[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 21 Feb 2007 23:16

tai dar yra ipurskimo sistema be oro matukles, kur veikia nuo droselines atidarymo daciko. nelabai atsimenu kaip vadinasi, bachuriukas ant 335(e30) uzdejes. zurnale skaiciau :)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 21 Feb 2007 23:26

MENDOZA wrote:tai dar yra ipurskimo sistema be oro matukles, kur veikia nuo droselines atidarymo daciko. nelabai atsimenu kaip vadinasi, bachuriukas ant 335(e30) uzdejes. zurnale skaiciau :)
Tai beveik visi progr. kompai veikia be oro matuokles (nuo MAP'o) :)
O RPM vs. TPS vadinasi Alpha-N, bet gatvej netinka, cia gonkese tik, kur gazas-dugnas beveik visada.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

spade

Post by spade » 22 Feb 2007 09:59

Paprasciausias variantas vis tiek butu kiaulyte. Koks nors PerfectPower SMT6 kainuotu ~700Lt (arba galiu pabandyt rast analoga dar pigiau (+) ) + MAP sensorius ~100Lt. Galima butu valdyt ir kura ir degima. Oro matuokle didesne, didesnius purkstukus, kuro siurbli, saltesnes zvakes... ir is esmes viskas (is elektronines puses) - lieka tik sureguliuot.

Cia zinoma buitinis variantas - t.y. nekalbam apie galios didinima 2+kartu (cia taip iki 2).

User avatar
przt
Posts: 120
Joined: 21 Nov 2006 12:19
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » 22 Feb 2007 11:49

spade wrote:Paprasciausias variantas vis tiek butu kiaulyte. Koks nors PerfectPower SMT6 kainuotu ~700Lt (arba galiu pabandyt rast analoga dar pigiau (+) ) + MAP sensorius ~100Lt. Galima butu valdyt ir kura ir degima. Oro matuokle didesne, didesnius purkstukus, kuro siurbli, saltesnes zvakes... ir is esmes viskas (is elektronines puses) - lieka tik sureguliuot.

Cia zinoma buitinis variantas - t.y. nekalbam apie galios didinima 2+kartu (cia taip iki 2).
Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip ;) SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta, be to jau yra SMT7 su boost control. O vienas ir privalumu, kad galima naudot skirtingus map'us, t.y. galima turet gatves rezima ir "race" rezima ;) ir kaina nebloga. Na jus turbut apie tai zinot geriau negu as.
Su panasiais litais ~1k galima butu mastyt apie MS'a. Kuris dabar jau turi autotune funkcija. Bet neaisku kaip tas dalykas kasdienai?
BMW e36

spade

Post by spade » 22 Feb 2007 12:28

przt wrote: Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip ;) SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta,
Kokia komunikacija? Su kokio kompu?
be to jau yra SMT7 su boost control.
Jis jau gerokai sudetingesnis ir gerokai brangesnis... Man jis nelabai.
Su panasiais litais ~1k galima butu mastyt apie MS'a. Kuris dabar jau turi autotune funkcija. Bet neaisku kaip tas dalykas kasdienai?
Kaip suprograminsi - taip ir bus juk :)

Man tik visad idomu, kad kalbant apie kainas kazkaip pamirstama instaliavimas. Jei kiaulei reikia tikrai kokius 4-10 laidu nukirpt/pajungt paprastai, tai kalbant apie standa alone dazniausiai tenka keisti viska. Imho, jei nesiekiama kokiu nors nerealiu aukstumu su stand alone net neverta mastyt prasidet.

User avatar
przt
Posts: 120
Joined: 21 Nov 2006 12:19
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » 22 Feb 2007 12:52

spade wrote:
przt wrote: Ant m20 tikrai taip, ant m50 turbut taip ;) SMT6 didziausias minusas, pagal kitu atsiliepimus yra prasta komunikacija su kompu, gali buti, kad sita problema jau isspresta,
Kokia komunikacija? Su kokio kompu?
Su PC.

Vnz apibendrinant, jei reikia pigiai ir greitai ir dar tureti galimybe paciam patiunint - kiaulyte. Geriau nera.
BMW e36

MariusE30

Post by MariusE30 » 22 Feb 2007 15:07

przt wrote:
spade wrote:Kokia komunikacija? Su kokio kompu?
Su PC.

Vnz apibendrinant, jei reikia pigiai ir greitai ir dar tureti galimybe paciam patiunint - kiaulyte. Geriau nera.
Hmmm, va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999

User avatar
przt
Posts: 120
Joined: 21 Nov 2006 12:19
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » 22 Feb 2007 15:28

MariusE30 wrote:[va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999
Piggy back turi maziau galimybiu negu stand alone kompas, bet cia kalba eina apie piguma ir greituma, tai mazabiudzetiniam turbo projektui, su standartiniais variklio viduriais ir nedideliu slegiu optimaliausias variantas - kiaulyte.
BMW e36

MariusE30

Post by MariusE30 » 22 Feb 2007 15:53

przt wrote:
MariusE30 wrote:[va čia tai jau painiotis šiek tiek pradėjau... Kuo piggy geriau už stand alone, jei per daug bendras klausimas, tai gal trumpai kaip nors paaiškinkit jei galit 999
Piggy back turi maziau galimybiu negu stand alone kompas, bet cia kalba eina apie piguma ir greituma, tai mazabiudzetiniam turbo projektui, su standartiniais variklio viduriais ir nedideliu slegiu optimaliausias variantas - kiaulyte.
Aš kaip tik galvojau, kad su stand alone kaip tik mažiau vargo būtų negu su piggy :V bet klydau turbūt :D

