[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Posted: 07 Apr 2006 23:12
Laimisbmw:
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom m.ade" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
AndriuxaBMW :
m20b27
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
bendra naudinga info
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite34.htm
http://cs.ku.lt/~inf033/laimonas_macevi ... l_head.jpg
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom m.ade" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
AndriuxaBMW :
m20b27
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
bendra naudinga info
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... eite34.htm
http://cs.ku.lt/~inf033/laimonas_macevi ... l_head.jpg