[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Laimisbmw:
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom m.ade" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
AndriuxaBMW :
m20b27
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
bendra naudinga info
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite34.htm
http://cs.ku.lt/~inf033/laimonas_macevi ... l_head.jpg
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom m.ade" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
AndriuxaBMW :
m20b27
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
bendra naudinga info
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite34.htm
http://cs.ku.lt/~inf033/laimonas_macevi ... l_head.jpg
Last edited by AndriuxaBMW on 08 Jan 2007 16:54, edited 4 times in total.
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Aaaa, cia taip del to, kad tas 2.7, yra tipo ekonomas mazintais sukiais???AndriuxaBMW wrote:nu pradziai tai nelabai dera 2.0 blokas ir 2.5 galva nes degimo kamera biski lieva gautusi vnz vejai , toliau 2.0 blokas ir 2.7 galva hmmm na kaip ir tinka bet tu toki nerealiai buka aparata gautum kad neduok dieve ir dar kurio negaletum sukti daugiau nei 5tkst abarotu nes voztuvu spyruokles toi 2.7 galvoi yra labai silpnos
O kaip jo suspaudimas?
Beje, galvos perinkimas cia semeckes, spyruokles galima butu sudeti nuo 2.0cc galvos (juk spyruokles ir karomislai nesiskiria dvilitrio dusupuse ir duseptinto? ). Jei klystu pataisyk, Andriuxa, nes tik spelioju.
Dar stai, del tos degimo kameros formos. Ji gautusi, rasei, "biski lieva" - kodel?
Minimu varikliu stumokliu dugnai ("vadinamas virsus") labai skiriasi? Gal kokio 2.0 ar 2.5cc su vitesniteliais, nors kiek mates paprasti, tik kad su lunkem, ar ne? Ar turejai galvoje, kad degimo kameros turio dalis galvoje pas 2.7 kitokia? Velgi tuscios speliones, kai nezinau koks 2.7 ir kitu suspaudimo laipsnio skirtumas.
Beje, o cilindru diametrai 2.0; 2.5 ir 2.7 skiriasi visu, ar vienodi? Kaip kubatura didinta, diametru, ar stumoklio eiga?
Nu, kolkas apsiraminu su klausimais, bet tikiu, kad zinai i juos atsakymus, man rekomendavo iskarto klausti Taves .
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
taip tas economas yra mazintais sukiais, suspaudimo tiksliai nepamenu sitoi srity galetu laimis bmw isikisti nes man tie skaiciukai is galvos greit pabega
kas liecia galvos perinkima tu teisus ,bet atsimink kad ekonomo galvos kanalai dar mazesni nei 2.0
del degimo kameros pas 2.7 stumo diametras 84 o pas 2.0 80 pas 2.0 ir 2.7 stumo virsus labai panasus
darant is 2.0 variklio kubatura dideja tiek diametru tiek eiga o is 2.5 tik eiga
kas liecia galvos perinkima tu teisus ,bet atsimink kad ekonomo galvos kanalai dar mazesni nei 2.0
del degimo kameros pas 2.7 stumo diametras 84 o pas 2.0 80 pas 2.0 ir 2.7 stumo virsus labai panasus
darant is 2.0 variklio kubatura dideja tiek diametru tiek eiga o is 2.5 tik eiga
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
jei padarytum toki varianta gautusi paraktiskai tas pat kaip 2,0 , tik siek tiek prasciau vaziuotu , nes mazesnes isiurbimo angos, o siaip degimo kamera gautusi visiskai tokia pat kaip dvilitrio motoro, dar viena problemele yra 2,7 galvoje tai paskirstymo velenelis, pas ji nera poros ,guoliavieciu' tai sudejus kietesnes spyruokles ir dar padidinus apsukas , labai padidetu apkrova veleneliui, jis buna daznai suluzta, aisku dalima naudot 2,0 ar 2,5 paskirstymo veleneli, bet tada du velenelio taskai praktiskai negaus tepimo .
p.s jei sugalvotum parduot ta 2,7 galva , gal as ja nupirkciau, nes rusai ja sunkiai skiria nuo 2,0 galvos
p.s jei sugalvotum parduot ta 2,7 galva , gal as ja nupirkciau, nes rusai ja sunkiai skiria nuo 2,0 galvos
Zodziu apibendrintai gaunasi labai nekoks derinys:
saugus sukiai max 5000rpm;
galimas spyruokliu nuo 2.0 galvos sustatymas, bet tada kentes valikas;
galima statyti ir kita valika nuo tarkim 2.5, bet turint omeny mineta problema su jo tepimu, kiek jis laikys irgi aisku...
Zodziu - pasiknisus kelis vakarus viska galima sukrauti i viena kruva, neabejotinai uzsives ir vaziuos, bet bus sukista minimum ~100-200Lt ir rezultate po kapotu sedes 2.0cc mataras, kuris negana to, kad nelabai nores suktis rpm virsuj (cia dar eitu iskesti, jei momentas apacioj ir vidutiniuose abarotuose butu padorus), bet dar ir del kanalu bus gerokai priglusintas ir vaziuos kaip priduses. Norint kad bent kiek vaziuotu, automatiskai bus arciau dugno laikomas akseleratoriaus pedalas, o tai dar labiau atsilieptu varikliui (tiketina, kad tokioj situacijoj 5000rpm ribos galima netiketai nustoti laikytis). Plius tas nivalinantis mataras del visu isvardintu priezasciu dar ir rys kura ne pagal vaziavima...
Rodos teisingai supratau.
Beje, kadangi skiriasi 2.0 ir 2.7 stumokliu diametrai, tai dar stipriai pasikeistu degimo kameros turio dalis esanti galvoje, tas faktas gerokai (itariu kokia 0.5 ar daugiau) numustu suspaudimo laipsni ir bemvas pradetu vaziuoti dar lieviau. vis1
Isvada apgailetina: butu sugaistas laikas, sukista siektiek pinigo ir gautusi kazkas panasaus i sudrozta 1.8cc ir su nemaloniu kuro vartojimu...
P.S. Maxbimer - kiek gautusi lituokliu uz ta 2.7 galva, jei kadanors butu sumastyta ja parduoti???
P.P.S. Visi, kas cia pasireiskete, ar bendrai dar kazka zinote, rasykite, laukiu info...
Deduosi visa tai i galva, bo viskas nauja, o zinanciu, pasirodo, jusu forume pakanka.
Dekingas uz atsakymus, laukiu nauju!!!
Weberis
saugus sukiai max 5000rpm;
galimas spyruokliu nuo 2.0 galvos sustatymas, bet tada kentes valikas;
galima statyti ir kita valika nuo tarkim 2.5, bet turint omeny mineta problema su jo tepimu, kiek jis laikys irgi aisku...
Zodziu - pasiknisus kelis vakarus viska galima sukrauti i viena kruva, neabejotinai uzsives ir vaziuos, bet bus sukista minimum ~100-200Lt ir rezultate po kapotu sedes 2.0cc mataras, kuris negana to, kad nelabai nores suktis rpm virsuj (cia dar eitu iskesti, jei momentas apacioj ir vidutiniuose abarotuose butu padorus), bet dar ir del kanalu bus gerokai priglusintas ir vaziuos kaip priduses. Norint kad bent kiek vaziuotu, automatiskai bus arciau dugno laikomas akseleratoriaus pedalas, o tai dar labiau atsilieptu varikliui (tiketina, kad tokioj situacijoj 5000rpm ribos galima netiketai nustoti laikytis). Plius tas nivalinantis mataras del visu isvardintu priezasciu dar ir rys kura ne pagal vaziavima...
Rodos teisingai supratau.
Beje, kadangi skiriasi 2.0 ir 2.7 stumokliu diametrai, tai dar stipriai pasikeistu degimo kameros turio dalis esanti galvoje, tas faktas gerokai (itariu kokia 0.5 ar daugiau) numustu suspaudimo laipsni ir bemvas pradetu vaziuoti dar lieviau. vis1
Isvada apgailetina: butu sugaistas laikas, sukista siektiek pinigo ir gautusi kazkas panasaus i sudrozta 1.8cc ir su nemaloniu kuro vartojimu...
P.S. Maxbimer - kiek gautusi lituokliu uz ta 2.7 galva, jei kadanors butu sumastyta ja parduoti???
P.P.S. Visi, kas cia pasireiskete, ar bendrai dar kazka zinote, rasykite, laukiu info...
Deduosi visa tai i galva, bo viskas nauja, o zinanciu, pasirodo, jusu forume pakanka.
Dekingas uz atsakymus, laukiu nauju!!!
Weberis
Parduok galva maxbimeriui ir nusipirk 2.0 normalia galva, maciau skelbime buvo uz 300 kazkur. Pasidarysi normalu 2.0 motora. As kaip suprantu bloko perrinkinet nezadi ? Nes jei perrinkti, tai manau imesk alkunini nuo 325e/324d-td, stumoklius nuo 325e ir gilzes isborink iki 84mm ir turesi 2.7
Realiai dar galima galva isportinti ir sudet 325i voztuvus ir veleneli. Daugiau pigiu alternatyvu nesugalvoju. O jei daryt su 325i galva, tai pati galva bus brangi, reikes bloka slifuot, reguliuojama zvaigzde det kad atsatyt degima, stumus nuo siaurastopio 325i (nuimt sijonus ~10mm).
Realiai dar galima galva isportinti ir sudet 325i voztuvus ir veleneli. Daugiau pigiu alternatyvu nesugalvoju. O jei daryt su 325i galva, tai pati galva bus brangi, reikes bloka slifuot, reguliuojama zvaigzde det kad atsatyt degima, stumus nuo siaurastopio 325i (nuimt sijonus ~10mm).
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Andriuxa, iskilo cia viena tokia dilema...AndriuxaBMW wrote:taip tas economas yra mazintais sukiais, suspaudimo tiksliai nepamenu sitoi srity galetu laimis bmw isikisti nes man tie skaiciukai is galvos greit pabega
kas liecia galvos perinkima tu teisus ,bet atsimink kad ekonomo galvos kanalai dar mazesni nei 2.0
del degimo kameros pas 2.7 stumo diametras 84 o pas 2.0 80 pas 2.0 ir 2.7 stumo virsus labai panasus
darant is 2.0 variklio kubatura dideja tiek diametru tiek eiga o is 2.5 tik eiga
Matai, perskaiciau cia viska kas buvo parasyta labai atydziai, bet va - jau vizualiai ("na glaz") iskarto matyti, kad 2.7cc variklio galvos kanalai yra didesnio diametro, po velyku parasysiu kiek, panasu ~2mm placiau. Tai problemos su uzpildymu del kanalu rodos kaip ir neturetu buti, klausimas islieka tik del spyruokliu, ir to velenelio, su 3 kaklais.
kaip ir sakiau sportisko variklio tikrai nebus , o gavos tai 320e , tai yra 2,0l ekonomas, turetu siek tiek prasciau uz 2,0 l vaziuot bet ekonomiskiauWeberis wrote:Tas BMW jau sekmingai vazineja. Traukos kolkas niekas nebande, bet sanaudos jau aiskios:
miesto rezimu ~10l/100km duju. appl
Manau, kad beprotiskai ryjanciu vadinti jo neitu ...
Variklis piktesnis, nei buvo standartas 2,0cc iki tol. Pastebejimai tik subjektyvus, be jokiu DYNO grafiku ar panasiai, bet juk visi garantuotai pasakytumete, jei pasikeistu jusu BMW trauka ...maxbimer wrote:kaip ir sakiau sportisko variklio tikrai nebus , o gavos tai 320e , tai yra 2,0l ekonomas, turetu siek tiek prasciau uz 2,0 l vaziuot bet ekonomiskiauWeberis wrote:Tas BMW jau sekmingai vazineja. Traukos kolkas niekas nebande, bet sanaudos jau aiskios:
miesto rezimu ~10l/100km duju. appl
Manau, kad beprotiskai ryjanciu vadinti jo neitu ...
Variklis bent is pirmo ispudzio, priduses nera.
P.S. minejau, kad galvos kanalu diametrai akivaizdziai didesni, tai deg. kameros pripildymas blogesnis tikrai negali buti, klausimas tik fazese ir nelabai malonus dalykas, kad tas velenelis su silpnesniu jo pastatymu, bet bus matyt kaip laikys.
P.P.S. Masina ne mano, o pries dujas as iki siol - jei tai masina paskraidymams fly , nes tai nesisieja. Jei kasdieninis automobilis, pries dujas nieko nesakau, Mariau ...
alc
O jei Karoli palikus ir veleneli ir voztuvus ir spyruokles nuo 2.0, zodziu ant 2.7 bloko makt stockine 2.0 galva, kaip tada reikalai?Nepagins koks stumas voztuvo, ar panasiai?Manau ir as 2.7 bloka det, nes pas draugeli garaze metosi...Karoliss wrote:tai taip ir reikia bet reikes 2.5i matuokles ir tos slangos nuo matuokles iki sklendes dar gali veleneli pakeisti nuo 2.5i
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Ziedu ir indeklu keitimas tokiam varikliui,akivaizdu, tiesiog to nepaminejau Beje tektu keist gumas voztuvam, slifuot kiekviena,jei butina keist ivores ir galvoju leist galva.Beje kiek siuo metu tokiam matorui ziedu komplektas, ar ne kazkas 220Lt,ir kokius det remontinius ar ne? bird
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt