[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
na matai donce kad nieks nestojo su 325i perinktu ir tvarkingu po kapitalkes.nes tavo ar andriuxos 2,7 tai po kapitalkiu ir t.t tai as manau kad jis ir turejo omeny kad su 325 nieks nebuvo sustoje.man paciam butu idomu pasiziureti kaip valina 325i po norm kapitalkes su 327iDonatas wrote:tai ka tu tuo nori pasakyt?kad mano 2.7 nevalino geriau uz 2.5?jeigu su kiek buwau sustojes visus padarydavau...AndriuxaBMW wrote: nu matai ar teko tau stoti su gyvu 2,5i kiek zinau tai nuo pases pabegdavai tik tiek kiek is starto isogdavai , o kai variklis negirdimai detonuoja patikek kaip jis valit
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
http://www.bmwfan.puslapiai.lt/forumas/ ... mage_id=53Mysha wrote:O kiek pas tave grynu arkliu irkiek torko? be jokiu nosu?AndriuxaBMW wrote: prie ko cia kubaturos padidejimas ? purkstukai jai neuzmaitina reikiamo arkliu skaiciaus ?
cia su lievom mietkem su bloga sklende bei su sulinkusiu ytempeju
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
bet cia jau gali butu paciu purkstuku kaltemasta_killa wrote:Na bet ir tas arkliu padidejimas ne prudais...AndriuxaBMW wrote: prie ko cia kubaturos padidejimas ? purkstukai jai neuzmaitina reikiamo arkliu skaiciaus ?
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
O cia be noso?klausiu nes paziurejus garaze y lentele,ties skiltim nosas pastave 50?AndriuxaBMW wrote:http://www.bmwfan.puslapiai.lt/forumas/ ... mage_id=53Mysha wrote: O kiek pas tave grynu arkliu irkiek torko? be jokiu nosu?
cia su lievom mietkem su bloga sklende bei su sulinkusiu ytempeju
tai ka tas 50 reiskia?
ir kokia reiksme galiai turi ytempejas?
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na taip kadangi drago esme tik variklis ,transmisijos ir visa kita cia nei prieko tai jo, tavo 2.7 valino tik labai ydomu kad tintukui kraudavai tik korpusa su jo 525 190 agDonatas wrote:tai ka tu tuo nori pasakyt?kad mano 2.7 nevalino geriau uz 2.5?jeigu su kiek buwau sustojes visus padarydavau...AndriuxaBMW wrote: nu matai ar teko tau stoti su gyvu 2,5i kiek zinau tai nuo pases pabegdavai tik tiek kiek is starto isogdavai , o kai variklis negirdimai detonuoja patikek kaip jis valit
kas liecia detonacijas tai liesas misinys pagerina valinima bet labai atima resursa
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na ta as ir norejau pasakyti liesa liesa viskas kepa o valit yspudingaiLaimisBMW wrote:Detonacija tikrai nepagerina valinimo Geriausias valinimas yra pries pat detonavimo riba.
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
o tu zinai jai padarai normalia kapitalkia bei apkata variklis atsigauna tik po kokiu 20.000 kmDonatas wrote:beje,draginau ir su perrinktu 325i...rezultatas panasus kaip su neperrinktu
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,Mysha wrote:20 000AndriuxaBMW wrote: o tu zinai jai padarai normalia kapitalkia bei apkata variklis atsigauna tik po kokiu 20.000 km
tai gal tavo dar apkatke daro
o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Tas taip,bet juk masinos tokios paskirties,retai ar sulaukia tokiu kilometrazu,be nauju ydeju ir patobulinimu variklio skyriuja.AndriuxaBMW wrote:ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,Mysha wrote: 20 000
tai gal tavo dar apkatke daro
o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
Nejaugi pas pati nebus jokiu patobulinimu naujam sezonui????
O tai ta 10tuks km ce reike nuvaziuoti nevirsijant kiek apsuku???AndriuxaBMW wrote:ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,Mysha wrote: 20 000
tai gal tavo dar apkatke daro
o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
BMW e92 335i Kasdienai ir pagazavimui :)
Ar žinote kodėl y audi dedama quattro ir turbinos nuo neatmenamų laikų? O tam, kad neužklimtų ir turėtų jegos kai veža mešla iš fermų :D :D :D
Ar žinote kodėl y audi dedama quattro ir turbinos nuo neatmenamų laikų? O tam, kad neužklimtų ir turėtų jegos kai veža mešla iš fermų :D :D :D
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na 500 km labai graziai nevirsijant 2500 paskui 1000km pasikeitus tepalus 2500rpm ,toliau keiti tepalus 3000km suki iki kokiu 3tkst rpm ,keiti tepala ir 5 tkst suki iki kokia 4tkst rpm ,apkatas kaip ir butu gatavas paskui po 10tkst normalaus vazinejimo pradeda motoras rodyt savo max galiaHITMAN wrote:O tai ta 10tuks km ce reike nuvaziuoti nevirsijant kiek apsuku???AndriuxaBMW wrote: ne as su siokiais tokiais laisvumais dariau ,
o tu nesijuok normali apkatke apie 10tkst jai nori reursa tureti
aisku yra ir kitu budu kai po pirmu 1500 km jau smaugi
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
butent nenukrypstam , tiesiog vienas ar kitas projektas yra pagirtynas nes vietoi nestovim ,tik kartais geriau is anksto isiaiskinti kas geriausia ,kad paskui nereiktu rezultatu nusivilti ,kaip pvz buvo rasoma apie 2.7i kad be nieko ji tures 190 ag
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
man irgi taip atrodo na paimkim tarkim,hartge h27 juk is m20 mataro ispaude 190 koniu bet ne is standarto galva didesniais voztuvais,valikas ismetimas kompas,ta viska sudejus 190koniu.taip kad manau vien is 2,7 niekaip tiek standarte negausiLaimisBMW wrote:Tai e30.de raso bet man kazkaip atrodo kad su pliku neitu tiek ishspaust niekaip.AndriuxaBMW wrote:kaip pvz buvo rasoma apie 2.7i kad be nieko ji tures 190 ag
Zodziu nukeliau siandien savajam galva,tai toks klausimelis iskilo, palyginau savo 2.0 ipurskimo koliko kanalus su 2.5, tai vizualiai identiski, kazkur skaiciau kad skiriaisi skersmenys 0.5mm(tiek horizontaliai tiek vertikaliai), o tai neturi skirtis forma ar kaip,nors tas ale 2.5 biski didesnis atrodo?Kazkaip pradedu galvot, ar maxbimer nebus sumaises ir man nuo 2.0 idaves...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Paziurek ta vieta kur gazo sklende prisisuka, pas 2.5 ta skyle zymiai didesne yra.masta_killa wrote:Zodziu nukeliau siandien savajam galva,tai toks klausimelis iskilo, palyginau savo 2.0 ipurskimo koliko kanalus su 2.5, tai vizualiai identiski, kazkur skaiciau kad skiriaisi skersmenys 0.5mm(tiek horizontaliai tiek vertikaliai), o tai neturi skirtis forma ar kaip,nors tas ale 2.5 biski didesnis atrodo?Kazkaip pradedu galvot, ar maxbimer nebus sumaises ir man nuo 2.0 idaves...
Dynapack 2WD 1500HP Dyno