[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
O kaip su kompu daryt, palikt ta pati, det cipa su 2.5 programa, ar keist visa kompa?Beje dar toks klausimelis iskilo, kaip su masinos perregistravimu,jei motoras keistas is 2.0 i 2.7 ?
Last edited by Nerka on 02 Oct 2006 23:47, edited 1 time in total.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
pastave 2.5 su 2.0 galva ? jai taip yra tai duodu galva nukirsti kad tavo 2.0 galvos degimo kamera padaryta kaip 2.5 arba pastave ten ir apacia dvilitrioMARIUS wrote:velenelis su visais voztuvais sudetas nuo 2,5 i 2,0 galva.tai pas mane viskas yra nes mano masina 325i su dvilitrio galva. o sakyk kaip bus su degimu nebus problemu nes pas mane placiastopis tai man atrodo degimas nesireguliuoja
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
jai dedat dvilitrio galva ant grynai 2.7 tai nieko slifuoti nereikes o jeigu dedat 2.5 galva ant etos su 2.5 stumais (etos stumai netinka) tai bloka slifuoti reikia kokius 2-2.2mm ,o siaip reiktu dar pasizeti kiek jusu galva kartu slifuota buvo ,nes nuo to eiciasi slifavimo matmenysEdgaBMW wrote:2-2,5mmmasta_killa wrote:O tai ziedus ir indeklus det remontinius, ar 0 remonto,ar kaip ten ?Beje kiek mm galima spaust galva?
p.s. dekui karoli uz naudinga info 999
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
tokiais kriziurkais reik nuimt 0.1mm galva kad graziai prigultu tarpine,kad nuliniai tai cia Nominalas tipo (orginalus) o tau reik pirmo remonto vezk pas meistrus prasuks tau alkunini pasakys ar tiesus ir padarys remontini bloka irgi praslifuos nu jai surenkineji is 2.0 ir 2.5e tj galiu parasyt ko reiks daug mas.
2.5e bloko gali buti visas vidus orginalus nebent nori lb patvaraus dedi 2.4 alkuni
2.0 galvon dedi 2.5i spyruokles,veleneli praslifuoji lizdus kad butu galima idet 2.5i voztuvus ir gumytes pakeiti
2.5i isiurbimo kolektoriu,oro srauto matuokle bei oro sklende.
dar reiktu sudet 3.5i purkstukus bet cia nebutinai uzteks manu tau ir 2.5i
is elktros tj dedi 2.5i kompa ir ieskai cipo
2.5e bloko gali buti visas vidus orginalus nebent nori lb patvaraus dedi 2.4 alkuni
2.0 galvon dedi 2.5i spyruokles,veleneli praslifuoji lizdus kad butu galima idet 2.5i voztuvus ir gumytes pakeiti
2.5i isiurbimo kolektoriu,oro srauto matuokle bei oro sklende.
dar reiktu sudet 3.5i purkstukus bet cia nebutinai uzteks manu tau ir 2.5i
is elktros tj dedi 2.5i kompa ir ieskai cipo
V12 manual
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Matai paziurejau http://www.e30.de saite, kad 325e ejo su biski kitokiais stumais, tai kilo abejoniu, paskiau radau kitam saite 325e su tais paciais stumais kaip mano,ju berods dvieju modeliu ir buvo.Karoliss wrote:nori kad voztuvus pasivytu
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Cia dar pora klausimeliu iskilo :
1. Daugelis is jusu siulytumete i 2.5e bloka det dyzelini 2.4 alkuninis velena, nes jis is kietesnio metalo, todel atsparesnis sukiams ir atlaiko didesnius apkrovimus. Bet galvociau, ar neapsimoka palikt 2.5e alkunini ir tik sudet 2.4 indeklus(jei tai imanoma), kurie taip pat turetu but is kietesnio lydinio, mat gi pirmiausia atmusami indeklai, o paskiau alkuninis. Cia patasykti jei klystu
2. Yra ir 2.5i paskirstimo velenelis, kuris yra biski pavarges. Tarkim atvezu ji restauruot ir meistrui duodu sportinio velenelio fazes, tai ar jis sugebetu padryt ? Pas mus restauravimo kaina bene 150 lt, tad butu labai idomu ar meistrams ten daug darbo pakoreguot fazes ir ji "ataugint" ? Beje domintu 2.5i sportinio velenelio fazes
1. Daugelis is jusu siulytumete i 2.5e bloka det dyzelini 2.4 alkuninis velena, nes jis is kietesnio metalo, todel atsparesnis sukiams ir atlaiko didesnius apkrovimus. Bet galvociau, ar neapsimoka palikt 2.5e alkunini ir tik sudet 2.4 indeklus(jei tai imanoma), kurie taip pat turetu but is kietesnio lydinio, mat gi pirmiausia atmusami indeklai, o paskiau alkuninis. Cia patasykti jei klystu
2. Yra ir 2.5i paskirstimo velenelis, kuris yra biski pavarges. Tarkim atvezu ji restauruot ir meistrui duodu sportinio velenelio fazes, tai ar jis sugebetu padryt ? Pas mus restauravimo kaina bene 150 lt, tad butu labai idomu ar meistrams ten daug darbo pakoreguot fazes ir ji "ataugint" ? Beje domintu 2.5i sportinio velenelio fazes
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na manau indeklai bus tokie patysmasta_killa wrote:Cia dar pora klausimeliu iskilo :
1. Daugelis is jusu siulytumete i 2.5e bloka det dyzelini 2.4 alkuninis velena, nes jis is kietesnio metalo, todel atsparesnis sukiams ir atlaiko didesnius apkrovimus. Bet galvociau, ar neapsimoka palikt 2.5e alkunini ir tik sudet 2.4 indeklus(jei tai imanoma), kurie taip pat turetu but is kietesnio lydinio, mat gi pirmiausia atmusami indeklai, o paskiau alkuninis. Cia patasykti jei klystu
2. Yra ir 2.5i paskirstimo velenelis, kuris yra biski pavarges. Tarkim atvezu ji restauruot ir meistrui duodu sportinio velenelio fazes, tai ar jis sugebetu padryt ? Pas mus restauravimo kaina bene 150 lt, tad butu labai idomu ar meistrams ten daug darbo pakoreguot fazes ir ji "ataugint" ? Beje domintu 2.5i sportinio velenelio fazes
del valiko dar nelabai zinau tokiu meistru kurie normaliai padarytu valikui gerai fazes ,net ir pagalpavyzdi
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Kas bus jei paliksiu ipurskimo kolika, droseline sklende, purkstukus ir slanga nuo 2.0, srauto matuokle nuo 2.5i, kaip tada reikalai, jauciu gausis konkreti flegma, ar ne?
Zodziu iskleidziau 2.5e parsivezta matora, net keista pasidare, kaip tokiu metu matoras gali buti taip normaliai issilaikes, cilindru gilzes neuzjestos, indekliukai vos ne kaip nauji(viskas orginalu)...
Zodziu iskleidziau 2.5e parsivezta matora, net keista pasidare, kaip tokiu metu matoras gali buti taip normaliai issilaikes, cilindru gilzes neuzjestos, indekliukai vos ne kaip nauji(viskas orginalu)...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact: