AndriuxaBMW wrote:kiek rode negaliu sakyti prizadejau to nesakyti bet jai apie ta paty snekam tai jam iki 400ag toli grazu
kas liecia to turbavo motoro as matau tik viena iseiti pirkrti su visa auto
tad sakykim jo kaina butu 2500lt ir dar davedimas iki proto ribos tikrai 1000lt reikes jai nedaugiau tad nekas ir susitaupo ane
As kiek maciau video tas sidabrinis 4 duru siaurastopis 3.5 turbo, manau ten iki 400ag kaip iki menulio. Su 400 ag, 4 begiu suktu ratus kaip per sviesta, o jis ten dusdavo, arba kartais uzveldavo antru ar 3 begiu. Nezinau, is video nenoriu daryti isvadu kazkokiu garsiai.
Maxbimer, labai klysti kad programuojamas kompas atkrenta kai kuras yra didinamas pagal turbo slegi. Nera viskas taip paprasta. Taip, tai veikia, bet jei nori kad variklis parodytu tikraji savo potenciala, kompas butinas.
Ok, mano samatele:
PIGUS VARIANTAS
Galiu pateikti realu pavyzdi. Vieno esto e30 su 293 AG. Pas ji irgi K26 stovi, bet be kompo.
Turbo KKK K26 nuo audi 100/200 turbo (vandeniu ir tepalu ausinama, pas sitas didesnis kompresorius), Audi Wastegate: 100-300 lt.
Kolektorius. Pigesnis variantas - apverti standartinius kolikus ir suvirini adapteri turbai kaip cia
(foto), fliansai iki 100 lt medziagos suvirinimas gal koks 50 lt.
Kitas variantas virinti is atskiru vamzdziu. As pats viska pjaustyciau tik pas gera svarcika susivirinciau, iki 500 lt kainuotu viskas. Toks kolikas butu idealu.
Tepalo ir vandens padavimas turbui 100-200 lt
Interkuleris 250-350 lt padarytas is furos korio.
BOV'o galima ir nedet pradziai.
Purkstukai, reiketu bent 300 cc. Nissan 200sx man rodos pralaidumas toks ar gal biski didesnis, 4 purkstukai 100-150 lt, valymas ultragarsu 15lt/vnt. bus kaip nauji.
Kompas. Megasquirt, nu cia arba paciam susilituot ji reik arba prasyt kokio elektroniko, plius sensoriai. kazkas apie 700 lt.
Downpipe, ismetimas. Jei ne "pimp" is nerzos tai galima tilpt i 400 manau, paciam pasidaryt, tik nuvaryt pas svarcika kad sulituotu viska.
Kuro pompa, jei iki 300 ag, pilnai tinka ta pati, arba is K-Jetronic galima idet, ji nasesne negu motroniko variantuose kur buna.
Slegio dacikas. eBay pilna visokiu nebrangiu, arba srote nuo kokios sustresnes turbo masinos susirast. Man rodos ant kai kuriu Audi buna.
Sankaba, standartinis diskelis lygtais iki 260 ar 280 ag laiko. Nu tai keramikini 4 lapeliu galima det, su spiruoklem Clutchnet diskelis kainuoja ~500 iskaitant parsisiuntima. Arba bandyt standartini diskeli iverzinet, gal laikytu. Naujas standartinis 325i diskatorius, neatsimenu kiek ten tiksliai. tarkim 200 lt.
Vamzdynas. Galima is paprastu vamzdiu daryt, nebutinai is nerzo ar aliumo, silikoniniai sujungimai is uzsienio pirkt n kartu pigiau negu GroundZero. Manau 200-250 lt cia viskas butu.
Tarpines, varztai, visokie chamutai ir t.t. 100lt
Oro filtras, saltesnes zvakes, nu cia iki 300 lt.
Nu
motoro perrinkimas, slifavimai viskas ir t.t. kaip Andriuxa ir minejo apie 1000 lt, bet jei turi geru skyliu, dalis gauni pigiau (uz savikaina) eitu ir i 800 tilpt. Bet jei variklis geras, galima ir nelist i vidu.
Cia tik placiastopiams galioja tai, pas kuriu suspaudimas 8,8:1, siaurastopiams 325i su 9,7:1 suspaudimu jau reik butinai lysti i vidu ir mazint suspaudima.
Galvos varztai ir tarpine standartiniai, iki 300 ag laikys. Nu jei prapus tarpine tada galima 12.9 varztus susidet, tada 100% laikys.
Is viso +- 4000 lt gautusi, jei neperrinkinet motoro atsimeta apie 800 lt. Slegis 0,8-0.9 bar. 280-300ag.
Su biski didesne turbina (pvz T4) ir pralaidesniais purkstukais, eitu ir 350ag su situ setup'u daryt.
BRANGESNIS VARIANTAS
Turbo. Nuo furos Holset HX arba Garrett GT, tik tinkama dydi reik parinkt, geriausiai nuo 7-9 litru dyzeliu. 600-1000 lt. Paprastai jos buna labai ilgaamzes, bet jei labai niezti kazkuria vieta, tai galima dar restauruot apie 500 lt.
Kolektorius iki 700 lt
2 Augi wastegate'ai. ***, gal kokie 200 lt
Tepalo padavimas 100-200 lt
Interkuleris 250-350 lt.
BOV'o galima ir nedet pradziai. Arba firminis BOV'as ~400-500 lt.
Purkstukai. Is eBay 450cc nuo turbo eclipse. 8 vnt su restauravimu 500-600 lt.
Kompas + sensoriai ~2200 lt
Downpipe, ismetimas gal kokie 600 lt
Kuro pompa ~280 lt. Walbro 255 l/h.
Slegio, AFR dacikai Cia kaip pirksi ir kur ir kokius. AFR galima ir paciam susilituot. Manau nuo 50 iki 200 lt.
Tepalo slegio, spaudimo, volt dacikai Labai faini buna pas Audi 90 bulkas. VDO, sviecia oranzine spalva, as pirkau uz 50 lt su pravodke
(foto), dar daviklius i varikli reik pastayt, as juos is seniau jau turejau. Siaip manau iki 50 lt padevetus galima gaut nuo Audi.
Sankaba. Clutchnet keramikinis diskelis ~500, sportinis diskatorius SACHS *** gal kokie 500-800 lt.
Vamzdynas. ~300 lt
Tarpines, varztai, visokie chamutai ir t.t. 150lt
Apex'i oro filtras (vienas is geriausiu) is eBay naujas ~280 lt
Saltos zvakes ~150
Motoras. Remontines dalys apie 700 lt. Degimo kameru slifavimas (Hemi standartas) ir poliravimas, cia galima paciam turint irankius, ismetimo kanalu poliravmas, kolektoriu suvedimas, stumu karuneliu nutekinimas. Cia viska reik skaiciuot, kad sumazint suspaudima iki 8.0-8.2:1. Bloko pavirsiu nulygint, istekinti "o-ringus", sudet vielutes. Uzvirinti galvos kanalus. Dabar turetu laikyti jau. bendra suma gal gausis koks 1500 lt. Variklio balansavimas ~300 lt.
Galvos varztai 12.9 ~30 zalio + parsiuntimas jei uzsieny pirkt.
M50B25 svaistikliai
+- 10 000 lt. Slegis ~1.3 bar. Galia butu 400+ag.
Stage2
Turbo velenelis ~1500 lt
Portinta galva
ARP galvos smeiges gana brangios, gal apie 500 lt.
600 cc purkstukai
Papildoma kuro pompa
Slegis 1.5+ bar. 500+ ag.
Kainos imtos visos i didziaja puse. Kai ko galima nedaryt, kai ka galima pigiau pasidaryt ir t.t. Neskaiciavau dar kompo suderinimo (mapinimo) jei darytis ne paciam. Del stumu ausinimo, galima tepalo purkstukus nuo m50, bet is esmes jie nera butini. Dar pamirsau parasyti 1:1 RRFPR.
Aisku jei darytis firmoj viska tai isvis kosmosas butu. Vsio uzsi***au rasyt, varau miegot.