[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
nusunkokas ce varijantas,bet gal butu galima pakabint koki atskira bakeli nubegimui ir is jo istraukinet kokiu papildomu siurbliu pvz.vairo stiprintuvo ar panasei.bet geriause tai turba auksciau pakabintPawlaz wrote:tj va idomu butu suzinot apie pompas ir pns nes va uzdejom turba biski kitoki (cia ne bmw) ir levai tepalo nubegimas lygiai su karterio apacia
as tai manau kad pavertus turba ant sono tepaliukas turetu grazei i kreukles nubegt.Mysha wrote:nusimaneliai pasakykit man:visada kiek esu mates turbo isilgine asele stovi horizontaliai,bet kazkada buvau uzmates paverstus,gal ten buvo'ball bring'tipo turbai?? ytariu kad yvoriniam turbam pavertimas daro kazkokia apkrova aseliai..bet pagalvojus jai dirbant taipat susidaro apkrovos...
kas zinot kaip ten yra?kodel spraudziant turbus ju nevarto?
Ir siaip, bent jau as nematau prasmes ju vartyt, o ball bearing irgi tepalo spaudimas reikalingas.algirdas wrote:as tai manau kad pavertus turba ant sono tepaliukas turetu grazei i kreukles nubegt.Mysha wrote:nusimaneliai pasakykit man:visada kiek esu mates turbo isilgine asele stovi horizontaliai,bet kazkada buvau uzmates paverstus,gal ten buvo'ball bring'tipo turbai?? ytariu kad yvoriniam turbam pavertimas daro kazkokia apkrova aseliai..bet pagalvojus jai dirbant taipat susidaro apkrovos...
kas zinot kaip ten yra?kodel spraudziant turbus ju nevarto?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
geriausias variklis turbinimui yra M42.
kaltinis alkuninis
kaltiniai shvaistikliai
trumpi stumokliai
stumokliu apipurshkimas/aushinimas tepalu
praktishkai turbininis motoras paruoshtas..
ir vietos po kapotu i valias
M42 nuo E36 geriau, nes ten knock sensoriai yra..
kaltinis alkuninis
kaltiniai shvaistikliai
trumpi stumokliai
stumokliu apipurshkimas/aushinimas tepalu
praktishkai turbininis motoras paruoshtas..
ir vietos po kapotu i valias
M42 nuo E36 geriau, nes ten knock sensoriai yra..
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Pamirsai 2 minusus dideli suspaudimo laipsni ir kubaturaromkasponka wrote:geriausias variklis turbinimui yra M42.
kaltinis alkuninis
kaltiniai shvaistikliai
trumpi stumokliai
stumokliu apipurshkimas/aushinimas tepalu
praktishkai turbininis motoras paruoshtas..
ir vietos po kapotu i valias
M42 nuo E36 geriau, nes ten knock sensoriai yra..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
maza kubatura yra pliusas, nes mase maza, o su turba gali uzsipusti kiek reikia, nekalbant, kad pakeitus kompensatorius i solid shita varikli galima sukti 8000+nuo stumokliu gali nutekinti 2mm, o mazas suspaudimo laipsnis yra gerai tik levam varikliui, nes su mazu suspaudimu tavo variklis bus negyvas prie mazu sukiu, kol turbas nepuchia.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
tai geriau panaudok tuos stumus kitam projektui,pvz kokiam6 kausu..romkasponka wrote:maza kubatura yra pliusas, nes mase maza, o su turba gali uzsipusti kiek reikia, nekalbant, kad pakeitus kompensatorius i solid shita varikli galima sukti 8000+nuo stumokliu gali nutekinti 2mm, o mazas suspaudimo laipsnis yra gerai tik levam varikliui, nes su mazu suspaudimu tavo variklis bus negyvas prie mazu sukiu, kol turbas nepuchia.
o is 1,8 tai kazi ka ten ir neispausi..
As net neturiu abejoniu kad galima ir is M42 padaryt zveri, bet viskas remiasi i $. Jau pats net isvardinai keleta mod'u kurie kainuotu neblogas $$$.romkasponka wrote:maza kubatura yra pliusas, nes mase maza, o su turba gali uzsipusti kiek reikia, nekalbant, kad pakeitus kompensatorius i solid shita varikli galima sukti 8000+nuo stumokliu gali nutekinti 2mm, o mazas suspaudimo laipsnis yra gerai tik levam varikliui, nes su mazu suspaudimu tavo variklis bus negyvas prie mazu sukiu, kol turbas nepuchia.
I mazesni varikli pusti reiketu daugiau slegio, kas sukeltu vel papildomus rupescius.
Del negyvo motoro ant zemu sukiu, jei yra litru yra ir torko Tas M20 2.8 stroker'is jau nuo 2100rpm turi ~230nm, o suspaudimo laipsnis tik 8.3:1.
Man patiko vienas svedu sedevras. Variklis Volvo 2.2 16v. Turbina Holset HX80/60 hibridas (25 cm^2).
1029 hp / 800 Nm @ 2.65 bar
Visai nieko skaiciai kaip is 2.2 variklio
video (MPEG2): http://race.ulkhyvlers.net/movies/hunch ... 06-dvd.mpg
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/kolfib ... erpv13.jpg
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/kolfib ... berpv4.jpg
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/kolfib ... berpv7.jpg
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Nesigundau del to, kad jau turiu baze su 6 cyl.Mysha wrote:Bet cia tos galios su keturzenkleis skaiciais tai biski kosmines,bet jai lietuvos relybej,jai investuoji pinigus ir laika,kuriu panasei reikes tiek 6tiek4 kausu varikliui,tai kam tada prasideti su mazyleis?+torkas ir kubatura,labai glaudziai susija dalykai..
Ydomu kodel pats tada Laimi nesigundai ant keturkausio???
Be to, kaip jau ir sakiau, ir is mazyliu galima isspaust galios, bet brangiau kainuotu ir vaziuotu tik ant aukstu apsuku jis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
(p)
Pagaliau perskaiciau. Neblogai pavaryta
Atsakymai i kelis klausimus, kurie uzkliuvo:
Biturbo ir twin turbo yra tas pats - dvi turbinos, triturbo - trys, quadturbo - keturios...
Sequential turbo - tai paprastai dvi turbinos (beje, abi vienodo dydzio), is kuriu pradzioj pucia tik viena, paskui pasijungia ir kita (pvz. Porsche 959, Supra mkiv, RX7 paskutinis etc)
Kai turbina pucia i turbina, tai cia staged turbo - ir ju gali buti trys... ir net keturios, jei pamenu...
Kas dar?
Turbina gali stoveti siek tiek pasvirus, bet tik siek tiek, nes asele turetu buti pasvirus kuo maziau.
Turbina gale (vietoj duslintuvo bakelio) zinoma maziau efektyvu, nei turbina prie variklio, bet uztat paprasciau... ir bent jau pagal tai ka raso - lagas nera toks jau baisus (kas isties ir nestebina, kai pasiziuri, kokio turio sistema gaunasi pas kokia paprasta masina uzdejus FMIC)...
Jei turbinos tepalo isejimas zemiau nei tepalo lygis karteryje - siurblys butinas. Ir tepala galima tada grazint nebutinai i karteri, o bet kur, kur patogu.
Geriausias BMW variklis turbinimui yra... M10 Bent jau mane ta mintis labiausiai zavi.
Pagaliau perskaiciau. Neblogai pavaryta
Atsakymai i kelis klausimus, kurie uzkliuvo:
Biturbo ir twin turbo yra tas pats - dvi turbinos, triturbo - trys, quadturbo - keturios...
Sequential turbo - tai paprastai dvi turbinos (beje, abi vienodo dydzio), is kuriu pradzioj pucia tik viena, paskui pasijungia ir kita (pvz. Porsche 959, Supra mkiv, RX7 paskutinis etc)
Kai turbina pucia i turbina, tai cia staged turbo - ir ju gali buti trys... ir net keturios, jei pamenu...
Kas dar?
Turbina gali stoveti siek tiek pasvirus, bet tik siek tiek, nes asele turetu buti pasvirus kuo maziau.
Turbina gale (vietoj duslintuvo bakelio) zinoma maziau efektyvu, nei turbina prie variklio, bet uztat paprasciau... ir bent jau pagal tai ka raso - lagas nera toks jau baisus (kas isties ir nestebina, kai pasiziuri, kokio turio sistema gaunasi pas kokia paprasta masina uzdejus FMIC)...
Jei turbinos tepalo isejimas zemiau nei tepalo lygis karteryje - siurblys butinas. Ir tepala galima tada grazint nebutinai i karteri, o bet kur, kur patogu.
