[All] Turbonizavimas, planai, idėjos....
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kas is to kad 19 psi pucia, tai BETKOKIA turbina gali, reik ziuret ka pucia (debetas) - cfm.MENDOZA wrote:turbas hibridas 19psi pucia. bent taip raso.
Nu cia tai tu tik pats sau apsisunkini viska.MENDOZA wrote: del svaistikliu ziurejau, radau kad 140mm. na nesvarbu, yra ir 130.pasiziuresiu del tarpiniu. girdejau kad deda 2mm tarpines.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Tai kad niekad ir nekalbėta apie M50B25 turbonizavimą, kiek atsimenu tai buvo samata padaryta M20B25 variklio. Bet kokiu atveju M50 bus brangiau, nes 24v ir suspaudimo laipsnį manau, kad reiktų mažint, nebent pūsi nedaugiau 0.5 bar.mantioras wrote:Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..
Aha, nors esu girdejes kad ir 0,7bar (gal net ir daugiau) ant standarto laiko, bet jei kas nors nors biski pirsteles bus pasekmes iskartoMariusE30 wrote:Tai kad niekad ir nekalbėta apie M50B25 turbonizavimą, kiek atsimenu tai buvo samata padaryta M20B25 variklio. Bet kokiu atveju M50 bus brangiau, nes 24v ir suspaudimo laipsnį manau, kad reiktų mažint, nebent pūsi nedaugiau 0.5 bar.mantioras wrote:Laimi, primink kiek +- pakainuoja m50 turbonizavimas be lindimo i vidurius? Gali ir smulkiau pagal detales, jei zinai... Turbina, kolektorius, darbas?..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
MariusE30 wrote:Manau, kad iki 1 bar, Laimis patikslinsmasta_killa wrote:O tai kiek galetu i stock m20b25(arba m20b27) motora pust ?
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi?LaimisBMW wrote:MariusE30 wrote: Manau, kad iki 1 bar, Laimis patikslins
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
Pigiausiai, tai butu 12.9 varzteliai kogero. O-ringint jei nori, reik daryt kapitalke jau automatiskai. O siaip teisingas variklio tiuningas (kompas) pirmoj vietoj turi but, kitaip niekas nepades.MariusE30 wrote:O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi?LaimisBMW wrote:
Nu siaip jo, bet cia nuo ranku tiesumo labiau priklauso, su labai tiesiom ir 1.2 laiko, bet siaip jo iki 1, gal net geriau maziau, nes visada bus rizika prapust tarpine.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Na jei kalba užsivedė apie varžtelius, tai tie 12.9 tipo Metric blue grade? Ar yra Lietuvoj pirkti kažkas panašaus?LaimisBMW wrote:Pigiausiai, tai butu 12.9 varzteliai kogero. O-ringint jei nori, reik daryt kapitalke jau automatiskai. O siaip teisingas variklio tiuningas (kompas) pirmoj vietoj turi but, kitaip niekas nepades.MariusE30 wrote: O pigiausias ir patikimiausias būdas, kad neprapūstų tarpinės O-ring'ai ar kažką maišausi?
Šiek tiek kvailokai skamba, vieniem 0.5 bar užtenka kitiem ir 1.5 bar per mažai....romkasponka wrote:koks pontas ish tos turbos jei negali uzpusti 1,5 bar?
Siaip kalba ejo apie stokini varikli, ar bent jau nelendant i viduromkasponka wrote:koks pontas ish tos turbos jei negali uzpusti 1,5 bar?
Aisku galima ir 1.5 bar, bet ir periferijos atatinkamos reikes (brangiu purkstuku, sankabos rimtos, visko rimto ).
Siaip ir standartiniai laiko gerai, bet is pigesniu variantu geras upgreidas yra M50 svaistikliai, lengvesni ir konstrukcija tvirtesne ir aisku kaltiniai ..romkasponka wrote: Gal galima kokius geresnius shvaistiklius sudeti, nuo dyzelio kokio?
Galva kogero, jei konkreciau tai vandens kanalai. Bet galima sutvirtinti biski pervirinant. Bet cia jau ant dideliu galingumu tas labiau aktualu.romkasponka wrote: Kur silpniausia vieta pas M20 matara?
Nors irgi netaisykle, yra rizika kai prapuciant tarpine ji suslysta ir gaunasi metalo tempimas tose vietose ties tais kanalais ir kartais truksta galva.
M50, M30 ir kogero M42 tokios problemos nera
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Metric Blue cia yra firmos pavadinimas tik, kaip ir ARP ar pan. Nezinau, reiketu ieskot, gal ir eitu rasti, gal nuo kazko pritaikyt, arba is USA kad ir tuos pacius M.Blue siustis .. Bet esu skaites kad ir su jais problemu buna. Geriausia tai yra ARP smeiges, tik kad kainuoja apie 250 USD.MariusE30 wrote: Na jei kalba užsivedė apie varžtelius, tai tie 12.9 tipo Metric blue grade? Ar yra Lietuvoj pirkti kažkas panašaus?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
M20 ? Tai kad ir taip jau pakankamai mazas Nebent galima biski nutekint virsu kad sumazinti detonacines zonas, CR kristu iki 8.3 kazkur. Sekantis etapas jau butu kaltiniai stumekliai, bet daugumai mirtinguju iki jo nereiketu daeiti..masta_killa wrote:O kaip su stumais, nereikes mazint suspaudima?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact: