[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
alkunekas apie 100-150 lt stumokliai vnt nuo 20 lt velenelis apie 1000lt purkstukai nuo 15 lt vnt slegio reguliatorius gali ir uz dyka kur rast arba koki 30 lt mokeetiDarkMan wrote:Gal kas galit pasakyt mazdaug kiek kainuotu 2.4td alkuninis velenas, kiek 2.5i stumokliai, 272-272 velenelis, ir kiek kuro purkstukai su slegio reguliatoriumi? Dekui, nes mazdaug skaiciuojuos kiek iseitu...
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
projektas m20b27
na va siandien pabaigiau daryti motora. kaip baze emiau nuo 87 m. 2.7 bloka (stumokliai kaip 2.5), 89 m. 2.5 galva su ipurskimo kolektoriumi, kuro slegio reguliatoriu nuo lancia delta integrale hf turbo, purkstukai 204 ccm pralaidumo prie 3 bar, veleneli dariau (schrick kopija, tik nz kokiu laipsniu, bet lyginant su stock - kumsteliai 2 mm aukstesni), chipas, sport oro filtras, perstatyta oro matuokles sklende, po voztuvu spyruoklem dejau 1 mm saibas, nes neradau kietesniu, gaminausi reguliuojama zvaigzde, hartge ismetimo kolektorius, ngk zvakes. dar sudetos priekines ir galines rasporkes, ant dugno panasus sutvirtinimas kaip e36 kabrio (lanzeronai ir pr. balkis), aliuminiai pr. sakiu sailentblokai su kieto metalo ivoremis (tuo metu negavau nuo m3), laisvas ismetimas su 4 rezonatoriais, boge mtech amorizatoriai, h&r spyruokles, papildomai suversti i vidu priekiniai ratai (padarius pailgas atramos tvirtinimo skylutes ir atramas sustumus i vidu ant geometrijos stendo, kad vienodai butu), nuo 3ix reduktorius, nuo 3td radiatorius(didelis kaip nuo 325e). kelyje dar nebandziau, reikia susireguliuoti fazes, kuro slegi, pasiziureti ant stendo. ant laisvu dirba kaip audi 5 cilndru motoras, uzspaudus gaza dirba kaip mechaninis laikrodis. voztuvu tarpelis dariau 0.1 didesnius nei rekomenduoja. tai salti pakalena, bet gerai susilus dingsta kalenimas. ziuresiu kaip ir kas bus toliau. apie rezultatus parasysiu. pagrindine info is e30.de ir e30club.ru
- SHILLAzzzz_BMW
- Posts: 296
- Joined: 23 Feb 2006 07:05
- BMW: E63 ///M6 daily driven
- Location: VILNIUS
- SHILLAzzzz_BMW
- Posts: 296
- Joined: 23 Feb 2006 07:05
- BMW: E63 ///M6 daily driven
- Location: VILNIUS