[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Post by EdgaBMW » 02 Oct 2006 10:29

masta_killa wrote:O tai ziedus ir indeklus det remontinius, ar 0 remonto,ar kaip ten ?Beje kiek mm galima spaust galva?
p.s. dekui karoli uz naudinga info 999
2-2,5mm

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 02 Oct 2006 23:42

O kaip su kompu daryt, palikt ta pati, det cipa su 2.5 programa, ar keist visa kompa?Beje dar toks klausimelis iskilo, kaip su masinos perregistravimu,jei motoras keistas is 2.0 i 2.7 ? :ops
Last edited by Nerka on 02 Oct 2006 23:47, edited 1 time in total.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Oct 2006 00:15

MARIUS wrote:velenelis su visais voztuvais sudetas nuo 2,5 i 2,0 galva.tai pas mane viskas yra nes mano masina 325i su dvilitrio galva. o sakyk kaip bus su degimu nebus problemu nes pas mane placiastopis tai man atrodo degimas nesireguliuoja
pastave 2.5 su 2.0 galva ? jai taip yra tai duodu galva nukirsti kad tavo 2.0 galvos degimo kamera padaryta kaip 2.5 arba pastave ten ir apacia dvilitrio
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Oct 2006 00:18

EdgaBMW wrote:
masta_killa wrote:O tai ziedus ir indeklus det remontinius, ar 0 remonto,ar kaip ten ?Beje kiek mm galima spaust galva?
p.s. dekui karoli uz naudinga info 999
2-2,5mm
jai dedat dvilitrio galva ant grynai 2.7 tai nieko slifuoti nereikes o jeigu dedat 2.5 galva ant etos su 2.5 stumais (etos stumai netinka) tai bloka slifuoti reikia kokius 2-2.2mm ,o siaip reiktu dar pasizeti kiek jusu galva kartu slifuota buvo ,nes nuo to eiciasi slifavimo matmenys
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 03 Oct 2006 00:23

Pas mane 2.0 ir noriu det 2.5e apacia ir savo 2.0 galva... :ops
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Oct 2006 00:24

tai tau slifuot nieko nereiks dedi galva ir vaziuoji
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 03 Oct 2006 00:25

O kaip su kompu?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Oct 2006 00:35

ydesi nuo 2.5 arba su cipuku koki
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 03 Oct 2006 01:13

tokiais kriziurkais reik nuimt 0.1mm galva kad graziai prigultu tarpine,kad nuliniai tai cia Nominalas tipo (orginalus) o tau reik pirmo remonto vezk pas meistrus prasuks tau alkunini pasakys ar tiesus ir padarys remontini bloka irgi praslifuos ;) nu jai surenkineji is 2.0 ir 2.5e tj galiu parasyt ko reiks daug mas.

2.5e bloko gali buti visas vidus orginalus nebent nori lb patvaraus dedi 2.4 alkuni
2.0 galvon dedi 2.5i spyruokles,veleneli praslifuoji lizdus kad butu galima idet 2.5i voztuvus ir gumytes pakeiti
2.5i isiurbimo kolektoriu,oro srauto matuokle bei oro sklende.
dar reiktu sudet 3.5i purkstukus bet cia nebutinai uzteks manu tau ir 2.5i
is elktros tj dedi 2.5i kompa ir ieskai cipo ;)
V12 manual

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 09 Oct 2006 13:01

jai desi stumus nuo 2.5i ant 2.0 galvos jie tau visu pirma per voztuvus kaukstels ,paskui gausis nenormalus suspaudimas ir t.t
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 04 Nov 2006 00:21

Krc nesupratau baikos, parsivilkau ta matora ir kazkoks man neaiskus pasirode, zodziu tam 2.5e degimas stovejo ant velenelio ir dar neaiskumas, kad stumai igaubti i vidine dali, tai kaip cia???? :ops :ops :ops
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 04 Nov 2006 17:40

Karoliss wrote:nori kad voztuvus pasivytu :D
Matai paziurejau http://www.e30.de saite, kad 325e ejo su biski kitokiais stumais, tai kilo abejoniu, paskiau radau kitam saite 325e su tais paciais stumais kaip mano,ju berods dvieju modeliu ir buvo. :ops
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 09 Nov 2006 23:29

Cia dar pora klausimeliu iskilo :
1. Daugelis is jusu siulytumete i 2.5e bloka det dyzelini 2.4 alkuninis velena, nes jis is kietesnio metalo, todel atsparesnis sukiams ir atlaiko didesnius apkrovimus. Bet galvociau, ar neapsimoka palikt 2.5e alkunini ir tik sudet 2.4 indeklus(jei tai imanoma), kurie taip pat turetu but is kietesnio lydinio, mat gi pirmiausia atmusami indeklai, o paskiau alkuninis. Cia patasykti jei klystu :ops :ops :ops
2. Yra ir 2.5i paskirstimo velenelis, kuris yra biski pavarges. Tarkim atvezu ji restauruot ir meistrui duodu sportinio velenelio fazes, tai ar jis sugebetu padryt ? Pas mus restauravimo kaina bene 150 lt, tad butu labai idomu ar meistrams ten daug darbo pakoreguot fazes ir ji "ataugint" ? Beje domintu 2.5i sportinio velenelio fazes :ops :ops :ops
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 10 Nov 2006 03:07

kiek zinau po 50 ar tj po 60lt uz krumpli jai tu turi brezinius 12 krumliu kazkas apie 600lt velenelis
V12 manual

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 10 Nov 2006 09:12

masta_killa wrote:Cia dar pora klausimeliu iskilo :
1. Daugelis is jusu siulytumete i 2.5e bloka det dyzelini 2.4 alkuninis velena, nes jis is kietesnio metalo, todel atsparesnis sukiams ir atlaiko didesnius apkrovimus. Bet galvociau, ar neapsimoka palikt 2.5e alkunini ir tik sudet 2.4 indeklus(jei tai imanoma), kurie taip pat turetu but is kietesnio lydinio, mat gi pirmiausia atmusami indeklai, o paskiau alkuninis. Cia patasykti jei klystu :ops :ops :ops
2. Yra ir 2.5i paskirstimo velenelis, kuris yra biski pavarges. Tarkim atvezu ji restauruot ir meistrui duodu sportinio velenelio fazes, tai ar jis sugebetu padryt ? Pas mus restauravimo kaina bene 150 lt, tad butu labai idomu ar meistrams ten daug darbo pakoreguot fazes ir ji "ataugint" ? Beje domintu 2.5i sportinio velenelio fazes :ops :ops :ops
na manau indeklai bus tokie patys
del valiko dar nelabai zinau tokiu meistru kurie normaliai padarytu valikui gerai fazes ,net ir pagalpavyzdi
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 10 Nov 2006 21:44

Beje ar tiks karteris nuo 2.0 ant 2.5e?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Dariukas

Post by Dariukas » 10 Nov 2006 22:06

masta_killa wrote:Beje ar tiks karteris nuo 2.0 ant 2.5e?
Man rods, jie vienodi visi m20?

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 14 Nov 2006 00:45

Kas bus jei paliksiu ipurskimo kolika, droseline sklende, purkstukus ir slanga nuo 2.0, srauto matuokle nuo 2.5i, kaip tada reikalai, jauciu gausis konkreti flegma, ar ne? :D
Zodziu iskleidziau 2.5e parsivezta matora, net keista pasidare, kaip tokiu metu matoras gali buti taip normaliai issilaikes, cilindru gilzes neuzjestos, indekliukai vos ne kaip nauji(viskas orginalu)...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 14 Nov 2006 00:54

5000rpm redlainas viska pasako ;)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 14 Nov 2006 01:11

LaimisBMW wrote:5000rpm redlainas viska pasako ;)
o ne 4500?
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Post Reply