote:jau ant standarto m20(8.8:1) uzmetus t3 jau gali tureti 250 hp prie 0.7 bar . 150lbf.ft torque'o prie 1800rmp kai standartas ta pati sukima duoda prie4300.
Kaip ir spade rase, T3 buna visokiu dydziu, su kuria nors is didziuju gal ir ismyzinsi tuos 300ag, o su mazesne niekaip. O kam ta suspaudima mazint tiek ? Su standartiniu suspaudimu (8.8:1) galima 350 ir daugiau ag isspaust, bet aisku ne su T3.MENDOZA wrote:numeti suspaudima iki 8.1:1 pakeli putima iki baro ir beveik 3shimtai virs. ar ne taip?
Beje toks vienas pastebejimas. Daznai forumuose buna dalyviai i 2 frontus susiskyrste, vieni kur kariauja uz mazas turbinas (ala geresnis spoolas, mazesnis lagas, instant boost, wahetever ..). O kiti uz dideles (big hp, safe tuning). Man asmeniskai nereikalingi 400nm ant 1800rpm ar pan., geriau tiek ag ant high rpm. Kam ko reikia..
Anyway, tingiu daba ieskot mapo, bet kiek atsimenu tai pagal dydi td05-20g jau kazkas i teisingesne puse turetu buti.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
va cia tai e30 kar1 jau ir taip v8 geris o cia twin turbo! http://www.bmwstyle.ru/index.php?mid=tu ... ght=tuning
Na megasquirt apie 1k lt su viskuo, gal pigiau dar... V.E.M.S. apie 2k lt, bet jis pranašesnis už Ms, nes turi auto tune funkciją, apie ją Laimis rašė, susirask kažkuriam puslapyje šitoje temoje, nuo 12psl paieškok ir rasi, aišku jei įdomuGriausmas wrote:Hmm, supratau, reiskia "stand alone" valdo o siam privalumui turboot reiketu paaukot kokius 2k ane?
edit: radau apie auto tune http://www.autronic.com/page_files/autotune_feature.htm
Autronic tai biski stipriai naglesnis uz tuos visu kitus ECU ir kaina atatinkama (SM4 6-7k lt).MariusE30 wrote:Na megasquirt apie 1k lt su viskuo, gal pigiau dar... V.E.M.S. apie 2k lt, bet jis pranašesnis už Ms, nes turi auto tune funkciją, apie ją Laimis rašė, susirask kažkuriam puslapyje šitoje temoje, nuo 12psl paieškok ir rasi, aišku jei įdomuGriausmas wrote:Hmm, supratau, reiskia "stand alone" valdo o siam privalumui turboot reiketu paaukot kokius 2k ane?
edit: radau apie auto tune http://www.autronic.com/page_files/autotune_feature.htm
Kiek teko skaityt palyginima, tai Autronic tas automatinis sumapinimas pagal AFR yra zymiai pranasesnis.
MS1 v3.0 su sensoriais, shipingu ir muitu stotusi kazkur 1,1k lt, bet reiktu ji susilituot paciam (surinktas apie 100usd brangesnis).
V.E.M.S plikas apie 2k, su visais navarotais apie 3k. Pagr pliusas kad turi integruotus 2 WBO kontrolerius, nebereik pirkti kokio LM1 ar LC1 ..
Ir yra iskarto daug navarotu kuriuos reiktu papildomai i MS "ilituoti".. EGT, launch control, ir t.t. Siaip ir daugiau pliusu yra ko MS neturi dar.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno