[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 20 Dec 2006 00:35

svorio centruose nes jai iseitu plyta ysodinti taip kad ratu priekine asis butu tarp 3-2 cilindro tada butu viskas gerai ,nes dabar gaunasi kad asis buna jau netoli 4 cilindro .
gaunasi tai kad jusu tas kg skirtumas nemazai padaugeja nuo variklio "vertimosi" i prieki

PS .jus tik negalvokit kad jai isidesi plyta bus belekas ,tiesiog vieni jaucia ta dingusi stabiluma kiti ne , nes man asmeniskai isidejus nyvos pagalves taippat jauciasi sioks toks diskonfortas
Last edited by AndriuxaBMW on 20 Dec 2006 00:37, edited 1 time in total.
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 20 Dec 2006 00:40

nu bet 8.8:1 atmosferikui mad na nzn
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 20 Dec 2006 00:42

AndriuxaBMW wrote:nu bet 8.8:1 atmosferikui mad na nzn
Matai, jei darai TIK atmosferkę. Suspaudima keli iki kokiu 11:1, velenėlį 300 laipsnių su sprandžinom ir ribotuvą 7500rpm. Tada suksis N/A kažkiek ..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 20 Dec 2006 13:19

Beje gal kas esat bandes DIY budu didint galvos isiurbimo ir ismetimo kanalus ? Idomu iki kokios ribos galima didint, kad nepazeist kokiu tepalo ar antifrizo kanalu ?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 20 Dec 2006 13:31

DoItYourself :D :D :D
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 20 Dec 2006 15:21

masta_killa wrote:DoItYourself :D :D :D
a nu jai be supratimo portinti tai gera deforsunke gausis
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 20 Dec 2006 15:52

AndriuxaBMW wrote:
masta_killa wrote:DoItYourself :D :D :D
a nu jai be supratimo portinti tai gera deforsunke gausis
:D prie ko ta deforsunke. Niekaip nesigaus.
Paprasciausiai aklai portinant galva, nepadarysi vienodu kanalu, reikalingas flow-bench'as. Del ko gausis skirtingi srautu greiciai kievienam cilindrui, skirtingi VE ir skirtingi mishiniai.
Kad iki tepalo kanalu daeit, reikia mesos nuimti nemazai, siaip pries dirbant vistiek geriau pirma teorijos paskaityt ir normalus irankiai kainuoja dxj.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 20 Dec 2006 16:41

LaimisBMW wrote:
AndriuxaBMW wrote: a nu jai be supratimo portinti tai gera deforsunke gausis
:D prie ko ta deforsunke. Niekaip nesigaus.
Paprasciausiai aklai portinant galva, nepadarysi vienodu kanalu, reikalingas flow-bench'as. Del ko gausis skirtingi srautu greiciai kievienam cilindrui, skirtingi VE ir skirtingi mishiniai.
Kad iki tepalo kanalu daeit, reikia mesos nuimti nemazai, siaip pries dirbant vistiek geriau pirma teorijos paskaityt ir normalus irankiai kainuoja dxj.
nesigaus deforsunke :D matyt daug galvu isportines kad taip sneki
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 20 Dec 2006 20:06

Diskusija beviltiska matau, pateik faktu. KIEK AG NUKRITO PO PORTINGO.
Andriuxa, galesiu duot knyga paskaityt, nes matau liaudies isminties gandai visgi ima virsu ;) As pats savo galvos nesu portines, nes man nereikejo, bet su kiek pazistamu rimtu zmoniu esam dare, efektas buvo ir niekas nemistifikuoja nieko, tik darbas atimantis daug laiko ir reikia zinot ar tau tikrai to reikia. Nes stokiniam varikliui portingas nieko neduos.
Kalba eina apie apgalvota darba, o ne apie "kuo daugiau, tuo geriau".
Deforsunke..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 20 Dec 2006 20:15

LaimisBMW wrote:Diskusija beviltiska matau, pateik faktu. KIEK AG NUKRITO PO PORTINGO.
Andriuxa, galesiu duot knyga paskaityt, nes matau liaudies isminties gandai visgi ima virsu ;) As pats savo galvos nesu portines, nes man nereikejo, bet su kiek pazistamu rimtu zmoniu esam dare, efektas buvo ir niekas nemistifikuoja nieko, tik darbas atimantis daug laiko ir reikia zinot ar tau tikrai to reikia. Nes stokiniam varikliui portingas nieko neduos.
Kalba eina apie apgalvota darba, o ne apie "kuo daugiau, tuo geriau".
Deforsunke..
tai apie ka as ir sneku jai isportinsi belekaip ,ar neturedamas tam ziniu ,speju pas pingvina taip ir nutiko
beja mano nuomone tokia ,portinimas pliusas kai varikli suki jai ne tai, ar verta kompensuoti, ka prarandi ant zemu sukiu, aukstuose islosi
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 20 Dec 2006 22:16

MariusE30 wrote:Gal esat kas girdėję ar žinot kai daro iš 2.5i į 2.7, deda nuo 2.7e "apačią" ir gaunasi super žemo suspaudimo laipsnio variklis 7,5:1? Galiu ir klysti, kas daugiau žinot paaiškinkit ir pataisykit :ops
Kogero taip ir butu, nes ploksti stumokliai.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 21 Dec 2006 21:32

AndriuxaBMW wrote:
LaimisBMW wrote:Diskusija beviltiska matau, pateik faktu. KIEK AG NUKRITO PO PORTINGO.
Andriuxa, galesiu duot knyga paskaityt, nes matau liaudies isminties gandai visgi ima virsu ;) As pats savo galvos nesu portines, nes man nereikejo, bet su kiek pazistamu rimtu zmoniu esam dare, efektas buvo ir niekas nemistifikuoja nieko, tik darbas atimantis daug laiko ir reikia zinot ar tau tikrai to reikia. Nes stokiniam varikliui portingas nieko neduos.
Kalba eina apie apgalvota darba, o ne apie "kuo daugiau, tuo geriau".
Deforsunke..
tai apie ka as ir sneku jai isportinsi belekaip ,ar neturedamas tam ziniu ,speju pas pingvina taip ir nutiko
beja mano nuomone tokia ,portinimas pliusas kai varikli suki jai ne tai, ar verta kompensuoti, ka prarandi ant zemu sukiu, aukstuose ?
kanalu didinime patirties dideles irgi neturiu...bet pas mane jie didinti minimaliai,tai manau nepakenke...ir ne del didintu kanalu pas mane tiek galios issuko;)
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 21 Dec 2006 22:29

Kazko super nenoriu,mintis buvo bent jau 2.0 galvos kanalus suvienodinti iki 2.5 galvos kanalu, nors isiurbimo kanalai skiriasi minimaliai,skersmuo skiriasi gal tik per 0.5 mm(bent jau kazkokioj knygoj radau), srautui turi tikrai dideles itakos. Tai va laimi kaip ir sakei, bijau kad srautai gautusi skirtingi, visgi galingas daiktas tas turbulentinis judejimas, tada tikrai nesamone gautusi. Daryt reiktu nebent su staklem. Dar klausimas, ar galima voztuvu ivores sulygint su kanalo pavirsium,kad nesikabintu srautas, ar cia ir vel savi niuansai.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 21 Dec 2006 22:31

Pas tave kiek pamenu 2.0 galva + 2.5e apacia + chip ? Kiek jei nepaslaptis issukai ir prie kokiu sukiu ?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 21 Dec 2006 23:15

masta_killa wrote:Dar klausimas, ar galima voztuvu ivores sulygint su kanalo pavirsium,kad nesikabintu srautas, ar cia ir vel savi niuansai.
Galima, netgi reikia .. Nu visiskai nenuimi ju, bet dali galima nuimt, o likusia, nuapvalinti. Paieskosiu veliau foto M20 galvos portintos.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 22 Dec 2006 02:41

Donatas wrote:
AndriuxaBMW wrote: tai apie ka as ir sneku jai isportinsi belekaip ,ar neturedamas tam ziniu ,speju pas pingvina taip ir nutiko
beja mano nuomone tokia ,portinimas pliusas kai varikli suki jai ne tai, ar verta kompensuoti, ka prarandi ant zemu sukiu, aukstuose ?
kanalu didinime patirties dideles irgi neturiu...bet pas mane jie didinti minimaliai,tai manau nepakenke...ir ne del didintu kanalu pas mane tiek galios issuko;)
tebunie bet kiek zinau tu ne tas vietas zulinai kur reikejo ,o kad jis pastave netoks gyvas apacioi turbut ir ne galvoi esme
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 23 Dec 2006 01:51

AndriuxaBMW wrote:
Donatas wrote: kanalu didinime patirties dideles irgi neturiu...bet pas mane jie didinti minimaliai,tai manau nepakenke...ir ne del didintu kanalu pas mane tiek galios issuko;)
tebunie bet kiek zinau tu ne tas vietas zulinai kur reikejo ,o kad jis pastave netoks gyvas apacioi turbut ir ne galvoi esme
pas mane jis kaip tik gyvas apacioj o nuo 5500 jau nebe..ir kai tiek metu varikiui kuris nemates gyvenime kapitalinio remonto,tai manau tiek ir turejau issukt,tiek ir tikejausi ir tikrai ne galvoj esme.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 23 Dec 2006 03:22

:D kelintu metu pas tave variklis?
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 24 Dec 2006 02:20

pas mane buwo vienas is pirmu atsiradusiu 2.7 :)buwo 2.7 apacia su 2.0 galva+ AC Schnitzerio kompas.
dabar 3.5 ;)
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 24 Dec 2006 02:22

AndriuxaBMW wrote::D kelintu metu pas tave variklis?
84m o ka?
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

Post Reply