[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 10 Jan 2015 18:45

paaiskinkit kaip teisingai padaryt kolika twin scroll turbinai? ar turi kazkuo skirtis nuo iprastos turbinos? nelabai susidures su twinscrollinem turbom. Kalba eina apie 6cil varikli. Kaip as suprantu tai neturi sueit visu 6 cil dujos i viena vieta kaip iprastai turbai o turi buti perskirta po 3cil?
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

Gedass
Posts: 295
Joined: 06 Aug 2010 21:54
BMW: E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Location: Vilnius

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Gedass » 10 Jan 2015 19:43

1-3 cilindrai sueina i viena vamzdi ir 4-6 cilindrai i kita. Norint gerai padaryt reikia 2 wg, kad abu vamzdziai butu visiskai atskirti, bet galima ir su 1 wg, tada reikia 2 vamzdzius vest iki wg ir ten kuo arciau voztuvo padaryt suejima i 1.

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 10 Jan 2015 23:02

supratau, o siaip kokie negerumai blogai padarius ir kokie + gerai padarius?
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Shilas » 11 Jan 2015 15:47

Per4m man atrodo kazkur tema buvo, kokia seka reik suvest kolika arba gyvatyna i turba kad greitesnis spoolas butu. Tvinscrolui TIK du WG, su vienu neimanoma padaryt pertvaros iki pat sklendes(gal imanoma, bet tikrai neapsimoka), kitais atvejais nebelieka skirtumo tarp tvino ir paprastos.
Teisingai suvedus ir gerai pastacius WG, tvinskrolines turbos greiciau uzpucia

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by LaimisBMW » 11 Jan 2015 22:24

Shilas wrote:Tvinscrolui TIK du WG, su vienu neimanoma padaryt pertvaros iki pat sklendes(gal imanoma, bet tikrai neapsimoka), kitais atvejais nebelieka skirtumo tarp tvino ir paprastos.
Imanoma, apsimoka ir tikrai veikia :) Esu isbandes visus variantus, nepasakyciau kad yra skirtumas tarp 1 ir 2 WG, jei teisingai padaryta.
Yra situaciju kai vienas WG yra nepakeiciamas - tarkim jeigu nori tylaus ismetimo ir WG nuvest i duslintuva, tai su 2 WG tai padaryti buna labai problematiska del vietos trukumo.
Kitas dalykas, jei sudedi nekokybiskus kinietiskus WG ir vienas is dvieju prades streikuoti arba nevienodai dirbti, gali itakoti variklio darbui ir saugumui. Be to, du WG visada bus brangiau ir dazniausiai sunkiau sumontuoti, o nauda gali buti neapciuopiama.
Reikia ziureti pagal situacija, bet 4-6 cilindru eileje motorams paprastai teikiu pirmenybe vienam dideliam WG.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 11 Jan 2015 22:41

dekui uz info, meginsim, kiek teisingai gausis bus matyt :)
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

deliuxas
Posts: 61
Joined: 11 Feb 2015 15:18
BMW: E30 325i

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by deliuxas » 18 Feb 2015 00:43

Sveiki, as ir turiu planu ateityje kabinti turbo, bet pas mane automatas, ar jau pradeti ieškoti mechaninės greičiu dėžės?

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 18 Feb 2015 01:17

deliuxas wrote:Sveiki, as ir turiu planu ateityje kabinti turbo, bet pas mane automatas, ar jau pradeti ieškoti mechaninės greičiu dėžės?
O kam?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

deliuxas
Posts: 61
Joined: 11 Feb 2015 15:18
BMW: E30 325i

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by deliuxas » 18 Feb 2015 10:27

Nežinau tiesiog pagalvojau ar islaikys automatinės dėžės sankaba :)

arunasS
Posts: 39
Joined: 15 Mar 2013 14:16
BMW: E36/5 316i lpg

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by arunasS » 25 Mar 2015 11:25

turiu minciu daryt m42 su kompresorium nuo mb tik kilo klausimas ar pavyks padaryt su dujom, tiksliau ar duju slegis bus pakankamas kad jas paduotu i kolektoriu? daug pust nezadu bus bandymas kas gaunas

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by Mariuzzzz » 25 Mar 2015 18:11

Nors is klausimo sprendziant 99% kad nieko nedarysi, bet nors bendram isprusimui pagalvok, kiek standartiniu masinu su turbina gatvemis vazineja uzdujintu...
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 29 Mar 2015 14:33

Gangas kazkada su subaru STI kalnu lenktynese leke ;)

Lygink koks duju slegis ir kompresoriaus slegis. Duju reduktoriai regis turi kompensacines membranas, kuri galima paduoti slegis is kolektoriaus, kad sukeltu spaudima. Bet kiek pamenu specialus reduktoriai eina turbinom. Manau viskas cia yra padaroma . Del duju kreipkis https://www.facebook.com/slava.autogas?ref=ts&fref=ts padarys ka tik noresi...

Siaip tik nesuprantu ** ten deti mechanini kompresoriu, kai turbina paprasciau pastatyti ir maziau vietos uzima.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

arunasS
Posts: 39
Joined: 15 Mar 2013 14:16
BMW: E36/5 316i lpg

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by arunasS » 30 Mar 2015 21:39

o kuo mech.kompresoriu sudetingiau pastatyt nei turbo? man atrodo paprasciau o ir bus tik pabandymo formoj, nezadu pust daugiau nei 0.6bar, kiek domejaus iki tiek dar stock kompas susitvarko, tik purkstuku kitu reikes. Pradziai ribotas biudzetas tam reikalui jei uzkabins gal ir rimciau bandysim kazka daryt tik ne is m42, kol kas sito motoro negaila jei kas ir nepavyktu :D

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 30 Mar 2015 22:50

Negeriau koki 2,8 isidet pardavus isa ir dasimetus? Maziau po masina gulet reiks ir galvos neskaudes. Kam tie bandymai jei nepradejus rezultatas aiskus? Arba merki eurus ir darai gerai arba nedarai, mano nuomone tokia
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by romkasponka » 31 Mar 2015 00:51

arunasS wrote:o kuo mech.kompresoriu sudetingiau pastatyt nei turbo? man atrodo paprasciau o ir bus tik pabandymo formoj, nezadu pust daugiau nei 0.6bar, kiek domejaus iki tiek dar stock kompas susitvarko, tik purkstuku kitu reikes. Pradziai ribotas biudzetas tam reikalui jei uzkabins gal ir rimciau bandysim kazka daryt tik ne is m42, kol kas sito motoro negaila jei kas ir nepavyktu :D
Mechaniniam kompresoriui reikia:
1. daugiau vietos,
2. pajungimas sudetingesnis prie kolektoriaus,
3. dirzines pavaros visi smagumai,
4. pacio kompresoriaus tvirtinimas labai tikslus turi buti, kad nenumetinetu ir neestu dirzo.

Turbinai:
1. susivirini ismetimo kolektoriu, kuri pasizaidimam gali pasidaryti ""log manifold"" stiliaus,
2. tepalo padavimas, tepalo nuvedimas i karteri
3. visas vamzdynas orui.

Ir siaip turbinos nauda zymiai didesne, nes ji nevalgo kW nuo alkuninio veleno tam, kad spausti ora.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by zygasbmw » 31 Mar 2015 09:23

jeigu nesuklysiu tai kompresorius,turi tik apie 40% turbo galingumo.kaip ir minėjo romka,neverta zaisti su kompresu,turba efektyviau bet kokiu atveju.

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by jogis » 31 Mar 2015 09:44

viena gan svarbu dalyka pamirsot, kad su kompresu nera lago :)
o siaip tai - USE BOTH :D
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by zygasbmw » 31 Mar 2015 17:53

bet tada jau labai ne cheap gaunasi. :)

arunasS
Posts: 39
Joined: 15 Mar 2013 14:16
BMW: E36/5 316i lpg

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by arunasS » 02 Apr 2015 20:04

tos mintys pabandyt kyla tik del to kad kompresoriu as gaunu uz juokinga kaina, o ir skyva nebrangiai istekintu. siaip tai galvociau apie m50b25 ir uztektu

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Post by BioHazard » 03 Apr 2015 19:59

Iso neatsparumus boostui kas gal papasakotu? Galvos nemegsta trukt?
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

Post Reply