Geriausias BMW variklis turbinimui yra... M10 Bent jau mane ta mintis labiausiai zavi.
Nu ir ka manai, neblogai prisvaigom cia ?spade wrote:(p)
Pagaliau perskaiciau. Neblogai pavaryta
Dekui uz paaiskinimus su tais bi, twin,... turbo, tiksliausiai aprasyta.
M10 kiek zinau irgi turejo visus kaltinius vidurius ir apsukas megsta, bet
M30B35 yra tas pats M10 tik +2 cilindrai, chi chi.. Tik restriktina galva ir velenelis kai ji uzputi, ir apsukas maziau megsta.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
nebuvo, buvo 1300agzygasbmw wrote:kazkur skaitinejau kad is m10 apie 1000 arkliu buvo uzpusta
http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
-
- Posts: 78
- Joined: 04 Feb 2006 11:28
- BMW: e30 325i touring
- Location: Kaunas
- Contact:
jo, o dar mitas yra, kad tuos m10 blokus f1 mechanikai sumesdavo kieme i kruva pagulet, kad visai atsipalaiduotu metalas ir dar karts nuo karto eidavo ant tu bloku pamyztLaimisBMW wrote:O cia tai naujiena buvo man Uzskaitau tadaspade wrote:Pas ankstyvus BMW F1 variklius blokas buvo M10. Dar daugiau - juos netgi is srotu rinko, kad jie butu visas itampas prarade
Be to turbinines M10 atmainos siaip ne tik F1 naudotos...
Sry, susimaišiau... Ten tas kompresoriaus modelis Eaton M90, yra nemažai kas ant e30 įsidėję Amerikoj, kam čia aš pasakoju, pats puikiai žinai 999 O dėl e90/92 nusišnekėjauLaimisBMW wrote:I kokius modelius e90/92 eina kompresorius ?
O kompresorius vs turbo, tai abu turi ir pliusu ir minusu, negalima sakyt kad tas ar tas geriau, pagal kiekvieno poreikius cia.
Pliusų ir minusų turi kiekvienas dalykas, tiesiog mano nuomone turbo finansiškai labiau apsimoka ir manau, kad rezultatas bus geresnis.
Kokia turba pas tave?(šiaip įdomu) O dėl stumų, tai žiūrėk čia jei Lietuvoje tau reikMENDOZA wrote:taigi buvau sugalvojes turbinti v8 varikli, bet persigalvojau, aciu dievui Mr. Green
dabar gavau m50b25 be vanos. yra turbo nuo imprezos ir ieskau kaltu stumuokliu. gal kas zino kas juos daro? kokios kainos? ar chebra naudojat standartus? galvojau palikt ir standartus, deti 135mm svaistiklius,slifuoti bloka.tik dar neziurejau kiek grandine temptis gali. ir del alkuninio kalto, ar palikti ta pati ar turbo dyzelio ar nuo m52b28.
http://forum.degantysratai.lt/viewtopic.php?t=22 Šiaip manau užtektų ir stumų ir švaistiklių standartų, nebent jau laaabai daug nori arklio užpūst..... Na nebent su stumais mažint suspaudimo laipsnį, nes ant M50B25 gan didelis kiek atsimenu...
Turbo bus per maza nuo imprezos. Kaltiniai stumai +-800 USD, gamina CP, Wiseco, JE ir t.t.MENDOZA wrote:taigi buvau sugalvojes turbinti v8 varikli, bet persigalvojau, aciu dievui
dabar gavau m50b25 be vanos. yra turbo nuo imprezos ir ieskau kaltu stumuokliu. gal kas zino kas juos daro? kokios kainos? ar chebra naudojat standartus? galvojau palikt ir standartus, deti 135mm svaistiklius,slifuoti bloka.tik dar neziurejau kiek grandine temptis gali. ir del alkuninio kalto, ar palikti ta pati ar turbo dyzelio ar nuo m52b28.
Tai pas ne-vanos M50 svaistikliai ir yra 135mm, kokius tu kitus ten galvoji deti ?
O siaip M50 uztenka galvos smeiges ARP idurt ir storesne tarpine metaline (MLS) ir esi ready to go. Abejoju ar padarysi toki setupa kad standartiniai viduriai nebelaikytu..
Ka su kompu galvoji daryt ? Geriau nuo to reiketu pradeti rupintis..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno