Page 53 of 57

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 10 Jan 2015 18:45
by BioHazard
paaiskinkit kaip teisingai padaryt kolika twin scroll turbinai? ar turi kazkuo skirtis nuo iprastos turbinos? nelabai susidures su twinscrollinem turbom. Kalba eina apie 6cil varikli. Kaip as suprantu tai neturi sueit visu 6 cil dujos i viena vieta kaip iprastai turbai o turi buti perskirta po 3cil?

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 10 Jan 2015 19:43
by Gedass
1-3 cilindrai sueina i viena vamzdi ir 4-6 cilindrai i kita. Norint gerai padaryt reikia 2 wg, kad abu vamzdziai butu visiskai atskirti, bet galima ir su 1 wg, tada reikia 2 vamzdzius vest iki wg ir ten kuo arciau voztuvo padaryt suejima i 1.

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 10 Jan 2015 23:02
by BioHazard
supratau, o siaip kokie negerumai blogai padarius ir kokie + gerai padarius?

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 11 Jan 2015 15:47
by Shilas
Per4m man atrodo kazkur tema buvo, kokia seka reik suvest kolika arba gyvatyna i turba kad greitesnis spoolas butu. Tvinscrolui TIK du WG, su vienu neimanoma padaryt pertvaros iki pat sklendes(gal imanoma, bet tikrai neapsimoka), kitais atvejais nebelieka skirtumo tarp tvino ir paprastos.
Teisingai suvedus ir gerai pastacius WG, tvinskrolines turbos greiciau uzpucia

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 11 Jan 2015 22:24
by LaimisBMW
Shilas wrote:Tvinscrolui TIK du WG, su vienu neimanoma padaryt pertvaros iki pat sklendes(gal imanoma, bet tikrai neapsimoka), kitais atvejais nebelieka skirtumo tarp tvino ir paprastos.
Imanoma, apsimoka ir tikrai veikia :) Esu isbandes visus variantus, nepasakyciau kad yra skirtumas tarp 1 ir 2 WG, jei teisingai padaryta.
Yra situaciju kai vienas WG yra nepakeiciamas - tarkim jeigu nori tylaus ismetimo ir WG nuvest i duslintuva, tai su 2 WG tai padaryti buna labai problematiska del vietos trukumo.
Kitas dalykas, jei sudedi nekokybiskus kinietiskus WG ir vienas is dvieju prades streikuoti arba nevienodai dirbti, gali itakoti variklio darbui ir saugumui. Be to, du WG visada bus brangiau ir dazniausiai sunkiau sumontuoti, o nauda gali buti neapciuopiama.
Reikia ziureti pagal situacija, bet 4-6 cilindru eileje motorams paprastai teikiu pirmenybe vienam dideliam WG.

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 11 Jan 2015 22:41
by BioHazard
dekui uz info, meginsim, kiek teisingai gausis bus matyt :)

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 18 Feb 2015 00:43
by deliuxas
Sveiki, as ir turiu planu ateityje kabinti turbo, bet pas mane automatas, ar jau pradeti ieškoti mechaninės greičiu dėžės?

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 18 Feb 2015 01:17
by romkasponka
deliuxas wrote:Sveiki, as ir turiu planu ateityje kabinti turbo, bet pas mane automatas, ar jau pradeti ieškoti mechaninės greičiu dėžės?
O kam?

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 18 Feb 2015 10:27
by deliuxas
Nežinau tiesiog pagalvojau ar islaikys automatinės dėžės sankaba :)

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 25 Mar 2015 11:25
by arunasS
turiu minciu daryt m42 su kompresorium nuo mb tik kilo klausimas ar pavyks padaryt su dujom, tiksliau ar duju slegis bus pakankamas kad jas paduotu i kolektoriu? daug pust nezadu bus bandymas kas gaunas

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 25 Mar 2015 18:11
by Mariuzzzz
Nors is klausimo sprendziant 99% kad nieko nedarysi, bet nors bendram isprusimui pagalvok, kiek standartiniu masinu su turbina gatvemis vazineja uzdujintu...

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 29 Mar 2015 14:33
by romkasponka
Gangas kazkada su subaru STI kalnu lenktynese leke ;)

Lygink koks duju slegis ir kompresoriaus slegis. Duju reduktoriai regis turi kompensacines membranas, kuri galima paduoti slegis is kolektoriaus, kad sukeltu spaudima. Bet kiek pamenu specialus reduktoriai eina turbinom. Manau viskas cia yra padaroma . Del duju kreipkis https://www.facebook.com/slava.autogas?ref=ts&fref=ts padarys ka tik noresi...

Siaip tik nesuprantu ** ten deti mechanini kompresoriu, kai turbina paprasciau pastatyti ir maziau vietos uzima.

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 30 Mar 2015 21:39
by arunasS
o kuo mech.kompresoriu sudetingiau pastatyt nei turbo? man atrodo paprasciau o ir bus tik pabandymo formoj, nezadu pust daugiau nei 0.6bar, kiek domejaus iki tiek dar stock kompas susitvarko, tik purkstuku kitu reikes. Pradziai ribotas biudzetas tam reikalui jei uzkabins gal ir rimciau bandysim kazka daryt tik ne is m42, kol kas sito motoro negaila jei kas ir nepavyktu :D

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 30 Mar 2015 22:50
by BioHazard
Negeriau koki 2,8 isidet pardavus isa ir dasimetus? Maziau po masina gulet reiks ir galvos neskaudes. Kam tie bandymai jei nepradejus rezultatas aiskus? Arba merki eurus ir darai gerai arba nedarai, mano nuomone tokia

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 31 Mar 2015 00:51
by romkasponka
arunasS wrote:o kuo mech.kompresoriu sudetingiau pastatyt nei turbo? man atrodo paprasciau o ir bus tik pabandymo formoj, nezadu pust daugiau nei 0.6bar, kiek domejaus iki tiek dar stock kompas susitvarko, tik purkstuku kitu reikes. Pradziai ribotas biudzetas tam reikalui jei uzkabins gal ir rimciau bandysim kazka daryt tik ne is m42, kol kas sito motoro negaila jei kas ir nepavyktu :D
Mechaniniam kompresoriui reikia:
1. daugiau vietos,
2. pajungimas sudetingesnis prie kolektoriaus,
3. dirzines pavaros visi smagumai,
4. pacio kompresoriaus tvirtinimas labai tikslus turi buti, kad nenumetinetu ir neestu dirzo.

Turbinai:
1. susivirini ismetimo kolektoriu, kuri pasizaidimam gali pasidaryti ""log manifold"" stiliaus,
2. tepalo padavimas, tepalo nuvedimas i karteri
3. visas vamzdynas orui.

Ir siaip turbinos nauda zymiai didesne, nes ji nevalgo kW nuo alkuninio veleno tam, kad spausti ora.

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 31 Mar 2015 09:23
by zygasbmw
jeigu nesuklysiu tai kompresorius,turi tik apie 40% turbo galingumo.kaip ir minėjo romka,neverta zaisti su kompresu,turba efektyviau bet kokiu atveju.

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 31 Mar 2015 09:44
by jogis
viena gan svarbu dalyka pamirsot, kad su kompresu nera lago :)
o siaip tai - USE BOTH :D

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 31 Mar 2015 17:53
by zygasbmw
bet tada jau labai ne cheap gaunasi. :)

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 02 Apr 2015 20:04
by arunasS
tos mintys pabandyt kyla tik del to kad kompresoriu as gaunu uz juokinga kaina, o ir skyva nebrangiai istekintu. siaip tai galvociau apie m50b25 ir uztektu

Re: [All] Turbonizavimas, planai, idėjos....

Posted: 03 Apr 2015 19:59
by BioHazard
Iso neatsparumus boostui kas gal papasakotu? Galvos nemegsta trukt?