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 22 Feb 2007 20:21

LaimisBMW wrote:
MENDOZA wrote:tai dar yra ipurskimo sistema be oro matukles, kur veikia nuo droselines atidarymo daciko. nelabai atsimenu kaip vadinasi, bachuriukas ant 335(e30) uzdejes. zurnale skaiciau :)
Tai beveik visi progr. kompai veikia be oro matuokles (nuo MAP'o) :)
O RPM vs. TPS vadinasi Alpha-N, bet gatvej netinka, cia gonkese tik, kur gazas-dugnas beveik visada.
atrodo bmw3 csil gatvemis vazinejo...

User avatar
mindozee
Posts: 16
Joined: 16 Aug 2006 00:51

Post by mindozee » 24 Feb 2007 21:22

turbut daug kas jau mates,bet gal kas ir nemates :D e30 335i turbo netoli 400ag :ops

http://www.youtube.com/watch?v=HeEf5xxn0TY

edgaz696

Post by edgaz696 » 14 May 2007 19:25

paziurekit kaip stengiasi kitos salies bmw myletojai poze 91293 mad1 http://www.youtube.com/watch?v=86HWAni3wic

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 23 May 2007 11:03

MENDOZA wrote:tiesa pasakius tai nieko. pilnas sandeliukas detaliu. o jei ka domina, tai setupas turetu but pas mane toks. m50b25 blokas,m21 alkuninis, m50b25 svaistikliai, m52b28 stumuokliai. velenelius pirksiu dar tiksliai nezinau kokius.ziuresiu pagal pinigine. zodziu reikia ziedu,nuslifuot alkunini,indeklus nupirkti,visas tarpines. na jei viskas gerai, tai dar kokia 3 men. nors taip sakiau ir pries 3 men :D tiesa kompa reik dar pirkt, na ir ji dar sutuninguoti. gerai kad turiu kas tai padarys. kai bus uzbaigta, jus suzinosit antri :D
Viskas gerai, tik kam tau tie veleneliai ? Standartiniai puikiai tinka, gi reguliuojasi viskas, overlapa gali pasidaryt koki nori. Nemanau kad pusi daugiau 500-600ag kad reiketu platesniu faziu ir didesnio lifto ? Geriau kolika ismetimo teisinga pasidaryk uz tuos pinigus ir ECU :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 31 May 2007 20:29

jau nera kur ir taip dingti :D
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
przt
Posts: 120
Joined: 21 Nov 2006 12:19
BMW: E36 M50
Location: Vilnius
Contact:

Post by przt » 11 Jul 2007 11:40

turbo m3 DIY daug foto su paaiskinimais anglu k. (porno) > http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=479618
BMW e36

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 23 Jul 2007 13:20

is to projektelio kur auksciau pasirodo su 9,3:1 suspaudimo santykiu galima pusti 13psi (0,9bar) slegi (y)

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 18&page=20

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 23 Jul 2007 13:40

bet paskaitinejus (r) man rodo, kad jau paprastas 98 oktano benzinas nebetinka tnpe

cia kreives:
http://www.smail.lt/users/bmw/foto/psi%20vs%20cpr.bmp

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 06 Aug 2007 08:23

Klausimai:

1. ar tepalo padavima i turbina daryti pries tepalo radiatoriu ar pirmai praeina tepalo radiatoriu, o poto i turbina?

2. gal kas turi ar zino kur gauti 2,4td arba 2,5td turbinu "map'us" (compressor map)?

3. ar kartelio/variklio galvutes alsuoklio zarnos kita gala palikti ten kur jis ir yra (t.y. pries droseline sklende), ar nukelti ji pries turbina (ten kur nera slegio) ?

Laukiam atsakymu tnpe

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 06 Aug 2007 14:43

1. Paprastai daro is tepalo spaudimo daviklio paemima, ir grizimas i karteri.

2. Kiek zinau ten T3 tipo turbina butu, kazkokia is mazesniu tai bandyk ir ziuret per google ... Bet realiai ji tinka tik 1.6 varikliui turbint, nedaugiau.

3. Ta slanga galima arba pries turba pajungt, bet kad svaresne isiurbimo sistema butu geriau ja pakabint ore ir uzmaut filtriuka koki arba i kokia bonke ileist aka oil catch can :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Post by Romkizz » 06 Aug 2007 16:41

LaimisBMW wrote: 2. Kiek zinau ten T3 tipo turbina butu, kazkokia is mazesniu tai bandyk ir ziuret per google ... Bet realiai ji tinka tik 1.6 varikliui turbint, nedaugiau.
dekui uz atsakymus (+) , bet situo punktu nelabai noreciau sutikti, juk dyzelio ir benzino oro kuro santykis beveik vienodas ir yra ~14:1. Rysium su tuom jei 2,5tds turbina pucia ~1bar. tai ir benzinui jinai pus irgi ~1bar panasiai prie tu paciu apsuku kaip ir tds'e (default rezime). Tai kodel sakai, kad tinka tik 1,6 varikliui?

Post Reply