[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 25 Dec 2006 21:14

Donatas wrote:
AndriuxaBMW wrote: nu matai ar teko tau stoti su gyvu 2,5i kiek zinau tai nuo pases pabegdavai tik tiek kiek is starto isogdavai , o kai variklis negirdimai detonuoja patikek kaip jis valit
tai ka tu tuo nori pasakyt?kad mano 2.7 nevalino geriau uz 2.5?jeigu su kiek buwau sustojes visus padarydavau...
na matai donce kad nieks nestojo su 325i perinktu ir tvarkingu po kapitalkes.nes tavo ar andriuxos 2,7 tai po kapitalkiu ir t.t tai as manau kad jis ir turejo omeny kad su 325 nieks nebuvo sustoje.man paciam butu idomu pasiziureti kaip valina 325i po norm kapitalkes su 327i

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 25 Dec 2006 21:46

Mysha wrote:
AndriuxaBMW wrote: prie ko cia kubaturos padidejimas ? purkstukai jai neuzmaitina reikiamo arkliu skaiciaus ?
O kiek pas tave grynu arkliu irkiek torko? be jokiu nosu?
http://www.bmwfan.puslapiai.lt/forumas/ ... mage_id=53

cia su lievom mietkem su bloga sklende bei su sulinkusiu ytempeju
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 25 Dec 2006 21:54

masta_killa wrote:
AndriuxaBMW wrote: prie ko cia kubaturos padidejimas ? purkstukai jai neuzmaitina reikiamo arkliu skaiciaus ?
Na bet ir tas arkliu padidejimas ne prudais...
bet cia jau gali butu paciu purkstuku kalte :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Mysha

Post by Mysha » 25 Dec 2006 21:56

AndriuxaBMW wrote:
Mysha wrote: O kiek pas tave grynu arkliu irkiek torko? be jokiu nosu?
http://www.bmwfan.puslapiai.lt/forumas/ ... mage_id=53

cia su lievom mietkem su bloga sklende bei su sulinkusiu ytempeju
O cia be noso?klausiu nes paziurejus garaze y lentele,ties skiltim nosas pastave 50?
tai ka tas 50 reiskia?
ir kokia reiksme galiai turi ytempejas?

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 25 Dec 2006 22:03

Donatas wrote:
AndriuxaBMW wrote: nu matai ar teko tau stoti su gyvu 2,5i kiek zinau tai nuo pases pabegdavai tik tiek kiek is starto isogdavai , o kai variklis negirdimai detonuoja patikek kaip jis valit
tai ka tu tuo nori pasakyt?kad mano 2.7 nevalino geriau uz 2.5?jeigu su kiek buwau sustojes visus padarydavau...
na taip kadangi drago esme tik variklis ,transmisijos ir visa kita cia nei prieko tai jo, tavo 2.7 valino :D tik labai ydomu kad tintukui kraudavai tik korpusa su jo 525 190 ag

kas liecia detonacijas tai liesas misinys pagerina valinima bet labai atima resursa
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 25 Dec 2006 22:24

Detonacija tikrai nepagerina valinimo :) Geriausias valinimas yra pries pat detonavimo riba.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 26 Dec 2006 03:20

LaimisBMW wrote:Detonacija tikrai nepagerina valinimo :) Geriausias valinimas yra pries pat detonavimo riba.
na ta as ir norejau pasakyti :) liesa liesa viskas kepa o valit yspudingai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 26 Dec 2006 03:33

beje,draginau ir su perrinktu 325i...rezultatas panasus kaip su neperrinktu
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 26 Dec 2006 04:24

Donatas wrote:beje,draginau ir su perrinktu 325i...rezultatas panasus kaip su neperrinktu
o tu zinai jai padarai normalia kapitalkia bei apkata variklis atsigauna tik po kokiu 20.000 km
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Mysha

Post by Mysha » 26 Dec 2006 14:13

AndriuxaBMW wrote:
Donatas wrote:beje,draginau ir su perrinktu 325i...rezultatas panasus kaip su neperrinktu
o tu zinai jai padarai normalia kapitalkia bei apkata variklis atsigauna tik po kokiu 20.000 km
20 000 :D
tai gal tavo dar apkatke daro :D

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 26 Dec 2006 15:31

Mysha wrote:
AndriuxaBMW wrote: o tu zinai jai padarai normalia kapitalkia bei apkata variklis atsigauna tik po kokiu 20.000 km
20 000 :D
tai gal tavo dar apkatke daro :D
ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,

o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Mysha

Post by Mysha » 26 Dec 2006 20:44

AndriuxaBMW wrote:
Mysha wrote: 20 000 :D
tai gal tavo dar apkatke daro :D
ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,

o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
Tas taip,bet juk masinos tokios paskirties,retai ar sulaukia tokiu kilometrazu,be nauju ydeju ir patobulinimu variklio skyriuja.
Nejaugi pas pati nebus jokiu patobulinimu naujam sezonui????

User avatar
HITMAN
BMW Fan narys
Posts: 140
Joined: 18 Aug 2006 09:38
BMW: E92 335I
Location: America

Post by HITMAN » 26 Dec 2006 21:54

AndriuxaBMW wrote:
Mysha wrote: 20 000 :D
tai gal tavo dar apkatke daro :D
ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,

o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
O tai ta 10tuks km ce reike nuvaziuoti nevirsijant kiek apsuku???
BMW e92 335i Kasdienai ir pagazavimui :)

Ar žinote kodėl y audi dedama quattro ir turbinos nuo neatmenamų laikų? O tam, kad neužklimtų ir turėtų jegos kai veža mešla iš fermų :D :D :D

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 26 Dec 2006 23:01

HITMAN wrote:
AndriuxaBMW wrote: ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,

o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
O tai ta 10tuks km ce reike nuvaziuoti nevirsijant kiek apsuku???
na 500 km labai graziai nevirsijant 2500 paskui 1000km pasikeitus tepalus 2500rpm ,toliau keiti tepalus 3000km suki iki kokiu 3tkst rpm ,keiti tepala ir 5 tkst suki iki kokia 4tkst rpm ,apkatas kaip ir butu gatavas paskui po 10tkst normalaus vazinejimo pradeda motoras rodyt savo max galia

aisku yra ir kitu budu kai po pirmu 1500 km jau smaugi :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 27 Dec 2006 14:07

butent nenukrypstam , tiesiog vienas ar kitas projektas yra pagirtynas nes vietoi nestovim ,tik kartais geriau is anksto isiaiskinti kas geriausia ,kad paskui nereiktu rezultatu nusivilti ,kaip pvz buvo rasoma apie 2.7i kad be nieko ji tures 190 ag
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 27 Dec 2006 16:40

AndriuxaBMW wrote:kaip pvz buvo rasoma apie 2.7i kad be nieko ji tures 190 ag
Tai e30.de raso :) bet man kazkaip atrodo kad su pliku neitu tiek ishspaust niekaip.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 27 Dec 2006 19:35

LaimisBMW wrote:
AndriuxaBMW wrote:kaip pvz buvo rasoma apie 2.7i kad be nieko ji tures 190 ag
Tai e30.de raso :) bet man kazkaip atrodo kad su pliku neitu tiek ishspaust niekaip.
man irgi taip atrodo :D na paimkim tarkim,hartge h27 juk is m20 mataro ispaude 190 koniu bet ne is standarto galva didesniais voztuvais,valikas ismetimas kompas,ta viska sudejus 190koniu.taip kad manau vien is 2,7 niekaip tiek standarte negausi

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 28 Dec 2006 21:32

O alpina 2.7 su kokia galva dare ?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 28 Dec 2006 21:39

Zodziu nukeliau siandien savajam galva,tai toks klausimelis iskilo, palyginau savo 2.0 ipurskimo koliko kanalus su 2.5, tai vizualiai identiski, kazkur skaiciau kad skiriaisi skersmenys 0.5mm(tiek horizontaliai tiek vertikaliai), o tai neturi skirtis forma ar kaip,nors tas ale 2.5 biski didesnis atrodo?Kazkaip pradedu galvot, ar maxbimer nebus sumaises ir man nuo 2.0 idaves...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 29 Dec 2006 00:00

masta_killa wrote:Zodziu nukeliau siandien savajam galva,tai toks klausimelis iskilo, palyginau savo 2.0 ipurskimo koliko kanalus su 2.5, tai vizualiai identiski, kazkur skaiciau kad skiriaisi skersmenys 0.5mm(tiek horizontaliai tiek vertikaliai), o tai neturi skirtis forma ar kaip,nors tas ale 2.5 biski didesnis atrodo?Kazkaip pradedu galvot, ar maxbimer nebus sumaises ir man nuo 2.0 idaves...
Paziurek ta vieta kur gazo sklende prisisuka, pas 2.5 ta skyle zymiai didesne yra.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply